Przetarg - Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze...

   
Analizuj Zamówienie 6179045 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-07-12
przedmiot ogłoszenia
Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie – d
ostawa sprzętu i wyposażenia
Numer referencyjny: Og.271.1.22.2018

3.1. Rodzaj zamówienia: Dostawy
3.2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego:
Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie – dostawa sprzętu i wyposażenia
3.3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w tym montaż, sprzętu i wyposażenia na potrzeby powstającego Przedszkola w Rogowie realizowanego w ramach zamówienia pn: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie – dostawa sprzętu i wyposażenia, będącego częścią Projektu pn. Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek przedszkola gminnego w Rogowie.
3.4. Ogólny zakres zamówienia:
1) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Klasy, w tym między innymi: stoliki, krzesła, biurko, zestawy meblowe, dywaniki, siedziska piankowe, zestaw klocków, mata zabawowa, poducha, kąciki biblioteczne, kosze na śmieci
2) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Sala do zajęć dydaktycznych, w tym między innymi: lustro na ścianę, materace do ćwiczeń gimnastycznych, zestaw pianek, piłka gimnastyczna, szafka z instrumentami muzycznymi, suchy basen rehabilitacyjny, gruszki sensoryczne
3) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Pokój nauczycielski i pozostałe pomieszczenia przeznaczone dla personelu, w tym między innymi: biurka, krzesła biurowe, meble biurowe, krzesła konferencyjne, kosze na śmieci, stół konferencyjny, szafki, szafa regał, szafa
4) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Pomieszczenie logopedy, w tym między innymi: biurko logopedy, krzesło logopedy, stół do pracy z dziećmi, krzesła do pracy z dziećmi, szafka regał, regał z szafą
5) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Pomieszczenie higienistki, w tym między innymi: biurko medyczne, krzesło obrotowe, kozetka lekarska, szafa lekarska,
6) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Kuchnia, w tym między innymi: zmywarka, wyparzarka gastronomiczna, szafa chłodnicza, kuchnie elektryczne, meble kuchenne
7) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Łazienki dla dzieci, w tym między innymi: dozowniki mydła, mechaniczne podajniki ręczne, kosze wiszące, szczotki do wc, pojemniki na papier toaletowy, półki łazienkowe, kubki, ręczniki
8) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Łazienka dla personelu, w tym między innymi: dozowniki mydła, pojemniki na ręczniki, kosze, szczotki do wc, pojemniki na papier toaletowy
9) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Pomieszczenie gospodarcze i garderoba, w tym między innymi: wieszaki na ścianę, ławki, szafa na środki czystości
10) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb: Leżakowanie, w tym miedzy innymi: łóżeczka do leżakowania, wózek na łóżeczka, pokrowiec na łóżeczka, szafa na pościel, pościel dla dzieci do leżakowania
11) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Szatnia dla dzieci, w tym między innymi: wieszaki, ławeczki, pełne szatnie, siedzisko piankowe, zestaw zabawek dla chłopców i dziewczynek
12) Dostawa pozostałego sprzętu, w tym między innymi: tablica interaktywna zestaw (laptop i projektor), telewizor do świetlicy, program multimedialny do nauki literek i cyferek, radiomagnetofon CD, program multimedialny do nauki języka angielskiego.
