Przetarg 7323158 - Roboty remontowe i modernizacyjne w lokalach mieszkalnych...

   
Analizuj Zamówienie 7323158 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-07
przedmiot ogłoszenia
Roboty remontowe i modernizacyjne w lokalach mieszkalnych przy ul. Romanowskiego 2C/8, ul. Brzezińskiej 15/17 i ul. Kossaka 4/5 -
Pakiet 1
Numer referencyjny: DZ-PN-3/2020

A. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja lokali mieszkalnych położonych przy
ul. Romanowskiego 2C/8, ul. Brzezińskiej 15/17 i ul. Kossaka 4/5 w Bytomiu.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji i remontu lokali mieszkalnych znajdujących się w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych na terenie miasta Bytomia. Zakres robót budowlanych i instalacyjnych w lokalach obejmuje w szczególności wykonanie robót ogólnobudowlanych, izolacyjnych, tynakrsko-malarskich, stolarskich, posadzkowych, elektroinstalacyjnych, instalacyjnych wod.-kan. i gaz oraz zaprojektowanie i wykonanie etażowego ogrzewania gazowego.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z podziałem określonym poniżej:
a) Część I – Roboty remontowe i modernizacyjne w lokalu mieszkalnym wchodzącym w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom – ul. Romanowskiego 2C/8.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1 do SIWZ – Przedmiar robót.
Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.1.a do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
b) Część II – Roboty remontowe i modernizacyjne w lokalu mieszkalnym wchodzącym w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom – ul. Brzezińska 15/17.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2 do SIWZ – Przedmiar robót.
Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.2.a do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
c) Część III – Roboty remontowe i modernizacyjne w lokalu mieszkalnym wchodzącym w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom – ul. Kossaka 4/5.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.3 do SIWZ – Przedmiar robót.
Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.3.a do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ.
7. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie budowy. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania się
z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Zamawiającego w formie pisemnej lub za pośrednictwem e-maila na adres: zamówienia@bm.bytom.pl do dnia 14.02.2020 r. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostaną poinformowani pisemnie lub e-mailem.
B. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę
1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp w związku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.) wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca (pod pojęciem Podwykonawcy, Zamawiający rozumie również dalszych Podwykonawców) przy realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o pracę robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2018 r., poz. 227) wykonujących odpowiednio czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi, izolacyjnymi, tynkarsko-malarskimi, stolarskimi, posadzkowymi, elektroinstalacyjnymi i instalacyjnymi wod-kan.
i gaz.
2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt III.B.1 czynności.
W tym celu Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu nw. dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt III.B.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
4. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt III.B.1 czynności.
5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań postawionych Wykonawcy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określił w Załączniku nr 2 do SIWZ – Istotnych postanowieniach umownych.
6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Roboty remontowe i modernizacyjne w lokalu mieszkalnym wchodzącym w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - ul. Romanowskiego 2C/8
Część I – Roboty remontowe i modernizacyjne w lokalu mieszkalnym wchodzącym w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom – ul. Romanowskiego 2C/8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1 do SIWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.1.a do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie budowy. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania się z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Zamawiającego w formie pisemnej lub za pośrednictwem e-maila na adres: zamówienia@bm.bytom.pl do dnia 14.02.2020 r. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostaną poinformowani pisemnie lub e-mailem.

Część nr: 2 Nazwa: Roboty remontowe i modernizacyjne w lokalu mieszkalnym wchodzącym w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - ul. Brzezińska 15/17
Część II – Roboty remontowe i modernizacyjne w lokalu mieszkalnym wchodzącym w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom – ul. Brzezińska 15/17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2 do SIWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.2.a do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie budowy. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania się z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Zamawiającego w formie pisemnej lub za pośrednictwem e-maila na adres: zamówienia@bm.bytom.pl do dnia 14.02.2020 r. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostaną poinformowani pisemnie lub e-mailem.

