Przetarg 9091581 - Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w...

   
Analizuj Zamówienie 9091581 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-08-05
przedmiot ogłoszenia
Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Siemirowicach wraz z zagospodarowaniem terenu

Przedmiot zamówieniaPrzed
miot zamówienia obejmuje rozbudowę i przebudowę budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Siemirowicach oraz zagospodarowanie terenu szkoły poprzez wykonanie placu zabaw, przebudowę ogrodzenia szkoły i budowę ciągów komunikacyjnych na terenie szkoły. W dokumentacji projektowej z różnych względów na etapie projektowania całość inwestycji podzielona została na dwa etapy, które jednakże nie stanowią w obecnej sytuacji wymaganego podziału prac podczas budowy i są jedynie elementem ułatwiającym logistyczne poukładanie zaplanowanych robót. Tym samym Wykonawca może zaproponować swój własny harmonogram robót i przedstawić go do akceptacji Zmawiającemu po zawarciu umowy. Inwestycja obejmuje swym zasięgiem działkę nr 175 i 176/6 obręb Siemirowice, ul. Szkolna 15 Siemirowice. Dla zadania została wydana decyzja nr 569/21 z dnia 2021-12-10 Starosty Lęborskiego w sprawie udzielenia pozwolenia na budowę. W zakres inwestycji nie wchodzi budowa sali gimnastycznej, o której mowa w Decyzji lokalizacji celu publicznego sygnatura pisma ZI.6733.09.2016 z dnia 2018-04-06. Ponadto Zamawiający informuje, iż liczba pracowników szkoły podana w dokumentacji projektowej określona została wg danych dyrekcji szkoły. Liczba sal lekcyjnych w istniejącym budynku wynosi 15. Ponadto Zamawiający informuje, iż zakres przebudowy istniejącej sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym do budynku szkoły został przedstawiony na rysunku S-ZT 1, a nie na rysunku S-ZT 0, o którym mowa w dokumentacji projektowej.Inwestycja została dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.Zakres przedmiotu zamówieniaRozbudowa budynku szkoły o skrzydło dydaktyczno – administracyjne wraz z zagospodarowaniem terenu obejmuje:1. Budowę nowego skrzydła dydaktyczno – administracyjnego połączonego z istniejącym budynkiem od strony wschodniej. Budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych, podpiwniczony, o wymiarach min. 39mx20m i powierzchni wewnętrznej min 1 551,00 m2. Usytuowanie istniejącego budynku nie ulegnie zmianie. W projektowanym skrzydle dydaktyczno-administracyjnym w piwnicy zlokalizowane zostanie zaplecze kuchenne, stołówka obsługująca szkołę oraz pomieszczenia sanitarne, pomocnicze i techniczne. Na parterze mieścić się będą sale przedszkolne, zaplecze kuchenne oraz stołówka na potrzeby przedszkola. Poza tym zlokalizowane tam będą szatnia przedszkolna, sala do prowadzenia zajęć rytmiki oraz pomieszczenia pomocnicze i sanitarne. Na pierwszym piętrze nowopowstałego budynku zaprojektowano sale lekcyjne przeznaczone dla uczniów szkoły podstawowej, pokój nauczycielski, pomieszczenia administracyjne, sanitarne oraz sala sensoryczna. W tej części budynku zlokalizowana będzie winda osobowa i dwie oddymiane klatki schodowe przeznaczone do komunikacji i ewentualnej ewakuacji. Nowe skrzydło budynku będzie skomunikowane z istniejącym na poziomie parteru oraz I piętra w obrębie klatki schodowej K2. W celu zapewnienia komunikacji starego i nowego budynku zlikwidowane zostaną 2 pomieszczenia w istniejącym budynku szkoły i w związku z tym należy wymienić posadzki na korytarzach w części istniejącej. W ramach tej części inwestycji należy także poprowadzić instalacje (c.o., WLZ, teletechnika) z budynku istniejącego do projektowanego wraz z wykonaniem niezbędnych bruzd, przekuć, itp, zgodnie z projektami branżowymi.2. Przebudowę istniejącego układu komunikacyjnego na terenie działki poprzez wykonanie utwardzonych dojść na terenie działek, co zapewni komunikację starego i nowego budynku. Istniejące dojścia podlegają przebudowie w celu ujednolicenia nawierzchni i ukształtowania spadków. Projektowane ciągi należy wykonać z kostki brukowej betonowej o nowoczesnym wyglądzie w kolorze szarym. Dodatkowo w celu zapewnienia dostępu osobom niepełnosprawnym wzdłuż północnej elewacji skrzydła dydaktyczno-administracyjnego zostanie wybudowana pochylnia dla osób niepełnosprawnych. Istniejące dojazdy do terenu szkoły pozostają bez zmian. 