Przetarg 6830641 - „Remont lokali przed zasiedleniem w: Szczecinie (3...

   
Analizuj Zamówienie 6830641 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-12
przedmiot ogłoszenia
„Remont lokali przed zasiedleniem w: Szczecinie (3 lokale), Stargardzie (3 lokale), Świdwinie (2 lokale), Wałczu (4 lokale), Zł
ocieńcu (5 lokali), Świnoujściu (3 lokale), Międzyzdrojach (1 lokal) oraz Dziwnowie (1 lokal)”
Numer referencyjny: DZP-OS.7720.243.2019

1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali przed zasiedleniem w: Szczecinie (3 lokale), Stargardzie (3 lokale), Świdwinie (2 lokale), Wałczu (4 lokale), Złocieńcu (5 lokali), Świnoujściu (3 lokale), Międzyzdrojach (1 lokal) oraz Dziwnowie (1 lokal)”. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci przedmiarów robót, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla odpowiedniej części stanowi załącznik nr 7 do SIWZ , Opis Przedmiotu Zamówienia, znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załącznik nr 7 do SIWZ .
2. Kod CPV: 45000000-7 (Roboty budowlane).
3. Zamówienie zostało podzielone na pięć części:
Część 1 - Szczecin ul. Brzozowskiego 9/2, Szczecin ul. Klonowica 20/3,Szczecin
Al. Wyzwolenia 40/33;
Część 2 - Stargard ul. Zwycięzców 3/5, Stargard os. Hallera 7C/2, Stargard os. Hallera 10B/14;
Część 3 - Świdwin ul. Bartoszcze 8/7, Świdwin ul. Żwirki i Wigury 3/17;
Część 4 - Wałcz ul. Wojska Polskiego 89/14, Wałcz ul. Wojska Polskiego 81/35, Wałcz
ul. Poniatowskiego 10/20, Wałcz ul. Tysiąclecia 2C/7;
Część 5 - Złocieniec ul. Kosynierów 1/4, Złocieniec ul. Kosynierów 3/5, Złocieniec
ul. Kosynierów 3/16 – kwatera internatowa, Złocieniec ul. Kosynierów 5/10, Złocieniec ul. Pancerniaków 7/34;
Część 6 - Świnoujście ul. Grunwaldzka 97D/9 – kwatera, Świnoujście ul. Porębskiego 2/6 – kwatera, Świnoujście ul. Porębskiego 6/2 – kwatera;
Część 7 - Międzyzdroje ul. Kolejowa 10A/14, Dziwnów ul. Dziwna 4/5.

4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i STWiOR (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ), pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. W przypadku, jeśli w jakiejkolwiek części przedmiarów robót (stanowiących jedynie element pomocniczy do wyceny), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub wymaganiach Zamawiającego opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń, oznacza to, że Zamawiający wymaga użycia materiałów lub urządzeń spełniających w stopniu, co najmniej takim samym wszystkie wymagania Zamawiającego, jak materiały wskazane przez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
5. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202).
6. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
9. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko
dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy.
12. Zamawiający stosownie do wymagań art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób (z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie), wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. wykonanie wszystkich robót i usług, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917).
Ww. wymóg dotyczy również Podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace.
1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa a art. 29 ust. 3a ustawy: Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wykonujących ww. czynności zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zarówno przez wykonawcę jak
i podwykonawców; wykaz zostanie złożony przed podpisaniem umowy oświadczenie (załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku wystąpienia zmian dotyczących zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w terminie do 7 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zmianę Zamawiającemu.
2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań,
o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do sprawdzenia tożsamości każdego z pracowników, wykonujących czynności wskazane w ppkt 1
i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób.
3) Niespełnienie wymagań, o których mowa w ppkt 1 i 2 skutkuje sankcjami określonymi
w „Istotnych Postanowieniach Umowy” stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ.
13. Zamawiający dopuszcza, aby osoba fizyczna, która prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, osobiście wykonywała czynności związane z realizacją umowy, dotyczy
to również ewentualnych podwykonawców.
14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty.
