Przetarg 7478820 - Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku Wielkopolskiego...

   
Analizuj Zamówienie 7478820 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-13
przedmiot ogłoszenia
Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. Wiśniowej 13a
Numer referencyjn
y: OA-VII.272.5.14.2020.4

1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń piwnicznych w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. Wiśniowej 13a.
2. Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich realizacji został określony w: opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4.1 do SIWZ) przedmiarze (załącznik nr 4.2 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4.3 do SIWZ), które stanowią załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu zamówienia wykonać dokumentację powykonawczą zrealizowanych prac.
4. Prace nie ujęte w przedmiarze, ale konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w zaoferowanej cenie zamówienia.
5. W terminie 2 dni roboczych od dnia protokolarnego przekazania terenu robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu do pisemnej akceptacji harmonogram realizacji prac. Zamawiający zaakceptuje harmonogram w ciągu 1 dnia roboczego od dnia jego przekazania albo przekaże Wykonawcy pisemnie informację o konieczności zmiany harmonogramu.
6. Wykonawca przed przystąpieniem do robót przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wzory wszystkich materiałów między innymi: wzory płytek, farb itp.
7. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót, aby prowadzone prace nie stanowiły zagrożenia dla osób przebywających na oraz w pobliżu terenu robót. Zamawiający wymaga aby prace związane z robotami demontażowymi oraz prace uciążliwe tj. w szczególności powodujące zapylenie, hałas wykonywane były po godzinach pracy Urzędu tj. po 15.30 oraz w soboty. Zamawiający umożliwi Wykonawcy realizację prac do godziny 20.00 w dni robocze oraz w soboty. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania codziennej czystości i porządku po zakończeniu prac.
8. Wykonawca w ramach przedmiotu umowy wyniesie wyposażenie z remontowanych pomieszczeń, zabezpieczy je i przeniesie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
9. W ośmiu pomieszczeniach znajdują się dokumenty, które Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć i przenosić w obrębie remontowanych pomieszczeń, pod nadzorem Zamawiającego. Pracownicy Wykonawcy mają bezwzględny zakaz wglądu do danych osobowych przechowywanych w pomieszczeniach Zamawiającego oraz jakiegokolwiek ich przetwarzania w rozumieniu obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych.
10. Zamawiający wymaga aby wyremontowane pomieszczenie zostało oddane Zamawiającemu posprzątane.
11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac i/lub w związku z tymi pracami, w tym m.in. za uszkodzenie/zniszczenie ścian, instalacji wewnętrznych. W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń z winy Wykonawcy, jest on zobowiązany do poinformowania Zamawiającego i naprawienia szkody na własny koszt i na własną odpowiedzialność.
12. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikami Biura Obsługi i Informatyki, tel. (61) 854 17 40 i (61) 854 16 86.
13. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace oraz na użyte podczas realizacji prac materiały na okres min. 36 miesięcy, liczonej od dnia podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót.
14. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże Zamawiającemu licencję na oprogramowanie systemu alarmowego wskazaną w pozycji 390 załącznika nr 4.2 SIWZ.
15. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą.
16. We wszystkich zapisach SIWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów, należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań.
17. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego materiały itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji prac zastosuje materiały wskazane w ofercie.
18. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej.
19. Na bieżąco, w trakcie realizacji robót, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt wywieźć i zutylizować gruz, materiały z demontażu, śmieci i inne materiały pozostałe po przeprowadzonych robotach.
20. Zamawiający przewiduje, w miarę potrzeb, spotkania robocze w celu omówienia ewentualnych problemów bądź postępu prac. Zamawiający oczekuje, że osoby wskazane w umowie do kontaktu będą w nich każdorazowo uczestniczyć.
21. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników wykonujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest aktualizować listę pracowników na bieżąco, w przypadku jakichkolwiek zmian w zatrudnieniu.
22. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp:
1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące prace remontowe były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę;
2) w przypadku zatrudniania na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia nowej osoby/nowych osób wykonującej/ych czynności określone w pkt 1, zatrudnienie winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia i trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania ww. umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę/podwykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca/podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 14 dni kalendarzowych (licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy) na to miejsce innej osoby na podstawie umowy o pracę;
3) w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia (dotyczy osób już zatrudnionych na postawie umowy o pracę przez Wykonawcę/podwykonawcę) oraz w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia zatrudnienia nowej osoby na podstawie umowy o pracę Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę, lub innych dokumentów dotyczących osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1. Oświadczenie lub kopia umowy o pracę, lub inne dokumenty powinny zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie lub dokument, datę złożenia oświadczenia lub dokumentu, informację, że wskazane w pkt 1 czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z podaniem liczby, datę zawarcia umowy o pracę, imiona i nazwiska tych osób, zakres obowiązków pracowników, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia lub dokumentu w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;
4) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudniania wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania zawiadomienia;
5) w przypadku wykonywania czynności określonych w pkt 1 przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień pracy każdej osoby niezatrudnionej na podstawie umowy o pracę;
6) w przypadku nieprzedłożenia Zamawiającemu oświadczenia lub kopii umowy o pracę, lub innych dokumentów, o których mowa w pkt 3, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł, za każdy dzień opóźnienia, licząc od dnia następnego po upływie terminu, o którym mowa w pkt 3;
7) w przypadku nieprzedstawienia Zamawiającemu dokumentacji zatrudnienia, o której mowa w pkt 4 Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł, za każdy dzień opóźnienia, licząc od dnia następnego po upływie terminu, o którym mowa w pkt 4.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 42961100, 45000000, 45300000, 45311000, 45331210, 45410000, 45432100, 45442100, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10310551 2024-04-07
godz. 00:00
Podkarpackie Firma poszukuje pracowników lub ekipy do prac wykończeniowych - Krosno Firma poszukuje pracowników lub ekipy do prac wykończeniowych. Realizacja: Inwestycje na terenie woj. podkarpackieg...
10297843 2024-04-08
godz. 00:00
Podkarpackie Wykonanie posadzki z wykładziny PCV w trzech salach lekcyjnych. W zakres prac wchodzi zerwanie starych parkietów, frezowanie kleju subitowego, naprawa podłoża, wyrównanie podłoża popr...
10368270 2024-04-08
godz. 13:00
Kujawsko-Pomorskie drobne roboty ogólnobudowlane
10334700 2024-04-10
godz. 09:00
Śląskie Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych – wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach – ROM II Część 1: Remont lokalu m...
10374454 2024-04-10
godz. 10:00
Zachodniopomorskie PZP.242.24.NB.2024 Wykonanie remontu wraz ze zmianą sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Jaracza 65/7 w Świnoujściu PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Cena Całkowita wartość ofert...
10374737 2024-04-11
godz. 08:00
Mazowieckie W - wykonanie robót; Oddział Gdańsk; Gdańsk, Remont części budowlanej stacji transformatorowej T-1600 Powstańców Warszawskich 66. (dach, elewacja, ślusarka drzwiowa, opaska). AiES 3...
10374608 2024-04-11
godz. 09:00
Mazowieckie Remont 2 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu Część 1: Remont lokalu mieszkalnego w Poznaniu o...
10378551 2024-04-11
godz. 15:00
Mazowieckie Usługa polegająca na wykonaniu: - zabudowy sufitu wraz z zabudową pionu instalacyjnego - demontaż drzwi przesuwnych i wykonanie ściany G-K w to miejsce - wymiana drzwi przesuwnych na no...
10368768 2024-04-16
godz. 14:00
Mazowieckie Remont klatek schodowych oraz wiatrołapów w budynku przy ul. Fasolowej 34.
10371971 2024-04-17
godz. 11:00
Dolnośląskie Remont elewacji z balkonami wraz z izolacją przeciwwilgociową ścian fundamentowych.