Przetarg 7383917 - „Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi – Projekt 1 –...

   
Analizuj Zamówienie 7383917 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-12
przedmiot ogłoszenia
„Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi – Projekt 1 – „Wykonanie robót budowlanych aranżacji architektonicznych elewacji frontowych
kamienic przy ul. Włókienniczej 12, 14 oraz 16 w Łodzi”
Numer referencyjny: ZIM-DZ.2621.5.2020

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych aranżacji architektonicznych na elewacjach przy ul. Włókienniczej 12, ul. Włókienniczej 14 oraz ul. Włókienniczej 16 w Łodzi. Zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich prac budowlanych wraz z instalacyjnymi zaprojektowanych dla elewacji poszczególnych kamienic tzn. Włókienniczej 12, 14 oraz 16. Planowana jest aranżacja architektoniczna elewacji w budynkach znajdujących się na terenie inwestycji (działki nr 431/1, 430, 429, obręb S-1). Oczekiwany rezultat aranżacji to przywrócenie wartości materialnej i użytkowej elewacji. Przedmiotowe nieruchomości, które ze względu na stopień zużycia technicznego zostały zakwalifikowane do obszaru zdegradowanego, odzyskają walory użytkowe, estetyczne oraz wysoki standard techniczny. Dzięki nowym elewacjom, nowa estetyka wpłynie pozytywnie na jakość życia mieszkańców Śródmieścia Łodzi. Nowa jakość elewacji zachęci mieszkańców do podjęcia działalności gospodarczej i przyczyni się do utworzenia nowych miejsc pracy. Teren nieruchomości położony jest na obszarze historycznego układu urbanistycznego i krajobrazu kulturowego Ogrody Sukiennicze Nowego Miasta 1843 wpisanej do gminnej ewidencji zabytków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami zawarty jest w TOMIE III SIWZ – Dokumentacje Projektowe oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w TOMIE II – Formularz Aktu Umowy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540053012-N-2020 z dnia: 2020-03-25
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
1) Wysokość wadium ustala się w kwocie 35.000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy
00/100).
W ogłoszeniu powinno być:
1) Wysokość wadium ustala się w kwocie 13.000,00 PLN (słownie złotych: trzynaście tysięcy
00/100). (...) 15) W przypadku, gdy Wykonawca zdecyduje się na złożenie oferty w formie elektronicznej stosuje postanowienia TOMU IV SIWZ: Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo-kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie oryginału w formie elektronicznej (opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia).



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
Tak
http://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej - pod rygorem nieważności.
Adres:
Centrum Usług Wspólnych (kancelaria ZIM), ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź
W ogłoszeniu powinno być:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Tak
http://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
Tak
http://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny sposób: Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie elektronicznej za pośrednictwem https://miniportal.uzp.gov.pl/
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej - pod rygorem nieważności.
Adres:
Centrum Usług Wspólnych (kancelaria ZIM), ul. Piotrkowska 173 (wejście 2), 90-447 Łódź


