Przetarg 7396277 - Remont budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w...

   
Analizuj Zamówienie 7396277 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-20
przedmiot ogłoszenia
Remont budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Bruśniku wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu „Zagospodarowanie
infrastruktury komunalnej na potrzeby infrastruktury rekreacyjnej i kulturalnej w miejscowości Bruśnik”
Numer referencyjny: GI.271.14.2020

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z Remontem budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Bruśniku wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu „Zagospodarowanie infrastruktury komunalnej na potrzeby infrastruktury rekreacyjnej i kulturalnej w miejscowości Bruśnik”
Zakres zamówienia:
REMONT BUDYNKU REMIZY OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W BRUŚNIKU WRAZ
Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU.
1) REMONT BUDYNKU REMIZY OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ
Przyziemie:
Pomieszczenia WC.
• remont instalacji wod-kan z wymianą armatury
• wymiana stolarki drzwiowej,
• remont posadzek, ścian i sufitów,
• malowanie pomieszczeń.
Cześć komunikacyjna.
• remont posadzek polegający na wyłożeniu ich płytkami ceramicznymi.
• malowanie pomieszczeń,
• wymiana stolarki drzwiowej (drzwi wejściowe),
Pozostałe pomieszczenia (siłownia, świetlica).
• malowanie pomieszczeń.
Parter:
Świetlica
• remont posadzki drewnianej w świetlicy – czyszczenie oraz pokrycie nowoczesną powłoką z farby o dużej twardości i odporności na uszkodzenia.
• malowanie pomieszczeń
Cześć komunikacyjna.
• remont posadzek polegający na wyłożeniu ich płytkami ceramicznymi.
• malowanie pomieszczeń.
Poddasze:
Cześć komunikacyjna.
• remont posadzek polegający na wyłożeniu ich płytkami ceramicznymi.
• malowanie pomieszczeń.
Pozostałe pomieszczenia (sala konsumpcyjna, kuchnia).
• malowanie pomieszczeń.
Inwentaryzacja geodezyjna.
Z uwagi, że projekt budowlany obejmuje zakres zamówienia zrealizowany w ramach innych zamówień, na stronach od 28 – 32 Załącznika nr 1 do SIWZ Projekt budowlany zostały dodatkowo załączone rysunki z graficznie oznaczonym zakresem remontu stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia.
2) ZAGOSPODAROWANIEM TERENU WOKÓŁ BUDYNKU REMIZY:
• budowa 9 miejsc postojowych,
• budowa chodnika,
• montaż elementów placu zabaw: huśtawka podwójna -1 szt., sprężynowiec – 2 szt.,
• montaż ławek (5 szt.).
2. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP:
1) Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016, poz. 666 ze zm.) w tym, osoby wykonujące bezpośrednio na budowie roboty tj.:
Pracowników szczebla technicznego – odpowiedzialnych za organizowanie
i realizację robót budowlanych, których wykonywanie prac polegających na:
wytyczeniu elementów budowlanych,
organizacji pracy sił własnych i podwykonawców,
nadzorze nad prowadzonymi robotami branżowymi,
bieżącej kontroli kosztów i jakość prowadzonych robót,
prowadzeniu i rozliczaniu robót,
bieżącej kontroli zużycia materiałów
kontroli sprzętu
− sprawowaniu nadzoru nad podległą grupą pracowników fizycznych,
Pracowników fizycznych – bezpośrednio wykonujących roboty budowlane oraz proste prace budowlane określonych branż w tym m in.:
a) Branża konstrukcyjno – budowlana
roboty przygotowawcze,
roboty ziemne,
roboty brukarskie,
roboty fliziarskie,
roboty malarskie,
roboty ogólnobudowlane
b) Branża sanitarna.
budowa instalacji wod-kan, ,
Wymaganie to nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót oraz osób świadczących usługi na budowie w ramach własnej działalności gospodarczej (np. osoby wykonujące transport, operatorzy koparek).
3. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na:
a. Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika 4 do SIWZ,
b. Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj.
wykaz pracowników Wykonawcy i/lub Podwykonawców, o których mowa w ust 2 pkt 1, ze wskazaniem stanowisk i czynności, oraz oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z podaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,
Wykonawca pozostaje administratorem danych osobowych udostępnianych
w związku z realizacją umowy.
