Przetarg 8086487 - „Remont i rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów...

   
Analizuj Zamówienie 8086487 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-04-20
przedmiot ogłoszenia
„Remont i rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na działce nr ew. 110/8 oraz 110/9, obręb Powroźnik gmina Muszy
na”

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i rozbudową Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na działce nr ew. 110/8 oraz 110/9, obręb Powroźnik gmina Muszyna.2. Zadanie realizowane jest z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 -2020.3. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: zagospodarowanie terenu, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr 8cm na podsypce cementowo – piaskowej. Woda opadowa z powierzchni utwardzonej odprowadzona zostanie do istniejącej kanalizacji deszczowej objętej projektem przebudowy. Wody opadowe poddane będą oczyszczeniu w separatorze. Przebudowa budynku gospodarczego polegać będzie na zmianie kształtu dachu oraz ociepleniu ścian zewnętrznych. Projektowana przebudowa ma na celu poprawę stanu technicznego budynku. Prace budowlane polegać będą na odświeżeniu wnętrza poprzez wymianę posadzek, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę wewnętrznych instalacji wodno – kanalizacyjnej, elektrycznej i centralnego ogrzewania, odświeżenie i uzupełnienie brakujących tynków, wykończenie ścian pomieszczeń sanitarnych płytkami ceramicznymi. Projekt przewiduje budowę nowej wolnostojącej wiaty w konstrukcji stalowej.4. W zakres robót wchodzi kompletna realizacja przedsięwzięcia, zgodnie z dokumentacją projektową – załącznik nr 8 do SWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 9 do SWZ i przedmiarem robót – załącznik nr 10 do SWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach o których mowa w art. 95 ustawy Pzp:1) Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495) obejmują następujące rodzaje czynności:− wykonanie robót ogólnobudowlanych i wykończeniowych,− wykonanie instalacji wod.-kan, c.o., kotłowni, wentylacji,− wykonanie kanalizacji deszczowej.2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:− żądania oświadczenia zatrudnionego pracownika,− żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,− żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,− żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,− żądania zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;− przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.3) Dokumenty, o których mowa w pkt. 2) muszą zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności.5) Postanowienia zawarte w pkt. 1) - 4) dotyczą również dalszych podwykonawców.6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:1) prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy w zakresie umożliwiającym użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem,2) organizacja oraz zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich,3) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej,4) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody,5) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych,6) pokrycie kosztów prób, badań i ekspertyz (o ile okażą się konieczne) oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych,7) pokrycie kosztów obsługi geodezyjnej oraz wykonania geodezyjnej i budowlanej dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej,8) pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych,9) uzyskanie w imieniu Zamawiającego od właściwego organ nadzoru budowlanego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie, tj. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nowym Sączu.7. Nazwy i kody zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):45000000-7 Roboty budowlane45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektówbudowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne45233140-2 Roboty drogowe8. Rozwiązania równoważne:1) Przedmiot zamówienia został opisany zgodnie z art. 99 ustawy Pzp, jednakże Zamawiający informuje, że ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej, wykonawczej służącej do opisu przedmiotu zamówienia, SWZ lub załącznikach do SWZ, przedmiot zamówienia został opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnych procesów, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Dotyczą one wszystkich elementów/składników opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, które są wymagane od Wykonawcy. Zamawiający przygotowując opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu wskazał wszystkie znane mu przypadki i w każdym z nich podał zasady oceny rozwiązań równoważnych.2) Zasady oceny rozwiązań równoważnych w niniejszym postępowaniu obejmuje zakres badania i oceny ofert, gdzie nie wypełnienie wszystkich elementów tego opisu może być podstawą do odrzucenia oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.3) Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp.4) Oferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wymaga dodatkowo wykazania, że oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych, niż wymagane przez Zamawiającego. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie Wykonawcy w składanej ofercie lub jeżeli ten przypadek ma miejsce w trakcie realizacji umowy – w chwili zaistnienia konieczności dokonania takiej zmiany.5) W przypadku zastosowania zasad wskazanych powyżej w trakcie realizacji umowy, mogą one wystąpić pod warunkiem, że zmiany te nie będą wpływać na oferowany w ofercie przedmiot zamówienia i efekt zakreślony niniejszą SWZ. Mogą to być także przypadki korzystne dla Zamawiającego. Obowiązkiem strony wnoszącej o takie rozwiązanie równoważne (w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca) wymagane jest uzasadnienie tego przypadku w formie pisemnej. Nie mogą one jednak zmienić istotnych elementów oferty czy umowy, przykładowo: wydłużenia terminu realizacji, podwyższenia wynagrodzenia, zmianę harmonogramu realizacji w stosunku do tego wymaganego zapisami SWZ.6) Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie z podaniem szczegółowych parametrów zaproponowanych materiałów i urządzeń oraz udowodnienia okoliczności wynikających z wcześniejszych zapisów. Stosowanie powyższych rozwiązań równoważnych dotyczy także przypadków, gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskutek jakiegoś niedopatrzenia pojawiły się wskazania, o których mowa powyżej.7) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp, polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, których zakres i wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.9. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji należytego wykonania umowy na wykonane roboty budowlane, użyte materiały i armaturę na okres minimum 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, użyte materiały i armaturę stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert (Wykonawca może zaproponować wydłużony termin gwarancji, za co uzyska odpowiednią ilość punktów). Kryteria oceny ofert zostały opisane w Rozdziale XV SWZ.

