Przetarg 6568932 - ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA KONSERWACJI BUDYNKU NR 15 NA...

   
Analizuj Zamówienie 6568932 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-02-06
przedmiot ogłoszenia
ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA KONSERWACJI BUDYNKU NR 15 NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO JW. 2098 W BEMOWIE PISKIM
Numer referen
cyjny: 7/2019

Przedmiotem zamówienia są: Roboty konserwacyjne budynku nr 15 na terenie Kompleksu Wojskowego JW 2098 w Bemowie Piskim.

Opis budynku nr 15
Budynek wybudowany w 1937 roku, piętrowy, fundamenty betonowe, ściany budynku murowane z cegły ceramicznej, strop nad piwnicą żelbetowy , pozostałe drewniane, dach drewniany pokryty dachówką ceramiczną . Budynek wyposażony
w instalacje: wod-kan. elektryczną, odgromową. c o .

dane techniczne budynku nr 15:
- kubatura budynku m³; - 6404,00
- powierzchnia użytkowa m²; - 736,00
Ogólny zakres robót do wykonania:
- częściowa wymiana stolarki drzwiowej
- wymiana drzwi wewnętrznych aluminiowych(kolor brąz)
- wymiana drzwi wewnętrznych aluminiowych do pom.nr 6(kolor wzór i kształt uzgodnić z użytkownikiem)
- wykonanie ścianek działowych
- wykucie otworów drzwiowych w ścianach konstrukcyjnych wraz z opracowaniem dokumentacji i uzyskaniem wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień
- obsadzenie nadproży stalowych
- montaż naświetli PCV
- naprawa posadzek cementowych, ułożenie płytek terakotowych, panelowych.
- uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych i cienkowarstwowych
- gładzie gipsowe na ścianach
- malowanie emulsyjne i olejne tynków wewnętrznych
- naprawa schodów zewnętrznych i wewnętrznych
- montaż rolet okiennych i wertykali
- montaż odbojnic drewnianych pod oparcia krzeseł
- lakierowanie desek boazeryjnych
- częściowa wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu
- częściowa wymiana grzejników żeberkowych na stalowe płytowe

2. Warunki realizacji zadania:
1. Zamawiający informuje, iż w dniu o godzinie 14.02.2019r. o godz. 12.00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną przeprowadzi Pan Jan SULŻYCKI tel. 261 333 221. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca
2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
(w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane)
3. Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800
w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę, po uzgodnieniu
z Dowódcą Jednostki Wojskowej).
4. Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym (na terenie czynnego zakładu).
5. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy dostarczenie wniosku (załącznik nr 8 do SIWZ) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach związanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w SIWZ lub umowie jako do kontaktów.
6. Wykonawca (Podwykonawcę), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI), Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017r w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (DZ. Urz. MON 2017, poz. 18)
7. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy.
9. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP p.……………… tel…………, który będzie współpracował z Inspektorem BHP: p. Joanna KOŁAKOWSKA, tel.727040457
10. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie
z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.
11. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Planu przekazywania w 2017 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych” sporządzony przez IWspSZ, który sporządzony jest z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży.
12. Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawienia
13. Przed przystąpieniem do prac należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem , zabrudzeniem drzwi oraz inne elementy , których przedmiotowy zakres robót nie obejmuje
14. Po zakończeniu prac budynek należy kompleksowo posprzątać, pomieszczenia muszą nadawać się od razu do użytkowania ( należy pozmywać stolarkę okienną i drzwiową , podłogi , etc…)
15. Realizacja przedmiotowego zadania związana jest z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „ ZASTRZEŻONE”.
16. Od wykonawcy, któremu powierzone zostanie wykonanie zadania wymagane jest posiadanie przez jego pracowników dokumentów potwierdzających zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” oraz odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zorganizowanego przez pełnomocnika Zamawiającego ds. Ochrony Informacji Niejawnych.
17. Wymaganymi dokumentami potwierdzającymi zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” związanych z wykonaniem usługi są:
a) poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez ABW lub SKW lub
b) upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEZONE” wydane przez Kierownika Zamawiającego na czas realizacji umowy pracownikom Wykonawcy nieposiadającym poświadczeń bezpieczeństwa, oraz
c) zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych zorganizowanym przez Pełnomocnika Zamawiającego ds. Ochrony Informacji Niejawnych przed przystąpieniem do realizacji umowy.
18. Warunki określone w pkt 16 i 17 stosuje się także do Podwykonawców, jeżeli zatrudnienie Podwykonawców przewidziane jest w umowie.
19. W niniejszym postępowaniu Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót (art. 29 ust. 3a Ustawy pzp)

Wymagania dotyczące zatrudnienia osób realizujących zamówienie na umowę o prace – art. 29 ust. 3a pzp.
1. Rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę:
Organizacja pracy i zarządzanie podległymi pracownikami, zapewnianie niezbędnego sprzętu i materiałów do prowadzenia prac w określonym i konkretnym asortymencie, dozór nad stosowaniem materiałów i technologii zgodnych z zakresem zamówienia, w ramach przedmiotu umowy.

