Przetarg 7902442 - Remont budynku nr 2 na terenie Składu Osowiec Zielona...

   
Analizuj Zamówienie 7902442 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-29
przedmiot ogłoszenia
Remont budynku nr 2 na terenie Składu Osowiec Zielona (K-466)
Numer referencyjny: 55/PN/2020

1. Przedmiotem zadania jest Remon
t budynku nr 2 na terenie Składu Osowiec (K-466).
Zakres przewidzianych robót przewiduje:

A. Roboty remontowo - budowlane:

- Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze.
- Częściowa wymiana okładzin ściennych.
- Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych na stropach i ścianach.
z jednoczesnym wyrównaniem powierzchni.
- Gruntowanie podłoży preparatami wzmacniającymi – głęboko penetrującymi.
- Częściowa wymiana stolarki okiennej, pełne, płytowe, maksymalny dopuszczalny współczynnik przenikania ciepła Umax 0,9 W/(m2*K).
- Wymiana częściowa drzwi wewnątrz lokalowych kompletnych z ościeżnicą stałą -
maksymalny dopuszczalny współczynnik przenikania ciepła Umax 1,3 W/(m2*K). kierunek otwierania bez zmian, kolor drzwi, kolor i rodzaj okuć ustalić z użytkownikiem
- Drzwi do Kancelarii Tajnej - Drzwi stalowe, jednoskrzydłowe
o wymiarze przejścia 90 x 200, atestowane, klasy RC5, stalowe z blachy o grubości co najmniej 5 mm, trzy blokady antywyważeniowe od strony zawiasowej, trzy zawiasy z łożyskami toczonymi. Drzwi wyposażone w zamek podstawowy rozporowy oraz zamek dodatkowy, wizjer szerokokątny o średnicy 30 mm. skrzydło obłożone obustronnie fornirem naturalnym bejcowanym i lakierowanym. Ościeżnica malowana proszkowo na kolor ustalony z zamawiającym wg. Palety kolorystycznej RAL.
- Kraty zainstalowane w ramie z płaskownika stalowego o przekroju nie mniejszym niż 45 x 6 mm, z prętów stalowych o średnicy co najmniej 18 mm, usytuowanych pionowo z prześwitem pomiędzy nimi nie większym niż 150 mm i wzmocnionymi płaskownikami stalowymi o przekroju nie mniejszym niż 45 x 6 mm, usytuowanymi w poziomie, w odstępach nie większych niż 500 mm.
Mocowanie krat w otworze okiennym powinny spełniać następujące wymagania:
a) kraty mocuje się minimum na trzech krawędziach,
b) kraty muszą być mocowane za pomocą kotw o średnicy nie mniejszej niż średnica pręta kraty, wmurowanych w ścianę na głębokość minimum 100 mm, kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych, niż co 480 mm. Kotwy powinny być niewidoczne.
Co najmniej jedna z krat w pomieszczeniu lub zespole pomieszczeń powinna być rozsuwana lub otwierana oraz zabezpieczona nie mniej niż jedną kłódką klasy nie niższej niż 5 wg normy PN-EN-?2320.
Mocowanie siatek powinno spełniać następujące wymagania:
a) siatki mocuje się od zewnętrznej strony okien budynków,
b) ramę siatki mocuje się minimum na trzech krawędziach,
c) rama siatki musi być mocowana za pomocą kotw wmurowanych w ścianę.
Siatki z drutu stalowego w ramie nie można stosować do okien, które stanowią granicę "obszaru chronionego", o którym mowa w przepisach dotyczących ochrony obiektów wojskowych, a ich dolna krawędź znajduje się na wysokości poniżej 5 m od poziomu otaczającego terenu i/lub górna krawędź znajduje się na wysokości mniejszej niż 3 m od poziomu dachu.
- Częściowa wymiana i naprawa schodów. Stopnice
- Częściowe odtworzenie izolacji z folii – pozioma, pod posadzkowa, folia w płynie.
- Częściowe odtworzenie izolacji cieplnej z płyt styropianowych gr 5 cm.
- Odnowienie malowania farbami akrylowymi tynków wewnętrznych ścian oraz sufitów.
- Wykonanie lamperii w technologii „Gramaplast”. Oparty o barwione kruszywa kwarcowe.
- Częściowa wymiana parapetów z konglomeratu. Rogi zaokrąglone, gr. 2cm
- Naprawa i uzupełnienie okładzin ściennych z płytek z kamieni sztucznych. Parametry Antypoślizgowość R 11, Odporność płytek na ścieranie PEI 4, Nasiąkliwość 0,5%, Twardość płytki 8,
- Częściowa wymiana dojść do budynku. Kostka Polbruk gr 8 cm
- Roboty towarzyszące ogólnobudowlane.

