Przetarg 7481131 - Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa sali gimnastycznej wraz z...

   
Analizuj Zamówienie 7481131 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-14
przedmiot ogłoszenia
Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem z budynkiem Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Marii Konopnickiej
w Sieradzu
Numer referencyjny: WOR-Z.271.05.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy, przebudowy i nadbudowy sali gimnastycznej wraz z łącznikiem z budynkiem Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu.
2. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie następujących elementów i robót:
- wykonanie robót rozbiórkowych istniejących budynków szatni, sali gimnastycznej i łącznika,
- rozbiórka i unieczynnienie instalacji doziemnych kolidujących z budową sali gimnastycznej,
- wykonanie kompleksowych robót budowlanych polegających na rozbudowie, przebudowie i nadbudowie sali gimnastycznej wraz z łącznikiem - budynek o kubaturze 7.131 m³ i powierzchni użytkowej 947 m²,
- wyposażenie obiektu w instalacje: wody ciepłej i zimnej, hydrantowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, centralne ogrzewanie, instalacje elektryczne (w tym niskoprądowe) i teletechniczną, wentylację mechaniczną,
- przebudowa przyłącza sieci ciepłowniczej,
- przebudowa kabli energetycznych w obrębie działki,
- wykonanie przyłącza wody deszczowej,
- wykonanie utwardzenia terenu,
- wyposażenie obiektu w sprzęt sportowy,
- przeniesienie placu zabaw,
- wykonanie „dachu zielonego”,
- usunięcie drzew kolidujących z projektowanym budynkiem.
3. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXIV SIWZ.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie.
W związku z tym, iż Wykonawcy przysługuje z tytułu niniejszej umowy wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys powyższy ma jedynie charakter pomocniczy.
4.W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach i warunkach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. Wykonawca jest zobowiązany wystąpić do zarządcy drogi o zajęcie pasa drogowego, opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym i uzyskać decyzję na zajęcie pasa drogowego w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót. Po zakończonych robotach w pasie drogowym, nawierzchnie należy odtworzyć. Wykonawca jest obowiązany uzyskać dokument potwierdzający odbiór pasa drogowego przez zarządcę drogi.
5.Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie roboty w tym branżowe i sieciowe oraz uzyskać dokumenty potwierdzające prawidłowość ich wykonania. W przypadku robót sieciowych dokumentem potwierdzającym prawidłowość wykonania robót będzie protokół odbioru robót z udziałem przedstawiciela gestora sieci uprawnionego do pełnienia czynności odbiorowych.
6.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w toku prowadzenia robót budowlanych stałego dostępu do obiektów szkolnych.
7.Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z dyrekcją Zamawiającego na etapie demontażu elementów i wyposażenia sali oraz do koordynacji działań w tym zakresie.
8.Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ, obejmująca projekt budowlany podstawowy i wykonawczy, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania
i odbioru robót budowlanych, tabele równoważności oraz dokumentacja określającą zasady postępowania przetargowego.
9.W ramach zamówienia należy również przeprowadzić działania oraz przygotować wszystkie niezbędne dokumenty umożliwiające Zamawiającemu złożenie wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz uczestniczyć w procedurze wydawania pozwolenia do czasu uzyskania decyzji administracyjnej w tym zakresie.
10.Postępowanie z materiałami z rozbiórki i demontażu Wykonawca każdorazowo powinien ustalić z Zamawiającym. Materiały zakwalifikowane do ponownego wykorzystania powinny zostać przewiezione w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Materiały sztukowe należy spaletować.
11. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych.
W związku z użyciem w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny, czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności.
Wykonawca proponujący wyroby budowlane i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawca dołączenie do oferty wykazu wyrobów budowlanych i urządzeń równoważnych, które zamierza zastosować przy realizacji zadania oraz dołączenia do oferty dokumentów w celu wykazania, że oferowane przez niego wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych wyrobów budowlanych lub urządzeń.
Minimalne parametry, od których spełnienia zależeć będzie uznanie rzeczy za równoważną opisane zostały w tabelach równoważności, stanowiących część dokumentacji projektowej (załącznik nr 5 do SIWZ).
12. Zamawiający wymaga, by przed złożeniem ofert Wykonawca odbył wizję lokalną na terenie planowanej inwestycji. W związku z powyższym na podstawie art. 9a ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wyznaczy termin składania ofert odpowiednio dłuższy od minimalnego terminu składania ofert określonego w ustawie Pzp. Koszty odbycia wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
13. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późniejszymi zmianami):
- roboty ogólnobudowlane związane z budową sali gimnastycznej i łącznika,
- roboty związane z wykonywaniem instalacji w budynku, instalacji na zewnątrz budynku oraz przyłączy,
- roboty związane z wykonywaniem utwardzenia terenu.
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 37400000, 39000000, 45110000, 45111200, 45112700, 45210000, 45261000, 45262000, 45262100, 45310000, 45331200, 45332000, 45421000, 45430000, 45443000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10403447 2024-04-22
godz. 10:00
Mazowieckie Przebudowa budynku gospodarczego na świetlicę wiejską w msc. Obierwia. 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Przebudowa budynku gospodarczego na świetlicę wiejską w msc. Obi...
10400372 2024-04-22
godz. 10:00
Świętokrzyskie Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa zadania inwestycyjnego w oparciu o przygotowany Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) dla realizacji zadania pn. „Poprawa efektywności...
10403751 2024-04-24
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia publicznego jest: „Budowa gminnego przedszkola w Ceranowie” w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.Wspólny Słownik Zamówień (CPV) zamówienia:45000000-7 Roboty...
10370927 2024-04-26
godz. 09:30
Wielkopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa zespołu budynków dawnego szpitala dziecięcego przy ul. Nowowiejskiego w Poznaniu oraz zmiana sposobu użytkowania na cele oświatowe...
10401538 2024-04-26
godz. 10:00
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i sportowej na terenie Gminy Ułęż”. Inwestycja jest objęta dofina...
10429245 2024-04-29
godz. 08:00
Lubuskie 1. Przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację zadania pn. „Budowa budynku remizy strażackiej dla Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Łaz, gm. Zabór”.2. Realizacja przedmio...
10428034 2024-04-29
godz. 09:00
Opolskie Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa wydzielonej części Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudnikach pełn...
10406591 2024-04-30
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce wiaty oraz rozbudowie budynku warsztatowego na terenie Zespołu Szkół Mechanicznych nr 1 przy ul. Świętej Trójcy 37 w Bydgoszczy...
10442545 2024-05-06
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana: „Budowa kancelarii Leśnictwa Dobromierz - Przetarg II”.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie robót budowlanych i uzyskanie po...
10423917 2024-05-08
godz. 10:00
Świętokrzyskie Odwodnienie i remont budynku wyciągu – etap II Odwodnienie i remont zabytkowego budynku wyciągu – etap II (adres: Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach, ul. Wielkopiecowa 1, 27-...