Przetarg 7741673 - Roboty budowlane związane ze zwiększeniem odporności...

   
Analizuj Zamówienie 7741673 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-08
przedmiot ogłoszenia
Roboty budowlane związane ze zwiększeniem odporności ogniowej elementów budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskieg
o 2b
Numer referencyjny: WA.272.1.17.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych ze zwiększeniem odporności ogniowej elementów budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2b - przebudowa mająca na celu dostosowanie budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu do aktualnych wymagań bezpieczeństwa Pożarowego; zmiana sposobu użytkowania części istniejącego budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu poprzez dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty:
2.1. Rozwiązania wewnątrz budynku mające znaczenie dla ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji osób z różnym stopniem niepełnosprawności, w tym.
a) Wymianę i montaż ślusarki i stolarki otworowej,
b) Wymianę wyłazu dachowego,
c) Montaż elektromagnesów na drzwiach PPOŻ na I piętrze (2szt) i na parterze (1 szt) wraz z połączeniem z centralą PPOŻ,
d) Remont schodów zewnętrznych przed wejściem do budynku,
2.2. Roboty budowlane związane ze zwiększeniem odporności ogniowej elementów budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2b, w tym.
a) Wykonanie zabezpieczenia pożarowego stropu nad piwnicą do odporności REI60,
b) Wykonanie zabezpieczenia przepustów instalacyjnych,
c) Wbudowanie klap ogniowych na przewodach wentylacyjnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ oraz Dokumentacja projektowa, na którą składają się następujące dokumenty:
3.1. Projekt budowlany Przebudowa mająca na celu dostosowanie budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu do aktualnych wymagań bezpieczeństwa pożarowego oraz Projekt budowlany Zmiana sposobu użytkowania części istniejącego budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu poprzez dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ramach rewitalizacji budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2b, na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej wraz z zagospodarowaniem przyległego otoczenia z przeznaczeniem na Park Sensoryczny, stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ.
3.2. Projekt wykonawczy Przebudowa mająca na celu dostosowanie budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu do aktualnych wymagań bezpieczeństwa pożarowego, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ.
3.3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Przebudowa mająca na celu dostosowanie budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu do aktualnych wymagań bezpieczeństwa pożarowego oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych do projektu zmiany sposobu użytkowania części istniejącego budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu poprzez dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, stanowiące Załącznik nr 10 do SIWZ.
4. Przedmiary robót (stanowiące Załącznik nr 11 do SIWZ) mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w Przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji.
5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 24 miesięcy począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji wskazany w ofercie oraz wydłużony okres rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
6. Ilekroć w SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych rozwiązań. Niewskazanie w złożonej ofercie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia tj. wykonujących czynności: roboty budowlane przygotowawcze, instalacyjne i montażowe, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495). Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540208597-N-2020 z dnia: 2020-10-23
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-27, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-04, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5)
W ogłoszeniu jest:
Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający wymaga ustanowienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. Zabezpieczenie musi być wniesione/ustanowione najpóźniej w dniu zawarcia umowy w pełnej wysokości. 2. Zamawiający otworzy koperty z ofertami i ewentualnymi zmianami w dniu 27.10.2020 r. o godzinie 11:30 w siedzibie Zamawiającego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 - Sala Konferencyjna. Otwarcie ofert jest jawne. 3. Informacje o odwołaniu: Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 4. Terminy wnoszenia odwołania: 4.1. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane za pomocą środków komunikacji elektronicznej, albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 4.2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień SIWZ, wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub SIWZ na stronie internetowej. 4.3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 4.1. i 4.2. wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 4.4. Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się w terminie: - 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; - 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy jeżeli Zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. 5. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. 5.1. Odwołanie przysługuje wobec następujących czynności Zmawiającego: - określenia warunków udziału w postępowaniu; - wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; - odrzucenia oferty odwołującego; - opisu przedmiotu zamówienia; - wyboru oferty najkorzystniejszej. 5.2. Odwołanie powinno wskazywać czynności lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 6. Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 7. Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert i ich wagi: 7.1. cena – znaczenie 60 % 7.2. okres gwarancji– znaczenie 40 % Kryterium „cena”. Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazaną w ofercie Wykonawcy. Liczba punktów zdobyta w tym kryterium będzie obliczona wg wzoru: Kc = (Cn/Co) x 100 x 60% gdzie: Kc- liczba punktów w kryterium cena Cn – najniższa cena wśród złożonych ofert Co – cena badanej oferty nieodrzuconej 100 – wskaźnik stały 60% - waga kryterium Kryterium „okres gwarancji”: Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zmawiający będzie brał pod uwagę deklarację Wykonawcy założoną w ofercie co do okresu gwarancji i rękojmi za wady udzielonej na Przedmiot zamówienia. 1% odpowiada 1 pkt. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższymi zasadami: a) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia na okres wynoszący minimum 24 miesiące. b) Za okres udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia i wydłużenie okresu rękojmi za wady na okres wynoszący odpowiednio: - 24 miesiące - oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt (oferta otrzyma 0 pkt również w przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 24 miesiące i krótszego niż 36 miesięcy) - 36 miesięcy - oferta Wykonawcy otrzyma 10 pkt (oferta otrzyma 10 pkt również w przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 36 miesięcy i krótszego niż 48 miesięcy) - 48 miesięcy - oferta Wykonawcy otrzyma 20 pkt (oferta otrzyma 20 pkt również w przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 48 miesięcy i krótszego niż 60 miesięcy) - 60 miesięcy - oferta Wykonawcy otrzyma 40 pkt (oferta otrzyma 40 pkt również w przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 60 miesięcy). 8. Łączna liczba punktów uzyskanych przez ofertę będzie liczona wg. wzoru: Po=Kc+Kg gdzie: Po - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę Kc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena Kg - liczba punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji W prowadzonym postępowaniu przetargowym zostanie wybrana niepodlegająca odrzuceniu oferta, która według formuły oceny ofert uzyska największą ilość punktów oraz spełni wszystkie wymagania SIWZ. Ocena zostanie dokonana na podstawie wypełnionego formularza ofertowego i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy, co do ceny i okresu udzielonej gwarancji.
W ogłoszeniu powinno być:
Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający wymaga ustanowienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. Zabezpieczenie musi być wniesione/ustanowione najpóźniej w dniu zawarcia umowy w pełnej wysokości. 2. Zamawiający otworzy koperty z ofertami i ewentualnymi zmianami w dniu 04.11.2020 r. o godzinie 11:30 w siedzibie Zamawiającego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 - Sala Konferencyjna. Otwarcie ofert jest jawne. 3. Informacje o odwołaniu: Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 4. Terminy wnoszenia odwołania: 4.1. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane za pomocą środków komunikacji elektronicznej, albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 4.2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień SIWZ, wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub SIWZ na stronie internetowej. 4.3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 4.1. i 4.2. wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 4.4. Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się w terminie: - 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; - 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy jeżeli Zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. 5. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. 5.1. Odwołanie przysługuje wobec następujących czynności Zmawiającego: - określenia warunków udziału w postępowaniu; - wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; - odrzucenia oferty odwołującego; - opisu przedmiotu zamówienia; - wyboru oferty najkorzystniejszej. 5.2. Odwołanie powinno wskazywać czynności lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 6. Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 7. Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert i ich wagi: 7.1. cena – znaczenie 60 % 7.2. okres gwarancji– znaczenie 40 % Kryterium „cena”. Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazaną w ofercie Wykonawcy. Liczba punktów zdobyta w tym kryterium będzie obliczona wg wzoru: Kc = (Cn/Co) x 100 x 60% gdzie: Kc- liczba punktów w kryterium cena Cn – najniższa cena wśród złożonych ofert Co – cena badanej oferty nieodrzuconej 100 – wskaźnik stały 60% - waga kryterium Kryterium „okres gwarancji”: Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zmawiający będzie brał pod uwagę deklarację Wykonawcy założoną w ofercie co do okresu gwarancji i rękojmi za wady udzielonej na Przedmiot zamówienia. 