B. Roboty instalacyjne elektryczne:

- Wymiana i remont skrzynek natynkowych i tablic rozdzielczych.
- Częściowa wymiana gniazd instalacji elektrycznej, oraz opraw oświetleniowych.
- Wymiana rozdzielni i złącza kablowego.
- Częściowa wymiana zabezpieczeń.
- Montaż oświetlenia awaryjnego.
- Wykonanie dodatkowej instalacji pod klimatyzatory.
- Naprawa i wymiana częściowa pozostałego osprzętu instalacji elektrycznej.
- Częściowa wymiana instalacji teleinformatycznych i telefonicznych.


C. Roboty instalacyjne sanitarne:

I. Wymiana instalacji wod.–kan. i armatury w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych oraz socjalnych:
- Wymiana leżaków wody zimnej wraz z przyłączem do budynku i zasuwą wodomierzową oraz montaż w pomieszczeniach piwnicznych leżaków wody ciepłej i cyrkulacji z rur PP
- Wymiana pionów instalacji wody zimnej ciepłej i cyrkulacji oraz podejścia dopływow do armatury z rur PP.
- Wymiana leżaków kanalizacji sanitarnej z rur żeliwnych wraz z przyłączem do
studni rewizyjnej zewnętrznej.
- Wymiana pionów kanalizacji sanitarnej wraz z wywiewką oraz podejść odpływowyc
z rur żeliwnych na PCV.
- Montaż dwóch kabin prysznicowych półokrągłych 90 x 90 x 200 mm montowanych
na brodziku:
- parametry: kabina dwudrzwiowa, rozsuwana, szkło hartowane szronione gr. min.
6 mm z systemem cichego zamykania, zaślepki elementów montażowych,
podwójne rolki łożyskowane, wykończenie: białe
- brodzik akrylowy biały, półokrągły, wzmocniony spód, głębokość ± 5 cm.
- Montaż baterii prysznicowej termostatycznej 2-uchwytowej ściennej 2 otworowej
z korpusem mosiężnym, kolor chrom, podłączenie ½”, blokada gorącej wody przy
temp. 38 st. C z deszczownicą fi 180 mm z systemem anty kamień, w komplecie
słuchawka 1-funkcyjna z systemem anty kamień, wąż prysznicowy, drążek
mydelniczka, ramię natrysku.
- Montaż zaworów przelotowych - kulowe wzmocnione.
- Montaż umywalek porcelanowych - „40” i „60” białe z półpostumentem i baterią
stojącą
jednouchwytową
- Montaż urządzeń sanitarnych typu „kompakt” biały.

II. Dostawa i montaż klimatyzatorów ściennych typu split w pomieszczeniach:
- I piętro, nr pom. 105 – klimatyzator ścienny split LG Standard S18EQ – o mocy 5,0 kW lub równoważny o niezmiennych parametrach technicznych
- II piętro, nr pom. 205 – klimatyzator ścienny split LG Standard S12EQ – o mocy 3,5 kW lub równoważny o niezmiennych parametrach technicznych
- II piętro, nr pom. 207 – klimatyzator ścienny split LG Standard S09EQ – o mocy 2,5
kW lub równoważny o niezmiennych parametrach technicznych.

Wymagane dane techniczne klimatyzatorów
- sprężarka Dual Inwerter
- czynnik chłodniczy R 32
- aktywna kontrola zużycia energii,
- funkcja cichej pracy agregatu
- niski poziom hałasu,
- automatyczne oczyszczanie,
- filtr podwójna ochrona
- automatyczny restart
- 2 kierunki automatycznego sterowania nawiewu,
- funkcja komfortowego nawiewu,
- wysoka niezawodność pracy,
- powłoka antykorozyjna Gold Fin

UWAGA:
Szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.
Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia.

