Przetarg 7905961 - Rozbudowa terenu rekreacyjnego przy kompleksie u zbiegu ul....

   
Analizuj Zamówienie 7905961 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-30
przedmiot ogłoszenia
Rozbudowa terenu rekreacyjnego przy kompleksie u zbiegu ul. Niedurnego i 11 Listopada
Numer referencyjny: RZP.271.553.2020

I).
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na „Rozbudowa terenu rekreacyjnego przy kompleksie u zbiegu ul. Niedurnego i 11 Listopada”
a) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
b) roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg
c) roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
d) usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
e) usługi w zakresie trawników
f) usługi sporządzania map

Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem robót,
STWiORB oraz dokumentacją projektową.

Wykonanie zadania zapewni dostosowanie obiektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.

II). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga:

2.1. Uzgodnienia z Zamawiającym materiałów przeznaczonych do robót przed ich zastosowaniem.
2.2. Zachowania porządku w obrębie wykonywania robót budowlanych, sprzątanie na bieżąco po robotach.
2.3. Utrzymywania obszaru robót w stanie uporządkowanym i wolnym od zbędnych przeszkód, wywożenia na bieżąco materiałów z rozbiórki we własnym zakresie i na własny koszt.
2.4. Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót
i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy.
2.5. Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również
z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobra jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż.
2.6. Użycia materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania
w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 266 ze zm.).
2.7. Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach.
2.8. Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i aktów wykonawczych.
2.9. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót i w przedmiarze robót występują nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych założonych dla danych rozwiązań. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się zamienne stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spełnienia tych samych właściwości technicznych, - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania). Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy.
2.10. Jeżeli dokumentacja lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opisująca przedmiot zamówienia odnosiłaby się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1, pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
2.11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i bierze na siebie odpowiedzialność za stan techniczny miejsc bezpośrednio sąsiadujących z terenem objętym robotami i ponosi wszelkie koszty związane, z powstałymi na skutek realizacji przedmiotu zamówienia, usterkami.
2.12. Wykonawca będzie prowadził bezpłatny serwis zamontowanych urządzeń podczas całego okresu gwarancyjnego wynikającego ze złożonej oferty przetargowej – pod kontrolą Zamawiającego i Użytkownika.
2.13. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca sporządzi i przekaże do Zamawiającego opracowanie dokumentacji powykonawczej. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kompletną dokumentację powykonawczą w 1 egz. najpóźniej w dniu zgłoszenia zakończenia robót.

III). Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności
w zakresie realizacji zamówienia:
1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm. )
2. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) Zamawiający wymaga: aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia.
2) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób:
1) Prace objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane przez pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z wykazem dostarczonym zamawiającemu łącznie z dokumentami potwierdzającymi sposób zatrudnienia w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy.
2) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienie ww. osób, np. kopie umów o pracę zanonimizowane (z wyjątkiem imienia i nazwiska) oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań,
o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
1) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, np. oświadczenia zatrudnionych osób, potwierdzającego, że wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania w każdym czasie trwania Umowy przez przedstawiciela Zamawiającego lub przez Inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanych w niniejszej Umowie, do dokonywania kontroli na terenie budowy przestrzegania niniejszych warunków przez Wykonawcę, wyłącznie w zakresie niezbędnym na potrzeby niniejszej Umowy i w ramach obowiązujących przepisów prawa; formą kontroli będzie
np. sprawdzenie listy obecności i składu osobowego pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia,
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wskazanych warunków poprzez wgląd do ewidencji czasu pracy pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, wyłącznie w zakresie niezbędnym na potrzeby niniejszej Umowy i w ramach obowiązujących przepisów prawa,
5. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) Czynności robotnika opisane w przedmiarze robot.
6. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia:
1) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w ust. 3 pkt 2 i ust. 4 pkt 1 wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 300,00 PLN.
2) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego ust. 3 pkt 2 i ust. 4 pkt 1 lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w wykazie, zamawiający ma prawo od umowy odstąpić w terminie 30 dni od dnia dowiedzenia się o zdarzeniu opisanym wyżej
i naliczyć karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10% wartości zamówienia
o którym mowa w §3 ust. 1 wzoru umowy oraz naliczyć dodatkowo kary umowne wskazane
w pkt 1) i 3).
3) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności robotnika opisane w przedmiarze robot na podstawie umowy o pracę lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 1000,00 zł, za każdą osobą zatrudnioną w sposób niezgodny z wymaganiami określonymi w SIWZ.
4) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez Zamawiającego w SIWZ, co nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy, tylko przedłożenia zamawiającemu pisemnej informacji

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540404516-N-2021 z dnia: 2021-01-18
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20.01.2021, godzina: 10:30,

W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25.01.2021, godzina: 10:30,




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540406507-N-2021 z dnia: 2021-01-21
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 25.01.2021, godzina: 10:30,

W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 27.01.2021, godzina: 10:30,




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540407092-N-2021 z dnia: 2021-01-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 27.01.2021, godzina: 10:30
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 29.01.2021, godzina: 10:30
branża Drogownictwo, Tereny zielone
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, zieleń, place zabaw
kody CPV 45112723
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , zieleń , place zabaw

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10395126 2024-05-09
godz. 09:00
Podlaskie Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 690 - ul. Szkolnej w Czyżewie. Roboty budowlane związane z inwestycją o nazwie:„Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 690 - ul. Szkolnej w Czyżewie” ...
10457191 2024-05-10
godz. 09:00
Śląskie Remont cząstkowy z wbudowaniem mieszanki bitumicznej oraz remont przy użyciu emulsji i grysów na terenie gminy Poczesna Część 1: REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ Z WBUDOWANIE...
10484449 2024-05-10
godz. 09:00
Podkarpackie Poprawa bezpieczeństwa (...) polegająca na budowie dróg dla pieszych i rowerów na terenie woj. podkarpackiego Odcinek k: Przebudowa dw Nr 877 w m. Albigowa Odcinek m: Przebudowa dw Nr 88...
10457732 2024-05-10
godz. 10:00
Lubuskie Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wełmin gmina Strzelce Krajeńskie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywanie w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwesty...
10460215 2024-05-13
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie zakątka pod mądrą sową – budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ...
10484463 2024-05-13
godz. 10:00
Podkarpackie Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 22 z Oddziałami Integracyjnymi w Rzeszowie’’ przy ul. Ptasiej 2. Lokalizacja przedmiotu zamówienia obej...
10446071 2024-05-15
godz. 12:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn.: „Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich” w ramach którego będą realizowany następujący zakres zamówienia:1.1. Z...
10485376 2024-05-22
godz. 09:30
Dolnośląskie Przetarg nieograniczony na remont infrastruktury zewnętrznej przy budynkach mieszkalnych, odpowiednio: Zadanie 1 - ul. Stysia 55-69, Zadanie 2 - ul. Zielińskiego 58-72
10308077 2024-06-17
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Modernizacja układu torowego Zajezdni Tramwajowej wraz z niezbędną infrastrukturą. Przedmiotem niniejszego zamierzenia budowlanego jest „Modernizacja układu torowego Zajezdni Tramwajo...
9475069 2024-12-31
godz. 23:59
Mazowieckie Odtwarzanie nawierzchni dróg, ścieżek rowerowych i chodników uszkodzonych w trakcie inwestycji, remontów i usuwania awarii sieci kanalizacyjnej realizowanych systemem gospodarczym