3. Przebudowę istniejącego przyłącza wodociągowego ze względu na kolizję z projektowaną zabudową4. Wykonanie placu zabaw w części wschodniej działki. Nawierzchni placu z tworzywa sztucznego lub piasku na podbudowie z kruszywa mineralnego. Plac powinien zostać wyposażony w urządzenia dla dzieci w wieku 2-5 lat (piaskownica, huśtawki żabki, 2 zestawy zabawowe, karuzela, 2 bujaki) oraz w wieku 6-14 lat (zestaw zabawowy i linarium). Szczegółowe zestawienia i przykładowe karty katalogowe zostały dołączone do projektu architektoniczno-budowlanego5. Montaż dwóch zamkniętych zbiorników na wody opadowe, do których będzie odprowadzana woda opadowa z dziedzińca głównego. Woda ta będzie zagospodarowana przez szkołę do pielęgnowania terenów zielonych na terenie szkoły. 6. Ukształtowanie terenu i układu zieleni poprzez wykonanie nowego ukształtowania terenu szkoły, wykonanie nowych trawników i nasadzeń zieleni wysokiej. W ramach przedmiotowej inwestycji nie planuje się wycinki drzew ani krzewów.Przebudowa budynku szkoły w części istniejącej obejmuje:1. Przebudowę węzłów sanitarnych na I i na II piętrze ze względu na niezgodność z przepisami techniczno-budowlanymi2. Obniżenie podłogi na gruncie we wskazanych pomieszczeniach piwnicy, ponieważ wysokość pomieszczeń szatni zlokalizowanych na kondygnacji podziemnej jest zbyt mała w stosunku do wymaganej przepisami techniczno-budowlanymi. Dodatkowo pomieszczenia te należy wyremontować.3. Montaż drzwi przeciwpożarowych oddzielających piwnicę od pozostałej części budynku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:1. Projekt budowlany Tom I Opinie, uzgodnienia, pozwolenia i Projekt zagospodarowania terenu2. Projekt budowlany Tom II Projekt architektoniczno-budowlany3. Projekt wykonawczy Tom I Projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany4. Projekt wykonawczy Tom II Projekt techniczny branża konstrukcyjna5. Projekt wykonawczy Tom III Projekt techniczny branża elektryczna6. Projekt wykonawczy Tom IV Projekt techniczny branża sanitarna7. Decyzja Pomorskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego o obniżeniu wysokości pomieszczeń kuchni 8. Przedmiary robót – roboty budowlane etap I, roboty elektryczne etap I, roboty elektryczne TV, roboty sanitarne etap I, plac zabaw etap I, etap II9. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – roboty budowlane, elektryczne, sanitarne.W przypadku wątpliwości interpretacyjnych co do zakresu robót będzie obowiązywać następująca kolejność n/w dokumentów:1.dokumentacja projektowa2.STWiORB3.przedmiar robót1. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarem w pierwszej kolejności rozpatrywać należy zapisy dokumentacji projektowej, a następnie przedmiaru robót.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego roboty, materiały, itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceniając równoważność będzie kierował się takimi elementami, jak funkcjonalność i wytrzymałość, które w zaproponowanych rozwiązaniach równoważnych nie powinny być mniejsze od opisanych w dokumentach postępowania dla danego rozwiązania, materiału, czy funkcji. Dokumenty mające na celu wykazanie równoważności stanowią element oferty opisujący oferowany przedmiot, a zatem nie podlegają uzupełnieniu. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy rękojmi za wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej. Zrównuje się oba okresy. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert4. Zmawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. 5. Katalogi elektroniczne – Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych 6. Ponadto Zamawiający wymaga, aby roboty w zakresie dotyczącym osób niepełnosprawnych zostały wykonane w sposób, który nie będzie utrudniał późniejszej komunikacji osobom niepełnosprawnym i osobom z ograniczeniami poruszania się, ani też nie będzie powodował jakichkolwiek trudności z korzystaniem z powstałej infrastruktury.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Roboty ziemne, brukarskie, bitumiczne i ogrodnicze2. Roboty betoniarskie, izolacyjne, kamieniarskie, malarskie, murarskie, posadzkarskie, stolarskie, tynkarskie, zbrojeniowe3. Roboty w zakresie instalacji i montażu urządzeń wod.-kan4. Roboty w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, ogrzewczych i powietrznych5. Roboty w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, okablowania elektrycznego i oświetlenia6. Roboty w zakresie instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, komputerowych, LAN, przeciwwłamaniowych i przeciwpożarowych systemów alarmowych i monitoringu, urządzeń odgromowych