3.5. Zamówienie zostało podzielone na 3 części z możliwością składania ofert częściowych.
I. Część pierwsza (Część I) zamówienia obejmuje: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń i potrzeb: Klasy, Sala do zajęć dydaktycznych, Pokój nauczycielski i pozostałe pomieszczenia przeznaczone dla personelu, Pomieszczenie logopedy, Pomieszczenie higienistki, Łazienki dla dzieci, Łazienka dla personelu, Pomieszczenie gospodarcze i garderoba, Leżakowanie, Szatnia dla dzieci
Ogólny zakres zamówienia Części I:
1) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Klasy, w tym między innymi: stoliki, krzesła, biurko, zestawy meblowe, dywaniki, siedziska piankowe, zestaw klocków, mata zabawowa, poducha, kąciki biblioteczne, kosze na śmieci
2) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Sala do zajęć dydaktycznych, w tym między innymi: lustro na ścianę, materace do ćwiczeń gimnastycznych, zestaw pianek, piłka gimnastyczna, szafka z instrumentami muzycznymi, suchy basen rehabilitacyjny, gruszki sensoryczne
3) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Pokój nauczycielski i pozostałe pomieszczenia przeznaczone dla personelu, w tym między innymi: biurka, krzesła biurowe, meble biurowe, krzesła konferencyjne, kosze na śmieci, stół konferencyjny, szafki, szafa regał, szafa
4) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Pomieszczenie logopedy, w tym między innymi: biurko logopedy, krzesło logopedy, stół do pracy z dziećmi, krzesła do pracy z dziećmi, szafka regał, regał z szafą
5) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Pomieszczenie higienistki, w tym między innymi: biurko medyczne, krzesło obrotowe, kozetka lekarska, szafa lekarska,
7) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Łazienki dla dzieci, w tym między innymi: dozowniki mydła, mechaniczne podajniki ręczne, kosze wiszące, szczotki do wc, pojemniki na papier toaletowy, półki łazienkowe, kubki, ręczniki
8) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Łazienka dla personelu, w tym między innymi: dozowniki mydła, pojemniki na ręczniki, kosze, szczotki do wc, pojemniki na papier toaletowy
9) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Pomieszczenie gospodarcze i garderoba, w tym między innymi: wieszaki na ścianę, ławki, szafa na środki czystości
10) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb: Leżakowanie, w tym miedzy innymi: łóżeczka do leżakowania, wózek na łóżeczka, pokrowiec na łóżeczka, szafa na pościel, pościel dla dzieci do leżakowania
11) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Szatnia dla dzieci, w tym między innymi: wieszaki, ławeczki, pełne szatnie, siedzisko piankowe, zestaw zabawek dla chłopców i dziewczynek
II. Część druga (Część II) zamówienia obejmuje: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Kuchnia
Ogólny zakres zamówienia Części II:
6) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Kuchnia, w tym między innymi: zmywarka, wyparzarka gastronomiczna, szafa chłodnicza, kuchnie elektryczne, meble kuchenne
III. Część trzecia (Część II) zamówienia obejmuje: Dostawa pozostałego sprzętu
Ogólny zakres zamówienia Części II:
12) Dostawa pozostałego sprzętu, w tym między innymi: tablica interaktywna zestaw (laptop i projektor), telewizor do świetlicy, program multimedialny do nauki literek i cyferek, radiomagnetofon CD, program multimedialny do nauki języka angielskiego.
3.6. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej części, do kilku części lub do wszystkich części zamówienia.
3.7. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy.
3.8. Wykaz szczegółowy wymaganego przedmiotu zamówienia (sprzętu i wyposażenia), zawierający rodzaj, opis, w tym wymiary sprzętu i wyposażenia, wymagane ilości, z podziałem na poszczególne części zamówienia, przedstawiony został w Załączniku nr 8 do Specyfikacji. Załączone rysunki sprzętu i wyposażenia są tylko przykładowe.
3.9. Wymagania dla dostarczanego sprzętu i wyposażenia:
1) fabrycznie nowy, nieużytkowany
2) wolny od wad fizycznych i innych uszkodzeń
3) spełniający wymagania opisane przez Zamawiającego
4) spełniający wymogi określone obowiązującym prawem, w tym wykonane z materiałów dopuszczonych do stosowania
5) spełniający określone normy i parametry,
6) posiadający odpowiednie atesty, w tym dot. dopuszczenia do obrotu i użytkowania, o ile są wymagane,
7) posiadający odpowiednie certyfikaty, w tym dotyczące zgodności z odpowiednimi normami, o ile są wymagane,
8) posiadający instrukcję obsługi, eksploatacji, użytkowania, w tym dot. zachowania zasad BHP, o ile taka instrukcja jest niezbędna dla zapewnienia właściwej obsługi, eksploatacji i użytkowania i wymaga tego przepis prawa
9) dopasowany do poszczególnych pomieszczeń Przedszkola
10) dopasowany do poszczególnych pomieszczeń Przedszkola.