15. Wykonawca powinien dokładnie przeanalizować STWiOR oraz może przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem. Przeprowadzenie wizji lokalnej może
się odbyć w terminie najpóźniej do 3 dni przed upływem terminu składania ofert,
po uprzednim umówieniu się z osobami odpowiedzialnymi za przedmiotowe zamówienie: z P. Alicją Kostkiewicz, tel. 91 447 20 16. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej, ponieważ rozliczenie prac ma charakter ryczałtowy, co oznacza,
że Wykonawca powinien samodzielnie skalkulować koszty prac, ponieważ załączony przedmiar/ przedmiary należy traktować poglądowo.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Szczecin ul. Brzozowskiego 9/2, Szczecin ul. Klonowica 20/3,Szczecin Al. Wyzwolenia 40/33
1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali przed zasiedleniem w: Szczecinie (3 lokale), Stargardzie (3 lokale), Świdwinie (2 lokale), Wałczu (4 lokale), Złocieńcu (5 lokali), Świnoujściu (3 lokale), Międzyzdrojach (1 lokal) oraz Dziwnowie (1 lokal)”. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci przedmiarów robót, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla odpowiedniej części stanowi załącznik nr 7 do SIWZ , Opis Przedmiotu Zamówienia, znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załącznik nr 7 do SIWZ . 2. Kod CPV: 45000000-7 (Roboty budowlane). 3. Zamówienie zostało podzielone na pięć części: Część 1 - Szczecin ul. Brzozowskiego 9/2, Szczecin ul. Klonowica 20/3,Szczecin Al. Wyzwolenia 40/33; Część 2 - Stargard ul. Zwycięzców 3/5, Stargard os. Hallera 7C/2, Stargard os. Hallera 10B/14; Część 3 - Świdwin ul. Bartoszcze 8/7, Świdwin ul. Żwirki i Wigury 3/17; Część 4 - Wałcz ul. Wojska Polskiego 89/14, Wałcz ul. Wojska Polskiego 81/35, Wałcz ul. Poniatowskiego 10/20, Wałcz ul. Tysiąclecia 2C/7; Część 5 - Złocieniec ul. Kosynierów 1/4, Złocieniec ul. Kosynierów 3/5, Złocieniec ul. Kosynierów 3/16 – kwatera internatowa, Złocieniec ul. Kosynierów 5/10, Złocieniec ul. Pancerniaków 7/34; Część 6 - Świnoujście ul. Grunwaldzka 97D/9 – kwatera, Świnoujście ul. Porębskiego 2/6 – kwatera, Świnoujście ul. Porębskiego 6/2 – kwatera; Część 7 - Międzyzdroje ul. Kolejowa 10A/14, Dziwnów ul. Dziwna 4/5. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i STWiOR (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ), pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. W przypadku, jeśli w jakiejkolwiek części przedmiarów robót (stanowiących jedynie element pomocniczy do wyceny), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub wymaganiach Zamawiającego opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń, oznacza to, że Zamawiający wymaga użycia materiałów lub urządzeń spełniających w stopniu, co najmniej takim samym wszystkie wymagania Zamawiającego, jak materiały wskazane przez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202). 6. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 12. Zamawiający stosownie do wymagań art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób (z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie), wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. wykonanie wszystkich robót i usług, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917). Ww. wymóg dotyczy również Podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa a art. 29 ust. 3a ustawy: Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wykonujących ww. czynności zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zarówno przez wykonawcę jak i podwykonawców; wykaz zostanie złożony przed podpisaniem umowy oświadczenie (załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku wystąpienia zmian dotyczących zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w terminie do 7 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zmianę Zamawiającemu. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do sprawdzenia tożsamości każdego z pracowników, wykonujących czynności wskazane w ppkt 1 i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. 3) Niespełnienie wymagań, o których mowa w ppkt 1 i 2 skutkuje sankcjami określonymi w „Istotnych Postanowieniach Umowy” stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. 13. Zamawiający dopuszcza, aby osoba fizyczna, która prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, osobiście wykonywała czynności związane z realizacją umowy, dotyczy to również ewentualnych podwykonawców. 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 15. Wykonawca powinien dokładnie przeanalizować STWiOR oraz może przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem. Przeprowadzenie wizji lokalnej może się odbyć w terminie najpóźniej do 3 dni przed upływem terminu składania ofert, po uprzednim umówieniu się z osobami odpowiedzialnymi za przedmiotowe zamówienie: z P. Alicją Kostkiewicz, tel. 91 447 20 16. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej, ponieważ rozliczenie prac ma charakter ryczałtowy, co oznacza, że Wykonawca powinien samodzielnie skalkulować koszty prac, ponieważ załączony przedmiar/ przedmiary należy traktować poglądowo.

