Przetarg 7302013 - Rewitalizacja Miasta Kolno z uwzględnieniem ważnych...

   
Analizuj Zamówienie 7302013 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-27
przedmiot ogłoszenia
Rewitalizacja Miasta Kolno z uwzględnieniem ważnych obszarów o znaczeniu historycznym i społecznym
Numer referencyjny: RG.271.2.
2020

1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania: Zadanie 1: Zakres przedmiotu zamówienia w zadaniu 1 dotyczy: - rozbiórka istniejących nawierzchni, - rozebranie pomnika, wykonanie fundamentów i przeniesienie go na wskazane w projekcie miejsce, - wycinki drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, - budowa infrastruktury technicznej: - przyłączy: -wodociągowego, -elektrycznego, -kanalizacji deszczowej, - doziemnych instalacji: - oświetlenia terenu, - podświetlenia pomnika, - rozdzielnic terenowych, - zasilania dysz fontanny, - kanalizacji deszczowej z odwodnieniami liniowymi, - monitoring wizyjny terenu itp. - budowa fontanny wraz z komorą techniczną, układem rurociągów, zasilaniem w wodę, odpływem, zasilaniem w energię elektryczną, - budowa tzw ”okna historii” (kapsuły czasu), - przebudowa nawierzchni, obniżenie poziomu, wykonanie obrzeżny granitowych, utwardzenie powierzchni płytami granitowymi, kostką granitową, kostką betonową, - budowa schodów terenowych wykonanie schodów terenowych z płyt granitowych, - dostawa i montaż zespołu tablic edukacyjnych szt. 6 stymulujących zmysły słuch, wzroku, koncentracji motoryki itp., - dostawa i montaż stacji monitorującej poziom zanieczyszczeń PM -10, - dostawa i montaż elementów małej architektury, - dostawa i montaż oświetlenia parkowego, - wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów, - wykonanie ukształtowania pozostałego terenu i nowych trawników, - drewno pozyskane z wycinki Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. Szczegółowy zakres prac został ujęty w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ, przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. Zadanie 2: Zakres przedmiotu zamówienia w zadaniu 2 dotyczy: - wykonanie nawierzchni utwardzonych, - dostawa i montaż zamgławiaczy (system chłodzenia mgłą), - wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej oraz wodociągowej, - budowa oświetlenia zewnętrznego, - zagospodarowanie terenów zielonych oraz wykonanie nasadzeń, - wykonanie elementów małej architektury, - drewno pozyskane z wycinki Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. Szczegółowy zakres prac został ujęty w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. 2. Ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe przedmiar robót ma charakter pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów, urządzeń i wyposażenia o nie gorszych parametrach od zaproponowanych w SIWZ i jakości potwierdzonej certyfikatem. Za równoważne Zamawiający uzna materiały, urządzenia i wyposażenie, których oferowane parametry będą równe lub lepsze od minimalnych parametrów opisanych w SIWZ (za parametry minimalne uznaje się wszelkie wielkości podane w SIWZ z zaznaczeniem „nie mniej(szy) niż”). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca na etapie realizacji umowy musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał na własny koszt wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 5. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.) zostały określone w Rozdziale 28 SIWZ. 7. Przedmiotowe zamówienie przewidziane jest do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej; Działanie 8.5 Rewitalizacja. 8. Zamawiający informuje, że unieważni postępowanie zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), lub które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości, lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 9. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysów ofertowych i harmonogramu rzeczowo – finansowego na podstawie załączonych przedmiarów robót przed podpisaniem umowy – dla zadania na które składa ofertę, w przypadku złożenia oferty na oba zadania, dla każdego oddzielnie. 10. Wykonawca, który złożył ofertę na dwa zadania, dokumenty o których mowa w pkt. 3.10. składa oddzielnie dla każdego z nich. 11. Przy sporządzaniu harmonogramu o którym mowa w pkt 3.11. należy uwzględnić fakt, że Zamawiający w 2020 roku z tytułu wykonanych przez Wykonawcę robót zapłaci nie więcej niż 3.200.000,00 zł brutto – dotyczy zadania 1.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1: Odnowa parku miejskiego wraz z zabytkowym układem urbanistycznym z nadaniem funkcji kulturalnych, historycznych, społecznych oraz rekreacyjnych
Zakres przedmiotu zamówienia w zadaniu 1 dotyczy: - rozbiórka istniejących nawierzchni, - rozebranie pomnika, wykonanie fundamentów i przeniesienie go na wskazane w projekcie miejsce, - wycinki drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, - budowa infrastruktury technicznej: - przyłączy: -wodociągowego, -elektrycznego, -kanalizacji deszczowej, - doziemnych instalacji: - oświetlenia terenu, - podświetlenia pomnika, - rozdzielnic terenowych, - zasilania dysz fontanny, - kanalizacji deszczowej z odwodnieniami liniowymi, - monitoring wizyjny terenu itp. - budowa fontanny wraz z komorą techniczną, układem rurociągów, zasilaniem w wodę, odpływem, zasilaniem w energię elektryczną, - budowa tzw ”okna historii” (kapsuły czasu), - przebudowa nawierzchni, obniżenie poziomu, wykonanie obrzeżny granitowych, utwardzenie powierzchni płytami granitowymi, kostką granitową, kostką betonową, - budowa schodów terenowych wykonanie schodów terenowych z płyt granitowych, - dostawa i montaż zespołu tablic edukacyjnych szt. 6 stymulujących zmysły słuch, wzroku, koncentracji motoryki itp., - dostawa i montaż stacji monitorującej poziom zanieczyszczeń PM -10, - dostawa i montaż elementów małej architektury, - dostawa i montaż oświetlenia parkowego, - wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów, - wykonanie ukształtowania pozostałego terenu i nowych trawników, - drewno pozyskane z wycinki Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. Szczegółowy zakres prac został ujęty w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ, przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2: Zaadaptowanie placu przy ulicy Wojska Polskiego na potrzeby realizacji działań aktywizacyjnych społeczności lokalnych w ramach symbolu miasta – Jana z Kolna
Zakres przedmiotu zamówienia w zadaniu 2 dotyczy: - wykonanie nawierzchni utwardzonych, - dostawa i montaż zamgławiaczy (system chłodzenia mgłą), - wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej oraz wodociągowej, - budowa oświetlenia zewnętrznego, - zagospodarowanie terenów zielonych oraz wykonanie nasadzeń, - wykonanie elementów małej architektury, - drewno pozyskane z wycinki Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. Szczegółowy zakres prac został ujęty w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540023298-N-2020 z dnia: 2020-02-07
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Wykaz oświadczeń i dokumentów: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; e) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; f) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.5.2): 1) lit. a – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy; 2) lit. b–d – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 i ppkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, przy zachowaniu terminów wystawienia wymaganych dla poszczególnych rodzajów dokumentów. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 7.5. ppkt 2 lit. a, składa dokument, o którym mowa w pkt 7.6. ppkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 7.5. i 7.6., w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 7.5. i 7.6., które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 4. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów, o których mowa w pkt 7.5. 5. Oświadczenia, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku, o którym powyżej, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
W ogłoszeniu powinno być:
Wykaz oświadczeń i dokumentów: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; c) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; d) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.5.2): 1) lit. a – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy; 2) lit. b – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 i ppkt 2 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, przy zachowaniu terminów wystawienia wymaganych dla poszczególnych rodzajów dokumentów. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 7.5. ppkt 2 lit. a, składa dokument, o którym mowa w pkt 7.6. ppkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 7.5. i 7.6., w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 7.5. i 7.6., które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 4. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów, o których mowa w pkt 7.5. 5. Oświadczenia, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku, o którym powyżej, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-02-12, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-02-19, godzina: 10:00,