3.10. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym terminu rozpoczęcia dostawy, tj. przynajmniej na 3 dni przed planowaną datą dostawy oraz poinformowania Zamawiającego o terminie zakończenia dostawy
2) dostawy sprzętu i wyposażenia na miejsce przeznaczenia, tj. na teren Przedszkola w Rogowie
3) wniesienia wszystkich elementów przedmiotu zamówienia w miejsce przeznaczenia, tj. do budynku Przedszkola w Rogowie
4) montażu sprzętu i wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach budynku Przedszkola w Rogowie zgodnie z przeznaczeniem sprzętu i wyposażenia
5) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym zabezpieczenia pod względem bhp i ppoż miejsca wykonywania montażu
6) zachowania bezpieczeństwa i porządku w obrębie wykonywanej dostawy i montażu przedmiotu zamówienia, w tym zapewnienia bezpieczeństwa osobom trzecim przebywających na terenie budynku, w którym realizowany będzie przedmiot zamówienia.
7) prowadzenia stałego nadzoru nad osobami realizującymi przedmiot zamówienia w pomieszczeniach budynku Przedszkola,
8) uprzątnięcia pomieszczeń budynku Przedszkola z przeprowadzonego montażu sprzętu i wyposażenia
9) usunięcia wszelkich zabrudzeń, pozostałości po montażu (np. opiłków z drewna, resztek folii, elementów zabezpieczających itp.
10) usunięcia ewentualnych szkód powstałych na skutek transportu, wnoszenia i montażu przedmiotu zamówienia oraz wszelkich innych szkód powstałych w wyniku działań podejmowanych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia
11) sprawdzenia działania poszczególnych urządzeń w obecności Zamawiającego
12) przeprowadzenia jednorazowego szkolenia personelu z obsługi i użytkowania poszczególnego sprzętu lub wyposażenia, jeżeli specyfika sprzętu i wyposażenia tego wymaga,
13) zapewnienia serwisu gwarancyjnego na zasadach określonych w umowie
3.11. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: I. Część pierwsza (Część I) zamówienia obejmuje: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń i potrzeb: Klasy, Sala do zajęć dydaktycznych, Pokój nauczycielski i pozostałe pomieszczenia przeznaczone dla personelu, Pomieszczenie logopedy, Pomieszczenie higienistki, Łazienki dla dzieci, Łazienka dla personelu, Pomieszczenie gospodarcze i garderoba, Leżakowanie, Szatnia dla dzieci
I. Część pierwsza (Część I) zamówienia obejmuje: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń i potrzeb: Klasy, Sala do zajęć dydaktycznych, Pokój nauczycielski i pozostałe pomieszczenia przeznaczone dla personelu, Pomieszczenie logopedy, Pomieszczenie higienistki, Łazienki dla dzieci, Łazienka dla personelu, Pomieszczenie gospodarcze i garderoba, Leżakowanie, Szatnia dla dzieci Ogólny zakres zamówienia Części I: 1) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Klasy, w tym między innymi: stoliki, krzesła, biurko, zestawy meblowe, dywaniki, siedziska piankowe, zestaw klocków, mata zabawowa, poducha, kąciki biblioteczne, kosze na śmieci 2) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Sala do zajęć dydaktycznych, w tym między innymi: lustro na ścianę, materace do ćwiczeń gimnastycznych, zestaw pianek, piłka gimnastyczna, szafka z instrumentami muzycznymi, suchy basen rehabilitacyjny, gruszki sensoryczne 3) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Pokój nauczycielski i pozostałe pomieszczenia przeznaczone dla personelu, w tym między innymi: biurka, krzesła biurowe, meble biurowe, krzesła konferencyjne, kosze na śmieci, stół konferencyjny, szafki, szafa regał, szafa 4) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Pomieszczenie logopedy, w tym między innymi: biurko logopedy, krzesło logopedy, stół do pracy z dziećmi, krzesła do pracy z dziećmi, szafka regał, regał z szafą 5) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Pomieszczenie higienistki, w tym między innymi: biurko medyczne, krzesło obrotowe, kozetka lekarska, szafa lekarska, 7) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Łazienki dla dzieci, w tym między innymi: dozowniki mydła, mechaniczne podajniki ręczne, kosze wiszące, szczotki do wc, pojemniki na papier toaletowy, półki