Przetarg 8167506 - Remont budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Łempice ...

   
Analizuj Zamówienie 8167506 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-05-28
przedmiot ogłoszenia
Remont budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Łempice

1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Szkoły Podstawowej w Łem
picach, polegający na wymianie części stolarki drzwiowej w ścianach działowych i konstrukcyjnych, wymianie okładzin podłogowych na gresowe i wykładziny PCV spawane na złączach, okładzin klatek schodowych, wykonaniu zapraw bruzd po wykonaniu instalacji elektrycznych i gładzi gipsowych na sufitach, sal lekcyjnych, sanitariatów i innych pomieszczeń użytkowych, wymianie instalacji
elektrycznej z lampami oświetleniowymi oraz częściowej przebudowie ścianek działowych sanitariatów, w celu wydzielenia kabin dostosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze budynku. Planowany do remontu budynek, usytuowany jest na działce oznaczonej nr geodezyjnym 353, położonej w obrębie 0015 Łempice, w jednostce ewidencyjnej 201302_5 Ciechanowiec. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:1) Roboty remontowe na poziomie parteru- roboty remontowe w zakresie sanitariatu dla niepełnosprawnych, - roboty remontowe posadzek parteru, - wykonanie remontu tynków i okładzin ścian wewnętrznych parteru – z wyłączeniem pomieszczeń kotłowni, - wykonanie remontu tynków i okładzin klatek schodowych na I piętro, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i okiennej na parterze budynku, 2) Roboty remontowe na poziomie I piętra, - roboty remontowe posadzek I piętra, - rozbiórki posadzek I piętra, - odbudowa posadzek I piętra, - wykonanie remontu tynków i okładzin ścian wewnętrznych I piętra, - wykonanie remontu tynków i okładzin klatek schodowych na I piętro, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej na I piętrze budynku, 3) Modernizację wewnętrznej instalacji elektrycznej - rozdzielnice elektryczne wewnątrz budynku,- instalacje gniazdowe elektryczne, - instalacja oświetlenia elektrycznego, - instalacja oświetlenia awaryjnego/ewakuacyjnego, - główny przeciwpożarowy wyłącznik prądu proj. budynku, - ochrona przeciwporażeniowa, - ochrona przeciwprzepięciowa, 4) Wykonanie instalacji wodociągowo–kanalizacyjnej - wykonanie pionów i poziomów wody zimnej i ciepłej z rur polipropylenowych i z rur ocynkowanych wraz z armaturą,- wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PVC, - montaż czyszczaków i wywietrzników na pionach kanalizacyjnych, - wykonanie podejść wodociągowych i kanalizacyjnych pod urządzenia, - montaż hydrantu. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został przy pomocy: 1) Specyfikacji Warunków Zamówienia, 2) Postanowieniach
umowy – wzorze umowy, 3) Dokumentacji projektowej, 4) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 5) Przedmiarach robót, które są wyłącznie dokumentem pomocniczym, z których Wykonawca może skorzystać. 3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm./, Zamawiający dopuści za zgodą autora dokumentacji, materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Klasyfikacja ważności dokumentów. Dokumenty stanowiące o niniejszym zamówieniu należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się i równoważne. Wymagania określone w choćby jednym z dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między tymi dokumentami, to Zamawiający po uzyskaniu opinii Inspektora Nadzoru udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia. Wykonawca nie może wykorzystywać tych dwuznaczności i rozbieżności na niekorzyść Zamawiającego. 6. Wszystkie działania Wykonawcy robót związane z realizacją i rozliczeniem zadania remontu budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Łempice powinny być zgodne z warunkami umowy i SWZ wraz z załącznikami oraz obowiązującymi przepisami prawa. 7. Stosownie do treści art. 102 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w STWOiR, stanowiących załącznik do SWZ.

