Przetarg 9100019 - Robota budowlana w zakresie 2 części: CZĘŚĆ 1 - Remont...

   
Analizuj Zamówienie 9100019 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-08-10
przedmiot ogłoszenia
Robota budowlana w zakresie 2 części: CZĘŚĆ 1 - Remont pomieszczeń w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym w Zamościu; CZĘŚĆ 2 – Rem
ont dachu budynku nr 9 w kompleksie wojskowym w Zamościu.

Część 1: CZĘŚĆ 1 - Remont pomieszczeń w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym w Zamościu; Zakres prac: Obejmuje swoim zakresem całość prac do wykonania na podstawie dokumentacji technicznej tj. Projekt remontu i przebudowy budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Koszary w Zamościu z wyłączeniem:- wymiany zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej;- izolacji fundamentów oraz wykonania docieplenia ścian zewnętrznych wraz z tynkowaniem;- wykonania izolacji poddasza;- wykonania robót elewacyjnych;- montażu stolarki wewnętrznej;- wykonania sufitów podwieszanych stropu nad piętrem;- wykonania ścianek działowych;- wykonania posadzek cementowych wraz z izolacją;- wykonania instalacji wodociągowej wraz z przyłączem;- licowania ścian płytkami;- malowania ścian i sufitów;- wykończenia posadzek płytkami gresowymi oraz wykładziną PCV wraz z wykonaniem wylewki samopoziomującej;- wyposażenia łazienek,- montażu armatury łazienkowej;- wymiany instalacji c.o. wraz z węzłem cieplnym;- montażu osprzętu elektrycznego tj. oświetlenia, gniazd, włączników;- wykonania instalacji teletechnicznej;CPV 45453000 – 7 Roboty remontowe i renowacyjne45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych45310000-3 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) –- stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ - w zakresie części nr 1 i części nr 2.2) Przedmiar robót –stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ w zakresie części nr 13) Przedmiar robót –stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ w zakresie części nr 2 . 4) Dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ - spakowany w programie *zip 7. W zakresie części nr 1 i części nr 2. Uwaga: załącznik nr 1 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) dotyczy części nr 1 i 2. załącznik nr 2 do SWZ - Dokumentacja projektowa dotyczy części nr 1 i 2. 7. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020r. poz.1320 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 95, art. 96, art. 438 Pzp.dla części Ia) Roboty budowlane: Roboty rozbiórkowe; Roboty remontowe kominów i przewodów wentylacyjnych; Roboty remontowe stropów; Roboty tynkarskie;b) Roboty sanitarnec) Wykonanie remontu instalacji sanitarnych Roboty elektryczne:Wykonanie remontu instalacji elektrycznej oraz instalacji odgromowej dla części IIa) Roboty budowlane: Roboty rozbiórkowe; Roboty związane z konstrukcją i pokryciem dachu;- Wykonanie obróbek blacharskich i montaż rynien;Z wyłączeniem : Wymóg nie dotyczy osób, których wskazania Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust 1 , art. 438 ustawy PzpUprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy dotyczących spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 2 ust. 2 (wzoru umowy) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w § 2 ust. 2 (wzoru umowy) czynności w trakcie realizacji zamówienia:1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019.1781) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). Informacje takie jak imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3. Z tytułu nie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 2 ust. 2 (wzoru umowy) Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w Umowie. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 2 ust. 2 (wzoru umowy) czynności.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.5. Wykonawca na każdym etapie realizacji Umowy zobligowany jest do informowania Zamawiającego o zmianach dotyczących osób wykonujących czynności wskazane w § 2 ust. 2(wzoru umowy) i składania aktualnego wykazu osób, o którym mowa w § 2 ust. 1(wzoru umowy).6. Zamawiający nie zabezpiecza zaplecza socjalnego i magazynowego Wykonawcy, jego pracownikom i podwykonawcom.7. Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić pracowników, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz przestrzegają wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy.