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5)
W ogłoszeniu jest:
Oferta musi zawierać: 1) Formularz Oferty – wypełniony zgodnie z Formularzem Nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy – wypełniony zgodnie z Formularzem Nr 2 do SIWZ; 3) Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – wypełnione zgodnie z
Formularzem Nr 3 do SIWZ; 4) Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do
wykluczenia wykonawcy z postępowania – wypełnione zgodnie z Formularzem Nr 4 do SIWZ; 5) Formularz DOŚWIADCZENIE zawodowe Kierownika budowy – wypełniony zgodnie z Formularzem Nr 5 do SIWZ; 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy; 7) Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika; 8) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za
zgodność z oryginałem) – np. wypełniony Formularz Nr 6 do SIWZ; 9) Dowód wniesienia wadium –
dla formy innej niż pieniądz kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem) należy
załączyć do oferty natomiast oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). W
przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 10) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich
podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich
zasoby, w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o jakich mowa w pkt 7.1.1. SIWZ oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę. W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi
zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy
stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów,
zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy
wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega
w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 11) Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części
zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z
udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu zamieszczonym
w Formularzu Nr 4 do SIWZ. 12) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
wykonawców - oświadczenia z pkt 7.1.1. SIWZ: a) Formularz Nr 3 winien być złożony w imieniu
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) Formularz Nr 4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 13) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu, składane są w
oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w
postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w
zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 14) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie
poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
W ogłoszeniu powinno być:
Oferta musi zawierać:
1) Formularz Oferty – wypełniony zgodnie z Formularzem Nr 1.1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy – wypełniony zgodnie z Formularzem Nr 2.1 do SIWZ; 3) Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – wypełnione zgodnie z Formularzem Nr 3.1 do SIWZ; 4) Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania – wypełnione zgodnie z Formularzem Nr 4.1 do SIWZ; 5) Formularz DOŚWIADCZENIE zawodowe Kierownika budowy – wypełniony zgodnie z Formularzem Nr 5.1 do SIWZ; 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy; 7) Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika; 8) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za
zgodność z oryginałem) – np. wypełniony Formularz Nr 6.1 do SIWZ; 9) Dowód wniesienia wadium – dla formy innej niż pieniądz kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem) należy
załączyć do oferty natomiast oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 10) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o jakich mowa w pkt 7.1.1. SIWZ oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę. W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi
zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy
wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 11) Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu zamieszczonym w Formularzu Nr 4.1 do SIWZ. 12) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - oświadczenia z pkt 7.1.1. SIWZ: a) Formularz Nr 3.1 winien być złożony w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) Formularz Nr 4.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 13) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 14) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 15) W przypadku, gdy Wykonawca zdecyduje się na złożenie oferty w formie elektronicznej stosuje postanowienia TOMU IV SIWZ - 12.7 Pełnomocnictwa lub inne dokumenty, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.) – jeżeli dotyczy; 12.8 Pełnomocnictwa do
reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe
pełnomocnictwo, winne zostać podpisane kwalifikowanym/nymi podpisem/ami elektronicznym/i. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosowanie do art. 23 ust. 2 Ustawy. Wykonawca może np. złożyć wypełniony Formularz nr 6.1 (wzór ten załączono pomocniczo – Wykonawca nie jest zobowiązany do jego wykorzystania) lub
złożyć pełnomocnictwo o ustalonej przez siebie treści; 12.9. Dowód wniesienia wadium:
12.9.1. w pieniądzu – kopia dowodu wpłaty na konto Zamawiającego, 12.9.2. dla formy innej niż pieniądz - dokument w formie oryginału w formie elektronicznej (opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę
gwarancji/poręczenia).


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-03-30, godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-04-01, godzina: 12:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540055110-N-2020 z dnia: 2020-03-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-04-01, godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-04-16, godzina: 12:00
branża Budowlana - obiekty, Elewacje, termomodernizacje
podbranża obiekty zabytkowe, elewacje
kody CPV 45000000, 45100000, 45210000, 45300000, 45400000, 45443000, 45453000, 45453100, 71200000, 71300000, 71520000, 71540000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty zabytkowe , elewacje

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10373983 2024-04-09
godz. 09:00
Podkarpackie wykonanie remontu i malowania elewacji od strony południowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Wyspiańskiego 37b w Rzeszowie.
10371179 2024-04-10
godz. 10:00
Mazowieckie „Termomodernizacja budynku wraz z wymianą stolarki i pokrycia dachowego w miejscowości Mniszek” Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja części budynku niemieszkalnego (gospod...
10321227 2024-04-15
godz. 13:00
Opolskie Zapytanie zakupowe w ramach postępowania obejmującego przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich zadania pn. Konserwacja ołtarza głównego i bocznego w Kościele św. Bartł...
10320427 2024-04-15
godz. 15:00
Śląskie Impregnacja zabytkowego kościoła p.w św. Marcina w miejscowości Cieszowa wraz z odnowieniem obrazu św. Marcina, dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
10325731 2024-04-18
godz. 12:00
Lubelskie Renowacja kościoła p.w Wykonanie ROBÓT BUDOWALNYCH związanych z renowacją posadzki oraz tynków wewnętrznych kościoła parafialnego pw Matki Bożej Częstochowskiej w Dzwoli dofinanso...
10323432 2024-04-18
godz. 17:00
Małopolskie Remont konserwatorski elewacji kościoła pw. Imienia NMP w Grobli.
10341418 2024-04-20
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Renowacja budynku kościoła w zakresie elewacji oraz remont stolarki drzwiowej i żaluzji na wieży kościoła p.w. Opatrzności Bożej w Inowrocławiu
10375133 2024-04-26
godz. 12:00
Podkarpackie Prace konserwatorskie i restauratorskie zabytkowego gotyckiego kościoła z 1444r. pw. św. Mikołaja Biskupa w Domaradzu wraz z jego otoczeniem
10374885 2024-04-26
godz. 12:00
Łódzkie Wykonanie ROBÓT BUDOWLANYCH związanych z remontem elewacji zewnętrznych wieży, pokrycia dachu oraz prace naprawcze hełmów wieży dużej i baszty wraz z wymianą instalacji odgromowej w...
10375887 2024-04-29
godz. 15:00
Małopolskie Konserwacja ołtarza głównego w kościele pw. Św. Marii Magdaleny w Szczucinie