Przetarg 6782989 - „Rozbudowa i przebudowa ul. Brygady Saperów i Ludowej w...

   
Analizuj Zamówienie 6782989 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-05-23
przedmiot ogłoszenia
„Rozbudowa i przebudowa ul. Brygady Saperów i Ludowej w Strzelcach Kraj.” realizowana w ramach Funduszu Dróg Samorządowych

1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i przebudowa ul. Brygady Saperów i Ludowej w Strzelcach Kraj.” w części I, II.

Roboty obejmują:

CZĘŚĆ I:
ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA UL. BRYGADY SAPERÓW
Prace budowlane obejmują odcinek od km 0+217.806 do km 0+582.390

1) branża drogowa:
• przebudowa jezdni,
• przebudowa chodnika,
• przebudowa parkingów,
• przebudowa zjazdów,
w zakresie
o rozbiórki drogi,
o wykonania robót ziemnych wraz z przygotowaniem koryta pod projektowane nawierzchnie,
o wykonania warstw podbudów,
o wykonania nawierzchni jezdni, chodników, zatok postojowych, terenów utwardzonych, zjazdów,
o wykonania prac wykończeniowych – humusowanie z obsianiem (pobocza),
o wykonania elementów oznakowania poziomego i pionowego
• remont drogi w zakresie nawierzchni jezdni, zjazdów, parkingów, placów i dojść do posesji na działkach nr 29 oraz 259
• przebudowa drogi w zakresie nawierzchni jezdni, oraz chodników na działce nr 4/1

2) branża elektryczna:
• wykonanie oświetlenia drogowego polegająca na:
o demontażach,
o wykonaniu linii kablowej 0,4kV
o montażu słupów wraz z oprawami
o geodezji
o usunięciu kolizji linii SN-15kV Inn-0,4kV

UWAGA: w dokumentacji projektowej widnieją oprawy sodowe – należy wykonać oprawy oświetleniowe z energooszczędnymi źródłami światła - ledowe. Przed zastosowaniem zamiennych opraw oświetleniowych należy wykonać nowe obliczenia techniczne w zakresie doboru opraw oświetleniowych. Lokalizacja projektowanych słupów oraz ich wysokość musi pozostać bez zmian i być zgodna z projektem budowlanym.
3) branża sanitarna:
• budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami w zakresie wykonania robót ziemnych; robót inżynieryjnych (m.in. rurociągi kanalizacji grawitacyjnej z rur PP łączonych kielichowo o śr. 600/630mm, 500mm, 400mm, 300/315mm, 250mm, 200mm; studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr.1200mm i 1500mm; studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500mm z osadnikiem bez syfonu; studzienki niewłazowe z tworzyw sztucznych o śr.400mm; próby szczelności; inspekcja TV kanału, osadniki podrynnowe z syfonem, rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej); robót towarzyszących

• budowa sieci kanalizacji deszczowej na dz. nr: 367, 824, 376/1, 81, 375, ul. Podwale
Sieci kanalizacji deszczowej wraz z separatorem koalescencyjnym i wylotem brzegowym. Kolektor deszczowy podziemny łączący zaprojektowaną sieć kanalizacji deszczowej z separatorem koalescencyjnym i wylotem brzegowym, oraz zaprojektowany otwarty kanał deszczowy łączący projektowaną sieć kanalizacji deszczowej od wylotu brzegowego do linii brzegowej Jeziora Dolnego.
Przejście pod zabytkowym murem obronnym wykonać metodą mikrotunelingu w rurze ochronnej stalowej.

UWAGA: Zamawiający sugeruje rozpoczęcie robót związanych z budową kanalizacji deszczowej od wykonania wylotu brzegowego wraz z separatorem koalescencyjnym.

• Grawitacyjnej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami: Ø300 kamionka, Ø500 kamionka, Ø200 kamionka, Ø200 PVC-U, Ø160 PVC-U; studnie rewizyjne betonowe o śr.1200mm, studnie rewizyjne betonowe o śr.1500mm, studzienki z tworzyw sztucznych o śr.400mm; inspekcja TV kanału sanitarnego.