Część nr: 3 Nazwa: Roboty remontowe i modernizacyjne w lokalu mieszkalnym wchodzącym w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - ul. Kossaka 4/5
Część III – Roboty remontowe i modernizacyjne w lokalu mieszkalnym wchodzącym w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom – ul. Kossaka 4/5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.3 do SIWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.3.a do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie budowy. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania się z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Zamawiającego w formie pisemnej lub za pośrednictwem e-maila na adres: zamówienia@bm.bytom.pl do dnia 14.02.2020 r. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostaną poinformowani pisemnie lub e-mailem.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540027275-N-2020 z dnia: 2020-02-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest:
1. ZAMAWIAJĄCY w czasie realizacji przedmiotu Umowy dopuszcza możliwość: a)
rezygnacji z wykonania elementów przedmiotu Umowy lub ich części, przewidzianych w
Przedmiarze robót i ST w sytuacji, gdy wykonanie tych elementów będzie zbędne do
prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru
robót przepisami, dotyczącymi wykonania przedmiotu Umowy. Roboty te zwane są – robotami
zaniechanymi. b) wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu Umowy konieczności wykonania
robót zamiennych w stosunku do robót przewidzianych w Przedmiarze robót i ST w sytuacji,
gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy
technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu
Umowy. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. a powyżej tj. wystąpienia robót
zaniechanych, sposób obliczenia nienależnego WYKONAWCY wynagrodzenia z tytułu
niewykonania części przedmiotu Umowy nastąpi kosztorysem robót zaniechanych,
sporządzonym przez WYKONAWCĘ zgodnie z ust. 4 poniżej, zatwierdzonym przez
Inspektora. 3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. b powyżej tj. wystąpienia robót
zamiennych, sposób obliczenia należnego WYKONAWCY wynagrodzenia z tytułu zmiany
robót nastąpi kosztorysem różnicowym, sporządzonym przez WYKONAWCĘ zgodnie z ust. 4
poniżej z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie mogą spowodować zwiększenia wynagrodzenia
WYKONAWCY, o którym mowa w § 8 ust. 1 Umowy i muszą być każdorazowo zatwierdzane
przez ZAMAWIAJĄCEGO. 4. Wartość robót zaniechanych i zamiennych, o których mowa
powyżej, ustalana będzie kosztorysami w oparciu o ceny jednostkowe robót zastosowane w
kosztorysie, o którym mowa w § 3 ust. 2 Umowy i szacowane ilości ich zaniechania lub
zmiany. 5. W przypadku, gdy wystąpią roboty zamienne, na które nie określono w kosztorysie
cen jednostkowych, tj. takie, których nie można wycenić zgodnie z ust. 4 powyżej, roboty te
wyceniane będą na podstawie kosztorysów przygotowanych przez WYKONAWCĘ, i
zatwierdzonych przez Inspektora i ZAMAWIAJĄCEGO. Kosztorysy opracowane będą w
oparciu o następujące założenia: a) podstawę ustalenia nakładów rzeczowych stanowić będą
odpowiednie normy nakładów rzeczowych robocizny, materiałów i pracy sprzętu zawarte w
Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR), Kosztorysowych Normach Nakładów Rzeczowych
(KNNR) i innych katalogach stosowanych do kosztorysowania robót, a w przypadku braku
nakładów w katalogach, na podstawie analiz własnych/kalkulacji lub wycen indywidualnych
podlegających zatwierdzeniu przez Inspektora; b) do sporządzania kosztorysów zastosowane
zostaną składniki kalkulacyjne: R – Robocizna, M – Materiały, S – Sprzęt, Kp – Koszty
pośrednie, Z – Zysk, z kosztorysu, o którym mowa w § 3 ust. 2 Umowy; c) w przypadku braku
w kosztorysie, o którym mowa w § 3 ust. 2 Umowy, cen jednostkowych M – materiałów, S –
sprzętu do wyceny wartości tych robót WYKONAWCA przyjmie średnie ceny materiałów i
sprzętu z publikacji SEKOCENBUD z okresu wbudowania materiałów i użycia sprzętu. 6.
Strony również mogą zmienić termin realizacji Umowy na pisemny wniosek zawierający opis
podstawy do zmiany terminu, złożony w terminie do 2 dni roboczych od daty wystąpienia niżej
wymienionych okoliczności: a) nieterminowego przekazania terenu budowy przez
ZAMAWIAJĄCEGO; b) leżących po stronie ZAMAWIAJĄCEGO, a nie wynikających z
przyczyn leżących po stronie WYKONAWCY w tym m.in. zawieszenie, wstrzymanie, przerwa
w realizacji przedmiotu Umowy; c) jakichkolwiek opóźnień, utrudnień lub przeszkód
spowodowanych przez osoby i/lub podmioty trzecie; d) siły wyższej - rozumianej, jako
wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i
zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a
które uniemożliwia WYKONAWCY wykonanie przedmiotu Umowy. W razie wystąpienia siły
wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do
minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek
działania siły wyższej, (pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i
okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, działania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja,
powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby niezwiązane z
realizacją inwestycji itp.); z zastrzeżeniem ust. 7 i 8 poniżej. 7. ZAMAWIAJĄCY odmawia
zmiany terminu wykonania Umowy, jeżeli uzna, że wystąpienie wskazanych w ust. 6 powyżej
okoliczności nie miało wpływu na termin realizacji Umowy. 8. WYKONAWCA nie będzie
miał prawa do przedłużenia terminu realizacji Umowy, jeżeli przedłużenie terminu wynika z
przyczyn leżących po stronie WYKONAWCY lub wystąpił z wnioskiem o przedłużenie
terminu po terminie wskazanym w § 2 ust. 2 Umowy. 9. Dopuszcza się możliwość zmiany
osób uczestniczących w realizacji Umowy ze strony WYKONAWCY i ZAMAWIAJĄCEGO
wymienionych w § 4 Umowy z zastrzeżeniem, iż osoba wstępująca w miejsce osoby
wymienionej w § 4 ust. 2 Umowy, posiadać będzie uprawnienia nie niższe, niż osoba
zastępowana. 10. Na pisemny wniosek WYKONAWCY, ZAMAWIAJĄCY dopuszcza
możliwość: a) wykonania zamówienia przy pomocy PODWYKONAWCÓW, pomimo
niewskazania w ofercie żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach
podwykonawstwa; b) rezygnacji z PODWYKONAWCÓW.