Warunki realizacji robót:

1. Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 15:00, praca w innych godzinach oraz w pozostałe dni, tylko po pisemnym zaakceptowaniu przez Komendanta 25 WOG w Białymstoku oraz Użytkownika – Kierownika Składu Osowiec.
2. Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest dostarczenie dla użytkownika – Kierownika Składu Osowiec listy pracowników i wykaz sprzętu uczestniczących w zadaniu oraz fotografii osób uczestniczących w wykonaniu zadania celem wykonania przepustek tymczasowych przez służby ochrony. W przypadku zmiany lub nowych pracowników winna być zachowana procedura dopuszczenia do pracy na terenie Składu Osowiec.
3. Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie Decyzją Nr 19 Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 roku w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu.
4. Przed rozpoczęciem robót wszyscy pracownicy winni okazać aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie informacji niejawnych zgodnie z Ustawą z dn. 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2018.412 j.t). z późniejszymi zmianami W przypadku braku szkolenia z zakresu informacji niejawnych zostanie ono przeprowadzone przez pełnomocnika ochrony informacji niejawnych JW 4226 lub osobę przez niego upoważnioną (szkolenie bezpłatne).
5. Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest opracowanie i dostarczenie planu BIOZ dla zadania zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane: art. 21a (Dz.U.2018.1202 j.t. z późniejszymi zmianami)
6. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego.
7. Kierownik (budowy) robót powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
8. Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
9. Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania.
10. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać do odbioru roboty zanikające i ulegające zakryciu.
11. Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego.
12. Wykonawca oświadcza, iż zawarł na czas obowiązywania umowy, umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia lub ubezpieczenie kontraktu na okres realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż cena ofertowa brutto.
W przypadku przedłużenia czasu realizacji remontu Wykonawca zobowiązuje się
do przedłużenia ubezpieczenia, przedstawiając kopię tych dokumentów przed wygaśnięciem poprzedniej umowy ubezpieczenia.
13. Materiały pochodzące z rozbiórki posegregować wg rodzaju i grupy. Materiały zaklasyfikowane jako odpady Wykonawca, który w świetle ustawy o odpadach jest wytwórcą odpadu, zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą. Koszty zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca. Odpady – surowce wtórne (żelazo, miedź, mosiądz, itp.), należy przekazać do skupu złomu. Wartość złomu należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym jako pomniejszenie wartości oferty. Wartość złomu należy przyjąć jako iloczyn ceny jednostkowej złomu i ilości wynikającej z pozycji przedmiarowych. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone
na podstawie „Planu przekazania w 2019 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych” sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. W przypadku wytworzenia przez Wykonawcę w czasie prac odpadów niebezpiecznych należy dostarczyć Zamawiającemu Kartę Przekazania Odpadów (KPO) w celu poinformowania o sposobie zagospodarowania tych odpadów. Powstałe w wyniku prac budowlanych nieczystości płynne (zlewki, popłuczyny, itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na własny koszt poza teren Jednostki.
14. Wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót na czas trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót na własny koszt.
15. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2018.917. j.t. z późniejszymi zmianami) w pełnym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia osób wykonujących w szczególności czynności: robót dachowych, przy czym:
1) W zakresie, w jakim Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy.
2) Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W dniu przekazania terenu budowy, dla osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub podwykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie umów o pracę. Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracownika). Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być do zidentyfikowania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
3) W przypadku zmiany składu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych prac Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopie zanonimizowanych umów o pracę z tymi osobami.
4) Na każde żądanie Zamawiającego – w terminie 3 dni od daty doręczenia wezwania – Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na wymaganych w SIWZ stanowiskach z poświadczeniem ich ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w okresie wykonywania zamówienia przez właściwy inspektorat ZUS (formularz ZUS RCA). Wymóg ten dotyczy personelu Wykonawcy i Podwykonawców.
5) Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 15.3 i 15.4 powyżej stanowi przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, co skutkować będzie naliczeniem kary umownej zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy.
6) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje, jakich wymagał Zamawiający i w swej ofercie wskazał Wykonawca oraz wymagane zgodnie z zapisami SIWZ zatrudnienie. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wraz z dostarczeniem dokumentów, o których mowa - odpowiednio - w pkt 3) i 4) powyżej oraz w SIWZ.
Planowane zebranie Wykonawców odbędzie się w dniu: 12.01.2021 r. o godz. 10:00: Biuro Przepustek przy wejściu do Twierdzy Osowiec
W sprawie zebrania należy skontaktować się z osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji : Pan Robert TUROWSKI – 261 385 509.
Zebranie, o którym mowa powyżej, nie jest zebraniem wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy Pzp.
Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z ww. osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po zebraniu wykonawców należy kierować do Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540558167-N-2020 z dnia: 2020-12-29
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 1
W ogłoszeniu jest:
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku nr 2 na terenie Składu Osowiec Zielona (K-466)
W ogłoszeniu powinno być:
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku nr 2 na terenie Składu Osowiec a (K-466)

