Przetarg 7403097 - „Renowacja średniowiecznych murów obronnych wraz z...

   
Analizuj Zamówienie 7403097 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-26
przedmiot ogłoszenia
„Renowacja średniowiecznych murów obronnych wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych oraz zabytkowego Spichlerza w Strzelcach
Krajeńskich” Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 4: Środowisko i kultura; Działanie: 4.4. Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego; Poddziałanie: 4.4.1 Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego – projekty realizowane poza formułą ZIT. „Przebudowa drogi ul. Cicha w Strzelcach Krajeńskich”
Numer referencyjny: IR.271.11.2020

Opis przedmiotu zamówienia: Zakres robót: Ciąg pieszy z dopuszczeniem ruchu kołowego o następujących parametrach: całkowita szerokość ciągu 3m w tym: - nawierzchnia z kostki kamiennej rzędowej grubości 8cm w kolorze szarym i rudym – szerokość: 2,00m, - nawierzchnia z płyt betonowych 50x50cm grubości 7 cm, - szerokość: 1,00m - pochylenie poprzeczne ciągu - 2% - pobocze od strony spływu wód opadowych - o szer. min. 50cm - umocnione kruszywem łamanym gr. 15cm (0/31.5), zagęszczone, na tak przygotowanym umocnieniu należy wbudować 10cm humusu, ponownie zagęścić i obsiać mieszanką traw, - w kierunku zewnętrznym od strony murów należy zapewnić spadek 8%, - pogrążyć betonowy krawężnik przy nawierzchni kamiennej od strony murów Zjazdy publiczne - remont: - minimalna szerokość 5,00m - nawierzchnia z kostki rzędowej - przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi wyokrąglone łukiem o R= 6m - pochylenie podłużne zjazdu w obrębie korony drogi dostosowane do jej ukształtowania Zjazdy indywidualne - remont: - minimalna szerokość 3,5m - nawierzchnia z kostki rzędowej - przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi skosem 1:1 - pochylenie podłużne zjazdu w obrębie korony drogi dostosowane do jej ukształtowania Zjazdy indywidualne ograniczone obrzeżami betonowymi 8x30x100cm, a od strony chodnika krawężnikiem betonowym 15x22x100cm wystającymi max. 2cm ponad nawierzchnię jezdni. Ograniczenie zjazdów obrzeżami, tylko tam gdzie nawierzchnia zjazdu styka się z nawierzchnią chodnika. Z uwagi na zły stan techniczny murów obronnych na odcinku drogi - kolorem żółtym zaznaczonym na zagospodarowaniu terenu (w załączeniu ), należy wykonywać prace z użyciem lekkiego sprzętu mechanicznego. Wykonawca w celu opracowania oferty, zobowiązany jest do sprawdzenia zakresu prac i ich ilości oraz ujmie w cenach jednostkowych poniższe prace: 1) Wykonawca zapewni spełnienie obowiązków warunkujących ważność decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (LWKZ) nr ZN-G.5152.37.2019 z dn. 31.06.2019r. poprzez obowiązek prowadzenia nadzoru archeologicznego przy wykonywanych robotach ziemnych i uzyskanie pozwolenia Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie ratowniczych badań archeologicznych. 2) Na czas budowy Wykonawca opracuje i uzgodni z odpowiednimi instytucjami „Czasową organizacje ruchu na czas budowy” Dokumenty: 1. Projekt zgłoszenia robót 2. Specyfikacje Techniczne 3. Przedmiar – tylko pomocniczo 6.2 Jeżeli powyższy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art.29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych. Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczących minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów dostępne w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wymaganych do wykonania zamówienia, w tym materiałów, które przewiduje w ewentualnym projekcie zamiennym, jak również koszt ich składowania na placu budowy lub poza nim oraz koszt ich ubezpieczenia i zabezpieczenia Wykonawca uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie koszty: 1. wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy – jeżeli zajdzie taka potrzeba – w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów – dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 2. uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 3. zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: a) zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, b) zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. 4. uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz koszty poboru wody, energii, 5. kosztów przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów, kosztów opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), kosztów obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą. 6. Wykonawca, w celu opracowania Oferty, zobowiązany jest do sprawdzenia zakresu prac i ilości. 7. Wykonawca zobowiązany jest opracować tymczasową organizację ruchu na czas budowy, którą należy uzgodnić z odpowiednimi instytucjami oraz uzyskać zgodę na jej wprowadzenie. 