Część nr: 2 Nazwa: Stargard ul. Zwycięzców 3/5, Stargard os. Hallera 7C/2, Stargard os. Hallera 10B/14;
1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali przed zasiedleniem w: Szczecinie (3 lokale), Stargardzie (3 lokale), Świdwinie (2 lokale), Wałczu (4 lokale), Złocieńcu (5 lokali), Świnoujściu (3 lokale), Międzyzdrojach (1 lokal) oraz Dziwnowie (1 lokal)”. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci przedmiarów robót, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla odpowiedniej części stanowi załącznik nr 7 do SIWZ , Opis Przedmiotu Zamówienia, znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załącznik nr 7 do SIWZ . 2. Kod CPV: 45000000-7 (Roboty budowlane). 3. Zamówienie zostało podzielone na pięć części: Część 1 - Szczecin ul. Brzozowskiego 9/2, Szczecin ul. Klonowica 20/3,Szczecin Al. Wyzwolenia 40/33; Część 2 - Stargard ul. Zwycięzców 3/5, Stargard os. Hallera 7C/2, Stargard os. Hallera 10B/14; Część 3 - Świdwin ul. Bartoszcze 8/7, Świdwin ul. Żwirki i Wigury 3/17; Część 4 - Wałcz ul. Wojska Polskiego 89/14, Wałcz ul. Wojska Polskiego 81/35, Wałcz ul. Poniatowskiego 10/20, Wałcz ul. Tysiąclecia 2C/7; Część 5 - Złocieniec ul. Kosynierów 1/4, Złocieniec ul. Kosynierów 3/5, Złocieniec ul. Kosynierów 3/16 – kwatera internatowa, Złocieniec ul. Kosynierów 5/10, Złocieniec ul. Pancerniaków 7/34; Część 6 - Świnoujście ul. Grunwaldzka 97D/9 – kwatera, Świnoujście ul. Porębskiego 2/6 – kwatera, Świnoujście ul. Porębskiego 6/2 – kwatera; Część 7 - Międzyzdroje ul. Kolejowa 10A/14, Dziwnów ul. Dziwna 4/5. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i STWiOR (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ), pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. W przypadku, jeśli w jakiejkolwiek części przedmiarów robót (stanowiących jedynie element pomocniczy do wyceny), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub wymaganiach Zamawiającego opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń, oznacza to, że Zamawiający wymaga użycia materiałów lub urządzeń spełniających w stopniu, co najmniej takim samym wszystkie wymagania Zamawiającego, jak materiały wskazane przez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202). 6. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 12. Zamawiający stosownie do wymagań art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób (z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie), wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. wykonanie wszystkich robót i usług, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917). Ww. wymóg dotyczy również Podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa a art. 29 ust. 3a ustawy: Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wykonujących ww. czynności zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zarówno przez wykonawcę jak i podwykonawców; wykaz zostanie złożony przed podpisaniem umowy oświadczenie (załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku wystąpienia zmian dotyczących zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w terminie do 7 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zmianę Zamawiającemu. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do sprawdzenia tożsamości każdego z pracowników, wykonujących czynności wskazane w ppkt 1 i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. 3) Niespełnienie wymagań, o których mowa w ppkt 1 i 2 skutkuje sankcjami określonymi w „Istotnych Postanowieniach Umowy” stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. 13. Zamawiający dopuszcza, aby osoba fizyczna, która prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, osobiście wykonywała czynności związane z realizacją umowy, dotyczy to również ewentualnych podwykonawców. 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 15. Wykonawca powinien dokładnie przeanalizować STWiOR oraz może przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem. Przeprowadzenie wizji lokalnej może się odbyć w terminie najpóźniej do 3 dni przed upływem terminu składania ofert, po uprzednim umówieniu się z osobami odpowiedzialnymi za przedmiotowe zamówienie: z P. Alicją Kostkiewicz, tel. 91 447 20 16. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej, ponieważ rozliczenie prac ma charakter ryczałtowy, co oznacza, że Wykonawca powinien samodzielnie skalkulować koszty prac, ponieważ załączony przedmiar/ przedmiary należy traktować poglądowo.

