Przetarg 7539357 - REMONT OBIEKTÓW MOSTOWYCH NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI...

   
Analizuj Zamówienie 7539357 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-17
przedmiot ogłoszenia
REMONT OBIEKTÓW MOSTOWYCH NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI
Numer referencyjny: ZP.271.19.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest R
emont obiektów mostowych na terenie gminy Pruszcz Gdański z podziałem na następujące zadania:
Zadanie nr 1. „Remont obiektu mostowego na ul. Szkolnej w Łęgowie”
Zadanie nr 2. „Remont obiektu mostowego na ul. Jesionowej w Lędowie oraz remont kładki pieszej w miejscowości Cieplewo”

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1. „Remont obiektu mostowego na ul. Szkolnej w Łęgowie”
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont obiektów mostowych na terenie gminy Pruszcz Gdański z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1. „Remont obiektu mostowego na ul. Szkolnej w Łęgowie”

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2. „Remont obiektu mostowego na ul. Jesionowej w Lędowie oraz remont kładki pieszej w miejscowości Cieplewo”
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont obiektów mostowych na terenie gminy Pruszcz Gdański : Zadanie nr 2. „Remont obiektu mostowego na ul. Jesionowej w Lędowie oraz remont kładki pieszej w miejscowości Cieplewo”

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540114567-N-2020 z dnia: 2020-06-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-02, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-10, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540121109-N-2020 z dnia: 2020-07-08
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-10, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-15, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540124726-N-2020 z dnia: 2020-07-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-07-02, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-07-27, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia: 1) Termin realizacji przedmiotu umowy, określony w § 3 umowy, może ulec zmianie z powodu opóźnień wynikających z: a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót stanowiących przedmiot umowy zgodnie z technologią właściwą do ich wykonania, wynikającą z norm, technologii wykonania robót, opracowań techniczno-budowlanych lub innych przepisów prawa, określających warunki atmosferyczne wymagane do prawidłowego wykonania tych robót, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca; w takim wypadku termin wykonania umowy może ulec przedłużeniu odpowiednio o ilość dni, w których wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót stanowiących przedmiot umowy, b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, których zakres i termin realizacji ma wpływ na termin wykonania niniejszej umowy, odpowiednio o ilość dni niezbędnych do wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, c) wystąpienia zmiany w dokumentacji projektowej dokonanej na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego lub konieczności usunięcia błędów w dokumentacji technicznej, odpowiednio o ilość dni niezbędnych do dokonania zmian w tych dokumentacjach, d) wstrzymania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego lub wyznaczonego przez niego inspektora nadzoru inwestorskiego lub też inny uprawniony organ, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy i uniemożliwiających dalsze prowadzenie robót, wynikających w szczególności z: wad i braków w dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, konieczności prowadzenia prac archeologicznych, zabezpieczenia znalezionego przedmiotu, który może stanowić zabytek, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z robotami prowadzonymi przez inne podmioty, wystąpienia konieczności uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych decyzji, uzgodnień lub pozwoleń – odpowiednio o ilość dni, w których wstrzymano lub zawieszono roboty budowlane, e) działań lub zaniechań innych niż Zamawiający podmiotów, organów np. eksploatatorów infrastruktury – o ilość dni adekwatną do danego przypadku, f) wystąpienia siły wyższej rozumianej jako: pożar, powódź, huragan, eksplozja, awarie energetyczne, wojna, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, pandemia choroby zakaźnej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostające poza kontrolą stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia, nie można było im zapobiec, uniemożliwiającej prawidłowe prowadzenie robót, o ilość dni jej trwania lub ilość dni niezbędnych do usunięcia skutków zdarzeń będących wynikiem siły wyższej. 2) Okoliczności powodujące opóźnienia, o których mowa w pkt. 1 muszą być odnotowane w dzienniku budowy oraz udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru. Po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego ustala się nowe terminy wykonania umowy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu wykonania umowy nie może być dłuży niż okres przerwy lub przestoju. 3) Zmiana kadry osobowej Wykonawcy wskazanej w ofercie do wykonania zamówienia jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających pierwotne warunki SIWZ. W szczególności konieczności zmian kadry osobowej Wykonawcy wymaga sytuacja, gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca Zobowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 4) Zmiana podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych jest możliwa pod warunkiem zaproponowania nowego podmiotu, spełniającego pierwotne warunki określone w SIWZ. 5) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy może powierzyć wykonanie części robót budowlanych podwykonawcom, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom, wskazać inny zakres podwykonawstwa, niż przedstawiony w ofercie, zrezygnować z podwykonawstwa, zmienić podwykonawcę. 6) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto. 7) Dopuszcza się możliwość wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz SIWZ w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego (zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującego prawa) wykonania przedmiotu umowy i jego dalszej eksploatacji.
W ogłoszeniu powinno być:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia:
1) Termin realizacji przedmiotu umowy, określony w § 3 umowy, może ulec zmianie z powodu opóźnień wynikających z:
a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót stanowiących przedmiot umowy zgodnie z technologią właściwą do ich wykonania, wynikającą z norm, technologii wykonania robót, opracowań techniczno-budowlanych lub innych przepisów prawa, określających warunki atmosferyczne wymagane do prawidłowego wykonania tych robót, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca; w takim wypadku termin wykonania umowy może ulec przedłużeniu odpowiednio o ilość dni, w których wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót stanowiących przedmiot umowy,
b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, których zakres i termin realizacji ma wpływ na termin wykonania niniejszej umowy, odpowiednio o ilość dni niezbędnych do wykonania robót zamiennych lub dodatkowych,
c) wystąpienia zmiany w dokumentacji projektowej dokonanej na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego lub konieczności usunięcia błędów w dokumentacji technicznej, odpowiednio o ilość dni niezbędnych do dokonania zmian w tych dokumentacjach,
d) wstrzymania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego lub wyznaczonego przez niego inspektora nadzoru inwestorskiego lub też inny uprawniony organ, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy i uniemożliwiających dalsze prowadzenie robót, wynikających w szczególności z: wad i braków w dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, konieczności prowadzenia prac archeologicznych, zabezpieczenia znalezionego przedmiotu, który może stanowić zabytek, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z robotami prowadzonymi przez inne podmioty, wystąpienia konieczności uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych decyzji, uzgodnień lub pozwoleń – odpowiednio o ilość dni, w których wstrzymano lub zawieszono roboty budowlane,
e) działań lub zaniechań innych niż Zamawiający podmiotów, organów np. eksploatatorów infrastruktury – o ilość dni adekwatną do danego przypadku,
f) wystąpienia siły wyższej rozumianej jako: pożar, powódź, huragan, eksplozja, awarie energetyczne, wojna, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, pandemia choroby zakaźnej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostające poza kontrolą stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia, nie można było im zapobiec, uniemożliwiającej prawidłowe prowadzenie robót, o ilość dni jej trwania lub ilość dni niezbędnych do usunięcia skutków zdarzeń będących wynikiem siły wyższej.
g) podniesienia się stanu wód w rzekach, skutkującego brakiem możliwości wykonania renowacji powierzchni betonowych od dołu obiektu o czas trwania takiego stanu
2) Okoliczności powodujące opóźnienia, o których mowa w pkt. 1 muszą być odnotowane w dzienniku budowy oraz udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru. Po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego ustala się nowe terminy wykonania umowy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu wykonania umowy nie może być dłuży niż okres przerwy lub przestoju.
3) Zmiana kadry osobowej Wykonawcy wskazanej w ofercie do wykonania zamówienia jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających pierwotne warunki SIWZ. W szczególności konieczności zmian kadry osobowej Wykonawcy wymaga sytuacja, gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca Zobowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.
4) Zmiana podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych jest możliwa pod warunkiem zaproponowania nowego podmiotu, spełniającego pierwotne warunki określone w SIWZ.
5) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy może powierzyć wykonanie części robót budowlanych podwykonawcom, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom, wskazać inny zakres podwykonawstwa, niż przedstawiony w ofercie, zrezygnować z podwykonawstwa, zmienić podwykonawcę.
6) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto.
7) Dopuszcza się możliwość wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz SIWZ w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego (zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującego prawa) wykonania przedmiotu umowy i jego dalszej eksploatacji.
branża Drogownictwo
podbranża mosty, wiadukty
kody CPV 45233140
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: mosty, wiadukty