łazienkowe, kubki, ręczniki 8) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Łazienka dla personelu, w tym między innymi: dozowniki mydła, pojemniki na ręczniki, kosze, szczotki do wc, pojemniki na papier toaletowy 9) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następujących pomieszczeń: Pomieszczenie gospodarcze i garderoba, w tym między innymi: wieszaki na ścianę, ławki, szafa na środki czystości 10) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb: Leżakowanie, w tym miedzy innymi: łóżeczka do leżakowania, wózek na łóżeczka, pokrowiec na łóżeczka, szafa na pościel, pościel dla dzieci do leżakowania 11) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Szatnia dla dzieci, w tym między innymi: wieszaki, ławeczki, pełne szatnie, siedzisko piankowe, zestaw zabawek dla chłopców i dziewczynek 3.6. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej części, do kilku części lub do wszystkich części zamówienia. 3.7. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. 3.8. Wykaz szczegółowy wymaganego przedmiotu zamówienia (sprzętu i wyposażenia), zawierający rodzaj, opis, w tym wymiary sprzętu i wyposażenia, wymagane ilości, z podziałem na poszczególne części zamówienia, przedstawiony został w Załączniku nr 8 do Specyfikacji. Załączone rysunki sprzętu i wyposażenia są tylko przykładowe. 3.9. Wymagania dla dostarczanego sprzętu i wyposażenia: 1) fabrycznie nowy, nieużytkowany 2) wolny od wad fizycznych i innych uszkodzeń 3) spełniający wymagania opisane przez Zamawiającego 4) spełniający wymogi określone obowiązującym prawem, w tym wykonane z materiałów dopuszczonych do stosowania 5) spełniający określone normy i parametry, 6) posiadający odpowiednie atesty, w tym dot. dopuszczenia do obrotu i użytkowania, o ile są wymagane, 7) posiadający odpowiednie certyfikaty, w tym dotyczące zgodności z odpowiednimi normami, o ile są wymagane, 8) posiadający instrukcję obsługi, eksploatacji, użytkowania, w tym dot. zachowania zasad BHP, o ile taka instrukcja jest niezbędna dla zapewnienia właściwej obsługi, eksploatacji i użytkowania i wymaga tego przepis prawa 9) dopasowany do poszczególnych pomieszczeń Przedszkola 10) dopasowany do poszczególnych pomieszczeń Przedszkola. 3.10. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym terminu rozpoczęcia dostawy, tj. przynajmniej na 3 dni przed planowaną datą dostawy oraz poinformowania Zamawiającego o terminie zakończenia dostawy 2) dostawy sprzętu i wyposażenia na miejsce przeznaczenia, tj. na teren Przedszkola w Rogowie 3) wniesienia wszystkich elementów przedmiotu zamówienia w miejsce przeznaczenia, tj. do budynku Przedszkola w Rogowie 4) montażu sprzętu i wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach budynku Przedszkola w Rogowie zgodnie z przeznaczeniem sprzętu i wyposażenia 5) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym zabezpieczenia pod względem bhp i ppoż miejsca wykonywania montażu 6) zachowania bezpieczeństwa i porządku w obrębie wykonywanej dostawy i montażu przedmiotu zamówienia, w tym zapewnienia bezpieczeństwa osobom trzecim przebywających na terenie budynku, w którym realizowany będzie przedmiot zamówienia. 7) prowadzenia stałego nadzoru nad osobami realizującymi przedmiot zamówienia w pomieszczeniach budynku Przedszkola, 8) uprzątnięcia pomieszczeń budynku Przedszkola z przeprowadzonego montażu sprzętu i wyposażenia 9) usunięcia wszelkich zabrudzeń, pozostałości po montażu (np. opiłków z drewna, resztek folii, elementów zabezpieczających itp. 10) usunięcia ewentualnych szkód powstałych na skutek transportu, wnoszenia i montażu przedmiotu zamówienia oraz wszelkich innych szkód powstałych w wyniku działań podejmowanych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia 11) sprawdzenia działania poszczególnych urządzeń w obecności Zamawiającego 12) przeprowadzenia jednorazowego szkolenia personelu z obsługi i użytkowania poszczególnego sprzętu lub wyposażenia, jeżeli specyfika sprzętu i wyposażenia tego wymaga, 13) zapewnienia serwisu gwarancyjnego na zasadach określonych w umowie 3.11. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy.

