Przetarg 7278555 - Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Dzikowcu...

   
Analizuj Zamówienie 7278555 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-14
przedmiot ogłoszenia
Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Dzikowcu
Numer referencyjny: ZP.271.1.2020

5.1. Przedmiotem zamówienia jest wyk
onanie zadania pn.: „Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Dzikowcu”.
5.2. Zakres rzeczowy:
Wykonanie remontu segmentu Zespołu Szkół w Dzikowcu obejmującego salę gimnastyczną. Obiekt w części dwukondygnacyjny, posiadający wewnętrzną i zewnętrzną klatkę schodową.
Zakres prac obejmuje:
1) termomodernizacja:
- termomodernizacja elewacji budynku
- montaż rynien, rur spustowych, wykonanie obróbek blacharskich, daszków
- ułożenie chodników, płyty odbojowej i placu przy Sali gimnastycznej (elewacja
północna)
- remont schodów zewnętrznych do łącznika przy sali gimnastycznej (elewacja północna)
- remont schodów zewnętrznych do sali gimnastycznej w poziomie parteru (elewacja wschodnia)
- remont schodów zewnętrznych do sali gimnastycznej na poziom piętra (elewacja wschodnia)
2) wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych:
- wymiana drewnianej stolarki okiennej w sali gimnastycznej
- wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i przy wiatrołapie w sali gimnastycznej
3) remont pomieszczeń w sali gimnastycznej:
- korytarza na parterze
- zaplecza szatniowo-sanitarnego
- klatki schodowej sali gimnastycznej
- okładzin schodów w łączniku
- korytarza na piętrze
- sali gimnastycznej
5.3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zadanie z materiałów własnych.
5.3.1. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach realizacji zamówienia między innymi:
koszty dokonywania niezbędnych odbiorów, prób, pomiarów, badań, wpięć, sprawdzeń, opinii, itp.,
koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót,
koszty organizacji zaplecza budowy,
koszty dozoru budowy,
koszty wywozu odpadów na wysypisko,
koszty robót przygotowawczych,
inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.
5.4. Szczegółowy zakres robót opisuje dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót.
Przedmiary robót mają charakter pomocnicy i służą do zobrazowania skali robót, mają one za zadanie pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową.
5.5. Równoważność materiałów i urządzeń.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach do SIWZ w tym dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz w kosztorysie ofertowym, wskazano pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 -3 ustawy Pzp, Zamawiający do wszystkich nazw, dopisuje wyraz „lub równoważny”.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji i SIWZ, tj. w szczególności:
1) zapewnienia spełnienia tych samych funkcji,
2) zapewnienia wykonania w aktualnie stosowanej nowoczesnej technologii, aktualnych
stosowanych rozwiązań technicznych, wzornictwie i funkcjonalności.
Wykazanie równoważności, tj. spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego
w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie wyrobów (materiałów), rozwiązań równoważnych musi gwarantować wykonanie konkretnych rozwiązań projektowych, które projekt realizuje, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi wyrobami, technologią i aktualną wiedzą techniczną.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.
5.6. W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje w ofercie, iż składa ofertę równoważną, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i w trakcie realizacji ujęto materiały zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
5.7. Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim,
w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
5.8. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w przedmiarze robót w zakresie robót budowlanych, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby co najmniej na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane (czynności szczegółowe określone w przedmiarach robót).
2) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań,
o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
a) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób:
Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione wykazie osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w/w wykaz przed podpisaniem umowy,
Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, że osoby wymienione w wykazie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
Wykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia, na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności niezbędne do realizacji zamówienia i/lub oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji.
b) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia:
W przypadku nie przedstawienia w terminie oświadczenia lub informacji dokumentujących zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 1 000,00 zł brutto,
W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku informacji lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w wykazie, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane we wzorze umowy jak za nienależyte wykonanie zamówienia.
UWAGA
W związku z tym, że prace remontowe będą prowadzone w obiekcie, w którym prowadzone są zajęcia dydaktyczne, harmonogram robót należy ustalić w taki sposób, aby nie zakłócać funkcjonowania placówki. Prace uciążliwe dla uczniów i personelu należy prowadzi w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych.
3.9. PROCEDURA ODWRÓCONA
Postępowanie jest prowadzone wg zasad określonych w art. 24aa ustawy, tj. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3.10. Źródła finasowania:
Zamówienie jest przewidziane do finansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2019 z Ministerstwa Sportu i Turystyki.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45321000, 45324000, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10455345 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie Prace obejmują m.in.: demontaż istniejącego wyposażenia lokali, wyk...
10478586 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Elektoralna 8/10 m 26 (ADK-1), część nr 2: Wilcza 16 m 24 (ADK-2) (w podziale na 2 części) Część 1: 1) w zakresie branży og...
10485311 2024-05-09
godz. 09:00
Wielkopolskie Zgodnie z Zapytaniem publicznym: "2.1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 2.2. Przedmiot zamówienia: malowanie pomieszczeń budynku Inspektoratu ZUS w Jarocinie. 2.3. Wspólny Słownik Z...
10465279 2024-05-09
godz. 10:30
Mazowieckie Część 1: Roboty remontowe w budynkach komunalnych. Wykonanie robót remontowych w mieszkaniach komunalnych będących pustostanami, położonych w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy - ul...
10483361 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie Wykonanie zadań budowlano-remontowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Obrońców Pokoju 44 w Pruszkowie Zadanie inwestycyjne obejmujące prace między innymi: a. prace rozbiór...
10480649 2024-05-10
godz. 09:30
Wielkopolskie Prace remontowe - zaplecze sportowe, wymiana nawierzchni boiska 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych - zaplecze sportowe, wymiana nawierzchni boiska na terenie Szkoły...
10452332 2024-05-14
godz. 10:00
Małopolskie Wykonanie prac remontowych budowlanych w pomieszczeniach budynku głównego Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie a) Remont pokoju nr 106 ( Zakład Biomechaniki) ...
10484447 2024-05-15
godz. 10:00
Mazowieckie Remont podłóg w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku. Przedmiotem zamówienia jest remont podłóg w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku ul. Walecznych 20, 09–409 Płock. WZP.271.1.50....
10088852 2024-05-17
godz. 09:00
Dolnośląskie Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku komunal...
10485456 2024-05-23
godz. 10:00
Mazowieckie :„Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie – etap 2” Część 1: Wymiana naściennych płyt typu Ecophon, malowanie ścian, poprzedzone ich naprawą w zakresie uzupe...