RI.271.9.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00074434/01 z dnia: 2021-06-07

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Szkoły Podstawowej w Łempicach, polegający na wymianie części stolarki drzwiowej w ścianach działowych i konstrukcyjnych, wymianie okładzin podłogowych na gresowe i wykładziny PCV spawane na złączach, okładzin klatek schodowych, wykonaniu zapraw bruzd po wykonaniu instalacji elektrycznych i gładzi gipsowych na sufitach, sal lekcyjnych, sanitariatów i innych pomieszczeń użytkowych, wymianie instalacji
elektrycznej z lampami oświetleniowymi oraz częściowej przebudowie ścianek działowych sanitariatów, w celu wydzielenia kabin dostosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze budynku. Planowany do remontu budynek, usytuowany jest na działce oznaczonej nr geodezyjnym 353, położonej w obrębie 0015 Łempice, w jednostce ewidencyjnej 201302_5 Ciechanowiec. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:1) Roboty remontowe na poziomie parteru- roboty remontowe w zakresie sanitariatu dla niepełnosprawnych, - roboty remontowe posadzek parteru, - wykonanie remontu tynków i okładzin ścian wewnętrznych parteru – z wyłączeniem pomieszczeń kotłowni, - wykonanie remontu tynków i okładzin klatek schodowych na I piętro, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i okiennej na parterze budynku, 2) Roboty remontowe na poziomie I piętra, - roboty remontowe posadzek I piętra, - rozbiórki posadzek I piętra, - odbudowa posadzek I piętra, - wykonanie remontu tynków i okładzin ścian wewnętrznych I piętra, - wykonanie remontu tynków i okładzin klatek schodowych na I piętro, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej na I piętrze budynku, 3) Modernizację wewnętrznej instalacji elektrycznej - rozdzielnice elektryczne wewnątrz budynku,- instalacje gniazdowe elektryczne, - instalacja oświetlenia elektrycznego, - instalacja oświetlenia awaryjnego/ewakuacyjnego, - główny przeciwpożarowy wyłącznik prądu proj. budynku, - ochrona przeciwporażeniowa, - ochrona przeciwprzepięciowa, 4) Wykonanie instalacji wodociągowo–kanalizacyjnej - wykonanie pionów i poziomów wody zimnej i ciepłej z rur polipropylenowych i z rur ocynkowanych wraz z armaturą,- wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PVC, - montaż czyszczaków i wywietrzników na pionach kanalizacyjnych, - wykonanie podejść wodociągowych i kanalizacyjnych pod urządzenia, - montaż hydrantu. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został przy pomocy: 1) Specyfikacji Warunków Zamówienia, 2) Postanowieniach
umowy – wzorze umowy, 3) Dokumentacji projektowej, 4) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 5) Przedmiarach robót, które są wyłącznie dokumentem pomocniczym, z których Wykonawca może skorzystać. 3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm./, Zamawiający dopuści za zgodą autora dokumentacji, materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Klasyfikacja ważności dokumentów. Dokumenty stanowiące o niniejszym zamówieniu należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się i równoważne. Wymagania określone w choćby jednym z dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między tymi dokumentami, to Zamawiający po uzyskaniu opinii Inspektora Nadzoru udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia. Wykonawca nie może wykorzystywać tych dwuznaczności i rozbieżności na niekorzyść Zamawiającego. 6. Wszystkie działania Wykonawcy robót związane z realizacją i rozliczeniem zadania remontu budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Łempice powinny być zgodne z warunkami umowy i SWZ wraz z załącznikami oraz obowiązującymi przepisami prawa. 7. Stosownie do treści art. 102 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w STWOiR, stanowiących załącznik do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Szkoły Podstawowej w Łempicach, polegający na wymianie części stolarki drzwiowej w ścianach działowych i konstrukcyjnych, wymianie okładzin podłogowych na gresowe i wykładziny PCV spawane na złączach, okładzin klatek schodowych, wykonaniu zapraw bruzd po wykonaniu instalacji elektrycznych i gładzi gipsowych na sufitach, sal lekcyjnych, sanitariatów i innych pomieszczeń użytkowych, wymianie instalacji
elektrycznej z lampami oświetleniowymi oraz częściowej przebudowie ścianek działowych sanitariatów, w celu wydzielenia kabin dostosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze budynku. Planowany do remontu budynek, usytuowany jest na działce oznaczonej nr geodezyjnym 353, położonej w obrębie 0015 Łempice, w jednostce ewidencyjnej 201302_5 Ciechanowiec. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:1) Roboty remontowe na poziomie parteru- roboty remontowe w zakresie sanitariatu dla niepełnosprawnych, - roboty remontowe posadzek parteru, - wykonanie remontu tynków i okładzin ścian wewnętrznych parteru – z wyłączeniem pomieszczeń kotłowni, - wykonanie remontu tynków i okładzin klatek schodowych na I piętro, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i okiennej na parterze budynku, 2) Roboty remontowe na poziomie I piętra, - roboty remontowe posadzek I piętra, - rozbiórki posadzek I piętra, - odbudowa posadzek I piętra, - wykonanie remontu tynków i okładzin ścian wewnętrznych I piętra, - wykonanie remontu tynków i okładzin klatek schodowych na I piętro, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej na I piętrze budynku, 3) Modernizację wewnętrznej instalacji elektrycznej - rozdzielnice elektryczne wewnątrz budynku,- instalacje gniazdowe elektryczne, - instalacja oświetlenia elektrycznego, - instalacja oświetlenia awaryjnego/ewakuacyjnego, - główny przeciwpożarowy wyłącznik prądu proj. budynku, - ochrona przeciwporażeniowa, - ochrona przeciwprzepięciowa, 4) Wykonanie instalacji wodociągowo–kanalizacyjnej - wykonanie pionów i poziomów wody zimnej i ciepłej z rur polipropylenowych i z rur ocynkowanych wraz z armaturą,- wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PVC, - montaż czyszczaków i wywietrzników na pionach kanalizacyjnych, - wykonanie podejść wodociągowych i kanalizacyjnych pod urządzenia, - montaż hydrantu. