Przetarg 7311585 - „Rozbudowa i nadbudowa budynku Ochotniczej Straży...

   
Analizuj Zamówienie 7311585 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-31
przedmiot ogłoszenia
„Rozbudowa i nadbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Brzeznej” II
Numer referencyjny: DIN-ZA.271.1.1.2020

3.3. Zamówi
enie obejmuje:
a) roboty betonowe i żelbetowe,
b) roboty murowe,
c) stolarkę drzwiową,
d) dach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9, 10 a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, 11
do SIWZ.
3.4. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) urządzić zaplecze robót,
b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,
c) zorganizować odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),
e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem
wszelkich urządzeń pomocniczych.
3.5. Stosownie do art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych, do tych, które zostały wskazane
w dokumentacji pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom technicznym
i jakościowym określonym w dokumentacji projektowej.
3.6. Wymagany okres rękojmi i gwarancji na wykonane zamówienie wynosi minimum 60 miesięcy (zgodnie z ofertą Wykonawcy) i liczony będzie od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót.
3.7. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: pracowników fizycznych oraz operatorów maszyn i urządzeń, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia, stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania.
(z wyłączeniem osób samodzielnie wykonujących daną czynność w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej tzw. „samozatrudnienie” lub prowadzących działalność w formie spółki cywilnej albo spółki osobowej i czynność będą wykonywały osoby będące wspólnikami tej spółki).
Wymóg zatrudnienie na umowę o pracę nie dotyczy kierowników robót, którzy mogą wykonywać samodzielnie powierzone im funkcje.
3.8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.8 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu świadczenia pracy.
3.9. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.7 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
• oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione
na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
• poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie
z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
• zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia
na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
• poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie
z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
3.10. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.7 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej
w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę
lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.7 czynności.
3.11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
3.12. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w ilości do 50% wartości zamówienia podstawowego.
3.13. Miejsce realizacji zamówienia – Gmina Podegrodzie, miejscowość: Brzezna, powiat nowosądecki, województwo małopolskie.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540026354-N-2020 z dnia: 2020-02-13
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4)
W ogłoszeniu jest:
3.3. Zamówienie obejmuje:
a) roboty betonowe i żelbetowe,
b) roboty murowe,
c) stolarkę drzwiową,
d) dach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9, 10 a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, 11 do SIWZ.

W ogłoszeniu powinno być:
3.3. Zamówienie obejmuje:
a) roboty betonowe i żelbetowe,
b) roboty murowe,
c) stolarkę drzwiową,
d) dach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9, 10 a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, 11, 12 a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k do SIWZ



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.1.2)
W ogłoszeniu jest:
8.4. W powyższym przypadku (pkt 8.3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 18.02.2020 r. o godz. 9:00.
W ogłoszeniu powinno być:
8.4. W powyższym przypadku (pkt 8.3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 21.02.2020 r. o godz. 9:00.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-18, godzina: 09:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-21, godzina: 09:00,
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45215000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10325189 2024-04-03
godz. 10:00
Wielkopolskie Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej nr 4 w Zespole Szkół nr 4 w Jarocinie 1. Zamówienie dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na modernizacji łazienek w Szkole Pods...
10329362 2024-04-04
godz. 09:00
Lubelskie II postępowanie na "Budowa budynku kancelarii podwójnej na potrzeby Leśnictwa Rudka, Zaścianek" Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w postaci budynku kancelarii po...
10321865 2024-04-04
godz. 09:00
Małopolskie Adaptacja pomieszczeń w budynku szkoły w miejscowości Golanka do potrzeb dzieci w wieku do lat 3 w celu utworzenia 19 nowych miejsc opieki 1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomie...
10301868 2024-04-04
godz. 09:00
Lubuskie Wykonanie robót budowlanych w budynku A-4 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku A-4 (w tym m.in. termomodernizacja, przebudowa toalet, przebudowa instalacji wodnej, elemen...
10341110 2024-04-05
godz. 10:00
Podkarpackie „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części parteru istniejącego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wielkich Oczach na funkcję żłobka” Przedmiotem zamówienia jest prz...
10344458 2024-04-09
godz. 10:00
Małopolskie Modernizacja budynku H Szpitala Powiatowego w Chrzanowie w zakresie wymiany stolarki okiennej oraz dostosowania do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej 2. Przedmiotem zamó...
10334202 2024-04-09
godz. 10:00
Mazowieckie Nadbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Lipowcu Kościelnym. 1. Zakres robót:1.1. Roboty rozbiórkowe.- rozebranie pokrycia dachowego z blachy wraz z obróbkami blacharskimi,- rozebranie ryni...
10344801 2024-04-09
godz. 10:00
Dolnośląskie SZP/242-057/2024_Adaptacja instalacji w bud. A9 PWr. zlokalizowanym przy ul. Norwida 1/3 we Wrocławiu pod potrzeby montażu aparatury badawczej Wydziału Chemicznego w systemie zaprojektuj ...
10364988 2024-04-12
godz. 09:30
Wielkopolskie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Gadowskich Holendrach” – ETAP II2. Załączona do postępowan...
10330422 2024-04-19
godz. 09:30
Śląskie ZAKUP I DOSTAWA APARATU RTG DO RADIOGRAFII KLASYCZNEJ Z SYSTEMEM CYFROWYM DWUDETEKTOROWYM ORAZ ADAPTACJA POMIESZCZEŃ PRACOWNI RTG ZLOKALIZOWANEJ W PRZYCHODNI NR 1 UL. MICKIEWICZA 9 W KATOWI...