Przetarg 7566805 - Remont łazienki w Przedszkolu nr 4 w Stalowej Woli Numer...

   
Analizuj Zamówienie 7566805 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-02
przedmiot ogłoszenia
Remont łazienki w Przedszkolu nr 4 w Stalowej Woli
Numer referencyjny: ZP- II.271.61.2020

1. Przedmiotem zamówienia „Remont ła
zienki w Przedszkolu nr 4 w Stalowej Woli” objętych niniejszym zamówieniem.
2. Zakres zamówienia obejmuje Remont łazienki w Przedszkolu nr 4 przy ul. Wańkowicza 72/1 w Stalowej Woli w postaci:
a) likwidacja istniejącej łazienki wydzielonej z przestrzeni szatniowej, demontaż niskich (wys. ok. 2,3 m) ścianek działowych wraz z okładzinami ściennymi oraz całym wyposażeniem sanitarnym.
b) wymurowanie nowej ścianki o pełnej wysokości z bloczków gazobetonowych gr. 12,0 cm, na zaprawie cementowo - wapiennej.
c) na ścianach nowego węzła sanitarnego od wewnątrz, należy wykonać na ścianach okładzinę z płytek ceramicznych w kolorze uzgodnionym z dyrekcją przedszkola, do wysokości min. 2,0 m od poziomu posadzki. Powyżej glazury tynk cementowo - wapienny wraz z sufitem, malowany emulsyjnie w kolorach uzgodnionych z dyrekcją przedszkola.
d) istniejąca posadzka w wydzielonym węźle sanitarnym przeznaczona do rozbiórki. W ramach remontu przewidziano ułożenie przeciwwilgociowej izolacji z foli pcv (2 warstwy) i wykonanie wylewki samopoziomującej, a następnie ułożenie płytek gresowych na kleju - gres kl. I, antypoślizgowy min. R10. Przewidziano na ścianach cokoliki na wysokość 10,0 cm od poziomu posadzki.
e) w wydzielonym węźle sanitarnym przewidziano zabudowę systemową HPL, ścianki i drzwi o wysokości 1,50 m od poziomu podłogi oraz (na 25 dzieci w sali zajęć) jeden brodzik z natryskiem, dwie kabiny z miskami ustępowymi oraz trzy umywalki. Do wszystkich urządzeń doprowadzona zostanie bieżąca woda ciepła i zimna.
f) w szatni do wysokości 2,0 m od poziomu posadzki, przewidziano malowanie lamperii farbą olejną, a powyżej lamperii malowanie emulsyjne ścian wraz z sufitem, w kolorach uzgodnionych z dyrekcją przedszkola. Ewentualnie należy również naprawić uszkodzoną posadzkę, w sąsiedztwie wybudowanego nowego węzła sanitarnego.
g) zlokalizować i odtworzyć zamurowany otwór drzwiowy, w ścianie pomiędzy szatnią i salą zajęć.
h) tynki wewnętrzne w pomieszczeniach: naprawa i szpachlowanie istniejących tynków, w zależności od potrzeb. Sufity w zależności od potrzeb naprawa tynków i szpachlowanie. Malowanie farbami w kolorach uzgodnionych z dyrekcją przedszkola.
i) stolarka wewnętrzna drzwiowa: drzwi z sali zajęć do węzła sanitarnego oraz z sali do szatni przewidziano nowe o szerokościach i wysokościach, zgodnych z wymaganymi przepisami. Drzwi o konstrukcji metalowej, pełne, gładkie, w białym kolorze. Drzwi do sanitariatu wyposażyć w odpowiednie otwory wentylacyjne.
j) istniejące instalacje c.o. częściowo przeznaczone do przebudowy i pomalowania farbą olejną, w kolorze zbliżonym do obecnego.
k) w węźle sanitarnym przewidziano wspomaganie wentylacji grawitacyjnej, przy pomocy mechanicznego wentylatora wyciągowego, zblokowanego z wyłącznikiem oświetlenia.
l) wewnętrzne instalacje wodociągowe i kanalizacyjne w nowym węźle sanitarnym, w całości przewidziano jako nowe, zgodnie z projektem branżowym. Wszystkie nowe instalacje wodociągowe, przewidziano jako podtynkowe. Piony kanalizacyjne i widoczne części instalacji sanitarnych, przewidziano do obudowy płytami gipsowo - kartonowymi, wodoodpornymi, układanymi na ruszcie metalowym. Wszystkie urządzenia sanitarne przewidziano nowe.
m) instalacje elektryczne w wydzielonym węźle sanitarnym przewidziano nowe: gniazdową i oświetleniową wraz z całym osprzętem.
n) dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych inwestycji, w tym dokonanie wszelkich niezbędnych oględzin, pomiarów i innych czynności prowadzących do należytego wykonania inwentaryzacji budowlanej i do uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy (w tym o celach i oczekiwaniach Zamawiającego względem planowanej inwestycji) do należytego wykonania przedmiotu Umowy;
2. Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszą Umową w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z:
a) przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202);
b) przepisami zawartymi w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 07 czerwca 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 r., poz. 1065 z późniejszymi zmianami);
c) wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością.
d) współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą jakość tych prac.
3. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń.