Część 2: CZĘŚĆ NR 2 - Remont dachu budynku nr 9 w kompleksie wojskowym w Zamościu. Zakres prac: Obejmuje swoim zakresem całość prac do wykonania na podstawie dokumentacji technicznej tj. Projekt remontu i przebudowy budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Koszary w Zamościu.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) –- stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ - w zakresie części nr 1 i części nr 2.2) Przedmiar robót –stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ w zakresie części nr 13) Przedmiar robót –stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ w zakresie części nr 2 . 4) Dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ - spakowany w programie *zip 7. W zakresie części nr 1 i części nr 2. Uwaga: załącznik nr 1 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) dotyczy części nr 1 i 2. załącznik nr 2 do SWZ - Dokumentacja projektowa dotyczy części nr 1 i 2. 7. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020r. poz.1320 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 95, art. 96, art. 438 Pzp.dla części Ia) Roboty budowlane: Roboty rozbiórkowe; Roboty remontowe kominów i przewodów wentylacyjnych; Roboty remontowe stropów; Roboty tynkarskie;b) Roboty sanitarnec) Wykonanie remontu instalacji sanitarnych Roboty elektryczne:Wykonanie remontu instalacji elektrycznej oraz instalacji odgromowej dla części IIa) Roboty budowlane: Roboty rozbiórkowe; Roboty związane z konstrukcją i pokryciem dachu;- Wykonanie obróbek blacharskich i montaż rynien;Z wyłączeniem : Wymóg nie dotyczy osób, których wskazania Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust 1 , art. 438 ustawy PzpUprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy dotyczących spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 2 ust. 2 (wzoru umowy) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w § 2 ust. 2 (wzoru umowy) czynności w trakcie realizacji zamówienia:1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019.1781) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). Informacje takie jak imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3. Z tytułu nie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 2 ust. 2 (wzoru umowy) Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w Umowie. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 2 ust. 2 (wzoru umowy) czynności.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.5. Wykonawca na każdym etapie realizacji Umowy zobligowany jest do informowania Zamawiającego o zmianach dotyczących osób wykonujących czynności wskazane w § 2 ust. 2(wzoru umowy) i składania aktualnego wykazu osób, o którym mowa w § 2 ust. 1(wzoru umowy).6. Zamawiający nie zabezpiecza zaplecza socjalnego i magazynowego Wykonawcy, jego pracownikom i podwykonawcom.7. Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić pracowników, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz przestrzegają wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy

ZP/TP/40/2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00302561/01 z dnia: 2022-08-11
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00086277/10/P
Po zmianie:
2022/BZP 00086277/11/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.5. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:

Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Dekarstwo
podbranża malowanie, remont, wykończenie, pokrycia dachowe
kody CPV 45261910, 45300000, 45310000, 45453000
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , pokrycia dachowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10445666 2024-05-08
godz. 09:00
Mazowieckie Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem w m. Kołobrzeg , m. Koszalin , m. Szczecinek , m. Świdwin, m. Świnoujście i m. Złocieniec. Część 1: remont lokali mieszkalnych...
10474584 2024-05-08
godz. 10:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie remontu zabytkowego budynku Przedszkola Zgromadzenia Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego im. Bł. Alicji Kotowskiej przy ul. Bukowej 1A w Wejherowie...
10473863 2024-05-08
godz. 12:30
Łódzkie "Przystosowanie pomieszczeń budynku przy ul. 9-Maja w Łasku do funkcji biurowej i archiwum” w ramach projektu pn.: „CUŚ dla Łaskiego” - Remont i wyposażenie wypożyczalni i punktu...
10482720 2024-05-08
godz. 13:00
Mazowieckie Remont dachu budynku przy Alei Waszyngtona 45/51 w Warszawie
10483454 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Zapytanie (RFI) - Remont pomieszczeń biurowych w Poznaniu
10463471 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Remont 36 szt. balkonów w budynkach mieszkalnym wielorodzinnych przy ul. Trzebińskiego 41 i 43 w Radomiu 1. Przedmiotem zamówienia jest remont 36 szt. balkonów i montaż 12 daszków w b...
10474498 2024-05-10
godz. 11:30
Małopolskie Wykonanie następujących robót: Remont 16 balkonów w budynkach będących w zasobach Spółdzielni.
10434026 2024-05-12
godz. 00:00
Mazowieckie Poszukuję brygady do prac glazurniczych - Warszawa Witam. W związku z prowadzoną inwestycją poszukuje brygady do prac glazurniczych. Inwestycje to budynki mieszkalne. Czekam na kontakt. ...
10482503 2024-05-13
godz. 11:00
Mazowieckie [ZAK/2024/001005] Modernizacja przekrycia dachowego budynek 503 - Kozaki -
10472884 2024-05-24
godz. 12:00
Śląskie Wymiana pokrycia dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej w Pszczynie przy ul. Rynek 13 - budynek frontowy Pszczyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z ...