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10375278 2024-04-03
godz. 10:00
Mazowieckie Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji i pozwoleń do wykonania robót polegających na dostosowaniu kładki dla pieszych w stacji Koniecpol dla potrzeb ...
10329584 2024-04-05
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Przebudowa i rozbudowa strategicznych i kluczowych dla rozwoju dróg gminnych na terenie gminy Czernikowo. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. ...
10306505 2024-04-05
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1030C relacji Cekcyn – Sokole Kuźnica na odcinku Cekcyn – Bysław (etap I)” 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 1030C relac...
10341545 2024-04-10
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Budowa zintegrowanej sieci ścieżek pieszo – rowerowych w Zalewie 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zintegrowanej sieci ścieżek pieszo-rowerowych w miejscowości Zalewo. Zamierzen...
10372261 2024-04-11
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Wykonanie remontu mostu przez rzekę Pasłękę na drodze krajowej nr 16 koło m. Podlejki w km 121+946 Wykonanie remontu mostu przez rzekę Pasłękę na drodze krajowej nr 16 kołom. Podl...
10303035 2024-04-12
godz. 09:00
Lubuskie Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze – nr 6B 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji i budowie dróg gminnych tj. Prz...
10385534 2024-04-15
godz. 09:00
Lubelskie Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest: OCZYSZCZANIE KONSTRUKCJI MOSTU STALOWEGO PRZEZ RZ. WISŁĘ W CIĄGU DW 874 W M. PUŁAWYKod CPV: 63 71 23 10 – 9 Usługi w zakres...
10393144 2024-04-17
godz. 08:30
Mazowieckie Remont obiektu mostowego o JNI 1001858 zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 1360W Trojanów – Piotrówek – Podebłocie – gr. woj. w miejscowości Życzyn Zadanie obejmuje remo...
10312316 2024-04-19
godz. 08:00
Śląskie PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA DW 934 Z DK 44 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ SKRZYŻOWANIA DW 934 Z LINIĄ KOLEJOWĄ W M. BIERUŃ Zakres przedmiotu zamówienia przewiduje kompleksową przebudowę drogi wojew...
10406831 2024-04-23
godz. 12:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest: Remont wiaduktu Solidarności nad drogą wojewódzką nr 194 w Gnieźnie. Przedmiot zamówienia określony został w Tomie III niniejszej Specyfikacji Warunków...