Część nr: 2 Nazwa: II. Część druga (Część II) zamówienia obejmuje: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Kuchnia
II. Część druga (Część II) zamówienia obejmuje: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Kuchnia Ogólny zakres zamówienia Części II: 6) Dostawa sprzętu i wyposażenia dla następującego pomieszczenia: Kuchnia, w tym między innymi: zmywarka, wyparzarka gastronomiczna, szafa chłodnicza, kuchnie elektryczne, meble kuchenne 3.6. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej części, do kilku części lub do wszystkich części zamówienia. 3.7. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. 3.8. Wykaz szczegółowy wymaganego przedmiotu zamówienia (sprzętu i wyposażenia), zawierający rodzaj, opis, w tym wymiary sprzętu i wyposażenia, wymagane ilości, z podziałem na poszczególne części zamówienia, przedstawiony został w Załączniku nr 8 do Specyfikacji. Załączone rysunki sprzętu i wyposażenia są tylko przykładowe. 3.9. Wymagania dla dostarczanego sprzętu i wyposażenia: 1) fabrycznie nowy, nieużytkowany 2) wolny od wad fizycznych i innych uszkodzeń 3) spełniający wymagania opisane przez Zamawiającego 4) spełniający wymogi określone obowiązującym prawem, w tym wykonane z materiałów dopuszczonych do stosowania 5) spełniający określone normy i parametry, 6) posiadający odpowiednie atesty, w tym dot. dopuszczenia do obrotu i użytkowania, o ile są wymagane, 7) posiadający odpowiednie certyfikaty, w tym dotyczące zgodności z odpowiednimi normami, o ile są wymagane, 8) posiadający instrukcję obsługi, eksploatacji, użytkowania, w tym dot. zachowania zasad BHP, o ile taka instrukcja jest niezbędna dla zapewnienia właściwej obsługi, eksploatacji i użytkowania i wymaga tego przepis prawa 9) dopasowany do poszczególnych pomieszczeń Przedszkola 10) dopasowany do poszczególnych pomieszczeń Przedszkola. 3.10. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym terminu rozpoczęcia dostawy, tj. przynajmniej na 3 dni przed planowaną datą dostawy oraz poinformowania Zamawiającego o terminie zakończenia dostawy 2) dostawy sprzętu i wyposażenia na miejsce przeznaczenia, tj. na teren Przedszkola w Rogowie 3) wniesienia wszystkich elementów przedmiotu zamówienia w miejsce przeznaczenia, tj. do budynku Przedszkola w Rogowie 4) montażu sprzętu i wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach budynku Przedszkola w Rogowie zgodnie z przeznaczeniem sprzętu i wyposażenia 5) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym zabezpieczenia pod względem bhp i ppoż miejsca wykonywania montażu 6) zachowania bezpieczeństwa i porządku w obrębie wykonywanej dostawy i montażu przedmiotu zamówienia, w tym zapewnienia bezpieczeństwa osobom trzecim przebywających na terenie budynku, w którym realizowany będzie przedmiot zamówienia. 7) prowadzenia stałego nadzoru nad osobami realizującymi przedmiot zamówienia w pomieszczeniach budynku Przedszkola, 8) uprzątnięcia pomieszczeń budynku Przedszkola z przeprowadzonego montażu sprzętu i wyposażenia 9) usunięcia wszelkich zabrudzeń, pozostałości po montażu (np. opiłków z drewna, resztek folii, elementów zabezpieczających itp. 10) usunięcia ewentualnych szkód powstałych na skutek transportu, wnoszenia i montażu przedmiotu zamówienia oraz wszelkich innych szkód powstałych w wyniku działań podejmowanych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia 11) sprawdzenia działania poszczególnych urządzeń w obecności Zamawiającego 12) przeprowadzenia jednorazowego szkolenia personelu z obsługi i użytkowania poszczególnego sprzętu lub wyposażenia, jeżeli specyfika sprzętu i wyposażenia tego wymaga, 13) zapewnienia serwisu gwarancyjnego na zasadach określonych w umowie 3.11. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy.