ZP.271.23.2022.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00308230/01 z dnia: 2022-08-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00025828/04/P
Po zmianie:
2022/BZP 00025828/05/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:

Po zmianie:
1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostały odrzucone:
2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria, przy założeniu, iż 1%=1pkt:

Lp. KRYTERIUM WAGA
1. Cena 60%
2. Deklarowany okres gwarancji i rękojmi 40%
Razem 100%


a) Liczba punktów K1 w kryterium nr 1 – cena wyliczona zostanie zgodnie z poniższym wzorem:

Cena najniższa x 60 pkt
Cena badanej oferty = Liczba punktów K1

b) Liczba punktów K2 w kryterium deklarowany okres gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia może przyjąć następujące wartości, za które przyznaje się następujące liczby punktów:

36 miesięcy 0 pkt
48 miesięcy 20 pkt
60 miesięcy 40 pkt

]

(UWAGA!!! Wykonawca może zadeklarować tylko jeden okres gwarancji i rękojmi za wady

3. maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w danej części wynosi 100,00. Zamawiający wyliczając liczbę punktów dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Początek okresu gwarancji i rękojmi za wady liczony jest od dnia bezusterkowego odbioru końcowego.
5. Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy, a maksymalny 60 miesięcy.
6. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi za wady powyżej wartości maksymalnej, wówczas:
a) do wyliczenia punktacji w tych kryteriach będzie przyjmowana wartość 60 miesięcy,
b) do umowy zostanie wpisany zadeklarowany w ofercie okres gwarancji i rękojmi za wady
7. Jeżeli Wykonawca w swej ofercie nie określi okresu gwarancji i rękojmi za wady, albo też zaproponuje okres krótszy niż określone powyżej terminy minimalne, będzie to uznane za niezgodność oferty z warunkami zamówienia i oferta taka podlegać będzie odrzuceniu, na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy
8. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia w danej części Wykonawcy, którego oferta uzyska w tej części najwyższą sumę punktów zdobytych w kryterium cena i deklarowany okres gwarancji i rękojmi za wady, zgodnie ze wzorem:

