Przetarg 7321315 - remont i modernizacja budynku usługowo-magazynowego przy...

   
Analizuj Zamówienie 7321315 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-06
przedmiot ogłoszenia
remont i modernizacja budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI pn.
remont i modernizacja budynku na potrzeby obsługi obywateli państw trzecich i pracodawców ich zatrudniających ZADANIE 1 oraz ZADANIE 2 BL-I-272. 3. 2020
Numer referencyjny: BL-I.272.3.2020

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku, w celu adaptacji na funkcję biurowo-magazynową budynku administracji publicznej – ZADANIE 1 i ZADANIE 2
BL-I-272.3. 2020,
zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ (tj. opis zakresu prac, przedmiar, STWIOR, rysunki).
Zakres prac Zadania 1.
zostanie sfinansowany ze środków Funduszu Azylu, Migracji i Integracji w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. Remont i modernizacji budynku na potrzeby obsługi obywateli państw trzecich i pracodawców ich zatrudniających” przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku dofinansowanego ze środków Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.
Zakres prac Zadania 2.
zostanie sfinansowany ze środków budżetu państwa.
Na podstawie art. 93, ust. 1a PZP
Zamawiający zastrzega że może unieważnić postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
UWAGA! PRACE ODBYWAĆ SIĘ BĘDĄ W OBIEKCIE CZYNNYM
Zamawiający przewiduje WIZJĘ LOKALNĄ dnia 12 lutego 2020 r. o godz. 11.00 w Gdańsku przy ul. Chmielnej 74/76 – hol na parterze przy wejściu głównym do budynku.
1. Wszędzie, gdzie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (specyfikacje technicznego wykonania robót, przedmiar) wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane- Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1, 2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
3. W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac między innymi zgodnie z:
wydaną decyzją o pozwoleniu na budowę nr WUiA-VI.6740.896-7.2019.SA.190878 z dnia 23 października 2019 r - uprawomocniona w dniu 30 października 2019 roku - stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ.
decyzjami, postanowieniami itp. wynikającymi między innymi
z przepisów Prawa budowlanego,
w zakresie:
a) wykonanie remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku, w celu adaptacji na funkcję biurowo-magazynową budynku administracji publicznej – Zadanie 1,
b) przeniesienie archiwów z poziomu parteru na poziom 2 piętra wraz z dostosowaniem tych pomieszczeń oraz wykonanie remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku, w celu adaptacji na funkcję biurowo-magazynową budynku administracji publicznej – Zadanie 2,
Ponadto w ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany do wykonania poniższych czynności:
1) dla zadania 1 i 2 zapewnienia nadzoru archeologicznego, zgodnie z:
Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w sprawie wydania pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych nr ZN.5142.598.2019.MJK z dnia 31 maja 2019 roku - stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ wraz z próżniejszą zmianą - Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN.5142.598.2019.MJK z dnia 9 października 2019 roku - uprawomocnioną w dniu 14 października 2019 roku - stanowiącą załącznik nr 9a do SIWZ.
2) dla zadania 2 przeprowadzenia badań archeologicznych na dz. nr 180/3, obr. 99 w Gdańsku przy ul. Chmielnej 74/76 pod klatką schodową nr 1 o pow. ok. 27 m2 i pod klatką schodową nr 2 o pow. ok. 94 m2; na stanowisku archeologicznym nr 20 (AZP 12-44/137) w Gdańsku zgodnie z:
Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w sprawie prowadzenia badań archeologicznych nr ZA.5161.823.2019.EP z dnia 15 października 2019 roku - stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ,
programem badań archeologicznych - stanowiącym załącznik nr 10a do SIWZ,
3) dla zadania 1 i 2 zapewnienia ochrony dróg publicznych i wykonaniu innych prac i czynności wynikających z:
uzgodnienia nr 6320-692(2)2019-KK/ŁB-3958 z dnia16 października 2019 roku - stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ,
umowy nr GZDiZ/ZD/065/2019 z dnia 11 października 2019 roku - stanowiącej załącznik nr 11a do SIWZ,
4) zapewnienia ochrony przeciwpożarowej i wykonaniu innych prac i czynności wynikających z:
Postanowienia Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej
nr WZ.5595.73.5.2018.AL z dnia 23 maja 2019 r. wraz z ekspertyzą techniczną - stanowiącą załącznik nr 12 do SIWZ,
5) wykonaniu innych prac i czynności wynikających z:
Decyzji Prezydenta Miasta Gdańska nr WŚ-III.6540.51.2019.JHK z dnia 31 lipca 2019 roku wraz z projektem robót geologicznych w celu rozpoznania warunków geologiczno-inżynierskich dla potrzeb remontu, przebudowy oraz nadbudowy nieruchomości i budynku przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w celu zmiany sposobu użytkowania obiektu na cele biurowo-magazynowe - stanowiącą załącznik nr 13 do SIWZ,
Decyzji Prezydenta Miasta Gdańska nr WŚ-III.6541.42.2019.JHK z dnia 20 sierpnia 2019 roku wraz z dokumentacją geologiczno-inżynierską dla rozpoznania warunków geologiczno-inżynierskich dla potrzeb remontu, przebudowy oraz nadbudowy nieruchomości i budynku przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w celu zmiany sposobu użytkowania obiektu na cele biurowo-magazynowe - stanowiącą załącznik nr 13a do SIWZ,
6) wykonaniu innych prac i czynności wynikających z:
ekspertyzy stanu technicznego wraz z ekspertyzą mykologiczną z marca 2019 roku dla budynku magazynowo-biurowego w Gdańsku przy ul. Chmielnej 74/76 - stanowiącą załącznik nr 14 do SIWZ,
7) wykonaniu innych prac i czynności wynikających z:
inwentaryzacji architektonicznej budynku magazynowo-biurowego w Gdańsku przy ul. Chmielnej 74/76 - stanowiącą załącznik nr 15 do SIWZ,
8) w trakcie wykonywania prac na czas zawartej umowy zapewnienia ochrony fizycznej całodobowej nieruchomości – budynku i terenu wokół budynku przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku,
9) zapewnienia obsługi geodezyjnej,
10) czynnego uczestniczenia w procedurach odbiorowych objętych przedmiotem umowy,
11) dostarczenia w wyznaczonych terminach wymaganych prawem budowlanym
i przepisami dokumentów, protokołów i oświadczeń niezbędnych prowadzenia robót budowlanych oraz do dokonania odbiorów,
12) przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi zamontowanych instalacji i urządzeń,
13) dostarczenia pełnej dokumentacji technicznej powykonawczej w trzech egzemplarzach oddzielnie dla zadania 1 i zadania 2.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ - opis zakresu prac, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót i rysunki.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540031361-N-2020 z dnia: 2020-02-20
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-24, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-27, godzina: 10:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 8
W ogłoszeniu jest:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony
dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-08-31
W ogłoszeniu powinno być:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony
dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-10-15