Nieprzedstawienie we wskazanym terminie ww. dokumentów, bądź przedstawienie dokumentów niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie
z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
c. Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego
w terminie 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj.
wykaz pracowników Wykonawcy i/lub Podwykonawców, o których mowa w ust ust. 9 pkt 1 , ze wskazaniem stanowisk i czynności oraz oświadczenie Wykonawcy i/lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
oraz na wezwanie Zamawiającego, poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia (których dotyczy oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy) wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony).
Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników oraz z zachowaniem zasad zapewniających ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; dla osób mających wykonywać te czynności.
W związku z faktem, iż umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów wskazanych powyżej.
Wykonawca pozostaje administratorem danych osobowych udostępnianych
w związku z realizacją umowy.
d. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień
w powyższym zakresie.
4. W przypadku niedopełnienia wymogu zatrudniania pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy lub niedopełnienia wymogów związanych z wykazaniem spełniania tego obowiązku zgodnie z wymogami SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu w wysokości
1000,00 zł za każdy przypadek stwierdzenia powyższego uchybienia w stosunku do pojedynczego pracownika,
5. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
i naliczeniem kar umownych.
6. Wykonawca zobowiązuje się, że przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu umowy Pracownicy wykonujący roboty zostaną przeszkoleni w zakresie przepisów BHP oraz przepisów o ochronie danych osobowych i RODO.
7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
8. Zmiana osób wskazanych przez Wykonawcę będzie możliwa w następującej sytuacji:
a) na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania przez niego prac;
b) na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami.
9. Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającego w formie pisemnej o zmianie pracownika wykonującego prace w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia takiej zmiany.
W przypadku dokonania takiej zmiany Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia, iż osoba ta spełnia wymagania określone w SIWZ
10. Zmiana pracownika wykonującego prace w ramach realizacji przedmiotu umowy skutkuje zmianą Wykazu Pracowników wykonujących prace i nie wymaga zawierania przez Strony aneksu do umowy.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45212140, 45450000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10372440 2024-04-05
godz. 10:00
Śląskie 146930 / usł. budowlane - wykonanie schodów wejściowych budynku Laboratorium wg projektu
10368270 2024-04-08
godz. 13:00
Kujawsko-Pomorskie drobne roboty ogólnobudowlane
10368766 2024-04-10
godz. 09:45
Małopolskie Wykonanie w 2024 roku robót: remont częściowy elewacji budynków, balk. ekranów i balustrad w zasobach SM Czyżyny
10379240 2024-04-10
godz. 10:00
Lubuskie Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych w zakresie robót ogólnobudowlanych w częściach wspólnych budynków Wspólnot Mieszkaniowych zar...
10371219 2024-04-10
godz. 10:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka pod adresem: ul. Niepodległoś...
10374449 2024-04-11
godz. 10:00
Zachodniopomorskie PZP.242.26.NB.2024 Remont wraz ze zmianą sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Niecałej 3/1 w Świnoujściu PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Cena Całkowita wartość oferty. Proszę...
10364154 2024-04-13
godz. 00:00
Pomorskie Zlecę renowację lastryko w kamienicy - Gdańsk Zlecę renowację lastryko w kamienicy. Do wykonania szlifowanie 86 stopni oraz 28 m2 podestów. Z drobnych napraw ok. 15 miejsc. Termin wyko...
10364625 2024-04-15
godz. 00:00
Dolnośląskie Remont sali nr 20 - demontaż i naprawa podłogi drewnianej wraz z położeniem wygładziny gumowej - demontaż i montaż drzwi do klasy - remont instalacji elektrycznej (wymiana oświetleni...
10365733 2024-04-16
godz. 10:00
Świętokrzyskie Roboty ogólnobudowlane
10379084 2024-04-23
godz. 15:00
Mazowieckie wykonanie remontu balkonów w budynkach przy ul. Balladyny 1D, Wiktorskiej 76, Wiktorskiej 78 i Wiktorskiej 84 w Warszawie