Przetarg 6652677 - „Remont drogi gminnej w m. Wielisławice na działce nr...

   
Analizuj Zamówienie 6652677 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-03-19
przedmiot ogłoszenia
„Remont drogi gminnej w m. Wielisławice na działce nr 158 i 123/2”

1. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia we w
łasnym zakresie i na własny koszt wykona wszelkie roboty budowlane związane z wykonaniem zadania pn. „Remont drogi gminnej w m. Wielisławice na działce nr 158 i 123/2”

2. Usytuowanie - jedn. ewid. Strzelce Krajeńskie – obszar wiejski; obręb 0010 Wielisławice, numery działek: 158, 123/2
Remontowany odcinek drogi gminnej znajduje się w miejscowości Wielisławice, gmina Strzelce Krajeńskie.
Odcinek objęty remontem posiada nawierzchnię wykonaną z destruktu bitumicznego. Stan techniczny nawierzchni określa się jako zły, szerokość jezdni 4,00-5,00m.
Odwodnienie jezdni odbywa się przez spływ powierzchniowy w przyległy teren pasa drogowego.

3. Zakres zadania obejmuje:
ODCINEK A
Od km 0+000.00 do km 0+050.00 zakłada się wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej szerokości 5,00m, ograniczonej opornikiem betonowym 12x25 wtopionym na ławie betonowej z oporem C12/15.
Od km 0+050.00 do 0+188.00 zakłada się wykonanie jezdni o nawierzchni z betonowych płyt ażurowych szerokości 4,00m ograniczonej opornikiem betonowym 12x25 wtopionym na ławie betonowej z oporem C12/15.
Pochylenia poprzeczne zgodnie z planem sytuacyjnym.
Wody opadowe odprowadzone zostaną powierzchniowo w przyległy teren pasa drogowego.

ODCINEK B
Od km 0+000.00 do km 0+041.20 zakłada się wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej szerokości 5,00m ograniczonej opornikiem betonowym 12x25 wtopionym na ławie betonowej z oporem C12/15.
Pochylenia poprzeczne zgodnie z planem sytuacyjnym.
Wody opadowe odprowadzone zostaną powierzchniowo w przyległy teren pasa drogowego.
roboty budowlane związane z remontem drogi gminnej obejmuje m.in.:
• trasowanie drogi,
• rozbiórkę istniejącej nawierzchni,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm,
• wykonanie podsypki piaskowej gr. 3cm,
• wykonanie warstwy ścieralnej z płyt betonowych ażurowych gr. 8cm,
• wykonanie warstwy wiążącej z AC11W gr. 5cm,
• wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S gr. 4cm,
• roboty wykończeniowe, humusowanie z obsianiem trawą, plantowanie,

4. Planowany remont drogi gminnej nie narusza terenów prywatnych właścicieli działek zlokalizowanych przy tych drogach.

5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić na zastosowane materiały, urządzenia i wykonane roboty budowlane min. 36 miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag.

6. Jeżeli Projekt budowlany lub Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Ustawy dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych. Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających spełnianie wymaganych minimów przez te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji rozwiązań równoważonych lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności.
Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający na okres realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót (w szczególności robót ziemnych) czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, m.in. osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych, osób wykonujących prace przygotowawcze i porządkowe oraz innych osób, w stosunku, do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie podlegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 917). W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobami zatrudnionymi do wykonywania zamówienia przed zakończeniem okresu jego realizacji, Wykonawca lub podwykonawca, zobowiązany jest w ich miejsce zatrudnić inne osoby spełniające w/w wymagania.

8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 4.7.
Zamawiający uprawiony jest w szczególności do:
- żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów i dokonywania ich oceny,
- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca w terminie 3 dni przedłoży Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.7. czynności:
- oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na umowę o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy.

9. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 4.8 niniejszej SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo zapłać na rzecz Zamawiającego karę umowną określoną we wzorze umowy,
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

10. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45233140, 45233220
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10366218 2024-04-11
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Bagienice, gmina Chorzele. Projektowana rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Bagienice polegać będzie na rozbudowie ...
10380114 2024-04-12
godz. 10:00
Łódzkie Przebudowa drogi gminnej nr 109253E w zakresie remontu jezdni oraz budowy chodnika 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 109253E o długości 953,52m w zakresie remontu...
10370604 2024-04-12
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia pn. „Remont drogi nr 141570N w zakresie remontu chodnika” są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni chodnika oraz wymianie zieleńców na ul. Kośc...
10379699 2024-04-12
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Samin położonej na działce nr 189/1 obręb 0018 Samin, gmina Dąbrówno.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ...
10324821 2024-04-12
godz. 12:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 9 w Stalowej Woli.2. Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania zaplecza i usta...
10368581 2024-04-12
godz. 16:00
Mazowieckie Realizacje prac budowlanych i elektrycznych SN na terenie parkingu przy Hala Olivia w Gdańsku
10324423 2024-04-16
godz. 08:00
Mazowieckie „Remont drogi wojewódzkiej nr 718 od km 10+680 do km 11+690 (z wyłączeniem obiektu inżynierskiego)” – nr postępowania 043/24 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi wojewó...
10380051 2024-04-16
godz. 09:00
Lubuskie 1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach Osogóra i Lubogóra, gm. Świebodzin.1.1. Zamówienie obejmuje przebudowę dróg gminnych w zakresie: wykonani...
10375732 2024-04-17
godz. 10:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa drogi gminnej "Pniaki" w km od 0+010,00 do 2+068,00 w miejscowości Klecza Dolna, Gmina Wadowice.” W ramach zadania Zamawiający przewiduje do wyk...
10374334 2024-04-18
godz. 10:00
Wielkopolskie Remont ul. Garncarskiej w DolskuW ramach inwestycji zaplanowano remont ulicy Garncarskiej w Dolsku na odcinku ok. 300 m, która jest drogą gminną nr 602104P i stanowi północną granicę ...