UWAGA należy:
- zapewnić ciągłość przepływu ścieków na czas budowy nowej kanalizacji sanitarnej poprzez przepompowywanie świeżych ścieków do istniejącego kolektora kanalizacji ogólnospławnej.
- przewidzieć odprowadzenie wód deszczowych z ul. Ludowej i dalej w kierunku wylotu do jeziora.
- zdemontować istniejącą sieć kanalizacji ogólnospławnej kolidującą z nowoprojektowanymi sieciami.
- wykonać przełączenie istniejącego kolektora kanalizacji ogólnospławnej z ulicy Południowej do nowobudowanej kanalizacji sanitarnej na skrzyżowaniu ul. Targowej, Południowej, saperów do studni S20.

Sieć wodociągowa wraz z przyłączami: rurociągi PE100 SDR17,6 o śr.110mm; rurociągi PE100 SDR17,6 o śr.90mm; przyłącza wodociągowe PE o śr.63mm; przyłącza wodociągowe PE o śr.32mm; hydranty p.poż. o śr.80mm; zasuwy żeliwne kołnierzowe o śr.100mm

Wykonawca w celu opracowania oferty, zobowiązany jest do sprawdzenia zakresu prac i ilości oraz do ujęcia w cenach jednostkowych poniższych prace:
1) Materiał z rozbiórki w postaci: frezowiny asfaltowej oraz kostki chodnikowej betonowej, płytek betonowych chodnikowych, krawężników – w dobrym stanie technicznym, nadających się do ponownego wbudowania, należy ułożyć na paletach i przekazać Zamawiającemu. Materiał ten należy przewieść na teren wskazany przez Zamawiającego, tj. teren miasta Strzelce Kraj.
2) Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca winien założyć Książkę Drogi (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 16 lutego 2005r. (Dz.U. Nr 67, poz.582 ze zm.),
3) Wykonawca zapewni spełnienie obowiązków warunkujących ważność decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (LWKZ) nr:
1) ZA-G.5152.109.2017 z dn. 11.07.2017 r. oraz ZA-G.5152.109.2017 z dn. 10.05.2019 r.
2) ZA-G.5152.108.2017 z dn. 04.07.2017 r. oraz ZA-G.5152.108.2017 z dn. 10.05.2019 r.
3) ZA-G.5152.35.2018 z dn. 19.03.2018r.
poprzez uzyskanie pozwolenia Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na
prowadzenie ratowniczych badań archeologicznych.
4) Na czas budowy Wykonawca opracuje i uzgodni z odpowiednimi instytucjami „Czasową organizacje ruchu na czas budowy”
Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty zgodnie z wykazem zawartym w Tomie III.


CZĘŚĆ II
PRZEBUDOWA UL. LUDOWEJ:

1) branża drogowa:
• rozbiórka drogi,
• wykonanie robót ziemnych wraz z przygotowaniem koryta pod projektowane nawierzchnie,
• wykonanie warstw podbudów,
• wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, zatok postojowych, terenów utwardzonych, zjazdów,
• wykonanie elementów oznakowania poziomego i pionowego.

2) branża sanitarna:
• wykonanie kanalizacji deszczowej (obejmujące roboty: ziemne, inżynieryjne, towarzyszące)
• wykonanie wodociągu (obejmujące roboty: ziemne, montażowe)
• remont elementów kanalizacji sanitarnej - studnie kanalizacyjne
3) branża elektryczna :
• przesunięcie 5 słupów oświetleniowych w nowe miejsce oraz wymianę odcinków linii kablowej oświetleniowej,
• ułożenie linii kablowej n.n. - oświetlenia ulicznego,
• demontaż słupów oświetleniowych,
• ponowny montaż słupów oświetleniowych,
• podłączenie linii oświetleniowej do tabliczek bezpiecznikowych
• wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej oświetleniowej

