Przetarg 7458709 - Roboty budowlane polegające na przebudowie nieruchomości...

   
Analizuj Zamówienie 7458709 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-04-30
przedmiot ogłoszenia
Roboty budowlane polegające na przebudowie nieruchomości zlokalizowanej w Łodzi, przy ul. Żeromskiego 88
Numer referencyjny: 10
01-ILZ.260.30.2020

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nieruchomości zlokalizowanej w Łodzi, przy ul. Żeromskiego 88.
2. Zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały ujęte w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w projekcie umowy – załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w projekcie budowlanym, a także z postanowieniami SIWZ oraz załącznikami do SIWZ, tj. Projekt budowlany i wykonawczy projekt budowlany: Przebudowa nieruchomości zlokalizowanej w Łodzi przy ul. Żeromskiego 88.
4. Dokumenty stanowiące załączniki do umowy należy traktować jako wzajemnie objaśniające się i uzupełniające.
5. Zamawiający informuje, iż na przedmiotowy zakres zamówienia, została wydana decyzja pozwolenia na budowę.
6. Budynek frontowy (budynek A) jest objęty ochroną konserwatorską poprzez ujęcie
go w gminnej ewidencji zabytków na podstawie zapisów o warunkach zabudowy.
7. Zakres robót objętych obowiązkami Wykonawcy robót szczegółowo opisany jest w dokumentacji projektowej. Dokumentacja dostępna jest do wglądu na stronie internetowej bądź w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Izby Administracji Skarbowej w Łodzi.
8. Wykonawca podejmie środki skutecznie zabezpieczające teren budowy przed dostępem osób niepowołanych, a zwłaszcza - przed dostępem dzieci. Zamawiający w szczególności wymaga, aby Wykonawca zainstalował oświetlenie placu budowy, ogrodził plac budowy (ogrodzenie pełne) oraz zapewnił zabezpieczenie przeciwpożarowe placu budowy.
9. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny robót na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ, a w szczególności na podstawie przedmiarów robót, projektów budowlanych poszczególnych branż oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
10. Przedmiary robót przekazane Wykonawcy traktowane są jako materiał pomocniczy. Jeśli w przekazanym przez Zamawiającego przedmiarze robót nie zostały ujęte wszystkie niezbędne materiały i nakłady pracy lub zostały ujęte w innym rozmiarze, Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie określonym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz pozwoleniem na budowę, bez prawa do oddzielnego wynagrodzenia.
11. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego obejmującego wszystkie koszty składające się na cenę oferty brutto.
12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przedłoży w terminie 14 dni od podpisania umowy harmonogram rzeczowo - finansowy do akceptacji przez Zamawiającego. Szczegółowa treść harmonogramu zostanie uzgodniona pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zapisy harmonogramu muszą uwzględniać finansowanie inwestycji przez Zamawiającego w ramach posiadanych na dany rok środków finansowych.
13. Harmonogram powinien być podzielony na pozycje w taki sposób, aby obejmował cały zakres rzeczowy robót objętych zamówieniem o stopniu szczegółowości nie mniejszym niż podział na działy przedmiaru opublikowanego przez Zamawiającego.
14. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie się odbywało fakturami częściowymi i fakturą końcową tj. po podpisaniu odbioru końcowego. Dopuszcza się rozliczenie zadania fakturami częściowymi wystawianymi nie częściej niż raz na kwartał. Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 90% wartości wynagrodzenia przewidzianego przez Zamawiającego do wykorzystania w danym roku budżetowym. Podstawę do wystawienia faktury częściowej stanowi protokół odbioru częściowego podpisany przez Zamawiającego oraz kosztorys częściowy powykonawczy obejmujący roboty, za które Wykonawca wystawia fakturę. Rozliczenie końcowe Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury końcowej, po podpisaniu protokołu końcowego. Załącznikiem do końcowego protokołu odbioru robót będzie pozwolenie na użytkowanie obiektu oraz wszystkie protokoły wymagane przepisami prawa.
15. Wykonawca, przed sporządzeniem oferty, zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu, w cenie umówionej.
16. Projekt techniczny, zapisany na płycie CD, dostępny jest w siedzibie Zamawiającego. Płyty Zamawiający udostępnia bezpłatnie.
17. Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia materiałów lub norm to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zachowaniem nie gorszych parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów/urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały/urządzenia gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Urządzenia równoważne powinny spełniać wymagania określone w SIWZ oraz projekcie budowlanym. Wykonawca, w przypadku zastosowania materiałów, technologii i urządzeń równoważnych jest zobowiązany do określenia ich „z nazwy” w kosztorysach ofertowych, załączonych do oferty.
18. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem. Wykonawca musi mieć świadomość, iż oferowanie urządzeń, materiałów czy technologii równoważnych uzależnione będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w SIWZ, projekcie oraz akceptacji przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia, że oferowane materiały i urządzenia równoważne nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w dokumentacji przetargowej, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
19. Kody CPV:
45000000-7 Roboty budowlane,
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków,
45262500-6 Roboty murarskie i murowe,
45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań,
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych,
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne,
45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne,
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej,
45442100-8 Roboty malarskie,
45443000-4 Roboty elewacyjne,
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,
45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne,
45317000-2 Inne instalacje elektryczne,
20. Wykonawca dostarczy kompletną dokumentację powykonawczą, wykonaną przez uprawnione do tego osoby, w ilości szczegółowo określonej we wzorze umowy.
21. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to RYCZAŁT. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić łącznie wszystkie dane z analizy dokumentacji projektowej. Sam przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyceny robót do wykonania.
22. Wykonawca w ramach ceny ofertowej m.in. winien zapewnić:
organizację i zabezpieczenie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, a także wykonanie innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów, czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami,
uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi,
uwzględnienie kosztów innych czynności, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
pokrycie kosztów poboru wody, energii elektrycznej i cieplnej wykorzystanych na potrzeby prowadzonego zadania.
23. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
1) Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj. pracowników ogólnobudowlanych.
2) Wykonawca składa wykaz osób, o których mowa w pkt 1) wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w terminie 7 dni od podpisania umowy, ale przed przystąpieniem do wykonywania robót.
3) Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy do momentu otrzymania wykazu, o którym mowa w pkt 2. Wynikłe z tego opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane, jako opóźnienie z winy Wykonawcy.
4) Każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w pkt 2 nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę tego wykazu do wiadomości Zamawiającego).
5) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w ust. 21, zgodnie z umową i SIWZ. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
6) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
7) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
8) przeprowadzania kontroli na miejscu realizacji Umowy.
9) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 21 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy, lub dalszego Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, lub dalszego podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, lub dalszego Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę, lub dalszego podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, lub dalszego Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO.
10) Niezłożenie przez Wykonawcę, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, żądanych przez Zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, lub dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących wskazane w ust. 21 czynności i skutkować będzie nałożeniem kary, o której mowa w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
11) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, lub dalszego podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
24. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej i dokładnie zapoznali się z remontowanym budynkiem w celu dokonania oceny stanu faktycznego oraz weryfikacji założeń projektowych. W związku z zaleceniem wizji lokalnej terenu wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy, z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania całości zamówienia. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić (telefonicznie lub mailowo)
z przedstawicielem Zamawiającego.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.lodzkie.kas.gov.pl