4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ.
5. Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszą Umową w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z:
a. przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202);
b. przepisami zawartymi w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 07 czerwca 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 r., poz. 1065 z późniejszymi zmianami);
c. wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność
i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością .współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą jakość tych prac.
6. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń.
7. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanej robót wraz z montażem w oparciu o cenę wskazaną przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
8. Płatnikiem za realizację przedmiotu zamówienia będzie Zamawiający: Gmina Stalowa Wola.
9. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego.
10. Zakres robót jakie Wykonawca jest zobowiązany wykonać nie ujęty w specyfikacji technicznej i przedmiarach robót:
a. koszt przygotowania terenu budowy;
b. budowa, utrzymanie i rozbiórka zaplecza budowy;
c. zabezpieczenie i ochrona placu budowy;
d. uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót;
e. zabezpieczenie mienia zgromadzonego na placu budowy;
f. wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną, wodę, ciepło i inne niezbędne media do wykonania zamówienia wraz z ponoszeniem kosztów ich poboru dla potrzeb budowy, w tym również kosztów odprowadzenia nieczystości stałych i ciekłych na rzecz dostawców mediów w okresie realizacji zadania;
g. uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń;
h. uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji i dokumentów koniecznych dla zamawiającego do użytkowania obiektu;
i. wykonanie innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, wynikających z Prawa Budowlanego, Polskich Norm, zasad wiedzy i sztuki budowlanej;
j. usunięcie powstałych w czasie wykonywania robót odpadów w sposób zgodny z zapisami Ustawy o Odpadach oraz Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
11. Okres gwarancji i rękojmi oraz przedterminowość realizacji przedmiotu zamówienia stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert .
12. Lokalizacja inwestycji:
1) Przedszkole nr 4; ul. Wańkowicza 72/1; 37-450 Stalowa Wola
13. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności:
- stawianie ścianek
- malowanie
- szpachlowanie
- licowanie ścian płytkami
- montaż ceramiki
Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności wymienione w pkt.12 ppkt. 1) w ramach zadania, dotyczące wszelkich w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu.
2.) Przekazania Zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w pkt. 12 ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa pkt 12 ppkt. 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana.
3.) Przedstawienia na wezwanie zamawiającego dowodów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt.12 ppkt. 1-2.
4.) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w pkt.12 ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązki wynikające z pkt. 12 ppkt 1-3 dotyczą także podwykonawcy.
5.) W przypadku niewywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków
o których mowa w pkt. 12 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45410000, 45421000, 45430000, 45442100, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10455359 2024-05-07
godz. 09:00
Pomorskie Remont pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury w Skórczu. a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:Wykonanie Remontu pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury w Skórczu, położonego p...
10473954 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 15 w budynku przy ul. Dobrej 9 w Warszawie
10478617 2024-05-08
godz. 00:00
Dolnośląskie Remont elewacji frontowej, i elewacji tylnej wraz z balkonami w budynku mieszkalnym wielorodzinnego przy ul. Skłodowskiej 43 we Wrocławiu
10473863 2024-05-08
godz. 12:30
Łódzkie "Przystosowanie pomieszczeń budynku przy ul. 9-Maja w Łasku do funkcji biurowej i archiwum” w ramach projektu pn.: „CUŚ dla Łaskiego” - Remont i wyposażenie wypożyczalni i punktu...
10473038 2024-05-08
godz. 14:30
Podkarpackie remont łazienki wraz z wymianą instalacji wodno- kanalizacyjnej 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont łazienki grupy IV wraz z wymianą instalacji wodno­kan...
10464263 2024-05-09
godz. 09:00
Małopolskie 18. Wykonanie robót budowlanych w budynku US w Zakopanem przy ul. Szymony 14, pozostającym w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie Przedmiotem zamówienia są roboty...
10479031 2024-05-10
godz. 09:00
Śląskie Remont kuchni z zapleczem w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zak...
10480582 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie „Remont budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim” 1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim.2.Szczeg...
10481337 2024-05-15
godz. 10:00
Mazowieckie Zadanie inwestycyjne: „Renowacja schodów wejściowych wykonanych z kamienia w budynku Centrum Konferencyjno – Szkoleniowego ul. Thomasa Edisona 2 w Warszawie”
10457377 2024-05-21
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Remont kościoła filialnego pw. św. Stanisława Kostki w Rzystnowie.