Przetarg 6593172 - Roboty utrzymaniowe dróg, ulic gminnych i dróg...

   
Analizuj Zamówienie 6593172 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-02-18
przedmiot ogłoszenia
Roboty utrzymaniowe dróg, ulic gminnych i dróg wewnętrznych, których Gmina Świebodzin jest zarządcą w roku 2019 z podziałem na 3 z
adania
Numer referencyjny: IZP.271.6.2019

Przedmiotem zamówienia są Roboty utrzymaniowe dróg, ulic gminnych i dróg wewnętrznych, których Gmina Świebodzin jest zarządcą w roku 2019 z podziałem na 3 zadania:

1.1. Zadanie 1 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych, polegające m.in. na:
remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi,
naprawie nawierzchni bitumicznych mieszankami bitumicznymi na zimno,
uzupełnieniu ubytków w jezdni tłuczniem kamiennym,
wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych,
powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni asfaltem lub smołą, regeneracji i powierzchniowym zamknięciu nawierzchni bitumicznej i naprawy rakowin,
regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych, dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych.

i/lub

1.2. Zadanie 2 - Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni, polegające m.in. na:
naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie,
naprawie dróg gruntowych poprzez zagęszczanie,
rozbiórce nawierzchni chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5 cm i 50x50x7 cm,
rozbiórce nawierzchni z betonu,
rozbiórce nawierzchni z kostki betonowej,
wykonaniu koryta na poszerzeniu jezdni i całej szerokości jezdni i chodników,
ustawieniu krawężników betonowych o wym. 15x30 cm i 20x30 cm,
ustawieniu obrzeży betonowych o wym. 25x5 cm i 30x8 cm,
wykonaniu jezdni i chodników z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm i 8 cm,
regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych, dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych,
wykonaniu wodościeków oraz renowacji i wykonaniu nowych rowów drogowych,
budowie nawierzchni z betonowych płyt wielootworowych oraz betonowych płyt ażurowych,
układaniu czasowych dróg kołowych i placów z płyt żelbetowych.

i/lub

1.3. Zadanie 3 - Remonty dróg wewnętrznych, polegające m.in. na:
naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie,
naprawie dróg gruntowych poprzez zagęszczanie,
naprawie dróg gruntowych poprzez wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką piaszczysto-gliniastą, tłuczniem i destruktem asfaltowym,
wykonaniu wodościeków oraz renowacji i wykonaniu nowych rowów drogowych.


2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty:
a) zakupu i dostawy materiałów,
b) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót i prac wykonywanych na drogach gminnych, na których odbywa się ruch pojazdów,
c) transportu do miejsca wbudowania na terenie administracyjnym Gminy Świebodzin niezależnie
od odległości i prac za i wyładunkowych,
d) wyposażenia każdego pracownika pracującego na drogach gminnych w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawo-zielonym bądź pomarańczowym,
e) wynagrodzenia pracowników za pracę, podatek dochodowy, składki ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego itp.
f) zakupu paliwa, płynów, olejów itp.,
g) ubezpieczenia i naprawy sprzętu,
h) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł (Zadanie 1), 100 000,00 zł (Zadanie 2), 50 000,00 zł (Zadanie 3),
i) wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie musi uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów,
j) uporządkowania terenu po wykonaniu robót.

3. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu, za wyjątkiem materiałów stanowiących własność Zamawiającego, wskazanych w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-2 (Zadanie 2), które Zamawiający dostarczy Wykonawcy na miejsce ich wbudowania. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8-1 do SIWZ (Zadanie 1), załącznik nr 8-2 do SIWZ (Zadanie 2), załącznik nr 8-3 do SIWZ (Zadanie 3).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych
1. Zadanie 1 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych, polegające m.in. na: remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi, naprawie nawierzchni bitumicznych mieszankami bitumicznymi na zimno, uzupełnieniu ubytków w jezdni tłuczniem kamiennym, wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni asfaltem lub smołą, regeneracji i powierzchniowym zamknięciu nawierzchni bitumicznej i naprawy rakowin, regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych, dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych. 2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) zakupu i dostawy materiałów, b) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót i prac wykonywanych na drogach gminnych, na których odbywa się ruch pojazdów, c) transportu do miejsca wbudowania na terenie administracyjnym Gminy Świebodzin niezależnie od odległości i prac za i wyładunkowych, d) wyposażenia każdego pracownika pracującego na drogach gminnych w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawo-zielonym bądź pomarańczowym, e) wynagrodzenia pracowników za pracę, podatek dochodowy, składki ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego itp. f) zakupu paliwa, płynów, olejów itp., g) ubezpieczenia i naprawy sprzętu, h) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł i) wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie musi uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów, j) uporządkowania terenu po wykonaniu robót. 3. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8-1 do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2: Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni
1. Zadanie 2 - Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni, polegające m.in. na: naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie, naprawie dróg gruntowych poprzez zagęszczanie, rozbiórce nawierzchni chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5 cm i 50x50x7 cm, rozbiórce nawierzchni z betonu, rozbiórce nawierzchni z kostki betonowej, wykonaniu koryta na poszerzeniu jezdni i całej szerokości jezdni i chodników, ustawieniu krawężników betonowych o wym. 15x30 cm i 20x30 cm, ustawieniu obrzeży betonowych o wym. 25x5 cm i 30x8 cm, wykonaniu jezdni i chodników z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm i 8 cm, regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych, dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych, wykonaniu wodościeków oraz renowacji i wykonaniu nowych rowów drogowych, budowie nawierzchni z betonowych płyt wielootworowych oraz betonowych płyt ażurowych, układaniu czasowych dróg kołowych i placów z płyt żelbetowych. 2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) zakupu i dostawy materiałów, b) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót i prac wykonywanych na drogach gminnych, na których odbywa się ruch pojazdów, c) transportu do miejsca wbudowania na terenie administracyjnym Gminy Świebodzin niezależnie od odległości i prac za i wyładunkowych, d) wyposażenia każdego pracownika pracującego na drogach gminnych w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawo-zielonym bądź pomarańczowym, e) wynagrodzenia pracowników za pracę, podatek dochodowy, składki ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego itp. f) zakupu paliwa, płynów, olejów itp., g) ubezpieczenia i naprawy sprzętu, h) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł, i) wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie musi uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów, j) uporządkowania terenu po wykonaniu robót. 3. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu, za wyjątkiem materiałów stanowiących własność Zamawiającego, wskazanych w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-2 (Zadanie 2), które Zamawiający dostarczy Wykonawcy na miejsce ich wbudowania. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr załącznik nr 8-2 do SIWZ .