Wykonawca w celu opracowania oferty, zobowiązany jest do sprawdzenia zakresu prac i ilości oraz ujmie w cenach jednostkowych poniższe prace:
1) Materiał z rozbiórki w postaci: frezowiny asfaltowej oraz kostki chodnikowej betonowej, płytek betonowych chodnikowych, krawężników – w dobrym stanie technicznym, nadających się do ponownego wbudowania, należy ułożyć na paletach i przekazać Zamawiającemu. Materiał ten należy przewieść na teren wskazany przez Zamawiającego, tj. teren miasta Strzelce Kraj.
2) Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca winien założyć Książkę Drogi (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 16 lutego 2005r. (Dz.U. Nr 67, poz.582 ze zm.),
3) Wykonawca zapewni spełnienie obowiązków warunkujących ważność decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (LWKZ) nr: ZN-G.5152.44.2018 z dn. 19.04.2018r. poprzez uzyskanie pozwolenia Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie ratowniczych badań archeologicznych.
4) Na czas budowy Wykonawca opracuje i uzgodni z odpowiednimi instytucjami „Czasową organizacje ruchu na czas budowy”

Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty zgodnie z wykazem zawartym w Tomie III.

REMONT UL. LUDOWEJ (DROGA WEWNĘTRZNA)
• remont pasa drogi gminnej w działce nr 258/1 o długości 102,93m od km 0+000,00 do km 0+102,93 po istniejącym śladzie komunikacyjnym (szerokości 3,50 m - 5,00 m), polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej,
• remont utwardzenia części działki budowlanej nr 254/30 polegający na wykonaniu nawierzchnia bitumicznej szerokości 4,50-5,00m i długości ok. 27,00 m,
• utwardzenie części działki budowlanej nr 254/30 polegające na wykonaniu utwardzenia ciągu pieszego o szerokości 2,00m, długości ok. 39,00m i nawierzchni z betonowej kostki brukowej typu Holland w kolorze szarym, gr. 8,00cm,
1) Wykonawca zapewni spełnienie obowiązków warunkujących ważność decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (LWKZ) nr: ZN-G.5152.3.2019 z dn. 12.02.2019r. poprzez uzyskanie pozwolenia Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie ratowniczych badań archeologicznych.
2) Na czas budowy Wykonawca opracuje i uzgodni z odpowiednimi instytucjami „Czasową organizacje ruchu na czas budowy”

2. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty zgodnie z wykazem zawartym w Tomie III.
Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.