W ogłoszeniu powinno być:
1. ZAMAWIAJĄCY w czasie realizacji przedmiotu Umowy dopuszcza możliwość:
a) rezygnacji z wykonania elementów przedmiotu Umowy lub ich części, przewidzianych w Przedmiarze robót i ST w sytuacji, gdy wykonanie tych elementów będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, dotyczącymi wykonania przedmiotu Umowy. Roboty te zwane są – robotami zaniechanymi.
b) wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu Umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do robót przewidzianych w Przedmiarze robót i ST w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu Umowy.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. a powyżej tj. wystąpienia robót zaniechanych, sposób obliczenia nienależnego WYKONAWCY wynagrodzenia z tytułu niewykonania części przedmiotu Umowy nastąpi kosztorysem robót zaniechanych, sporządzonym przez WYKONAWCĘ zgodnie z ust. 4 poniżej, zatwierdzonym przez Inspektora.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. b powyżej tj. wystąpienia robót zamiennych, sposób obliczenia należnego WYKONAWCY wynagrodzenia z tytułu zmiany robót nastąpi kosztorysem różnicowym, sporządzonym przez WYKONAWCĘ zgodnie z ust. 4 poniżej z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie mogą spowodować zwiększenia wynagrodzenia WYKONAWCY, o którym mowa w § 10 ust. 1 Umowy i muszą być każdorazowo zatwierdzane przez ZAMAWIAJĄCEGO.
4. Wartość robót zaniechanych i zamiennych, o których mowa powyżej, ustalana będzie kosztorysami w oparciu o ceny jednostkowe robót zastosowane w kosztorysie, o którym mowa w § 3 ust. 2 Umowy i szacowane ilości ich zaniechania lub zmiany.
5. W przypadku, gdy wystąpią roboty zamienne, na które nie określono w kosztorysie cen jednostkowych, tj. takie, których nie można wycenić zgodnie z ust. 4 powyżej, roboty te wyceniane będą na podstawie kosztorysów przygotowanych przez WYKONAWCĘ, i zatwierdzonych przez Inspektora i ZAMAWIAJĄCEGO. Kosztorysy opracowane będą w oparciu o następujące założenia:
a) podstawę ustalenia nakładów rzeczowych stanowić będą odpowiednie normy nakładów rzeczowych robocizny, materiałów i pracy sprzętu zawarte w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR), Kosztorysowych Normach Nakładów Rzeczowych (KNNR) i innych katalogach stosowanych do kosztorysowania robót, a w przypadku braku nakładów w katalogach, na podstawie analiz własnych/kalkulacji lub wycen indywidualnych podlegających zatwierdzeniu przez Inspektora;
b) do sporządzania kosztorysów zastosowane zostaną składniki kalkulacyjne: R – Robocizna, M – Materiały, S – Sprzęt, Kp – Koszty pośrednie, Z – Zysk, z kosztorysu, o którym mowa w § 3 ust. 2 Umowy;
c) w przypadku braku w kosztorysie, o którym mowa w § 3 ust. 2 Umowy, cen jednostkowych M – materiałów, S – sprzętu do wyceny wartości tych robót WYKONAWCA przyjmie średnie ceny materiałów i sprzętu z publikacji SEKOCENBUD z okresu wbudowania materiałów i użycia sprzętu.
6. Strony również mogą zmienić termin realizacji Umowy na pisemny wniosek zawierający opis podstawy do zmiany terminu, złożony w terminie do 2 dni roboczych od daty wystąpienia niżej wymienionych okoliczności:
a) nieterminowego przekazania terenu budowy przez ZAMAWIAJĄCEGO;
b) leżących po stronie ZAMAWIAJĄCEGO, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie WYKONAWCY w tym m.in. zawieszenie, wstrzymanie, przerwa w realizacji przedmiotu Umowy;
c) jakichkolwiek opóźnień, utrudnień lub przeszkód spowodowanych przez osoby i/lub podmioty trzecie;
d) siły wyższej - rozumianej, jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego
do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia WYKONAWCY wykonanie przedmiotu Umowy. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej, (pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, działania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby niezwiązane z realizacją inwestycji itp.);
z zastrzeżeniem ust. 7 i 8 poniżej.