1% odpowiada 1 pkt. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższymi zasadami: a) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia na okres wynoszący minimum 24 miesiące. b) Za okres udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia i wydłużenie okresu rękojmi za wady na okres wynoszący odpowiednio: - 24 miesiące - oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt (oferta otrzyma 0 pkt również w przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 24 miesiące i krótszego niż 36 miesięcy) - 36 miesięcy - oferta Wykonawcy otrzyma 10 pkt (oferta otrzyma 10 pkt również w przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 36 miesięcy i krótszego niż 48 miesięcy) - 48 miesięcy - oferta Wykonawcy otrzyma 20 pkt (oferta otrzyma 20 pkt również w przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 48 miesięcy i krótszego niż 60 miesięcy) - 60 miesięcy - oferta Wykonawcy otrzyma 40 pkt (oferta otrzyma 40 pkt również w przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 60 miesięcy). 8. Łączna liczba punktów uzyskanych przez ofertę będzie liczona wg. wzoru: Po=Kc+Kg gdzie: Po - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę Kc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena Kg - liczba punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji W prowadzonym postępowaniu przetargowym zostanie wybrana niepodlegająca odrzuceniu oferta, która według formuły oceny ofert uzyska największą ilość punktów oraz spełni wszystkie wymagania SIWZ. Ocena zostanie dokonana na podstawie wypełnionego formularza ofertowego i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy, co do ceny i okresu udzielonej gwarancji.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540210389-N-2020 z dnia: 2020-10-27
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5 800,00 zł (słownie: pięć tysięcy osiemset 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: PKO Bank Polski S.A., nr konta 97 1020 4391 0000 6302 0167 5578 z dopiskiem: „Wadium – Zwiększenie odporności ogniowej WA.272.1.17.2020”; Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 5. Poręczenia oraz gwarancje, o których mowa w ust. 2 musza być przedłożone w oryginale i załączone do oferty i muszą być ważne przez okres związania ofertą.
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: PKO Bank Polski S.A., nr konta 97 1020 4391 0000 6302 0167 5578 z dopiskiem: „Wadium – Zwiększenie odporności ogniowej WA.272.1.17.2020”; Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 5. Poręczenia oraz gwarancje, o których mowa w ust. 2 musza być przedłożone w oryginale i załączone do oferty i muszą być ważne przez okres związania ofertą.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000, 45100000, 45300000, 45420000, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10375541 2024-04-12
godz. 12:00
Łódzkie Przebudowa budynku szatniowego przy ul. Tadeusza Rejtana 7 w Opolu wraz z wykonaniem robót branży instalacji elektrycznych, sanitarnych, wentylacji mechanicznej oraz oddymiania klatek scho...
10337412 2024-04-15
godz. 07:30
Dolnośląskie Remont poddasza i dostosowanie pomieszczeń do prania indywidualnego w budynku nr 16 kompleks 2987 w Żaganiu. 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają:1) Specyfikacj...
10396196 2024-04-19
godz. 09:00
Mazowieckie Przebudowa pomieszczeń w budynku Żłobka Miejskiego nr 1 przy ul. Hubala 3 w Pruszkowie. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa pomieszczeń administracyjno-biurowych na I pi...
10440127 2024-04-22
godz. 12:00
Świętokrzyskie Modernizacja wejścia do pomieszczenia sprężarkowni na terenie Targów Kielce S.A. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wejścia do pomieszczenia sprężarkowni na terenie Targów Kie...
10415510 2024-04-23
godz. 09:00
Świętokrzyskie Przebudowa pomieszczeń biurowych nr 205 i 314 w Budynku A Centrali Oddziału Skarżysko-Kamienna przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego 51.
10406587 2024-04-24
godz. 10:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem niniejszej umowy jest: „ Utworzenie żłobka w Gminie Pęcław – 10 nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do 3 lat, Białołęka 20. ”2. Przedmiot umowy, o którym mow...
10401920 2024-04-24
godz. 10:00
Podkarpackie Modernizacja budynku o funkcji społecznej i dla OSP w miejscowości Wrocanka. Zakres prac obejmuje przebudowę i rozbudowę istniejącej strażnicy OSP w Wrocance (działki o nr ewid.: 590...
10462060 2024-04-25
godz. 23:59
Opolskie Modernizacja pomieszczeń piwnicznych w PP nr 1 w Głuchołazach
10427720 2024-04-26
godz. 12:00
Mazowieckie Dostosowanie wejścia do budynku Domu Pomocy Społecznej "Chemik" od strony ulicy Korotyńskiego zgodnie z zasadami dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami Dostosowanie wejścia...
10448460 2024-05-08
godz. 10:00
Pomorskie Część 1: CZĘŚĆ 1Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przodkowie – etap ISzczegółowy zakres pracy dotyczący części 1 (etapu I) w załączniku nr 11 do SWZ, Część 2: CZĘŚĆ 2R...