Przetarg 7474337 - Remont budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w...

   
Analizuj Zamówienie 7474337 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-11
przedmiot ogłoszenia
Remont budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Bruśniku wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu „Zagospodarowanie
infrastruktury komunalnej na potrzeby infrastruktury rekreacyjnej i kulturalnej w miejscowości Bruśnik”
Numer referencyjny: GI.271.29.2020

Zakres zamówienia:
REMONT BUDYNKU REMIZY OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W BRUŚNIKU WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU.
1) REMONT BUDYNKU REMIZY OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ
Przyziemie:
Pomieszczenia WC.
• remont instalacji wod-kan z wymianą armatury
• wymiana stolarki drzwiowej,
• remont posadzek, ścian i sufitów,
• malowanie pomieszczeń.
Cześć komunikacyjna.
• remont posadzek polegający na wyłożeniu ich płytkami ceramicznymi.
• malowanie pomieszczeń,
• wymiana stolarki drzwiowej (drzwi wejściowe),
Pozostałe pomieszczenia (siłownia, świetlica).
• malowanie pomieszczeń.
Parter:
Świetlica
• remont posadzki drewnianej w świetlicy – czyszczenie oraz pokrycie nowoczesną powłoką z farby o dużej twardości i odporności na uszkodzenia.
• malowanie pomieszczeń
Cześć komunikacyjna.
• remont posadzek polegający na wyłożeniu ich płytkami ceramicznymi.
• malowanie pomieszczeń.
Poddasze:
Cześć komunikacyjna.
• remont posadzek polegający na wyłożeniu ich płytkami ceramicznymi.
• malowanie pomieszczeń.
Pozostałe pomieszczenia (sala konsumpcyjna, kuchnia).
• malowanie pomieszczeń.
W uzupełnieniu powyższego opisu poniżej prezentujemy zakres prac remontowych na poszczególnych kondygnacjach:
Wyszczególnienie, Powierzchnia zgodnie z projektem budowlanym w m2, Zakres prac
PRZYZIEMIE
Siłownia, 21,19, Malowanie pomieszczeń
Świetlica, 55,26, Malowanie pomieszczeń
WC, 8,59, Remont pomieszczeń z montażem armatury, wymiana stolarki drzwiowej, malowanie pomieszczeń
WC, 2,29, Remont pomieszczeń z montażem armatury, wymiana stolarki drzwiowej, malowanie pomieszczeń
WC, 3,9, Remont pomieszczeń z montażem armatury, wymiana stolarki drzwiowej, malowanie pomieszczeń
Komunikacja, 8,64, Remont posadzek, malowanie pomieszczeń
Komunikacja, 12,51, Remont posadzek, malowanie pomieszczeń
Magazyn, 5,46, Poza zakresem zamówienia
Magazyn, 11,88, Poza zakresem zamówienia
Biuro, 7,76, Poza zakresem zamówienia
PARTER
Świetlica, 67,84, Remont posadzek-czyszczenie oraz pokrycie nowoczesna powłoką z farby o dużej twardości i odporności na uszkodzenia, malowanie pomieszczeń,
Świetlica , 30,97, Remont posadzek- czyszczenie oraz pokrycie nowoczesna powłoką z farby o dużej twardości i odporności na uszkodzenia, malowanie pomieszczeń,
Komunikacja, 23,79, Remont posadzek, malowanie pomieszczeń
Biuro, 12,03, Poza zakresem zamówienia
Garaż, 33,97, Poza zakresem zamówienia
RAZEM 168,6 -
I PIĘTRO
Sala konsumpcyjna, 78,85, Malowanie pomieszczeń
Kuchnia, 30,24, Malowanie pomieszczeń
Komunikacj,a 13,94, Remont posadzek, malowanie pomieszczeń
Magazyn, 5,76, Poza zakresem zamówienia
Magazyn, 6,24, Poza zakresem zamówienia
Pomieszczenie biurowe, 34,34, Poza zakresem zamówienia
Inwentaryzacja geodezyjna.
