Przetarg 8430178 - Remont boiska wielofunkcyjnego w Zaborze 1.1. Przedmiotem...

   
Analizuj Zamówienie 8430178 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-09-30
przedmiot ogłoszenia
Remont boiska wielofunkcyjnego w Zaborze

1.1. Przedmiotem zamówienia jest remont boiska – na terenie działki o numerze ewidency
jnym 306/2, położonej w obrębie ewidencyjnym 0008 Zabór. Teren objęty inwestycją zlokalizowany jest w powiecie zielonogórskim w województwie lubuskim, Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:a) Demontaż desek,b) Wywiezienie gruzu,c) Rozebranie siatki i linek ogrodzenia,d) Zerwanie trawy syntetycznej i warstwy elastycznej,e) Profilowanie i zagęszczanie podłoża,f) Wykonanie warstwy wyrównawcza – maczka granitowag) Układanie geowłókniny ręcznie,h) Ułożenie trawy syntetycznej z wypełnieniem korkiem naturalnym i zasypką z piasku z piasku kwarcowego 15-20 kg/m2+ linie,i) Rozebranie obrzeży i ław j) Ułożenie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr 6 cm.,k) Wykonanie obrzeży betonowychl) Dostawa i montaż siatki ogrodzeniowej wraz z linkami i uchwytami,m) Dostawa i montaż siedzisk na wspornikach ocynkowanychn) Zabezpieczenie przed graffitio) Oczyszczenie odwodnienia liniowego i studni osadnikowej.1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa:- projekt budowlany oraz przedmiar robót i szczegółowa specyfikacja techniczna, które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia. 1.3. Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materiałów i urządzeń własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbudowania wszelkich materiałów i urządzeń wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 7 projektu umowy. Stosowane podczas realizacji robót materiały muszą posiadać, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, dopuszczenie do stosowania w budownictwie.1.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz parametrów planowanych do zamontowania urządzeń/materiałów (w tym kolorystyka). Użycie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów i urządzeń.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 3. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia kosztorysu ofertowego, obejmującego całość robót, najpóźniej w dniu podpisania umowy.4. Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudniać pracowników wyłącznie w oparciu o umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: operatorów sprzętu - w tym kierowców oraz pracowników ręcznie wykonujących wszelkie prace budowlane związane z niniejszym postępowaniem. 5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy, podwykonawcy, a także dalszego podwykonawcy odnośnie spełniania przez nich wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, w tym: żądania kopii tych dokumentów,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.6. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;7. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 4 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 12 projektu umowy. Strony uznają, że niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności i stanowić będzie podstawę do naliczenia kary umownej. 8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.10. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: 1) Dokonanie podziału zadania na części wiązało by się nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Ponadto ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia dokonanie podziału zamówienia na części byłoby nieracjonalne. Skutkowałoby wzrostem cen jednostkowych za poszczególne rodzaje prac z uwagi na zwiększenie kosztów po stronie wykonawców. Brak podziału przedmiotowego zamówienia na części nie ogranicza konkurencyjności.2) Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE ). 3) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4) Celem wprowadzenia obowiązku podziału zamówień na części jest zwiększenie udziału sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w rynku zamówień publicznych. Brak podziału zamówienia na części nie skutkuje brakiem możliwości złożenia oferty w niniejszym postępowaniu przez małych i średnich przedsiębiorców. Całość niniejszego zamówienia jest dostosowana do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw - podział na części nie służył temu, by wielkość poszczególnych zamówień lepiej odpowiadała możliwościom tego rodzaju przedsiębiorców. Brak konieczności dzielenia niniejszego zamówienia na części jest z przyczyn wyżej wymienionych uzasadniony

GKN.7021.4.3.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00231550/01 z dnia: 2021-10-13
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-15 09:00
Po zmianie:
2021-10-20 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-15 10:00
Po zmianie:
2021-10-20 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-13
Po zmianie:
2021-11-18


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00235584/01 z dnia: 2021-10-18
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-20 09:00
Po zmianie:
2021-10-22 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-20 10:00
Po zmianie:
2021-10-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-18
Po zmianie:
2021-11-20


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00240739/01 z dnia: 2021-10-21
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-22 09:00
Po zmianie:
2021-10-27 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-22 10:00
Po zmianie:
2021-10-27 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-20
Po zmianie:
2021-11-25


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00243638/01 z dnia: 2021-10-25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-27 09:00
Po zmianie:
2021-10-29 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-27 10:00
Po zmianie:
2021-10-29 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-25
Po zmianie:
2021-11-27
branża Drogownictwo
podbranża boiska
kody CPV 45212221
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: boiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10318041 2024-03-28
godz. 10:00
Podkarpackie Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnią lekkoatletyczną oraz placu zabaw przy filii Samorządowego Przedszkola Publicznego nr 2 przy ul. Jana Pawła II 23 w Sanoku Przedmiotem zam...
10272777 2024-03-28
godz. 12:00
Lubuskie Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Edukacyjnym w Przyborowie 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z z...
10325981 2024-04-02
godz. 10:00
Dolnośląskie Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego w miejscowości Wierzbice, dz. nr 158 - w formule zaprojektuj i wybuduj - II POSTĘPOWANIE 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa boiska sportoweg...
10330997 2024-04-05
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie MODERNIZACJA BOISK SPORTOWYCH W OSTRÓDZIE Część 1: Opis części zamówienia: Część 1: Modernizacja nawierzchni boisk przy ul. Piastowskiej, ul. 21 Stycznia i ul. Mieczysławy Ćwikl...
10294604 2024-04-10
godz. 10:00
Opolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w ramach zadania pn. „Budowa boiska szkolnego przy...
10366252 2024-04-11
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie 1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Węzinie”. Inwestycja realizowana będzie w oparciu o f...
10374636 2024-04-11
godz. 12:00
Pomorskie 2024.15 BUDOWA ZADASZENIA DLA BOISKA PRZY SP8 W SOPOCIE 1. Przedmiot zamówienia jest budowa zadaszenia dla boiska wielofunkcyjnego położonego przy Szkole Podstawowej z Oddziałami Integr...
10331340 2024-04-12
godz. 10:00
Mazowieckie Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Stefana Starzyńskiego w Nasielsku 1. Przedmiotem niniejszego zadania jest op...
10376700 2024-04-12
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Dobre. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Dobre poprzez przebud...
10370636 2024-04-17
godz. 10:00
Lubelskie Poprawa funkcjonowania społeczności lokalnej poprzez realizację inwestycji w infrastrukturę sportowo - rekreacyjną w Gminie Tarnogród. Część 1: „Poprawa stanu infrastruktury spor...