Część nr: 3 Nazwa: Świdwin ul. Bartoszcze 8/7, Świdwin ul. Żwirki i Wigury 3/17
1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali przed zasiedleniem w: Szczecinie (3 lokale), Stargardzie (3 lokale), Świdwinie (2 lokale), Wałczu (4 lokale), Złocieńcu (5 lokali), Świnoujściu (3 lokale), Międzyzdrojach (1 lokal) oraz Dziwnowie (1 lokal)”. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci przedmiarów robót, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla odpowiedniej części stanowi załącznik nr 7 do SIWZ , Opis Przedmiotu Zamówienia, znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załącznik nr 7 do SIWZ . 2. Kod CPV: 45000000-7 (Roboty budowlane). 3. Zamówienie zostało podzielone na pięć części: Część 1 - Szczecin ul. Brzozowskiego 9/2, Szczecin ul. Klonowica 20/3,Szczecin Al. Wyzwolenia 40/33; Część 2 - Stargard ul. Zwycięzców 3/5, Stargard os. Hallera 7C/2, Stargard os. Hallera 10B/14; Część 3 - Świdwin ul. Bartoszcze 8/7, Świdwin ul. Żwirki i Wigury 3/17; Część 4 - Wałcz ul. Wojska Polskiego 89/14, Wałcz ul. Wojska Polskiego 81/35, Wałcz ul. Poniatowskiego 10/20, Wałcz ul. Tysiąclecia 2C/7; Część 5 - Złocieniec ul. Kosynierów 1/4, Złocieniec ul. Kosynierów 3/5, Złocieniec ul. Kosynierów 3/16 – kwatera internatowa, Złocieniec ul. Kosynierów 5/10, Złocieniec ul. Pancerniaków 7/34; Część 6 - Świnoujście ul. Grunwaldzka 97D/9 – kwatera, Świnoujście ul. Porębskiego 2/6 – kwatera, Świnoujście ul. Porębskiego 6/2 – kwatera; Część 7 - Międzyzdroje ul. Kolejowa 10A/14, Dziwnów ul. Dziwna 4/5. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i STWiOR (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ), pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. W przypadku, jeśli w jakiejkolwiek części przedmiarów robót (stanowiących jedynie element pomocniczy do wyceny), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub wymaganiach Zamawiającego opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń, oznacza to, że Zamawiający wymaga użycia materiałów lub urządzeń spełniających w stopniu, co najmniej takim samym wszystkie wymagania Zamawiającego, jak materiały wskazane przez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202). 6. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 12. Zamawiający stosownie do wymagań art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób (z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie), wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. wykonanie wszystkich robót i usług, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917). Ww. wymóg dotyczy również Podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa a art. 29 ust. 3a ustawy: Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wykonujących ww. czynności zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zarówno przez wykonawcę jak i podwykonawców; wykaz zostanie złożony przed podpisaniem umowy oświadczenie (załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku wystąpienia zmian dotyczących zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w terminie do 7 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zmianę Zamawiającemu. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do sprawdzenia tożsamości każdego z pracowników, wykonujących czynności wskazane w ppkt 1 i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. 3) Niespełnienie wymagań, o których mowa w ppkt 1 i 2 skutkuje sankcjami określonymi w „Istotnych Postanowieniach Umowy” stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. 13. Zamawiający dopuszcza, aby osoba fizyczna, która prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, osobiście wykonywała czynności związane z realizacją umowy, dotyczy to również ewentualnych podwykonawców. 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 15. Wykonawca powinien dokładnie przeanalizować STWiOR oraz może przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem. Przeprowadzenie wizji lokalnej może się odbyć w terminie najpóźniej do 3 dni przed upływem terminu składania ofert, po uprzednim umówieniu się z osobami odpowiedzialnymi za przedmiotowe zamówienie: z P. Alicją Kostkiewicz, tel. 91 447 20 16. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej, ponieważ rozliczenie prac ma charakter ryczałtowy, co oznacza, że Wykonawca powinien samodzielnie skalkulować koszty prac, ponieważ załączony przedmiar/ przedmiary należy traktować poglądowo.