3. Jeżeli powyższy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art.29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych.
Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Poprzez zapis dotyczących minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów dostępne w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych.
4. Zamawiający nie przewiduje zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy Pzp.
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.
6. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986).
Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności związane z pracami ogólnobudowlanymi, robotami wymienionymi w Tabeli Elementów Scalonych były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z ustawą z dnia 26.06.1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 108, z późn. zm.).
Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy.
7. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
8. Zamawiający nie przewiduje zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy Pzp.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: CZĘŚĆ I: ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA UL. BRYGADY SAPERÓW
1. Prace budowlane obejmują odcinek od km 0+217.806 do km 0+582.390 1) branża drogowa: • przebudowa jezdni, • przebudowa chodnika, • przebudowa parkingów, • przebudowa zjazdów, w zakresie o rozbiórki drogi, o wykonania robót ziemnych wraz z przygotowaniem koryta pod projektowane nawierzchnie, o wykonania warstw podbudów, o wykonania nawierzchni jezdni, chodników, zatok postojowych, terenów utwardzonych, zjazdów, o wykonania prac wykończeniowych – humusowanie z obsianiem (pobocza), o wykonania elementów oznakowania poziomego i pionowego • remont drogi w zakresie nawierzchni jezdni, zjazdów, parkingów, placów i dojść do posesji na działkach nr 29 oraz 259 • przebudowa drogi w zakresie nawierzchni jezdni, oraz chodników na działce nr 4/1 2) branża elektryczna: • wykonanie oświetlenia drogowego polegająca na: o demontażach, o wykonaniu linii kablowej 0,4kV o montażu słupów wraz z oprawami o geodezji o usunięciu kolizji linii SN-15kV Inn-0,4kV UWAGA: w dokumentacji projektowej widnieją oprawy sodowe – należy wykonać oprawy oświetleniowe z energooszczędnymi źródłami światła - ledowe. Przed zastosowaniem zamiennych opraw oświetleniowych należy wykonać nowe obliczenia techniczne w zakresie doboru opraw oświetleniowych. Lokalizacja projektowanych słupów oraz ich wysokość musi pozostać bez zmian i być zgodna z projektem budowlanym. 3) branża sanitarna: • budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami w zakresie wykonania robót ziemnych; robót inżynieryjnych (m.in. rurociągi kanalizacji grawitacyjnej z rur PP łączonych kielichowo o śr. 600/630mm, 500mm, 400mm, 300/315mm, 250mm, 200mm; studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr.1200mm i 1500mm; studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500mm z osadnikiem bez syfonu; studzienki niewłazowe z tworzyw sztucznych o śr.400mm; próby szczelności; inspekcja TV kanału, osadniki podrynnowe z syfonem, rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej); robót towarzyszących • budowa sieci kanalizacji deszczowej na dz. nr: 367, 824, 376/1, 81, 375, ul. Podwale Sieci kanalizacji deszczowej wraz z separatorem koalescencyjnym i wylotem brzegowym. Kolektor deszczowy podziemny łączący zaprojektowaną sieć kanalizacji deszczowej z separatorem koalescencyjnym i wylotem brzegowym, oraz zaprojektowany otwarty kanał deszczowy łączący projektowaną sieć kanalizacji deszczowej od wylotu brzegowego do linii brzegowej Jeziora Dolnego. Przejście pod zabytkowym murem obronnym wykonać metodą mikrotunelingu w rurze ochronnej stalowej. UWAGA: Zamawiający sugeruje rozpoczęcie robót związanych z budową kanalizacji deszczowej od wykonania wylotu brzegowego wraz z separatorem koalescencyjnym. • Grawitacyjnej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami: Ø300 kamionka, Ø500 kamionka, Ø200 kamionka, Ø200 PVC-U, Ø160 PVC-U; studnie rewizyjne betonowe o śr.1200mm, studnie rewizyjne betonowe o śr.1500mm, studzienki z tworzyw sztucznych o śr.400mm; inspekcja TV kanału sanitarnego. UWAGA należy: - zapewnić ciągłość przepływu ścieków na czas budowy nowej kanalizacji sanitarnej poprzez przepompowywanie świeżych ścieków do istniejącego kolektora kanalizacji ogólnospławnej. - przewidzieć odprowadzenie wód deszczowych z ul. Ludowej i dalej w kierunku wylotu do jeziora. - zdemontować istniejącą sieć kanalizacji ogólnospławnej kolidującą z nowoprojektowanymi sieciami. - wykonać przełączenie istniejącego kolektora kanalizacji ogólnospławnej z ulicy Południowej do nowobudowanej kanalizacji sanitarnej na skrzyżowaniu ul. Targowej, Południowej, saperów do studni S20. Sieć wodociągowa wraz z przyłączami: rurociągi PE100 SDR17,6 o śr.110mm; rurociągi PE100 SDR17,6 o śr.90mm; przyłącza wodociągowe PE o śr.63mm; przyłącza wodociągowe PE o śr.32mm; hydranty p.poż. o śr.80mm; zasuwy żeliwne kołnierzowe o śr.100mm 2. Wykonawca w celu opracowania oferty, zobowiązany jest do sprawdzenia zakresu prac i ilości oraz do ujęcia w cenach jednostkowych poniższych prace: 1) Materiał z rozbiórki w postaci: frezowiny asfaltowej oraz kostki chodnikowej betonowej, płytek betonowych chodnikowych, krawężników – w dobrym stanie technicznym, nadających się do ponownego wbudowania, należy ułożyć na paletach i przekazać Zamawiającemu. Materiał ten należy przewieść na teren wskazany przez Zamawiającego, tj. teren miasta Strzelce Kraj. 2) Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca winien założyć Książkę Drogi (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 16 lutego 2005r. (Dz.U. Nr 67, poz.582 ze zm.), 3) Wykonawca zapewni spełnienie obowiązków warunkujących ważność decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (LWKZ) nr: 1) ZA-G.5152.109.2017 z dn. 11.07.2017 r. oraz ZA-G.5152.109.2017 z dn. 10.05.2019 r. 2) ZA-G.5152.108.2017 z dn. 04.07.2017 r. oraz ZA-G.5152.108.2017 z dn. 10.05.2019 r. 3) ZA-G.5152.35.2018 z dn. 19.03.2018r. poprzez uzyskanie pozwolenia Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie ratowniczych badań archeologicznych. 4) Na czas budowy Wykonawca opracuje i uzgodni z odpowiednimi instytucjami „Czasową organizacje ruchu na czas budowy” Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty zgodnie z wykazem zawartym w Tomie III. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. 3. Jeżeli powyższy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art.29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych. Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczących minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów dostępne w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych. 4. Zamawiający nie przewiduje zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy Pzp. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 6. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności związane z pracami ogólnobudowlanymi, robotami wymienionymi w Tabeli Elementów Scalonych były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z ustawą z dnia 26.06.1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 108, z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy. 7. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. 8. Zamawiający nie przewiduje zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy Pzp. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.