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540029263-N-2020 z dnia: 2020-02-18
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-02-19, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-02-21, godzina: 10:00
branża Drogownictwo, Wodno - kanalizacyjna, Tereny zielone
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, zieleń, place zabaw, mała architektura, sieci zewnętrzne
kody CPV 45110000, 45111200, 45231000, 45231300, 45233000, 45310000, 45314320, 45332000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , zieleń , place zabaw , mała architektura , sieci zewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10456202 2024-05-10
godz. 10:00
Śląskie „Przebudowa drogi wraz z odwodnieniem przy ulicy Kolorowej w m. Korwinów, gm. Poczesna” Zakres rzeczowy: W ramach inwestycji założono przebudowę ul. Kolorowej, w ramach zadania wyko...
10462405 2024-05-10
godz. 10:00
Łódzkie Przebudowa dróg gminnych w m. Cienia - Gruszczyce, m. Mroczki Małe - Nacesławice oraz m. Borysławice - Chrzanowice 5.1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę dróg gminnych o łąc...
10483360 2024-05-10
godz. 10:00
Dolnośląskie Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Dziadów Most, gmina Dziadowa Kłoda, działka nr 360dr. od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1504D na długości 190 mb. P...
10484984 2024-05-10
godz. 10:00
Lubelskie 4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów” polegające na przebudowie drogi powiatowej...
10450035 2024-05-10
godz. 10:00
Lubuskie Przebudowa ul. Mickiewicza Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowę nawierzchni drogi gminnej – ul. Mickiewicza w Żaganiu. Długość drogi do przebudowy wynosi 370,60m . Zadanie doty...
10484429 2024-05-10
godz. 10:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i montażowych oraz dostaw koniecznych dlawykonania zadania pn. „Budowa wodnego placu zabaw i tężni solankowej...
10484800 2024-05-10
godz. 11:00
Wielkopolskie Przedmiotem umowy jest wykonanie zadania pn.: „Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Szkolnej od istniejącego chodnika do ul. Zakątek w Czerwonaku”.Zakres przedmiotu umowy1. R...
10464604 2024-05-10
godz. 12:00
Wielkopolskie Remont odcinka chodnika w ciągu ul. 3 Maja w Kaliszu – etap I Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:1/ roboty rozbiórkowe (rozebranie istniejącej nawierzchni chodnik...
10461483 2024-05-13
godz. 00:00
Lubelskie WYMIANA NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ CIĄGU PIESZO-JEZDNEGO na powierzchni ok. 840 m2, na kostkę brukową, na osiedlu mieszkaniowym Spółdzielni przy ul. PCK w Krasnymstawie.
10485831 2024-05-15
godz. 09:00
Śląskie Przebudowa odcinka ul. Wiśniowej w Marklowicach Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka ul. Wiśniowej.Obecnie przedmiotowy odcinek ul. Wiśniowej ma nawierzchnię asfaltowa o szer...