Część nr: 4 Nazwa: Wałcz ul. Wojska Polskiego 89/14, Wałcz ul. Wojska Polskiego 81/35, Wałcz ul. Poniatowskiego 10/20, Wałcz ul. Tysiąclecia 2C/7
1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali przed zasiedleniem w: Szczecinie (3 lokale), Stargardzie (3 lokale), Świdwinie (2 lokale), Wałczu (4 lokale), Złocieńcu (5 lokali), Świnoujściu (3 lokale), Międzyzdrojach (1 lokal) oraz Dziwnowie (1 lokal)”. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci przedmiarów robót, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla odpowiedniej części stanowi załącznik nr 7 do SIWZ , Opis Przedmiotu Zamówienia, znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załącznik nr 7 do SIWZ . 2. Kod CPV: 45000000-7 (Roboty budowlane). 3. Zamówienie zostało podzielone na pięć części: Część 1 - Szczecin ul. Brzozowskiego 9/2, Szczecin ul. Klonowica 20/3,Szczecin Al. Wyzwolenia 40/33; Część 2 - Stargard ul. Zwycięzców 3/5, Stargard os. Hallera 7C/2, Stargard os. Hallera 10B/14; Część 3 - Świdwin ul. Bartoszcze 8/7, Świdwin ul. Żwirki i Wigury 3/17; Część 4 - Wałcz ul. Wojska Polskiego 89/14, Wałcz ul. Wojska Polskiego 81/35, Wałcz ul. Poniatowskiego 10/20, Wałcz ul. Tysiąclecia 2C/7; Część 5 - Złocieniec ul. Kosynierów 1/4, Złocieniec ul. Kosynierów 3/5, Złocieniec ul. Kosynierów 3/16 – kwatera internatowa, Złocieniec ul. Kosynierów 5/10, Złocieniec ul. Pancerniaków 7/34; Część 6 - Świnoujście ul. Grunwaldzka 97D/9 – kwatera, Świnoujście ul. Porębskiego 2/6 – kwatera, Świnoujście ul. Porębskiego 6/2 – kwatera; Część 7 - Międzyzdroje ul. Kolejowa 10A/14, Dziwnów ul. Dziwna 4/5. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i STWiOR (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ), pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. W przypadku, jeśli w jakiejkolwiek części przedmiarów robót (stanowiących jedynie element pomocniczy do wyceny), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub wymaganiach Zamawiającego opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń, oznacza to, że Zamawiający wymaga użycia materiałów lub urządzeń spełniających w stopniu, co najmniej takim samym wszystkie wymagania Zamawiającego, jak materiały wskazane przez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202). 6. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 12. Zamawiający stosownie do wymagań art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób (z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie), wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. wykonanie wszystkich robót i usług, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917). Ww. wymóg dotyczy również Podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa a art. 29 ust. 3a ustawy: Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wykonujących ww. czynności zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zarówno przez wykonawcę jak i podwykonawców; wykaz zostanie złożony przed podpisaniem umowy oświadczenie (załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku wystąpienia zmian dotyczących zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w terminie do 7 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zmianę Zamawiającemu. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do sprawdzenia tożsamości każdego z pracowników, wykonujących czynności wskazane w ppkt 1 i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. 3) Niespełnienie wymagań, o których mowa w ppkt 1 i 2 skutkuje sankcjami określonymi w „Istotnych Postanowieniach Umowy” stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. 13. Zamawiający dopuszcza, aby osoba fizyczna, która prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, osobiście wykonywała czynności związane z realizacją umowy, dotyczy to również ewentualnych podwykonawców. 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 15. Wykonawca powinien dokładnie przeanalizować STWiOR oraz może przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem. Przeprowadzenie wizji lokalnej może się odbyć w terminie najpóźniej do 3 dni przed upływem terminu składania ofert, po uprzednim umówieniu się z osobami odpowiedzialnymi za przedmiotowe zamówienie: z P. Alicją Kostkiewicz, tel. 91 447 20 16. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej, ponieważ rozliczenie prac ma charakter ryczałtowy, co oznacza, że Wykonawca powinien samodzielnie skalkulować koszty prac, ponieważ załączony przedmiar/ przedmiary należy traktować poglądowo.

Część nr: 5 Nazwa: Złocieniec ul. Kosynierów 1/4, Złocieniec ul. Kosynierów 3/5, Złocieniec ul. Kosynierów 3/16 – kwatera internatowa, Złocieniec ul. Kosynierów 5/10, Złocieniec ul. Pancerniaków 7/34