Część nr: 3 Nazwa: III. Część trzecia (Część II) zamówienia obejmuje: Dostawa pozostałego sprzętu
III. Część trzecia (Część II) zamówienia obejmuje: Dostawa pozostałego sprzętu Ogólny zakres zamówienia Części II: 12) Dostawa pozostałego sprzętu, w tym między innymi: tablica interaktywna zestaw (laptop i projektor), telewizor do świetlicy, program multimedialny do nauki literek i cyferek, radiomagnetofon CD, program multimedialny do nauki języka angielskiego. 3.6. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej części, do kilku części lub do wszystkich części zamówienia. 3.7. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. 3.8. Wykaz szczegółowy wymaganego przedmiotu zamówienia (sprzętu i wyposażenia), zawierający rodzaj, opis, w tym wymiary sprzętu i wyposażenia, wymagane ilości, z podziałem na poszczególne części zamówienia, przedstawiony został w Załączniku nr 8 do Specyfikacji. Załączone rysunki sprzętu i wyposażenia są tylko przykładowe. 3.9. Wymagania dla dostarczanego sprzętu i wyposażenia: 1) fabrycznie nowy, nieużytkowany 2) wolny od wad fizycznych i innych uszkodzeń 3) spełniający wymagania opisane przez Zamawiającego 4) spełniający wymogi określone obowiązującym prawem, w tym wykonane z materiałów dopuszczonych do stosowania 5) spełniający określone normy i parametry, 6) posiadający odpowiednie atesty, w tym dot. dopuszczenia do obrotu i użytkowania, o ile są wymagane, 7) posiadający odpowiednie certyfikaty, w tym dotyczące zgodności z odpowiednimi normami, o ile są wymagane, 8) posiadający instrukcję obsługi, eksploatacji, użytkowania, w tym dot. zachowania zasad BHP, o ile taka instrukcja jest niezbędna dla zapewnienia właściwej obsługi, eksploatacji i użytkowania i wymaga tego przepis prawa 9) dopasowany do poszczególnych pomieszczeń Przedszkola 10) dopasowany do poszczególnych pomieszczeń Przedszkola. 3.10. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym terminu rozpoczęcia dostawy, tj. przynajmniej na 3 dni przed planowaną datą dostawy oraz poinformowania Zamawiającego o terminie zakończenia dostawy 2) dostawy sprzętu i wyposażenia na miejsce przeznaczenia, tj. na teren Przedszkola w Rogowie 3) wniesienia wszystkich elementów przedmiotu zamówienia w miejsce przeznaczenia, tj. do budynku Przedszkola w Rogowie 4) montażu sprzętu i wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach budynku Przedszkola w Rogowie zgodnie z przeznaczeniem sprzętu i wyposażenia 5) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym zabezpieczenia pod względem bhp i ppoż miejsca wykonywania montażu 6) zachowania bezpieczeństwa i porządku w obrębie wykonywanej dostawy i montażu przedmiotu zamówienia, w tym zapewnienia bezpieczeństwa osobom trzecim przebywających na terenie budynku, w którym realizowany będzie przedmiot zamówienia. 7) prowadzenia stałego nadzoru nad osobami realizującymi przedmiot zamówienia w pomieszczeniach budynku Przedszkola, 8) uprzątnięcia pomieszczeń budynku Przedszkola z przeprowadzonego montażu sprzętu i wyposażenia 9) usunięcia wszelkich zabrudzeń, pozostałości po montażu (np. opiłków z drewna, resztek folii, elementów zabezpieczających itp. 10) usunięcia ewentualnych szkód powstałych na skutek transportu, wnoszenia i montażu przedmiotu zamówienia oraz wszelkich innych szkód powstałych w wyniku działań podejmowanych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia 11) sprawdzenia działania poszczególnych urządzeń w obecności Zamawiającego 12) przeprowadzenia jednorazowego szkolenia personelu z obsługi i użytkowania poszczególnego sprzętu lub wyposażenia, jeżeli specyfika sprzętu i wyposażenia tego wymaga, 13) zapewnienia serwisu gwarancyjnego na zasadach określonych w umowie 3.11. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500168840-N-2018 z dnia: 2018-09-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2018-07-23, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2018-07-26, godzina: 10:00
