Przetarg 6809806 - Remont pomieszczeń przeznaczonych na kancelarie leśnictw...

   
Analizuj Zamówienie 6809806 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-04
przedmiot ogłoszenia
Remont pomieszczeń przeznaczonych na kancelarie leśnictw
Numer referencyjny: S.270.3.2019

1.Przedmiotem zamówienia został podz
ielony na dwie części:
Część I- Remont pomieszczeń w budynku biurowym Nadleśnictwa Janów Lubelski
Część II – Remont pomieszczeń w budynku znajdującym się na szkółce leśnej „ Gierłachy”
2. Zakres robót budowlanych obejmuje:
• Wymiana drzwi wewnętrznych
• Rozebranie ścianki działowej
• Wykonanie ścianek działowych
• Wymiana instalacji elektrycznych
• Remont podłóg i posadzek
• Remont ścian wewnętrznych
• Prace malarskie
2. Wymagania dotyczące robót:
a) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż.,
b) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami niniejszej SIWZ.
c) Użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną.
d) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
e) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
f) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją projektową oraz robót dodatkowych, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej
i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami.
g) Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami.
h) Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Pzp., a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych
i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały zostały zmienione i określić, jakie materiały w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie.
i) Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot umowy nieodpłatnej gwarancji jakości
i zrównanej z tym okresem rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót.
j) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów w formie pisemnej o charakterze odpłatnym
z podwykonawcami – zgodnie z art. 2 pkt 9b i art. 143b ustawy Pzp.
k) Zamawiający wymaga, aby następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określonych w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy) były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę albo podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, wymóg ten nie dotyczy osób sprawujących nadzór nad robotami budowlanymi, kierowników robót oraz dostawców materiałów.
Realizacja tego postanowienia będzie kontrolowana przez Zamawiającego przede wszystkim w oparciu o oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności (zał. Nr 10 do SIWZ) składane przed przystąpieniem do realizacji zamówienia jak i w trakcie realizacji zamówienia. Dokument ten będzie potwierdzeniem dla Zamawiającego, że przedmiot zamówienia będzie wykonywany przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w oparciu o Kodeks pracy. Zamawiający może żądać również innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie oraz stosować sankcje z tytułu braku spełnienia opisanego wyżej wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
W przypadku wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
Szczegółowy zakres rzeczowy robót przedstawiony został, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 1do niniejszej SIWZ.
Wykonawcy mają możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca robót budowlanych
w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym.



ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Remont pomieszczeń w budynku biurowym Nadleśnictwa Janów Lubelski
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku biurowym Nadleśnictwa Janów Lubelski 1. Wymagania dotyczące robót: a) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., b) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami niniejszej SIWZ. c) Użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną. d) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. e) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. f) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją projektową oraz robót dodatkowych, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami. g) Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami. h) Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Pzp., a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały zostały zmienione i określić, jakie materiały w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie. i) Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot umowy nieodpłatnej gwarancji jakości i zrównanej z tym okresem rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. j) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów w formie pisemnej o charakterze odpłatnym z podwykonawcami – zgodnie z art. 2 pkt 9b i art. 143b ustawy Pzp. k) Zamawiający wymaga, aby następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określonych w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy) były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę albo podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, wymóg ten nie dotyczy osób sprawujących nadzór nad robotami budowlanymi, kierowników robót oraz dostawców materiałów. Realizacja tego postanowienia będzie kontrolowana przez Zamawiającego przede wszystkim w oparciu o oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności (zał. Nr 10 do SIWZ) składane przed przystąpieniem do realizacji zamówienia jak i w trakcie realizacji zamówienia. Dokument ten będzie potwierdzeniem dla Zamawiającego, że przedmiot zamówienia będzie wykonywany przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w oparciu o Kodeks pracy. Zamawiający może żądać również innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie oraz stosować sankcje z tytułu braku spełnienia opisanego wyżej wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. Zakres prac remontowych: • Wymiana drzwi wewnętrznych • Rozebranie ścianki działowej • Wykonanie ścianek działowych • Wymiana instalacji elektrycznych • Remont podłóg i posadzek • Remont ścian wewnętrznych • Prace malarskie
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45110000, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10461976 2024-05-07
godz. 09:00
Pomorskie Remont pomieszczeń użytkowych w zabytkowym budynku Technikum Leśnego w Warcinie Przedmiotem zamówienia są prace budowlane w zakresie remontu pomieszczeń użytkowych, tj. trzech klas l...
10464271 2024-05-07
godz. 09:00
Małopolskie Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 41 w Krakowie przy ul. Jerzmanowskiego 6 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją techniczną remontu sali gimnastycz...
10445673 2024-05-07
godz. 10:00
Podlaskie 1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Wojciecha Kossaka w Łomży w następującym zakresie:a) wymiana posadzek, w tym roboty rozbiórkowe...
10478963 2024-05-08
godz. 00:00
Podkarpackie Remont łazienki grupy II w Przedszkolu Publicznym nr 40 w Rzeszowie
10455748 2024-05-08
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac przeciwwilgociowych oraz odwodnienia liniowego w budynku Instytutu Fizyki od strony ul. Grudziądzkiej 5/7.2. Zakres prac oraz wymagania dotycz...
10466110 2024-05-08
godz. 11:00
Mazowieckie 1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polski...
10462520 2024-05-09
godz. 14:00
Mazowieckie Wykonanie remontu ścianek i daszków przy wejściach do klatek schodowych
10412564 2024-05-10
godz. 15:00
Małopolskie malowanie dwóch klatek schodowych
10457377 2024-05-21
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Remont kościoła filialnego pw. św. Stanisława Kostki w Rzystnowie.
10068373 2024-05-31
godz. 15:00
Świętokrzyskie Wykonanie następujących robót budowlanych: zadanie 1 na działce nr ewid. 372 w miejscowości Pawłowice 43 a, gm. Michałów, -zamurować otwory okienne w ścianie zachodniej budynku mie...