Przetarg 7870233 - Remont odcinka drogi gminnej Nr 110247L w miejscowości...

   
Analizuj Zamówienie 7870233 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-11
przedmiot ogłoszenia
Remont odcinka drogi gminnej Nr 110247L w miejscowości Skierbieszów od km 1+069,00 do km 1+810,00
Numer referencyjny: RG.OK.7010.
11.2020.IB

1. Przedmiotem zamówienia jest: remont odcinka drogi gminnej Nr 110247L w miejscowości Skierbieszów od km 1+069,00 do km 1+810,00.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiot zamówienia obejmuje remont odcinka drogi gminnej Nr 110247L w miejscowości Skierbieszów od km 1+069,00 do km 1+810,00 oraz udzielenie gwarancji i rękojmi na wykonane roboty.
b) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, projektem budowlano - wykonawczym dla odcinka drogi będącego przedmiotem zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 9 do SIWZ przy użyciu przedmiaru robót (stanowiących jedynie materiał pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia) – załącznik nr 10 do SIWZ, a także zaświadczeniem o nie wniesieniu sprzeciwu w przedmiocie przystąpienia do zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 01.07.2020r. wydanym przez Starostę Zamojskiego - załącznik nr 11 do SIWZ
c) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji robót przed podpisaniem umowy

3. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego.
W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentacje projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważny”. W przypadku gdy w SIWZ lub załącznikach zostałyby użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo o określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie zobowiązany wykazać że zastosowane przez niego spełniają wymagania określone przez Zamawiającego .
4. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia związane z wykonywaniem robót:
a) budowlano – drogowych
• jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.) z wyjątkiem przypadków określonych obowiązującymi przepisami prawa.
5. Wykonawca oraz podwykonawca zobowiązują się w trakcie realizacji zamówienia utrzymać stan zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 4, przez czas niezbędny do wykonywania przez nich tych czynności.
6. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 4, Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu,
c) przeprowadzania kontroli na placu budowy.
7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 4, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia.

Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy.

8. W przypadku niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, wskazane w pkt 4, Zamawiający wezwie Wykonawcę do naprawienia wadliwej sytuacji w wyznaczonym terminie, a w przypadku jego bezczynności nałoży na niego karę umowną zgodnie z postanowieniami umownymi.
9. W przypadku niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 7-8, w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej zgodnie z postanowieniami umownymi.
10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
11. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45233000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10381531 2024-04-12
godz. 08:00
Kujawsko-Pomorskie Infrastruktura drogowa na terenie Gminy Brzozie Część 1: Część nr 1: Przebudowie drogi gminnej na dz. nr 246 w miejscowości BrzoziePrzedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminn...
10381741 2024-04-12
godz. 09:00
Lubuskie „Budowa dojazdu pożarowego nr 9” 3.1. Przedmiotem zamówienia:Budowa odcinka drogi o długości łącznej ok. 2362,16m.Zadanie podzielono na dwa odcinki:Odcinek 1: km 0+000 – 1+480,0...
10380114 2024-04-12
godz. 10:00
Łódzkie Przebudowa drogi gminnej nr 109253E w zakresie remontu jezdni oraz budowy chodnika 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 109253E o długości 953,52m w zakresie remontu...
10380109 2024-04-12
godz. 10:00
Pomorskie Budowa strefy zamgławiaczy w Parku im. Witkacego w ramach zad. Bezpieczna droga do szkoły, czyli budowa chodnika przy ul. Riedla oraz strefa chłodzących kurtyn wodnych w Parku im.Witkace...
10376587 2024-04-12
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Część 1: CZĘŚĆ 1 zamówienia - roboty budowlane obejmujące:1) Modernizację odcinka drogi powiatowej nr 1578Z o długości ok. 293 m., w tym:- frezowanie istniejącej nawierzchni bitu...
10381028 2024-04-12
godz. 11:30
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa ścieżki pieszo – rowerowej w ciągu DW125 m. Moryń ul. Dworcowa”.2. Zakres zadania obejmuje wykonanie robót budowlanych branży: drogowej, e...
10373782 2024-04-12
godz. 12:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu hali o konstrukcji stalowej, a konkretnie rozbudowa budynku Piekarni o budynek magazynu opakowań. Lokalizacja inwes...
10379660 2024-04-15
godz. 10:00
Podkarpackie Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie schodów przy ul. Piastów. Przedmiotem zamówienia jest realizacja roboty polegającej na zaprojektowaniu i wyko...
10375991 2024-05-10
godz. 10:00
Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: „Budowa obwodnicy dzielnicy Witomino w Gdyni”. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:1. wykonanie robót budowlanych ...
9475069 2024-12-31
godz. 23:59
Mazowieckie Odtwarzanie nawierzchni dróg, ścieżek rowerowych i chodników uszkodzonych w trakcie inwestycji, remontów i usuwania awarii sieci kanalizacyjnej realizowanych systemem gospodarczym