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Medyczna, Odzież, obuwie, tekstylia, Sprzątanie, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża komputery, serwery, oprogramowanie komputerowe, meble medyczne, tekstylia, pojemniki i kontenery na śmieci, meble i akcesoria, sprzęt gospodarstwa domowego, sprzęt rtv, multimedia, sprzęt sportowy, materiały dydaktyczne
kody CPV 30200000, 32320000, 33190000, 33192000, 34928480, 37000000, 37420000, 37421000, 37520000, 39000000, 39110000, 39121000, 39130000, 39141000, 39143000, 39161000, 39162100, 39162110, 39162200, 39314000, 39512000, 39530000, 39710000, 44410000, 44411000, 48520000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , oprogramowanie komputerowe , meble medyczne , tekstylia , pojemniki i kontenery na śmieci , meble i akcesoria , sprzęt gospodarstwa domowego , sprzęt rtv, multimedia , sprzęt sportowy , materiały dydaktyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10463474 2024-05-06
godz. 23:59
Mazowieckie 1. Głośnik koaksjalny typu Morel PowerSlim6 Integra lub równoważny o poniższych parametrach - membrana niskośredniotonowa o wypukłej geometrii - materiał membrany - kompotyz węglowy...
10416243 2024-05-07
godz. 13:00
Mazowieckie Dostawa wyposażenia elektronicznego – Budowa kompleksu oświatowego przy ul. Świderskiej w Warszawie Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia elektronicznego dla Szkoły Podsta...
10380354 2024-05-08
godz. 09:00
Wielkopolskie Zakup sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
10393400 2024-05-10
godz. 00:00
Małopolskie Zaprojektowanie i wykonanie oprogramowania wspomagającego pracowników Działu Kontroli Jakości wraz z monitorami wyświetlającymi dokumentację dla pracowników.
10344937 2024-05-10
godz. 12:48
Dolnośląskie 4WSzKzP.SZP.2612.Kon.Rynk.1.2024 Konsultacje rynkowe - Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:
10416313 2024-05-16
godz. 09:00
Wielkopolskie Przedmiotem postępowania jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Poznańskiej. AD/ZP/24/24 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabr...
10451096 2024-05-17
godz. 09:00
Podkarpackie ''Zakup sprzętu i aparatury medycznej, w ramach realizacji inwestycji pod nazwą „Przebudowa, modernizacja doposażenia SOR oraz Zakładu Diagnostyki Obrazowej Woj. Szpitala Im. Św. Ojca...
10406415 2024-05-20
godz. 09:00
Wielkopolskie Doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w sprzęt i wyposażenie medyczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią ...
10446837 2024-05-21
godz. 10:00
Zachodniopomorskie 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia platformy treningowej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego ...
10457601 2024-05-24
godz. 09:00
Wielkopolskie Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz Pracowni Rentgenodiagnostyki wraz z modernizacją pomieszczeń celem realizacji zadania inwestycyjnego pn.:...