7. ZAMAWIAJĄCY odmawia zmiany terminu wykonania Umowy, jeżeli uzna, że wystąpienie wskazanych w ust. 6 powyżej okoliczności nie miało wpływu na termin realizacji Umowy.
8. WYKONAWCA nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu realizacji Umowy, jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie WYKONAWCY lub wystąpił z wnioskiem o przedłużenie terminu po terminie wskazanym w § 2 ust. 3 Umowy.
9. Dopuszcza się możliwość zmiany osób uczestniczących w realizacji Umowy ze strony WYKONAWCY i ZAMAWIAJĄCEGO wymienionych w § 4 Umowy z zastrzeżeniem, iż osoba wstępująca w miejsce osoby wymienionej w § 4 ust. 2 Umowy, posiadać będzie uprawnienia nie niższe, niż osoba zastępowana.
10. Na pisemny wniosek WYKONAWCY, ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość:
a) wykonania zamówienia przy pomocy PODWYKONAWCÓW, pomimo niewskazania w ofercie żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa;
b) rezygnacji z PODWYKONAWCÓW;
c) zmiany wskazanych w ofercie PODWYKONAWCÓW z zastrzeżeniem, iż jeżeli WYKONAWCA zamierza dokonać zmiany lub zrezygnować z PODWYKONAWCY, a w postępowaniu o udzielenie zamówienia objętego niniejszą umową, PODWYKONAWCA był podmiotem, na którego zasoby powoływał się WYKONAWCA, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, WYKONAWCA jest zobowiązany wykazać ZAMAWIAJACEMU, iż proponowany PODWYKONAWCA lub WYKONAWCA samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia objętego niniejszą umową*;
d) zmiany wskazanego w ofercie zakresu podwykonawstwa*.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45000000, 45211341, 45310000, 45330000, 45333000, 45453000, 71320000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10431854 2024-04-29
godz. 10:00
Lubelskie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane – remont budynku nr 11 przy al. Kraśnickiej w Lublinie. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ i Specyfikacji Technicznej Wykonania i...
10432866 2024-04-30
godz. 09:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji oraz wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych budynku przy ul. Czerwonego Krzyża 5/9 we Wrocławiu wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzj...
10428038 2024-04-30
godz. 10:00
Dolnośląskie SZP/242-062/2024 Wykonanie posadzek z żywicy wraz z robotami towarzyszącymi na obiektach Kolei Linowej „Polinka” Politechniki Wrocławskiej przy ul. Na Grobli i wyb. St. Wyspiańskiego...
10447299 2024-04-30
godz. 12:00
Podkarpackie P-09/2024 Wykonanie posadowienia suchej przepompowni ścieków w rejonie ul. E. Kwiatkowskiego w Rzeszowie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 wykonanie posadowienia suchej przepompowni scieków w r...
10442701 2024-04-30
godz. 17:00
Lubelskie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie posadzki - o łącznej powierzchni 575 m2 na wszystkich kondygnacjach w budynku usługowym. Zakres oferowanych prac dotyczy...
10397071 2024-05-03
godz. 00:00
Podkarpackie Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Jasło Witam, Firma poszukuje pracowników lub ekipy do prac wykończeniowych. W zakresie m.in. malowanie, szpachlowanie, zabudowy gk. Prace na te...
10451801 2024-05-06
godz. 12:00
Mazowieckie Remont trzech pomieszczeń sanitarnych wraz z wymianą osprzętu w budynku biurowo-administracyjny w Poznaniu, Al. Niepodległości 8
10445695 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie remontu budynku nastawni wykonawczej RG - 1 na stacji kolejowej Rudna Gwizdanów. Zakres robót do wykonania 1) Odnowienie wszystkich pomieszczeń to jest ścian i sufitów . Czę...
10283642 2024-05-07
godz. 10:00
Łódzkie Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń toalet i socjalnych, wymianie pionów i poziomów kanaliz. oraz wykonaniu dokum. powykon. w budynku UMWŁ przy al. Piłsud...
10444920 2024-05-15
godz. 10:00
Wielkopolskie Malowanie wiatrołapów i holi wejściowych w budynkach mieszkalnych na osiedlach Lecha i Czecha w Poznaniu w roku 2024: Zadanie nr 1-budynek na os. Lecha 122-129 Zadanie nr 2 - budynek na o...