2. Dokumentowanie zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 1 przez Wykonawcę/Podwykonawcę na umowę o pracę:
a) Oświadczenie zawierające wykaz osób o których mowa w pkt 1 (załącznik nr 9 do SIWZ), z którymi zawarto umowę o pracę.
b) Terminy na dostarczenie powyższego dokumentu:
• W dniu podpisania umowy.
• 3 dni robocze – po dokonaniu zmiany niniejszego pracownika w trakcie realizacji zamówienia

3. Sposób prowadzenia kontroli przez Zamawiającego w zakresie spełnienia warunku zatrudnienia osób na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:
Zgodnie z § 4 ust. 58 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

4. Sankcje za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności o których mowa w pkt. 1

a) W przypadku, gdy Wykonawca/Podwykonawca nie dochowa któregokolwiek z terminów, o których mowa w pkt 2 ppkt b,
Zamawiający obciąży Wykonawcę/Podwykonawcę karami umownymi za każdy dzień opóźnienia w wysokości 0,01% całkowitego wynagrodzenia brutto zawartego kontraktu.
b) Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, gdy Wykonawca/Podwykonawca nienależycie wykonuje umowę, a w szczególności, gdy opóźnienie w wykonaniu obowiązków, o których mowa w pkt 2 ppkt b, przekroczy 3 dni robocze.

Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający dokonania utylizacji materiałów rozbiórkowych należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540032881-N-2020 z dnia: 2020-02-24
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
(...) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na konto Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument
w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn.: „Modernizacja budynku Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Kraśniku”, nie otwierać przed 26.02.2020 r. godz. 10:30”. Dokument musi być złożony w sekretariacie Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Kraśniku, ul. Spółdzielcza 3, 23-200 Kraśnik przed upływem terminu składania ofert tj.: do 26 lutego 2020 r. do godz. 10:00.
5. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu.
6. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 26.02.2020 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).(...)

W ogłoszeniu powinno być:
(...) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na konto Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument
w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn.: „Modernizacja budynku Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Kraśniku”, nie otwierać przed 28.02.2020 r. godz. 10:30”. Dokument musi być złożony w sekretariacie Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Kraśniku, ul. Spółdzielcza 3, 23-200 Kraśnik przed upływem terminu składania ofert tj.: do 28 lutego 2020 r. do godz. 10:00.
5. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu.
6. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 28.02.2020 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).(...)



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-02-26 godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-02-28 godzina: 10:00
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10341989 2024-04-09
godz. 10:00
Pomorskie MODERNIZACJA I DOSTOSOWANIE ZAPLECZA SANITARNEGO W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM W BYTOWIE DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Przedmiotem zamówienia jest remont zaplecza sanita...
10373971 2024-04-09
godz. 11:30
Kujawsko-Pomorskie Remont dachu budynku i malowanie pomieszczeń nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 56 w Inowrocławiu dach i malowanie
10375631 2024-04-09
godz. 15:00
Dolnośląskie 1. Prace dociepleniowe i remont balkonów: 1) Docieplenie elewacji południowej wraz z remontem balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Osiedle Kazimierza Wielkiego 5 a-d w Górze. 2) Docie...
10370108 2024-04-10
godz. 09:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest rekonstrukcja klatki schodowej budynku przy ul. Wiosny Ludów 30a w Katowicach Roboty polegać będą w szczególności na: 1) wymianie drzwi zewnętrznych 2)...
10374993 2024-04-11
godz. 11:00
Mazowieckie Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów – 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.17.2024 Część 1: Przedmiot zamówienia obejmuje remont lokali mieszkalnych (pustos...
10379703 2024-04-12
godz. 09:00
Opolskie Przedmiotem zamówienia jest "Remont budynku mieszkalnego w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie"Rozliczenie przedmiotu zamówienia jest ryczałtowe. Wykonawca sporządza kalkulację na podsta...
10369916 2024-04-12
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Remont klatek schodowych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. 3 Maja 5 A w Węgorzewie
10317409 2024-04-12
godz. 14:00
Dolnośląskie remont balkonów w budynku przy ul. Zaciszna 21-27 w Oławie zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami
10377593 2024-04-16
godz. 00:00
Kujawsko-Pomorskie Zlecę wykonanie modernizacji klatki schodowej- Świecie Zlecę wykonanie modernizacji klatki schodowej: renowację krat i balustrad 90m2, docieplenie wełną/płytą PIR od środka. Wykonan...
10382785 2024-04-27
godz. 00:00
Kujawsko-Pomorskie Poszukuję poj. pracowników lub firmy do prac wykończeniowych - Włocławek W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy poj. pracowników lub firm podwykonawczych do prac wykończen...