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3: Remonty dróg wewnętrznych
1.3. Zadanie 3 - Remonty dróg wewnętrznych, polegające m.in. na: naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie, naprawie dróg gruntowych poprzez zagęszczanie, naprawie dróg gruntowych poprzez wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką piaszczysto-gliniastą, tłuczniem i destruktem asfaltowym, wykonaniu wodościeków oraz renowacji i wykonaniu nowych rowów drogowych. 2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) zakupu i dostawy materiałów, b) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót i prac wykonywanych na drogach gminnych, na których odbywa się ruch pojazdów, c) transportu do miejsca wbudowania na terenie administracyjnym Gminy Świebodzin niezależnie od odległości i prac za i wyładunkowych, d) wyposażenia każdego pracownika pracującego na drogach gminnych w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawo-zielonym bądź pomarańczowym, e) wynagrodzenia pracowników za pracę, podatek dochodowy, składki ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego itp. f) zakupu paliwa, płynów, olejów itp., g) ubezpieczenia i naprawy sprzętu, h) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł, i) wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie musi uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów, j) uporządkowania terenu po wykonaniu robót. 3. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8-3 do SIWZ .
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45233000, 45233100, 45233142
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10456193 2024-05-07
godz. 10:00
Lubuskie Prace budowlano – termomodernizacyjne przy budynku Szkolnego Schroniska Młodzieżowego i Powiatowego Zespołu Szkół w Świebodzinie z instalacją fotowoltaiczną Część 1: I część...
10375998 2024-05-07
godz. 11:15
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą „Wykonanie remontu nawierzchni ścieżek, schodów terenowych, murków z kamienia, altany, mostu kamiennego, kaskad z kamienia, renowacja...
10457159 2024-05-08
godz. 12:00
Wielkopolskie BUDOWA I MODERNIZACJA PARKINGÓW W M. KOŁO ZADANIE NR 1 - BUDOWA PARKINGU PRZY PRZEDSZKOLU MIEJSKIM NR 5 W KOLE; ZADANIE NR 2 - BUDOWA PARKINGU PRZY MIEJSKIM DOMU KULTURY W KOLE. Część ...
10366659 2024-05-09
godz. 08:00
Małopolskie Remont i utrzymanie rowów, przepustów, ścieków i poboczy ulic na terenie Miasta Nowego Sącza w 2024 roku 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wykonani...
10465363 2024-05-09
godz. 09:00
Pomorskie PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI Część 1: Część nr 1: Przebudowa ulicy Zaczarowanej w Rotmance.- roboty pomiarowe,- wykonanie koryta o głębokości 20 cm p...
10463508 2024-05-10
godz. 10:00
Lubelskie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa jakości dojazdu do gospodarstw rolnych w Gminie Wyryki”, które obejmuje:1. Zakres robót budow...
10474136 2024-05-10
godz. 13:30
Wielkopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu gier i zabaw zlokalizowanego na terenie boiska Szkoły Podstawowej nr 61 przy ul. Szczepankowo 72a w Poznaniu zgodnie ze szczegółowym opi...
10462961 2024-05-20
godz. 09:00
Śląskie „Modernizacja placu apelowego Szkoły Podstawowej Nr 15 w Jaworznie, ul. Leśna 49 – dostosowanie wejścia dla osób niepełnosprawnych” 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja p...
10452511 2024-05-20
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Wykonanie i wyznaczenie miejsca do prowadzenia handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu (miejsc postojowych i jezdni manewrow...
10480355 2024-05-29
godz. 11:00
Podkarpackie Zagospodarowanie poscaleniowe na zadaniu: Budowa lub przebudowa dróg transportu rolnego, renowacja rowów i rekultywacja gruntów dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Krasne, Pawłowa gm. ...