1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali przed zasiedleniem w: Szczecinie (3 lokale), Stargardzie (3 lokale), Świdwinie (2 lokale), Wałczu (4 lokale), Złocieńcu (5 lokali), Świnoujściu (3 lokale), Międzyzdrojach (1 lokal) oraz Dziwnowie (1 lokal)”. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci przedmiarów robót, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla odpowiedniej części stanowi załącznik nr 7 do SIWZ , Opis Przedmiotu Zamówienia, znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załącznik nr 7 do SIWZ . 2. Kod CPV: 45000000-7 (Roboty budowlane). 3. Zamówienie zostało podzielone na pięć części: Część 1 - Szczecin ul. Brzozowskiego 9/2, Szczecin ul. Klonowica 20/3,Szczecin Al. Wyzwolenia 40/33; Część 2 - Stargard ul. Zwycięzców 3/5, Stargard os. Hallera 7C/2, Stargard os. Hallera 10B/14; Część 3 - Świdwin ul. Bartoszcze 8/7, Świdwin ul. Żwirki i Wigury 3/17; Część 4 - Wałcz ul. Wojska Polskiego 89/14, Wałcz ul. Wojska Polskiego 81/35, Wałcz ul. Poniatowskiego 10/20, Wałcz ul. Tysiąclecia 2C/7; Część 5 - Złocieniec ul. Kosynierów 1/4, Złocieniec ul. Kosynierów 3/5, Złocieniec ul. Kosynierów 3/16 – kwatera internatowa, Złocieniec ul. Kosynierów 5/10, Złocieniec ul. Pancerniaków 7/34; Część 6 - Świnoujście ul. Grunwaldzka 97D/9 – kwatera, Świnoujście ul. Porębskiego 2/6 – kwatera, Świnoujście ul. Porębskiego 6/2 – kwatera; Część 7 - Międzyzdroje ul. Kolejowa 10A/14, Dziwnów ul. Dziwna 4/5. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i STWiOR (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ), pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. W przypadku, jeśli w jakiejkolwiek części przedmiarów robót (stanowiących jedynie element pomocniczy do wyceny), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub wymaganiach Zamawiającego opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń, oznacza to, że Zamawiający wymaga użycia materiałów lub urządzeń spełniających w stopniu, co najmniej takim samym wszystkie wymagania Zamawiającego, jak materiały wskazane przez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202). 6. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 12. Zamawiający stosownie do wymagań art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób (z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie), wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. wykonanie wszystkich robót i usług, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917). Ww. wymóg dotyczy również Podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa a art. 29 ust. 3a ustawy: Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wykonujących ww. czynności zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zarówno przez wykonawcę jak i podwykonawców; wykaz zostanie złożony przed podpisaniem umowy oświadczenie (załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku wystąpienia zmian dotyczących zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w terminie do 7 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zmianę Zamawiającemu. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do sprawdzenia tożsamości każdego z pracowników, wykonujących czynności wskazane w ppkt 1 i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. 3) Niespełnienie wymagań, o których mowa w ppkt 1 i 2 skutkuje sankcjami określonymi w „Istotnych Postanowieniach Umowy” stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. 13. Zamawiający dopuszcza, aby osoba fizyczna, która prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, osobiście wykonywała czynności związane z realizacją umowy, dotyczy to również ewentualnych podwykonawców. 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 15. Wykonawca powinien dokładnie przeanalizować STWiOR oraz może przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem. Przeprowadzenie wizji lokalnej może się odbyć w terminie najpóźniej do 3 dni przed upływem terminu składania ofert, po uprzednim umówieniu się z osobami odpowiedzialnymi za przedmiotowe zamówienie: z P. Alicją Kostkiewicz, tel. 91 447 20 16. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej, ponieważ rozliczenie prac ma charakter ryczałtowy, co oznacza, że Wykonawca powinien samodzielnie skalkulować koszty prac, ponieważ załączony przedmiar/ przedmiary należy traktować poglądowo.

Część nr: 6 Nazwa: Świnoujście ul. Grunwaldzka 97D/9 – kwatera, Świnoujście ul. Porębskiego 2/6 – kwatera, Świnoujście ul. Porębskiego 6/2 – kwatera;
1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali przed zasiedleniem w: Szczecinie (3 lokale), Stargardzie (3 lokale), Świdwinie (2 lokale), Wałczu (4 lokale), Złocieńcu (5 lokali), Świnoujściu (3 lokale), Międzyzdrojach (1 lokal) oraz Dziwnowie (1 lokal)”. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci przedmiarów robót, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla odpowiedniej części stanowi załącznik nr 7 do SIWZ , Opis Przedmiotu Zamówienia, znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załącznik nr 7 do SIWZ . 2. Kod CPV: 45000000-7 (Roboty budowlane). 