Przetarg 7501914 - Remont balkonów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w...

   
Analizuj Zamówienie 7501914 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-26
przedmiot ogłoszenia
Remont balkonów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Radomiu przy ul. Paderewskiego 5.
Numer referencyjny: PI-P.271.2.P.2020


1. Przedmiotem zamówienia jest remont balkonów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Paderewskiego 5 w Radomiu na działce nr. ewid. 214/12.
2. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1. Rozbiórkę istniejących warstw posadzkowych na balkonach;
2.2. Wykonanie nowych warstw posadzkowych i izolacji zgodnie z projektem;
2.3. Docieplenie płyt balkonowych;
2.4. Wykonanie nowych obróbek blacharskich;
2.5. Malowanie balustrad;
2.6. Montaż daszków nad balkonami ostatniej kondygnacji.
Zamawiający informuje ze zgodnie z dokumentacją projektową prace obejmują remont 24 balkonów i montaż 6 daszków.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które są dołączone do niniejszej SIWZ i stanowią jej integralną część.
4. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia w sytuacjach, gdy wykonanie danego zakresu robót okaże się zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zachowując zgodność z zasadami sztuki budowlanej i przepisami prawa.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót zamiennych oraz robót dodatkowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli okaże się to niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zachowując zgodność z zasadami sztuki budowlanej i przepisami prawa.
6. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmiany materiałów i konstrukcji przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, np. okoliczności:
6.1. Powodujące obniżenie kosztów ponoszonych na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia.
6.2. Powodujące poprawienie parametrów technicznych.
6.3. Wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
7. Zmiany, o których mowa w ust. 4, 5, i 6 mogą być realizowane wyłącznie w oparciu o protokół konieczności z uwzględnieniem zasad określonych przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). Protokół konieczności powinien być podpisany co najmniej przez Wykonawcę, w tym kierownika budowy i Zamawiającego, w tym inspektora nadzoru oraz w razie potrzeby zmian w dokumentacji projektowej zawierać stanowisko projektanta o zasadności dokonania zmian w dokumentacji.
8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, na którym będą prowadzone roboty budowlane oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny Wykonawcy (wizja lokalna nie jest obowiązkowa).
9. Wymagania dotyczące gwarancji:
9.1 Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres 3 lat, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia.
9.2 Okres gwarancji udzielanej przez podwykonawców muszą odpowiadać okresowi udzielonemu przez Wykonawcę.
10. Wymagania dotyczące robót:
10.1. Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. i zgodnie z poleceniami Inspektora nadzoru.
10.2. Ww. zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
11. Wymogi dotyczące materiałów, konstrukcji:
11.1. Użyte materiały, konstrukcje winny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną.
12. Ustalenia organizacyjne związane z wykonywaniem zamówienia:
12.1. W trakcie prowadzenia prac Wykonawca będzie organizować roboty w sposób umożliwiający dokonanie ich odbioru.
12.2. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu robót uporządkować miejsce wykonywania zamówienia.
12.3. Wykonawca winien ogrodzić, oznaczyć i zabezpieczyć teren budowy oraz zapewnić na terenie wykonywanych robót, w granicach przekazanych przez Zamawiającego, należyty ład, porządek, zorganizować zaplecze budowy w tym wc dla pracowników, ochronę znajdujących się na terenie robót obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymać ich w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu robót usunąć poza teren budowy wszelkie urządzenia tymczasowego zaplecza oraz pozostawić cały teren budowy i robót czysty i nadający się do użytkowania.
12.4. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni w okresie realizacji robót i po ich zakończeniu wywóz odpadów powstałych z własnej i podwykonawców działalności i wykonywanych przez nich robót i usług oraz nie dopuści do przekroczenia dopuszczalnych norm w ściekach, pochodzących z własnej i podwykonawców działalności oraz wykonywanych przez nich robót i usług, odprowadzonych do kanalizacji miejskiej.
13. Wymagania stawiane Wykonawcy:
13.1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
13.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
13.3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
13.4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez przedstawiciela Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
13.5. Inne wymagania określone we wzorze Umowy oraz wynikające z przepisów prawa.
14. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenie zamówienia jak również podczas jego realizacji nie zatrudniał i nie współpracował z pracownikami Zamawiającego w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r., poz. 1010,1649).
15. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tych samych funkcjach i podobnych parametrach, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały, konstrukcje, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
16. Prace towarzyszące nieobjęte dokumentacją techniczną i przedmiarami robót, konieczne do uwzględnienia.
16.1. Uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz spełnienie tych decyzji na koszt Wykonawcy:
a) za zajmowanie pasa drogowego i umieszczenie w pasie drogowym urządzeń,
b) za realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających tych decyzji,
c) innych – niezbędnych przy realizacji zadania.
16.2. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
16.3. Organizacja i zabezpieczenie terenu budowy,
16.4. Uporządkowanie terenu budowy, w tym usunięcie i wywiezienie gruzu oraz resztek materiałów budowlanych.
16.5. Wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, wiedzę techniczną i obowiązujące przepisy.
UWAGA: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, konstrukcji, itp. Zamawiający – zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp – wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp., jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy).
17. Przy dokonywaniu płatności za nabyte towary lub usługi wymienione w załączniku nr 15 do ustawy o zmianie ustawy od podatku towarów i usług oraz niektórych innych ustaw
(Dz. U. 2019 r., poz., 1751), udokumentowane fakturą, w której kwota należności ogółem stanowią kwotę, o której mowa w art. 19 pkt. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców tj. jednorazowa wartość transakcji, bez względu na liczbę wynikających z niej płatności przekracza 15 000,00 zł lub równowartość tej kwoty, podatnicy są obowiązani zastosować mechanizm podzielonej płatności.
18. Zamawiający informuje Wykonawcę o wynikającym z ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 2191 z późn. zm.) uprawnieniu do przesyłania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej za pośrednictwem dedykowanej do tego celu platformy. W przypadku decyzji Wykonawcy o zamiarze przesyłania faktury w sposób wskazany w zdaniu poprzednim Zamawiający (działając na wniosek Wykonawcy) przekaże Wykonawcy adres skrytki (konto), na który należy przesłać ustrukturyzowaną fakturę. Na fakturze należy bezwzględnie umieścić numer umowy, jaki zostanie nadany przedmiotowemu zamówieniu wraz z symbolem komórki realizującej zamówienie (tj. PI-Z).
19. Zamawiający informuje, że identyfikatorem PEPPOL/ADRESEM PEF Zamawiającego, który pozwoli na założenie ustrukturyzowanej faktury elektronicznej jest: PEPPOL ID 7960024084.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45111300, 45320000, 45431100, 45442100, 45443000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10341491 2024-04-08
godz. 10:00
Mazowieckie "Remont sali dydaktycznej nr 115 oraz przyległego korytarza w budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego" Przedmiotem zamówienia jest remont Sali nr 115 oraz przyległego korytar...
10332860 2024-04-08
godz. 10:00
Pomorskie Wykonanie robót budowlanych: 1) w budynku II US w Gdyni przy ul. Hutniczej 25, 2) w budynku US w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 346 w zakresie poprawy efektywności energetycznej. Częś...
10378088 2024-04-08
godz. 15:00
Mazowieckie Prace remontowe na stacjach paliw w woj. dolnośląskim, śląskim, dolnośląskim -
10316558 2024-04-11
godz. 00:00
Śląskie Zlecę prace wykończeniowe - Bielsko-Biała W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję poj.pracowników lub firm do współpracy. Miejsce realizacji- Bielsko-Biała. Budynki użytecz...
10376530 2024-04-11
godz. 12:00
Opolskie Budowa zaplecza rekreacyjno - socjalnego wraz z remizą przy boisku sportowym w Wierzbięcicach 1. Zakres rzeczowy podstawowych robót:- posadzki- instalacja elektryczna- instalacja wod. ...
10341660 2024-04-15
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Remont magazynu cukru NR1 i Nr 2 przy ul. Sikorskiego 51 w Malborku w Oddziale Krajowej Grupy Spożywczej S.A. Cukrownia Malbork, według specyfikacji stanowiącej Załącznik nr 1 do niniej...
10365733 2024-04-16
godz. 10:00
Świętokrzyskie Roboty ogólnobudowlane
10379554 2024-04-18
godz. 15:30
Dolnośląskie Remont klatki schodowej w budynku przy ul. Pomorskiej 59 we Wrocławiu
10271249 2024-04-24
godz. 09:00
Śląskie „Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 16 w Jaworznie, ul. 3 Maja 18” Przedmiotem zamówienia jest remont ścian, sufitu i posadzki w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej...
10377609 2024-04-26
godz. 00:00
Śląskie Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Inwestycje prowadzone są na terenie m.Pszczyna...