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został przy pomocy: 1) Specyfikacji Warunków Zamówienia, 2) Postanowieniach umowy – wzorze umowy, 3) Dokumentacji projektowej, 4) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 5) Przedmiarach robót, które są wyłącznie dokumentem pomocniczym, z których Wykonawca może skorzystać. 3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm./, Zamawiający dopuści za zgodą autora dokumentacji, materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Klasyfikacja ważności dokumentów. Dokumenty stanowiące o niniejszym zamówieniu należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się i równoważne. Wymagania określone w choćby jednym z dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między tymi dokumentami, to Zamawiający po uzyskaniu opinii Inspektora Nadzoru udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia. Wykonawca nie może wykorzystywać tych dwuznaczności i rozbieżności na niekorzyść Zamawiającego. 6. Wszystkie działania Wykonawcy robót związane z realizacją i rozliczeniem zadania remontu budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Łempice powinny być zgodne z warunkami umowy i SWZ wraz z załącznikami oraz obowiązującymi przepisami prawa. 7. Stosownie do treści art. 102 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w STWOiR, stanowiących załącznik do SWZ. 8. ZADANIE REALIZOWANE
BĘDZIE W OBIEKCIE CZYNNYM (SZKOŁA), DLATEGO WYKONAWCA SZCZEGÓLNIE ZOBOWIĄZANY JEST DO PRZESTRZEGANIA Rozporządzenia MpiPS (J.t.: Dz. U. z 2003 r. Nr
169, poz. 1650 z późn. zm.) - Ogólne przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy § 82 Roboty budowlane, rozbiórkowe, remontowe i montażowe prowadzone bez wstrzymania ruchu zakładu
pracy lub jego części w miejscach przebywania pracowników zatrudnionych przy innych pracach lub działania maszyn i innych urządzeń technicznych powinny być organizowane w sposób
nienarażający pracowników na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności § 83 ust. 3 Teren prowadzenia robót, o których mowa w § 82, powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożenia oraz stosować inne środki zabezpieczające przed skutkami zagrożeń (siatki, bariery itp.). W budynku będą odbywały się zajęcia z małymi dziećmi, Wykonawca musi zapewnić należyty poziom zabezpieczenia prowadzonych robót, w sposób umożliwiający funkcjonowanie szkoły w porozumieniu z Zamawiającym. Prowadzone prace nie mogą zakłócać normalnego
funkcjonowania szkoły. Wykonawca musi zapewnić dostawy ciepłej wody, prądu oraz prawidłowe funkcjonowanie kanalizacji sanitarnej.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania
Przed zmianą:
2021-08-31
Po zmianie:
2021-12-15
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2021-06-14 10:00
Po zmianie:
2021-06-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2021-06-14 10:15
Po zmianie:
2021-06-22 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą
Przed zmianą:
2021-07-12
Po zmianie:
2021-07-20
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Energoelektryczna, Ślusarka i stolarka otworowa, szklarstwo, Wodno - kanalizacyjna
podbranża malowanie, remont, wykończenie, instalacje wewnętrzne, okna, drzwi, instalacje wewnętrzne
kody CPV 45111000, 45300000, 45310000, 45330000, 45400000, 45453000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , instalacje wewnętrzne , okna, drzwi , instalacje wewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10465279 2024-05-09
godz. 10:30
Mazowieckie Część 1: Roboty remontowe w budynkach komunalnych. Wykonanie robót remontowych w mieszkaniach komunalnych będących pustostanami, położonych w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy - ul...
10482965 2024-05-09
godz. 12:00
Mazowieckie WZP.271.2.35.2024.DR Wymiana instalacji wodociągowej w budynku warsztatów szkolnych w Zespole Szkół Budowlanych w Płocku - odejście B, D, E, F, G, H PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Wymiana...
10484996 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4. 1....
10484495 2024-05-15
godz. 00:00
Dolnośląskie Instalacja drzwi przeciwpożarowych w budynku Starostwa Powiatowego w Lubaniu
10443736 2024-05-15
godz. 00:00
Mazowieckie Zlecę wykonanie podłogi z kamienia - Warszawa Witam, W związku z remontem holu wejściowego poszukuję wykonawcy podłogi z kamienia. DO WYCENY: 1. podłoga z kamienia - ok. 55m2 2. ścia...
10479591 2024-05-17
godz. 10:00
Śląskie WYKONANIE IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWEJ ŚCIAN FUNDAMENTOWYCH I PIWNIC WRAZ Z ODWODNIENIEM I PRACAMI TOWARZYSZĄC YMI W BUDYNKU NR 70 POŁOŻONYM NA OSIEDLU ORLOWIEC W RYDUŁTOWACH
10481117 2024-05-17
godz. 10:00
Mazowieckie Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie Część 1: Remont dachu w Inspektoracie ZUS w Sochaczewie Część 2: Malowanie Sali obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Pruszkowie...
10476437 2024-05-22
godz. 00:00
Pomorskie Poszukuję ekipy do wykończeń wnętrz - Gdynia Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników, firm do prac wykończeniowych. Prace na terenie Trójmiasta (bloki, ap...
10485122 2024-05-24
godz. 00:00
Lubuskie Firma poszukuje ekipy do prac wykończeniowych - Zielona Góra Witam, W związku z prowadzoną inwestycją poszukujemy ekipy do prac wykończeniowych. W zakresie m.in. szpachlowanie, układa...
10455310 2024-05-24
godz. 12:00
Pomorskie Konserwacja drzwi wejściowych do budynku.