SP = K1 + K2

Gdzie symbol SP – suma liczby punktów w poszczególnych kryteriach ceny ofert
K1 – liczba punktów w kryterium „cena"
K2 – liczba punktów w kryterium „deklarowany okres gwarancji i rękojmi za wady”
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił posiadanie zdolności technicznej i zawodowej poprzez wykazanie
a) wykonania co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (budowa budynku ) o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających, czy robota ta została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym, czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona
b) Skierowania do wykonania zamówienia co najmniej
• 1 osobę posiadającą ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót) oraz
• 1 osobę do kierowania robotami w zakresie instalacji elektrycznych (kierownik robót),
• 1 osobę posiadającą ważne uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (kierownik robót)
• 1 osobę posiadającą ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (kierownik budowy)
Przez ww uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz z w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r w sprawie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydawane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272).

W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami wyszczególnione wyżej jeżeli:
a) Nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wskazanych powyżej oraz
b) Posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych w zakresie wymaganym w niniejszym zamówieniu lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa , dotyczące świadczenia usług transgranicznych.
Po zmianie:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił posiadanie zdolności technicznej i zawodowej poprzez wykazanie
a) wykonania co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (budowa budynku ) o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających, czy robota ta została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym, czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona
b) Skierowania do wykonania zamówienia co najmniej
• 1 osobę posiadającą ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (kierownik robót) oraz
• 1 osobę do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (kierownik robót),
• 1 osobę posiadającą ważne uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń (kierownik robót)
• 1 osobę posiadającą ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (kierownik budowy)

Przez ww uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz z w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r w sprawie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydawane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272).

W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami wyszczególnione wyżej jeżeli:
a) Nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wskazanych powyżej oraz
b) Posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych w zakresie wymaganym w niniejszym zamówieniu lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa , dotyczące świadczenia usług transgranicznych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-08-22 10:00
Po zmianie:
2022-08-30 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-08-22 12:15
Po zmianie:
2022-08-30 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-09-20
Po zmianie:
2022-09-28
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45000000, 45210000, 45212140, 45233250, 45260000, 45300000, 45400000
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10385257 2024-04-23
godz. 12:30
Małopolskie 1) Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medyc...
10406576 2024-04-24
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie drobnych robót budowlano-instalacyjnych związanych z bieżącym utrzymaniem obiektów UKSW i infrastruktury terenu w należytym stanie techniczn...
10372215 2024-04-25
godz. 10:00
Dolnośląskie Budowa budynku wielofunkcyjnego we wsi Kruszyn - Gminnego Centrum Kultury wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa...
10392635 2024-04-26
godz. 11:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku CTG na terenie Instytutu Lotnictwa w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ.2. Zamawiający prze...
10428034 2024-04-29
godz. 09:00
Opolskie Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa wydzielonej części Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudnikach pełn...
10344415 2024-04-30
godz. 09:00
Wielkopolskie Wykonanie robót budowlanych w formie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn: „Rozbudowa Szpitala poprzez modernizację budynku ODP na terenie O-RSK im. W. Degi w Poznaniu 1. Przedmiotem za...
10370652 2024-04-30
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Przebudowa Ośrodka Wypoczynkowego w Sulnówku Przedmiotem zamówienia jest dokończenie przebudowy Ośrodka Wypoczynkowego w Sulnówku o powierzchni zabudowy 920,6 m² wraz z elementami za...
10444980 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest:„Budowa gminnej świetlicy wiejskiej w miejscowości Szydłówek I, gmina Szydłowiec”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja p...
10464617 2024-05-08
godz. 09:00
Wielkopolskie Przebudowa pomieszczeń dezynfektorni na Zakład Medycyny Pracy w formie zaprojektuj i wybuduj. Przebudowa pomieszczeń dezynfektorni na Zakład Medycyny Pracy w formie zaprojektuj i wybudu...
10462960 2024-05-08
godz. 09:00
Śląskie Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Starej Wsi wraz z zagospodarowaniem terenu. Przedmiotem zamierzenia inwestycyjnego jest rozbudowa i częściowa przebudowa b...