3. Zamówienie zostało podzielone na pięć części: Część 1 - Szczecin ul. Brzozowskiego 9/2, Szczecin ul. Klonowica 20/3,Szczecin Al. Wyzwolenia 40/33; Część 2 - Stargard ul. Zwycięzców 3/5, Stargard os. Hallera 7C/2, Stargard os. Hallera 10B/14; Część 3 - Świdwin ul. Bartoszcze 8/7, Świdwin ul. Żwirki i Wigury 3/17; Część 4 - Wałcz ul. Wojska Polskiego 89/14, Wałcz ul. Wojska Polskiego 81/35, Wałcz ul. Poniatowskiego 10/20, Wałcz ul. Tysiąclecia 2C/7; Część 5 - Złocieniec ul. Kosynierów 1/4, Złocieniec ul. Kosynierów 3/5, Złocieniec ul. Kosynierów 3/16 – kwatera internatowa, Złocieniec ul. Kosynierów 5/10, Złocieniec ul. Pancerniaków 7/34; Część 6 - Świnoujście ul. Grunwaldzka 97D/9 – kwatera, Świnoujście ul. Porębskiego 2/6 – kwatera, Świnoujście ul. Porębskiego 6/2 – kwatera; Część 7 - Międzyzdroje ul. Kolejowa 10A/14, Dziwnów ul. Dziwna 4/5. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i STWiOR (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ), pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. W przypadku, jeśli w jakiejkolwiek części przedmiarów robót (stanowiących jedynie element pomocniczy do wyceny), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub wymaganiach Zamawiającego opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń, oznacza to, że Zamawiający wymaga użycia materiałów lub urządzeń spełniających w stopniu, co najmniej takim samym wszystkie wymagania Zamawiającego, jak materiały wskazane przez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202). 6. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 12. Zamawiający stosownie do wymagań art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób (z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie), wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. wykonanie wszystkich robót i usług, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917). Ww. wymóg dotyczy również Podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa a art. 29 ust. 3a ustawy: Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wykonujących ww. czynności zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zarówno przez wykonawcę jak i podwykonawców; wykaz zostanie złożony przed podpisaniem umowy oświadczenie (załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku wystąpienia zmian dotyczących zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w terminie do 7 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zmianę Zamawiającemu. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do sprawdzenia tożsamości każdego z pracowników, wykonujących czynności wskazane w ppkt 1 i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. 3) Niespełnienie wymagań, o których mowa w ppkt 1 i 2 skutkuje sankcjami określonymi w „Istotnych Postanowieniach Umowy” stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. 13. Zamawiający dopuszcza, aby osoba fizyczna, która prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, osobiście wykonywała czynności związane z realizacją umowy, dotyczy to również ewentualnych podwykonawców. 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 15. Wykonawca powinien dokładnie przeanalizować STWiOR oraz może przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem. Przeprowadzenie wizji lokalnej może się odbyć w terminie najpóźniej do 3 dni przed upływem terminu składania ofert, po uprzednim umówieniu się z osobami odpowiedzialnymi za przedmiotowe zamówienie: z P. Alicją Kostkiewicz, tel. 91 447 20 16. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej, ponieważ rozliczenie prac ma charakter ryczałtowy, co oznacza, że Wykonawca powinien samodzielnie skalkulować koszty prac, ponieważ załączony przedmiar/ przedmiary należy traktować poglądowo.

Część nr: 7 Nazwa: Międzyzdroje ul. Kolejowa 10A/14, Dziwnów ul. Dziwna 4/5
1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali przed zasiedleniem w: Szczecinie (3 lokale), Stargardzie (3 lokale), Świdwinie (2 lokale), Wałczu (4 lokale), Złocieńcu (5 lokali), Świnoujściu (3 lokale), Międzyzdrojach (1 lokal) oraz Dziwnowie (1 lokal)”. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci przedmiarów robót, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla odpowiedniej części stanowi załącznik nr 7 do SIWZ , Opis Przedmiotu Zamówienia, znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załącznik nr 7 do SIWZ . 2. Kod CPV: 45000000-7 (Roboty budowlane). 3. Zamówienie zostało podzielone na pięć części: Część 1 - Szczecin ul. Brzozowskiego 9/2, Szczecin ul. Klonowica 20/3,Szczecin Al. Wyzwolenia 40/33; Część 2 - Stargard ul. Zwycięzców 3/5, Stargard os. Hallera 7C/2, Stargard os. Hallera 10B/14; Część 3 - Świdwin ul. Bartoszcze 8/7, Świdwin ul. Żwirki i Wigury 3/17; Część 4 - Wałcz ul. Wojska Polskiego 89/14, Wałcz ul. Wojska Polskiego 81/35, Wałcz ul. Poniatowskiego 10/20, Wałcz ul. Tysiąclecia 2C/7; Część 5 - Złocieniec ul. Kosynierów 1/4, Złocieniec ul. Kosynierów 3/5, Złocieniec ul. Kosynierów 3/16 – kwatera internatowa, Złocieniec ul. Kosynierów 5/10, Złocieniec ul. Pancerniaków 7/34; Część 6 - Świnoujście ul. Grunwaldzka 97D/9 – kwatera, Świnoujście ul. Porębskiego 2/6 – kwatera, Świnoujście ul. Porębskiego 6/2 – kwatera; Część 7 - Międzyzdroje ul. Kolejowa 10A/14, Dziwnów ul. Dziwna 4/5. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i STWiOR (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ), pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. W przypadku, jeśli w jakiejkolwiek części przedmiarów robót (stanowiących jedynie element pomocniczy do wyceny), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub wymaganiach Zamawiającego opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń, oznacza to, że Zamawiający wymaga użycia materiałów lub urządzeń spełniających w stopniu, co najmniej takim samym wszystkie wymagania Zamawiającego, jak materiały wskazane przez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202). 6. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 12. Zamawiający stosownie do wymagań art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób (z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie), wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. wykonanie wszystkich robót i usług, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917). Ww. wymóg dotyczy również Podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa a art. 29 ust. 3a ustawy: Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wykonujących ww. czynności zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zarówno przez wykonawcę jak i podwykonawców; wykaz zostanie złożony przed podpisaniem umowy oświadczenie (załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku wystąpienia zmian dotyczących zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w terminie do 7 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zmianę Zamawiającemu. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do sprawdzenia tożsamości każdego z pracowników, wykonujących czynności wskazane w ppkt 1 i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. 3) Niespełnienie wymagań, o których mowa w ppkt 1 i 2 skutkuje sankcjami określonymi w „Istotnych Postanowieniach Umowy” stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. 13. Zamawiający dopuszcza, aby osoba fizyczna, która prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, osobiście wykonywała czynności związane z realizacją umowy, dotyczy to również ewentualnych podwykonawców. 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 15. Wykonawca powinien dokładnie przeanalizować STWiOR oraz może przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem. Przeprowadzenie wizji lokalnej może się odbyć w terminie najpóźniej do 3 dni przed upływem terminu składania ofert, po uprzednim umówieniu się z osobami odpowiedzialnymi za przedmiotowe zamówienie: z P. Alicją Kostkiewicz, tel. 91 447 20 16. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej, ponieważ rozliczenie prac ma charakter ryczałtowy, co oznacza, że Wykonawca powinien samodzielnie skalkulować koszty prac, ponieważ załączony przedmiar/ przedmiary należy traktować poglądowo.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10381182 2024-04-08
godz. 08:00
Mazowieckie Remont pomieszczeń Biblioteki w budynku Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk z podziałem na zadania.
10374078 2024-04-08
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Naprawa ogniomura (attyki) w budynku przy ul. Przyjaciół Żołnierza 37 na terenie Osiedla Książąt Pomorskich. 1. Przedmiot zapytania ofertowego: 1.1. Roboty demontażowe: 1.1.1. demont...
10275674 2024-04-09
godz. 08:30
Śląskie 4WOG-1200.2712.9.2024 Roboty budowlane : 1. Remont budynków w kompleksie wojskowym w m. Chorzowie 2. Remont dachu w m. Cieszyn 3. Napraw instalacji odgromowej w m. Bielsko – Biała Czę...
10375631 2024-04-09
godz. 15:00
Dolnośląskie 1. Prace dociepleniowe i remont balkonów: 1) Docieplenie elewacji południowej wraz z remontem balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Osiedle Kazimierza Wielkiego 5 a-d w Górze. 2) Docie...
10370977 2024-04-10
godz. 14:00
Lubelskie RFP - Kompleksowy remont dwóch pomieszczeń w budynku schroniska na stacji Stalowa Wola: 1 zadanie;
10316558 2024-04-11
godz. 00:00
Śląskie Zlecę prace wykończeniowe - Bielsko-Biała W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję poj.pracowników lub firm do współpracy. Miejsce realizacji- Bielsko-Biała. Budynki użytecz...
10373766 2024-04-12
godz. 12:00
Małopolskie Renowacja szpitalnych klatek ewakuacyjnych oraz remont Kaplicy Szpitala Powiatowego w Zakopanem 1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego roboty ...
10371971 2024-04-17
godz. 11:00
Dolnośląskie Remont elewacji z balkonami wraz z izolacją przeciwwilgociową ścian fundamentowych.
10379755 2024-04-29
godz. 00:00
Śląskie Realizacje zadania: Wymiana 60 sztuk balkonów w budynku WMN Gospodarcza 22 Zakres prac: Przygotowanie projektu konstrukcyjnego wraz z osobą sprawdzającą wraz z uzyskaniem pozwolenia na b...
10068373 2024-05-31
godz. 15:00
Świętokrzyskie Wykonanie następujących robót budowlanych: zadanie 1 na działce nr ewid. 372 w miejscowości Pawłowice 43 a, gm. Michałów, -zamurować otwory okienne w ścianie zachodniej budynku mie...