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540402886-N-2021 z dnia: 2021-01-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 1.1. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 19.01.2021r. r. do godz.: 09.00. 1.2. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem „wadium w post. nr 55/PN/2019 – na „Remont budynku nr 2 na terenie Składu Osowiec” Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. UWAGA: W orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej uznaje się, iż wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Kwota wadium wnoszonego w formie pieniężnej winna znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu złożenia oferty. Zlecenie przelewu kwoty wadium - przed upływem terminu składania ofert - nie ma znaczenia dla dotrzymania wymogów związanych z terminem jego wniesienia, liczy się termin zarachowania środków na koncie zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert podlega bezwzględnie wykluczeniu z udziału w przetargu. Dzieje się tak nawet w sytuacji, gdy spóźnienie wynosi kilka minut i wynika z operacji bankowych związanych z uznaniem rachunku zamawiającego. 1.4. Wadium (oryginał dokumentu) wnoszone w pozostałych formach, należy złożyć w Kancelarii 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, w kopercie zapewniającej nienaruszalność dokumentu. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. 1.5. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 1.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 1.7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustaw Pzp.

W ogłoszeniu powinno być:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 1.1. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 26.01.2021r. r. do godz.: 09.00. 1.2. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem „wadium w post. nr 55/PN/2019 – na „Remont budynku nr 2 na terenie Składu Osowiec” Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. UWAGA: W orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej uznaje się, iż wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Kwota wadium wnoszonego w formie pieniężnej winna znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu złożenia oferty. Zlecenie przelewu kwoty wadium - przed upływem terminu składania ofert - nie ma znaczenia dla dotrzymania wymogów związanych z terminem jego wniesienia, liczy się termin zarachowania środków na koncie zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert podlega bezwzględnie wykluczeniu z udziału w przetargu. Dzieje się tak nawet w sytuacji, gdy spóźnienie wynosi kilka minut i wynika z operacji bankowych związanych z uznaniem rachunku zamawiającego. 1.4. Wadium (oryginał dokumentu) wnoszone w pozostałych formach, należy złożyć w Kancelarii 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, w kopercie zapewniającej nienaruszalność dokumentu. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. 1.5. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 1.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 1.7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustaw Pzp.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19.01.2021, godzina: 09:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 26.01.2021, godzina: 09:00,
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty wojskowe
kody CPV 45000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty wojskowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10306157 2024-04-03
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Realizacja robót budowlanych dla zadania 11698 pn. „Przebudowa budynku nr 8 dla potrzeb OŻW w Bydgoszczy – Placówki Żandarmerii Wojskowej miejsce dyslokacji Grudziądz”. WIB/TP...
10379683 2024-04-16
godz. 10:00
Dolnośląskie Roboty budowlane, sanitarne i elektryczne w ramach zadania pn. "Budowa myjni i malarni w kompleksie wojskowym nr 2925 w Składzie Jastrzębie". Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane,...
10343851 2024-04-17
godz. 07:30
Kujawsko-Pomorskie Remont budynku nr 67 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie - sprawa nr 16/2024 Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 67 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A...
10342817 2024-04-17
godz. 09:00
Lubelskie Roboty budowlane w zakresie remontu budynku 219 (stołówka) znajdującym się w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko. Nr 15/24/P. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budo...
10381043 2024-04-22
godz. 10:00
Dolnośląskie Zaprojektowanie i budowa ośrodka szkolenia taktyczno-ogniowego na terenie Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki z siedzibą we Wrocławiu ul. Czajkowskiego 109 Cz...
10395124 2024-04-24
godz. 07:00
Warmińsko-Mazurskie „Roboty budowlane polegające na remoncie budynku nr 15 przy ul. Wojska Polskiego 54 w Ciechanowie” 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie budynku nr 15...
10417845 2024-04-26
godz. 10:00
Mazowieckie „Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynków nr 1,2,17 i 20 na terenie kompleksu wojskowego 0046 przy ul. Gen. Skierskiego 1 w Warszawie” Przedmiotem zamó...
10429224 2024-04-30
godz. 07:00
Warmińsko-Mazurskie „Roboty budowlane polegające na remoncie budynku nr 102 przy ul. Wojska Polskiego 54 w Ciechanowie” 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie budynku nr 1...
10405751 2024-04-30
godz. 10:00
Dolnośląskie Roboty budowlane, sanitarne i elektryczne w ramach zadania pn. "Remont budynku nr 11 techniczno-usługowego na terenie kompleksu wojskowego 2388 w Kłodzku". Przedmiotem zamówienia są rob...
10380450 2024-05-07
godz. 11:00
Wielkopolskie Zadanie 55208 Poznań 12 WBOT pn. „Przebudowa i rozbudowa infrastruktury podziemnej”