Przetarg 10634856 - Rewitalizacja zdegradowanych budynków wraz z poprawieniem...

   
Analizuj Zamówienie 10634856 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-06-20
przedmiot ogłoszenia
Rewitalizacja zdegradowanych budynków wraz z poprawieniem efektywności energetycznej na terenie m. Tuplice- Etap I.

Część 1: Pr
zedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanierewitalizacji zdegradowanych budynków wraz z poprawieniem efektywności energetycznejobiektów - w systemie: ''zaprojektuj i wybuduj", realizowany z dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie:- dokumentacji projektowej obejmującej, co najmniej:- projekt zagospodarowania terenu- projekt architektoniczno-budowlany- projekt techniczny- projekty wykonawcze w podziale na branże-specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót- wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z obliczenia przedstawiającymi osiągnięcieefektu ekologicznego oraz ekonomicznego wykonanej termomodernizacji- wykonanie certyfikatu energetycznego- wykonanie harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych,oraz wykonanie na podstawie wyżej wymienionych opracowań rewitalizacji obiektów:a) budynek Referatu Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy w Tuplicach - ul.Przemysłowa 1 w Tuplicach,b) budynek garażowy - ul. Przemysłowa 1 w Tuplicach,c) rozbiórka istniejącego komina zewnętrznego kotłowni w budynku GOK ul. Mickiewicza10 w Tuplicachd) remont pomieszczenia kotłowni i sąsiadującego pomieszczenia zaworów w budynkuGOK z wymianą istniejącego kotła na paliwo stałe na kocioł na pellet wraz z podajnikiem iarmaturą, oraz kominem zewnętrznym naściennym dwupłaszczowym ze stali kwaso iżaroodpornej, remontu tarasu, poprawa estetyki.Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 11 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Części I oraz w Załączniku nr 10a do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla Części I.

Część 2: CZĘŚĆ II – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Rewitalizacja zdegradowanych budynków wraz z poprawieniem efektywności energetycznej na terenie m. Tuplice- Etap I : „Rewitalizacja budynków na terenie Gminy Tuplice”:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: „Rewitalizacja zdegradowanych budynków wraz z poprawieniem efektywności energetycznej na terenie m. Tuplice- Etap I : „Rewitalizacja budynków na terenie Gminy Tuplice”:– zakres określony w Części I zamówienia realizowany z dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.1. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy m.in.:1) przedłożenie Zamawiającemu pisemnej opinii o dokumentacji projektowej na podstawie której ma być realizowana inwestycja w szczególności w zakresie zaproponowanych przez Wykonawcę materiałów budowlanych oraz STWiORB,2) nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanym obejmującymi swym zakresem „Rewitalizacja budynków na terenie Gminy Tuplice” w zakresie Części I niniejszego postępowania opisane w Programach Funkcjonalno-Użytkowych.Szczegółowy zakres prac podlegających nadzorowi inwestorskiemu został wyszczególniony w Załączniku nr 10b do SWZ – Projektowane postanowienia umowy umowy, w związku z załącznikiem nr 11 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

Część 3: CZĘŚĆ III – dostawa samochodu osobowo-ciężarowego na zadaniu: „Rewitalizacja zdegradowanych budynków wraz z poprawieniem efektywności energetycznej na terenie m. Tuplice- Etap I”:Szczegółowy zakres dostawy został wyszczególniony w Załączniku nr 10c do SWZ – Projektowane postanowienia umowy oraz w załączniku nr 13 do SWZ – Formularz wymagań przedmiotowych – samochód – Część III

Część 4: CZĘŚĆ IV - dostawa sprzętu dla referatu Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy w Tuplicach na zadaniu: „Rewitalizacja zdegradowanych budynków wraz z poprawieniem efektywności energetycznej na terenie m. Tuplice- Etap I”:Szczegółowy zakres dostawy został wyszczególniony w Załączniku nr 13 do SWZ – Formularz wymagań przedmiotowych – sprzęt– Część IV oraz w Załączniku nr 10c do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

GKPII.271.1.2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00402168/01 z dnia: 2024-07-08
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-10 10:00
Po zmianie:
2024-07-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-10 11:00
Po zmianie:
2024-07-19 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-08-08
Po zmianie:
2024-08-17


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00418185/01 z dnia: 2024-07-18
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-19 10:00
Po zmianie:
2024-07-26 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-19 11:00
Po zmianie:
2024-07-26 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-08-17
Po zmianie:
2024-08-24


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00428956/01 z dnia: 2024-07-24
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-26 10:00
Po zmianie:
2024-08-02 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-26 11:00
Po zmianie:
2024-08-02 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-08-24
Po zmianie:
2024-08-31


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00439875/01 z dnia: 2024-07-31
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-08-02 10:00
Po zmianie:
2024-08-09 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-08-02 11:00
Po zmianie:
2024-08-09 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-08-31
Po zmianie:
2024-09-07


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00449528/01 z dnia: 2024-08-07
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-08-09 10:00
Po zmianie:
2024-08-23 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-08-09 11:00
Po zmianie:
2024-08-23 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-09-07
Po zmianie:
2024-09-21


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00466013/01 z dnia: 2024-08-21
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-08-23 10:00
Po zmianie:
2024-09-06 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-08-23 11:00
Po zmianie:
2024-09-06 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-09-21
Po zmianie:
2024-10-05


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00487314/01 z dnia: 2024-09-05
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-09-06 10:00
Po zmianie:
2024-09-13 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-09-06 11:00
Po zmianie:
2024-09-13 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-10-05
Po zmianie:
2024-10-12


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00497754/01 z dnia: 2024-09-12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-09-13 10:00
Po zmianie:
2024-09-25 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-09-13 11:00
Po zmianie:
2024-09-25 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-10-12
Po zmianie:
2024-10-24
branża Budowlana - obiekty, Elewacje, termomodernizacje, Projektowanie
podbranża budownictwo mieszkaniowe, projekt budowlany, projekt termomodernizacyjny, nadzór, kosztorys, przegląd, termomodernizacja
kody CPV 31700000, 34110000, 45223000, 45261910, 45300000, 45400000, 71247000, 71320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się