PGK.ZP.271.1.2021
branża Budowlana - obiekty, Drogownictwo, Ekologia, środowisko
podbranża magazyny, zakłady produkcyjne, drogi, ulice, autostrady, obwodnice, ochrona środowiska
kody CPV 45000000, 45100000, 45200000, 45210000, 45223000, 45233140, 45310000, 45330000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: magazyny, zakłady produkcyjne , drogi, ulice, autostrady, obwodnice , ochrona środowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10452315 2024-05-06
godz. 10:00
Dolnośląskie Przebudowa drogi gminnej nr 104930D- ul. Szkolna w Wiszni Małej 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: "Przebudowa drogi gminnej nr 104930D - ul. ...
10455751 2024-05-06
godz. 12:00
Mazowieckie Zadanie I "Remont drogi gminnej w miejscowości Chojnówka" Zadanie II "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dzielin" 1. Przedmiotem zamówienia jest:1) Zadanie I: „Remont drogi gminn...
10451623 2024-05-07
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Remont ul. Bulwar Filadelfijski w Toruniu na odcinku od Ślimaka Getyńskiego w kierunku zachodnim DZP-271.16.2024
10452002 2024-05-07
godz. 10:30
Mazowieckie Roboty remontowe i utrzymaniowe na drogach w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy w latach 2024/2025 W zakres prac będących przedmiotem zamówienia wchodzą remonty brukarskie i bitumiczne...
10446593 2024-05-07
godz. 11:00
Wielkopolskie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 2401P Dopiewo – Poznań w m. Dąbrówka na odcinku od ul. Kolejowej do ul. Słonecznej. Zadanie obejmuj...
10446071 2024-05-08
godz. 12:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn.: „Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich” w ramach którego będą realizowany następujący zakres zamówienia:1.1. Z...
10451622 2024-05-09
godz. 08:30
Małopolskie „Modernizacja punktowej i liniowej infrastruktury drogowej w Gminie Trzebinia”Zadanie jest realizowane w ramach dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwes...
10451639 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Przebudowa odcinka drogi gminnej NR 675112P Strzałków-Małgów Zadanie dofinansowane z środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w wysokości 60...
10451658 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest: ”Budowa chodnika przy ulicy Porannej Rosy w miejscowości Kamionki” wg Dokumentacji projektowej, Przedmiarów robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykona...
10425111 2024-05-17
godz. 10:50
Podlaskie Remont, naprawa, konserwacja, wykonanie niektórych elementów infrastruktury drogowej – nawierzchnie, elementy korpusu drogi, elementy sieci odwodnienia, oznakowanie poziome na drogach kr...