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540034871-N-2020 z dnia: 2020-02-28
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-02-24, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-03-03, godzina: 10:00,
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 44221100, 45000000, 45110000, 45111200, 45112000, 45112310, 45113000, 45223100, 45223500, 45223810, 45223822, 45261214, 45261410, 45261420, 45262310, 45262350, 45262425, 45262522, 45262650, 45300000, 45311000, 45312100, 45312320, 45313100, 45314000, 45314300, 45314310, 45314320, 45320000, 45321000, 45324000, 45330000, 45331000, 45332000, 45400000, 45410000, 45421110, 45421141, 45421150, 45431000, 45431200, 45432210, 45440000, 45442300, 48600000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10379288 2024-04-16
godz. 12:00
Dolnośląskie Remont i przebudowa istniejącego budynku usługowego wraz z zewnętrzną kanalizacją deszczową przy ul. Kochanowskiego 8a w Prochowicach - II ogłoszenie Przedmiotem zamówienia jest rem...
10395516 2024-04-18
godz. 10:00
Pomorskie Budowa domu sołeckiego w m. Żelazno oraz boisk wielofunkcyjnych w m. Żelazno i Sasino Przedmiotem zamówienia jest realizacja trzech zadań inwestycyjnych: 1) Budowy domu sołeckiego w m...
10393609 2024-04-22
godz. 09:00
Pomorskie Budowa budynku administracyjnego – podwójnej kancelarii leśniczego dla Leśnictw Knieja i Głuszec wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą Przedmiotem zamówien...
10433367 2024-04-29
godz. 09:00
Mazowieckie Budowa pawilonu integracji społecznej w ramach zadania „Utworzenie miejsca integracji lokalnej Józefosław”, dofinansowana z budżetu Woj. Maz. „Mazowsze dla lokalnych centrów integ...
10307160 2024-04-29
godz. 09:00
Śląskie Budowa Centrum Integracji Społecznej i Świetlicy Miejskiego Domu Kultury w dzielnicy Biała Północ w rejonie ul. Anieli Krzywoń i ul. Karola Krausa w Bielsku-Białej w formule „zaproj...
10441503 2024-04-30
godz. 10:00
Lubuskie Budowa przedszkola wraz ze żłobkiem w Bobrowicach Etap I Roboty budowlane w zakresie robót murowych – wznoszenie ścian wewnętrznych – działowych oraz docieplenie i wykończenie w ...
10424254 2024-05-06
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Część 1: Zadanie 1. Budowa świetlicy przy ul. Cyprysowej w Gajewie, gmina Giżycko wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i wyposażeniem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ...
10319151 2024-05-08
godz. 10:00
Wielkopolskie Rewitalizacja zabytkowej XVII wiecznej Organistówki w Komornikach, w tym przebudowa, remont i modernizacja ze zmianą sposobu użytkowania budynku na cele społeczno-kulturalne 1. Przedmio...
10448562 2024-05-08
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Modernizacja Szkoły Podstawowej w Butrynach i Klebarku Wielkim Część 1: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające rozbudowie szkoły podstawowej w Butrynach w formule zap...
10433246 2024-05-31
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - Budowa budynku technicznego T o funkcji centrum przetwarzania danych z budynkiem biurowym, budynkiem wartowni oraz towarzyszącą ...