Przetarg 7481209 - Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku Wielkopolskiego...

   
Analizuj Zamówienie 7481209 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-14
przedmiot ogłoszenia
Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy Placu Wolności 17
Numer referencyjn
y: OA-VII.272.5.15.2020.11

1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń piwnicznych w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy Placu Wolności 17.
2. Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich realizacji został określony w:  opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4.1 do SIWZ) przedmiarze (załącznik nr 4.2 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4.3 do SIWZ), które stanowią załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu zamówienia wykonać dokumentację powykonawczą zrealizowanych prac.
4. Prace nie ujęte w przedmiarze, ale konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w zaoferowanej cenie zamówienia.
5. W terminie 2 dni roboczych od dnia protokolarnego przekazania terenu robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu do pisemnej akceptacji harmonogram realizacji prac. Zamawiający zaakceptuje harmonogram w ciągu 1 dnia roboczego od dnia jego przekazania albo przekaże Wykonawcy pisemnie informację o konieczności zmiany harmonogramu.
6. Wykonawca przed przystąpieniem do robót przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wzory wszystkich materiałów między innymi: wzory płytek, farb itp.
7. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót, aby prowadzone prace nie stanowiły zagrożenia dla osób przebywających na oraz w pobliżu terenu robót. Zamawiający wymaga aby prace związane z robotami demontażowymi oraz prace uciążliwe tj. w szczególności powodujące zapylenie, hałas wykonywane były po godzinach pracy Urzędu tj. po 15.30 oraz w soboty. Zamawiający umożliwi Wykonawcy realizację prac do godziny 20.00 w dni robocze oraz w soboty. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania codziennej czystości i porządku po zakończeniu prac.
8. Zamawiający wymaga aby wyremontowane pomieszczenie zostało oddane Zamawiającemu posprzątane.
9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac i/lub w związku z tymi pracami, w tym m.in. za uszkodzenie/zniszczenie ścian, instalacji wewnętrznych. W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń z winy Wykonawcy, jest on zobowiązany do poinformowania Zamawiającego i naprawienia szkody na własny koszt i na własną odpowiedzialność.
10. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikami Biura Obsługi i Informatyki, tel. (61) 854 17 40 i (61) 854 16 86.
11. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace oraz na użyte podczas realizacji prac materiały na okres min. 36 miesięcy, liczonej od dnia podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót.
12. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą.
13. We wszystkich zapisach SIWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów, należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań.
14. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego materiały itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji prac zastosuje materiały wskazane w ofercie.
15. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej.
16. Na bieżąco, w trakcie realizacji robót, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt wywieźć i zutylizować gruz, materiały z demontażu, śmieci i inne materiały pozostałe po przeprowadzonych robotach.
17. Zamawiający przewiduje, w miarę potrzeb, spotkania robocze w celu omówienia ewentualnych problemów bądź postępu prac. Zamawiający oczekuje, że osoby wskazane w umowie do kontaktu będą w nich każdorazowo uczestniczyć.
18. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników wykonujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest aktualizować listę pracowników na bieżąco, w przypadku jakichkolwiek zmian w zatrudnieniu.
19. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp:
1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące prace remontowe były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę;
2) w przypadku zatrudniania na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia nowej osoby/nowych osób wykonującej/ych czynności określone w pkt 1, zatrudnienie winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia i trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania ww. umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę/podwykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca/podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 14 dni kalendarzowych (licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy) na to miejsce innej osoby na podstawie umowy o pracę;
3) w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia (dotyczy osób już zatrudnionych na postawie umowy o pracę przez Wykonawcę/podwykonawcę) oraz w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia zatrudnienia nowej osoby na podstawie umowy o pracę Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę, lub innych dokumentów dotyczących osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1. Oświadczenie lub kopia umowy o pracę, lub inne dokumenty powinny zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie lub dokument, datę złożenia oświadczenia lub dokumentu, informację, że wskazane w pkt 1 czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z podaniem liczby, datę zawarcia umowy o pracę, imiona i nazwiska tych osób, zakres obowiązków pracowników, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia lub dokumentu w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;
4) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudniania wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania zawiadomienia;
5) w przypadku wykonywania czynności określonych w pkt 1 przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień pracy każdej osoby niezatrudnionej na podstawie umowy o pracę;
6) w przypadku nieprzedłożenia Zamawiającemu oświadczenia lub kopii umowy o pracę, lub innych dokumentów, o których mowa w pkt 3, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł, za każdy dzień opóźnienia, licząc od dnia następnego po upływie terminu, o którym mowa w pkt 3;
7) w przypadku nieprzedstawienia Zamawiającemu dokumentacji zatrudnienia, o której mowa w pkt 4 Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł, za każdy dzień opóźnienia, licząc od dnia następnego po upływie terminu, o którym mowa w pkt 4.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45000000, 45311000, 45331210, 45410000, 45432100, 45442100, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10379089 2024-04-08
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Remont polegający na malowaniu klatki schodowej i korytarza na parterze w budynku Komendy Miejskiej Policji w Olsztynie przy ul. Partyzantów 23
10378669 2024-04-09
godz. 10:30
Wielkopolskie Remont balustrad balkonowych w budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu
10371086 2024-04-09
godz. 11:50
Dolnośląskie Remont wolnego lokalu mieszkalnego nr 6 w budynku przy ul. Kolejarskiej 3a w Wałbrzychu w trybie „zaprojektuj i wybuduj” (jednostopniowy).
10372232 2024-04-10
godz. 10:00
Pomorskie Remont kompleksu budynków biurowych w Nadleśnictwie Choczewo przy ul. Świerkowej 8 1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont kompleksu budynków biurowych Nadleśnictwa Choczewo przy ul. ...
10312217 2024-04-10
godz. 10:00
Podkarpackie Remont cmentarza wojennego z I wojny światowej w miejscowości Zarzecze Podborek.
10370977 2024-04-10
godz. 14:00
Lubelskie RFP - Kompleksowy remont dwóch pomieszczeń w budynku schroniska na stacji Stalowa Wola: 1 zadanie;
10319561 2024-04-12
godz. 00:00
Warmińsko-Mazurskie Zlecę ułożenie płytek panelowych - Olsztyn Firma zleci ułożenie płytek panelowych. Powierzchnia ok. 130 m2 wraz ze schodami i holami. Materiały po stronie zlecającego. Realizacja: M...
10364625 2024-04-15
godz. 00:00
Dolnośląskie Remont sali nr 20 - demontaż i naprawa podłogi drewnianej wraz z położeniem wygładziny gumowej - demontaż i montaż drzwi do klasy - remont instalacji elektrycznej (wymiana oświetleni...
10343010 2024-04-20
godz. 00:00
Łódzkie Poszukuję ekipy malarzy, gipsiarzy - Łódź Witam, W związku z prowadzoną inwestycją poszukuję brygady/firmy do prac wykończeniowych. Inwestycja w Łodzi. Budynek mieszkalny. Rozpocz...
10380885 2024-04-29
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Remont stropu nad lokalem nr 5 oraz w pozostałych pomieszczeniach piwnicznych w budynku oficyny przy ul. Wyszyńskiego 32 w Szczecinku.