8. Uważać się będzie, że prace ujęte w dokumentacji, a nie opisane w formularzu cenowym Wykonawcy, zostały ujęte w cenach jednostkowych podanych przez Wykonawcę w Ofercie. 9. Inne nie ujęte w opisie elementy lub problemy zaistniałe w trakcie realizacji wyjaśniane będą na budowie w ramach nadzoru inwestorskiego. Wszystkie roboty ogólnobudowlane prowadzić należy zgodnie z obowiązującymi przepisami i „Technicznymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych” pod nadzorem uprawnionych osób. Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami BHP i PPOŻ.i Ochrony Środowiska. Technologia wykonania robót może być zmieniona na inną pod warunkiem, że nie będzie o niższych parametrach technicznych i użytkowych po uzyskaniu pisemnej zgody Inwestora i autora projektu. Klauzule społeczne Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, tj. prace wykonywane zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 6.8.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia określają zapisy we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Postanowienia dotyczące podwykonawców: Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są znane. Z uwagi na fakt, że zamówienie na roboty budowlane będzie wykonane w miejscu podlegającym bezpośrednio nadzorowi zamawiającego, zgodnie z art. 36b ust. 1a ustawy Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w te roboty. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczyła będzie podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540061873-N-2020 z dnia: 2020-04-09
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9
W ogłoszeniu jest:
Informacje dodatkowe: Wymagany termin wykonania zamówienia: - przekazanie Wykonawcy Terenu Budowy – 10.07.2020 r. - termin rozpoczęcia – od dnia przekazania Wykonawcy Terenu Budowy. - zakończenie robót budowlanych - do dnia 20.09.2020 r.
W ogłoszeniu powinno być:
Informacje dodatkowe: Wymagany termin wykonania zamówienia: - przekazanie Wykonawcy Terenu Budowy – 22.05.2020 r. - termin rozpoczęcia – od dnia przekazania Wykonawcy Terenu Budowy. - zakończenie robót budowlanych - do dnia 20.09.2020 r.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-15, godzina: 13:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-16, godzina: 13:00,
branża Budowlana - obiekty, Drogownictwo
podbranża obiekty zabytkowe, drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 44113810, 45000000, 45233142
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty zabytkowe , drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10300584 2024-04-15
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Wykonanie nowej nawierzchni jezdni drogi powiatowej 1716Z za miejscowością Kolin Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w ciągu drogi powiatowej numer 1716Z na odcinku długości 32,0 ...
10380603 2024-04-15
godz. 10:30
Śląskie Rozbudowa ulic Jana Kochanowskiego, Jana Długosza, Bartosza Głowackiego w Częstochowie - Etap I Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa ulic Jana Kochanowskiego, Jana Długosza, Bartosza...
10329541 2024-04-16
godz. 11:00
Dolnośląskie Remont wieży i elewacji kościoła Parafialnego p.w św. Mikołaja w Henrykowie Lubańskim
10332943 2024-04-19
godz. 10:00
Wielkopolskie Prace remontowo-konserwatorskie przy zabytku kościoła parafialnego pw. Św. Bartłomieja Ap, w Stawiszynie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo- konserwatorskich przy zaby...
10341043 2024-04-20
godz. 00:00
Śląskie Realizację zadania pn. Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie prac konserwatorskich na cmentarzu parafialnym w Cielętnikach
9540358 2024-04-24
godz. 10:00
Pomorskie Zamówienie zostało podzielone na trzy etapy:Etap I – Rozbudowa drogi nr 1405G (ul. Wejherowska) wraz z budową ronda na skrzyżowaniu Wejherowska – Szkolna – Kartuska w Szemudzie.Eta...
10369960 2024-04-25
godz. 14:00
Opolskie Konserwacja pokrycia dachowego z gontu oraz szalowania ścian w zabytkowym kościele filialnym pw. Najświętszego Serca Jezusowego w Proślicach
10377913 2024-04-26
godz. 10:00
Dolnośląskie Wybór generalnego wykonawcy w zakresie budowy ogólnodostępnej stacji tankowania wodoru z infrastrukturą towarzyszącą w formule „zaprojektuj i wybuduj”, realizowanej w ramach progra...
10369319 2024-04-30
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Wykonanie robót restauratorskich i konserwatorskich dla zadania inwestycyjnego pn. Przeprowadzenie prac restauratorskich i konserwatorskich cokołu w zabytkowym kościele w Koszelewach
9090756 2024-05-20
godz. 10:00
Śląskie Modernizacja budynku użyteczności publicznej na obszarze zdegradowanym Przedmiot zamówienia polega na modernizacji budynku Urzędu Gminy w Krupskim Młynie. Obejmuje ona: docieplenie śc...