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540082269-N-2020 z dnia: 2020-05-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: 5 000 000,00 zł (słownie: Pięć milionów złotych 00/100
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100).


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie bądź rozbudowie budynku o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00zł brutto (słownie: pięć milionów złotych 00/100), dla każdej z wykonanych robót.

W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie bądź rozbudowie budynku o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00zł brutto (słownie: pięć milionów złotych 00/100), dla każdej z wykonanych robót lub co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie bądź rozbudowie budynku o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć milionów złotych 00/100)



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540086018-N-2020 z dnia: 2020-05-20
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału postepowaniu:
Data:2020-05-22, godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału postepowaniu:
Data:2020-06-01, godzina 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540090026-N-2020 z dnia: 2020-05-27
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
Informacja na temat wadium
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1.Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść nie później niż przed terminem składnia ofert.
2.Forma wadium:
1)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)pieniądzu,
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach bankowych,
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299);
2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie. Musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib (Wykonawcy, Zamawiającego, banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zaleca się, by w treści gwarancji jako Wykonawcę wskazać nazwy wszystkich członków podmiotu wspólnego z zaznaczeniem, że działają oni jako podmiot wspólny,
b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c)kwotę gwarancji,
d)termin ważności gwarancji (nie krótszy niż termin związania ofertą),
e)zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca:
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,którego ofertę wybrano, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,którego ofertę wybrano, uniemożliwił zawarcie umowy z przyczyn leżących po jego stronie”;
3)W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręczenie musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy:
a)wskazanie podmiotu, za który poręczyciel dokonuje poręczenia,
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaleca się by w treści poręczenia, jako Wykonawcę (podmiot, za który poręczyciel dokonuje poręczenia) wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b)precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia,
c)kwotę, do wysokości której poręczyciel będzie zobowiązany,
d)wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie
o charakterze terminowym nie może zostać odwołane,
e)jak również musi zawierać w swej treści elementy, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt 2 ppkt 2 lit. e).
3.Miejsce i sposób wniesienia wadium:
1)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 76101013710005211391200000 przed terminem składania ofert, z oznaczeniem „Wadium – Roboty budowlane polegające na przebudowie nieruchomości zlokalizowanej w Łodzi, przy ul. Żeromskiego 88 znak:
1001-ILZ.260.30.2020”
2)W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
3) W przypadku wadium składanego w formie innej niż pieniężna (gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa), Zamawiający wymaga aby złożone dokumenty miały postać oryginału i były wystawione na Izbę Administracji Skarbowej w Łodzi,
al. T. Kościuszki 83, 90 – 436 Łódź.
4)Wykonawca winien złożyć dokument, o którym mowa powyżej wraz z ofertą, jednakże w osobnej kopercie, co umożliwi jego zdeponowanie i przechowywanie bez konieczności zdekompletowania oferty.
4.Termin wniesienia wadium:
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdą się one na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5.Zwrot wadium:
1)Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza;
2)Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3)Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania oferty.
6.Utrata wadium:
Zamawiający oświadcza, że zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca:
1)którego oferta została wybrana:
a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
2)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45000000, 45210000, 45262100, 45262500, 45311000, 45330000, 45331000, 45332200, 45421000, 45442100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10400378 2024-04-19
godz. 09:00
Lubuskie 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Adaptacja pomieszczeń w budynku E na potrzeby administracji Szpitala” polegających na wykonaniu siec...
10394655 2024-04-19
godz. 09:00
Pomorskie Modernizacja budynku kotłowni gazowej K-01 przy ul. 24 marca 5 w Pruszczu Gdańskim, polegająca na wykonaniu remontu elewacji z termomodernizacją oraz przebudowie i zmianie sposobu użytk...
10393609 2024-04-22
godz. 09:00
Pomorskie Budowa budynku administracyjnego – podwójnej kancelarii leśniczego dla Leśnictw Knieja i Głuszec wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą Przedmiotem zamówien...
10401935 2024-04-22
godz. 10:00
Łódzkie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Besiekierz Rudny”.Charakterystyczne parametr...
10325931 2024-04-25
godz. 09:00
Mazowieckie Rozbudowa kompleksu kontroli klimatu dla fenotypowania roślin uprawnych w budynku nr 37 - Instytutu Biologii/Klimat-IB - etap I i II DINT.6.2024 **************************** UWAGA ZMIA...
10396206 2024-04-25
godz. 10:00
Dolnośląskie Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Ostrowina i Spalice w systemie „zaprojektuj i wybuduj” Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla z...
10427740 2024-04-26
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Drwalewie o tymczasowy obiekt budowlany – zadaszenie o stałej konstrukcji stalowej z tymczasową powłoką ...
10429573 2024-04-26
godz. 12:00
Mazowieckie Budowa budynku biurowo-socjalno-magazynowo-garażowego oraz budynku magazynowego na potrzeby Gazowni w Limanowej wraz z zagospodarowaniem terenu Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka czte...
10267883 2024-04-30
godz. 09:00
Dolnośląskie 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji inwestycji z Rządowego Programu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych p.n. „Modernizacja budynku...
10440488 2024-04-30
godz. 09:00
Mazowieckie Opracowanie dokumentacji projektowej i utworzenie Centrum opiekuńczo - mieszkalnego w Gozdowie Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum opiekuńczo – mieszkalnego na działce nr ewid....