2) ZAGOSPODAROWANIEM TERENU WOKÓŁ BUDYNKU REMIZY:
• budowa 9 miejsc postojowych,
• budowa chodnika,
• montaż elementów placu zabaw: huśtawka podwójna -1 szt., sprężynowiec – 2 szt.,
• montaż ławek (5 szt.).
2. Wszelkie materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego.
3. Wykonawca zapewni transport materiałów pochodzących z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 2 km.
4. Szczegółowy opis robót zawierają: Projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz przedmiary robót stanowiące integralną część SIWZ. Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy służąc do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia ale nie są podstawą do wyliczenia ceny.
5. Do wykonania robót należy użyć wyłącznie materiałów posiadających wymagane atesty
i certyfikaty, które będą wymagane do przedstawienia Zamawiającemu przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
6. Do realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych, lecz
o parametrach nie gorszych niż te które zostały szczegółowo opisane w ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ – PROJEKT BUDOWLANY ORAZ ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ - SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH (STWIORB) oraz w Załączniku nr 1A do SIWZ - MINIMALNE PARAMETRY RÓWNOWAŻNOŚCI MATERIAŁÓW/ URZĄDZEŃ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. UWAGA: W uzasadnionych ekonomicznie i technologicznie przypadkach, wyłącznie za zgodą Zamawiającego - na etapie realizacji zamówienia – w przypadku ukazania się na rynku materiałów nowocześniejszych, o lepszych właściwościach i parametrach, Zamawiający dopuszcza możliwość ich zastosowania w zamian za materiały zaproponowane w ofercie.
Jednak zmiana ta nie może wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia, przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu.
Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której istotne postanowienia stanowią załącznik nr 11 do SIWZ.
Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako ryczałtowe,
a wysokość wynagrodzenia ustala się na podstawie złożonej przez niego oferty. Sposób obliczenia ceny oferty na podstawie zestawienia planowanych do wykonania prac opisano dalej.
8. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
9. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP:
1) Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016, poz. 666 ze zm.) w tym, osoby wykonujące bezpośrednio na budowie roboty tj.:
Pracowników szczebla technicznego – odpowiedzialnych za organizowanie
i realizację robót budowlanych, których wykonywanie prac polegających na:
wytyczeniu elementów budowlanych,
organizacji pracy sił własnych i podwykonawców,
nadzorze nad prowadzonymi robotami branżowymi,
bieżącej kontroli kosztów i jakość prowadzonych robót,
prowadzeniu i rozliczaniu robót,
bieżącej kontroli zużycia materiałów
kontroli sprzętu
− sprawowaniu nadzoru nad podległą grupą pracowników fizycznych,
Pracowników fizycznych – bezpośrednio wykonujących roboty budowlane oraz proste prace budowlane określonych branż w tym m in.:
a) Branża konstrukcyjno – budowlana
roboty przygotowawcze,
roboty ziemne,
roboty brukarskie,
roboty fliziarskie,
roboty malarskie,
roboty ogólnobudowlane
b) Branża sanitarna.
budowa instalacji wod-kan, ,
Wymaganie to nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót oraz osób świadczących usługi na budowie w ramach własnej działalności gospodarczej (np. osoby wykonujące transport, operatorzy koparek).
10. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na:
a. Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika 4 do SIWZ,
b. Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj.
wykaz pracowników Wykonawcy i/lub Podwykonawców, o których mowa w ust 9 pkt 1, ze wskazaniem stanowisk i czynności, oraz oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z podaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,
Wykonawca pozostaje administratorem danych osobowych udostępnianych
w związku z realizacją umowy.
Nieprzedstawienie we wskazanym terminie ww. dokumentów, bądź przedstawienie dokumentów niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie
z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
c. Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego
w terminie 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj.
wykaz pracowników Wykonawcy i/lub Podwykonawców, o których mowa w ust ust. 9 pkt 1 , ze wskazaniem stanowisk i czynności oraz oświadczenie Wykonawcy i/lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
oraz na wezwanie Zamawiającego, poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia (których dotyczy oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy) wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony).
Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników oraz z zachowaniem zasad zapewniających ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; dla osób mających wykonywać te czynności.
W związku z faktem, iż umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów wskazanych powyżej.
Wykonawca pozostaje administratorem danych osobowych udostępnianych
w związku z realizacją umowy.
d. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień
w powyższym zakresie.
11. W przypadku niedopełnienia wymogu zatrudniania pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy lub niedopełnienia wymogów związanych z wykazaniem spełniania tego obowiązku zgodnie z wymogami SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu w wysokości
1000,00 zł za każdy przypadek stwierdzenia powyższego uchybienia w stosunku do pojedynczego pracownika,
12. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
i naliczeniem kar umownych.
13. Wykonawca zobowiązuje się, że przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu umowy Pracownicy wykonujący roboty zostaną przeszkoleni w zakresie przepisów BHP oraz przepisów o ochronie danych osobowych i RODO.
14. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
15. Zmiana osób wskazanych przez Wykonawcę będzie możliwa w następującej sytuacji:
a) na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania przez niego prac;
b) na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami.
16. Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającego w formie pisemnej o zmianie pracownika wykonującego prace w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia takiej zmiany.
W przypadku dokonania takiej zmiany Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia, iż osoba ta spełnia wymagania określone w SIWZ
17. Zmiana pracownika wykonującego prace w ramach realizacji przedmiotu umowy skutkuje zmianą Wykazu Pracowników wykonujących prace i nie wymaga zawierania przez Strony aneksu do umowy.
Szczegółowy opis elementów przedmiotu stanowią załączniki:
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ – PROJEKTY BUDOWLANY,
a. ZAŁĄCZNIK NR 1A DO SIWZ MINIMALNE PARAMETRY RÓWNOWAŻNOŚCI MATERIAŁÓW/ URZĄDZEŃ.
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ - SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH (STWIORB),
3. ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ – PRZEDMIARY ROBÓT.
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Drogownictwo, Tereny zielone
podbranża malowanie, remont, wykończenie, drogi, ulice, autostrady, obwodnice, zieleń, place zabaw, mała architektura
kody CPV 45212140, 45450000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , drogi, ulice, autostrady, obwodnice , zieleń , place zabaw , mała architektura

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10455739 2024-05-08
godz. 08:00
Opolskie PRZEBUDOWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE WILKÓW. 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlan...
10458329 2024-05-08
godz. 09:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg gruntowych na terenie gminy Grodzisk Wielkopolski:1) Naprawa główna o łącznej długości 3840 mb i szerokości 3,0 m (łączną dług...
10441493 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część I. 1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. ...
10425866 2024-05-08
godz. 12:00
Dolnośląskie Przebudowa drogi gminnej nr 112580D w Olesznej Podgórskiej 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi publicznej gminnej nr 112580D odcinek zlokalizowany na działkach drogowych nr 2...
10450035 2024-05-10
godz. 10:00
Lubuskie Przebudowa ul. Mickiewicza Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowę nawierzchni drogi gminnej – ul. Mickiewicza w Żaganiu. Długość drogi do przebudowy wynosi 370,60m . Zadanie doty...
10439248 2024-05-13
godz. 13:00
Lubuskie Wymiana stropu nad piwnicą w obrębie lokalu mieszkalnego nr 2 budynku przy ul. Sportowej 6 w Lubsku
10461535 2024-05-15
godz. 00:00
Mazowieckie Wykonanie prac remontowych - malowanie klatek schodowych w budynku przy ul. Ringelbluma 2 w Warszawie
10414575 2024-05-15
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Remont sanitariatów, łazienki i kuchenki w biurowcu RDLP w Olsztynie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu sanitariatów, łazienki i kuchenki w bi...
10457377 2024-05-21
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Remont kościoła filialnego pw. św. Stanisława Kostki w Rzystnowie.
10450979 2025-06-29
godz. 00:00
Mazowieckie Odtwarzanie nawierzchni dróg, ścieżek rowerowych i chodników uszkodzonych w trakcie inwestycji, remontów i usuwania awarii sieci wodociągowej realizowanych systemem gospodarczym