Część nr: 2 Nazwa: PRZEBUDOWA UL. LUDOWEJ, REMONT UL. LUDOWEJ (DROGA WEWNĘTRZNA)
1) branża drogowa: • rozbiórka drogi, • wykonanie robót ziemnych wraz z przygotowaniem koryta pod projektowane nawierzchnie, • wykonanie warstw podbudów, • wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, zatok postojowych, terenów utwardzonych, zjazdów, • wykonanie elementów oznakowania poziomego i pionowego. 2) branża sanitarna: • wykonanie kanalizacji deszczowej (obejmujące roboty: ziemne, inżynieryjne, towarzyszące) • wykonanie wodociągu (obejmujące roboty: ziemne, montażowe) • remont elementów kanalizacji sanitarnej - studnie kanalizacyjne 3) branża elektryczna : • przesunięcie 5 słupów oświetleniowych w nowe miejsce oraz wymianę odcinków linii kablowej oświetleniowej, • ułożenie linii kablowej n.n. - oświetlenia ulicznego, • demontaż słupów oświetleniowych, • ponowny montaż słupów oświetleniowych, • podłączenie linii oświetleniowej do tabliczek bezpiecznikowych • wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej oświetleniowej Wykonawca w celu opracowania oferty, zobowiązany jest do sprawdzenia zakresu prac i ilości oraz ujmie w cenach jednostkowych poniższe prace: 1) Materiał z rozbiórki w postaci: frezowiny asfaltowej oraz kostki chodnikowej betonowej, płytek betonowych chodnikowych, krawężników – w dobrym stanie technicznym, nadających się do ponownego wbudowania, należy ułożyć na paletach i przekazać Zamawiającemu. Materiał ten należy przewieść na teren wskazany przez Zamawiającego, tj. teren miasta Strzelce Kraj. 2) Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca winien założyć Książkę Drogi (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 16 lutego 2005r. (Dz.U. Nr 67, poz.582 ze zm.), 3) Wykonawca zapewni spełnienie obowiązków warunkujących ważność decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (LWKZ) nr: ZN-G.5152.44.2018 z dn. 19.04.2018r. poprzez uzyskanie pozwolenia Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie ratowniczych badań archeologicznych. 4) Na czas budowy Wykonawca opracuje i uzgodni z odpowiednimi instytucjami „Czasową organizacje ruchu na czas budowy” Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty zgodnie z wykazem zawartym w Tomie III. REMONT UL. LUDOWEJ (DROGA WEWNĘTRZNA) • remont pasa drogi gminnej w działce nr 258/1 o długości 102,93m od km 0+000,00 do km 0+102,93 po istniejącym śladzie komunikacyjnym (szerokości 3,50 m - 5,00 m), polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej, • remont utwardzenia części działki budowlanej nr 254/30 polegający na wykonaniu nawierzchnia bitumicznej szerokości 4,50-5,00m i długości ok. 27,00 m, • utwardzenie części działki budowlanej nr 254/30 polegające na wykonaniu utwardzenia ciągu pieszego o szerokości 2,00m, długości ok. 39,00m i nawierzchni z betonowej kostki brukowej typu Holland w kolorze szarym, gr. 8,00cm, 1) Wykonawca zapewni spełnienie obowiązków warunkujących ważność decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (LWKZ) nr: ZN-G.5152.3.2019 z dn. 12.02.2019r. poprzez uzyskanie pozwolenia Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie ratowniczych badań archeologicznych. 2) Na czas budowy Wykonawca opracuje i uzgodni z odpowiednimi instytucjami „Czasową organizacje ruchu na czas budowy” 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty zgodnie z wykazem zawartym w Tomie III. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. 3. Jeżeli powyższy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art.29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych. Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczących minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów dostępne w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych. 4. Zamawiający nie przewiduje zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy Pzp. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 6. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności związane z pracami ogólnobudowlanymi, robotami wymienionymi w Tabeli Elementów Scalonych były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z ustawą z dnia 26.06.1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 108, z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy. 7. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. 8. Zamawiający nie przewiduje zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy Pzp. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10480653 2024-05-08
godz. 12:00
Lubelskie Modernizacja ul. Zielonej w miejscowości Kanie-Stacja. 4) Ułożenie warstwy górnej z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 10 cm dla 600 nr.
10429748 2024-05-08
godz. 12:00
Mazowieckie Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont utrzymaniowy nawierzchni dróg leśnych wraz z ich przebudową położonych w Lesie Bródnowskim w ramach budżetu obywatelskiego Dzielnic...
10483396 2024-05-09
godz. 10:00
Lubelskie Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Stare Zadybie , Gmina Kłoczew 1 Przedmiotem niniejszego opracowania jest modernizacja drogi dojazdowe...
10480582 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie „Remont budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim” 1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim.2.Szczeg...
10462405 2024-05-10
godz. 10:00
Łódzkie Przebudowa dróg gminnych w m. Cienia - Gruszczyce, m. Mroczki Małe - Nacesławice oraz m. Borysławice - Chrzanowice 5.1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę dróg gminnych o łąc...
10450793 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Trojanów Zadanie I: Droga gminna w miejscowości Żabianka Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na odcinku o długoś...
10483735 2024-05-10
godz. 12:45
Małopolskie Modernizacja ul. Na Chochół w m. Garliczka w zakresie odwodnienia i nawierzchni asfaltowej 1) przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: a) Zadanie 1: Budowa odwodnienia ul. Na Chochó...
10480619 2024-05-14
godz. 10:00
Śląskie Rozbudowa ul. Panienki w Kozach Przedmiotem zamówienia jest zamierzenie budowlane polegające na rozbudowie ul. Panienki w Kozach obejmujące następujący zakres:a) branża drogowa;b) dro...
10451605 2024-05-15
godz. 11:00
Małopolskie Część 1: Zadanie nr 1: „Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna” - w systemie zaprojektuj-wybuduj:Zakres rzeczowy został określony na podstawie program...
10482029 2024-05-16
godz. 08:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi wojewódzkiej nr 562 od km 26+834 do km 29+134 na odcinku Główina – Więcławice – nr postępowania 093/24.2. Szczegółowy opis przedmiot...