Przetarg 7906471 - Remont balkonów w budynkach mieszkalnych w Witkowie przy...

   
Analizuj Zamówienie 7906471 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-30
przedmiot ogłoszenia
Remont balkonów w budynkach mieszkalnych w Witkowie przy ul. Pogodnej 5 i 5A
Numer referencyjny: DZP-OP.2610.661.2020

1. Przed
miotem zamówienia jest „Remont balkonów w budynkach mieszkalnych w Witkowie przy ul. Pogodnej 5 i 5A” .
2. Remont balkonów polegający na wymianie warstwy wierzchniej, oraz lic balkonów wykonanych z płytek gresowych na system żywiczny z zastosowaniem żywicy polimocznikowej imitującej granit.
Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci przedmiaru robót stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Remont 40 balkonów w 10 ciągach w budynku mieszkalnym, w Witkowie ul. Pogodna 5
1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont balkonów w budynku mieszkalnym w Witkowie przy ul. Pogodnej 5 ” . 2. Remont balkonów polegający na wymianie warstwy wierzchniej, oraz lic balkonów wykonanych z płytek gresowych na system żywiczny z zastosowaniem żywicy polimocznikowej imitującej granit. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci przedmiaru robót stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: „Remont 40 balkonów w 10 ciągach w budynku mieszkalnym, w Witkowie ul. Pogodna 5 A”
1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont balkonów w budynkach mieszkalnych w Witkowie przy ul. Pogodnej 5A” . 2. Remont balkonów polegający na wymianie warstwy wierzchniej, oraz lic balkonów wykonanych z płytek gresowych na system żywiczny z zastosowaniem żywicy polimocznikowej imitującej granit. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci przedmiaru robót stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540411147-N-2021 z dnia: 2021-02-01
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
02.02.2021
, godzina:
10:00

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
16.02.2021
, godzina:
10:00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540415357-N-2021 z dnia: 2021-02-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.1
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków:
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie lub remont warstwy wierzchniej z żywicy polimocznikowej na balkonach lub tarasach, o wartości co najmniej 100.000,00 zł. brutto
W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków:Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie lub remont warstwy wierzchniej z żywicy epoksydowej oraz poliuretanowej na balkonach, tarasach, posadzkach przemysłowych, zbiornikach wodnych, oczyszczalniach ścieków, obiektach mostowych o wartości co najmniej 100.000,00 zł. brutto


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem postanowień zawartych w ust. 2 i 3. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza: 2.1. przedłużenie terminu wykonania umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję: 1) opóźnienia w przekazaniu placu budowy lub jego części, a opóźnienie to będzie miało wpływ na termin zakończenia inwestycji, 2) przyczynzależnych od działania organów administracji, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawoterminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; b) odmowa wydania przez organyadministracji, wspólnoty mieszkaniowe wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień; c) koniecznośćuzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nieprzewidywano przy zawieraniu umowy; d) konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich –w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznegookreślenia w chwili zawierania umowy; e) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego orazWykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, w szczególnościwykonanie ekspertyz; 3) siły wyższej, 4) wystąpienia przez okres dłuższy niż 7 dni niekorzystnychwarunków atmosferycznych (mróz, temperatura, długotrwałe intensywne opady śniegu, deszczu)uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń,dokonywanie odbiorów, 5) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności przezwstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, 6) nieprzewidziane zjawiska związane z ochronąśrodowiska, 2.2. Zmiana terminu oraz wynagrodzenia może nastąpić w przypadku wystąpienia: koniecznościwykonania robót zamiennych lub/i dodatkowych, o których mowa w § 1 ust. 9. W przypadku wystąpieniapowyższej sytuacji, rozliczenie nastąpi, wg zasad opisanych w § 7 ust. 6. 3. Ponadto Zamawiającyprzewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: 3.1. wprowadzenia zmian technologicznych, wszczególności: a) pojawienie się na rynku, części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalającychna zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy; b) pojawienie się nowszej technologii wykonaniaprzedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów; c)konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznychniż wskazane w ofercie, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniemlub wadliwym wykonaniem umowy; Zmiany, o których mowa w lit b) lub c) nie mogą stanowić podstawyzwiększenia wynagrodzenia. d) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązańtechnicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 3.2. ustawowej zmianystawki podatku VAT - w takim przypadku wynagrodzenie ulega zmianie o różnicę wynikającą ze zmianystawki podatku VAT; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności opisanych w ust. 2 i 3, terminwykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywaniaprzedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Na uzasadnionywniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu Umowy. 4. Zmiana umowydokonana z naruszeniem postanowień ust. 1 -3 jest nieważna. 5. Strony dopuszczają dokonanie nieistotnychzmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboruWykonawcy. Zmiany nieistotne nie powodują konieczności aneksowania umowy, wystarczające do ichwprowadzenia jest poinformowanie o nich drugiej strony na piśmie (również faxem lub przez e-mail) wterminie 7 dni od ich wystąpienia. 6. Do zmian nieistotnych strony zaliczają zmiany: a) dotyczące numerurachunku bankowego Wykonawcy, b) osób upoważnionych do kontaktów, w tym wyznaczonych inspektorównadzoru, c) osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numeramitelefonów, faksów, adresów, poczty elektronicznej etc., d) danych Wykonawcy bez zmian samegoWykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, kontaktów). 7. *W okresie obowiązywania na obszarzeRzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego strony dopuszczają takżezmianę istotnych postanowień umowy w związku z zaistnieniem okoliczności faktycznych, o których mowaw art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem,przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacjikryzysowych, w brzmieniu od 1 lipca 2020 r., na zasadach wskazanych w tej ustawie, o ile okoliczności tebędą miały wpływ na realizację obowiązków umownych Stron. Strony zobowiązane są do niezwłocznegoinformowania się o w/w okolicznościach mających wpływ na realizację umowy. (* - zapis ust. 7 zostaniedostosowany do przepisów ustawy regulujących prawa i obowiązki stron umowy w zakresie zmiany umowyo zamówienie publiczne obowiązujących na dzień zawarcia umowy).
W ogłoszeniu powinno być:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem postanowień zawartych w ust. 2 i 3. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza: 2.1. przedłużenie terminu wykonania umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję: 1) opóźnienia w przekazaniu placu budowy lub jego części, a opóźnienie to będzie miało wpływ na termin zakończenia inwestycji, 2) przyczyn zależnych od działania organów administracji, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawoterminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; b) odmowa wydania przez organyadministracji, wspólnoty mieszkaniowe wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień; c) koniecznośćuzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nieprzewidywano przy zawieraniu umowy; d) konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich –w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznegookreślenia w chwili zawierania umowy; e) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego orazWykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, w szczególnościwykonanie ekspertyz; 3) siły wyższej, 4) wystąpienia w trakcie realizacji robót niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. temperatura zewnętrzna poniżej 10 stopni Celcjusza zarówno w dzień jak i w nocy, opady śniegu i deszczu, itp.) uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów , 5) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności przezwstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, 6) nieprzewidziane zjawiska związane z ochronąśrodowiska, 2.2. Zmiana terminu oraz wynagrodzenia może nastąpić w przypadku wystąpienia: koniecznościwykonania robót zamiennych lub/i dodatkowych, o których mowa w § 1 ust. 9. W przypadku wystąpieniapowyższej sytuacji, rozliczenie nastąpi, wg zasad opisanych w § 7 ust. 6. 3. Ponadto Zamawiającyprzewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: 3.1. wprowadzenia zmian technologicznych, wszczególności: a) pojawienie się na rynku, części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalającychna zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy; b) pojawienie się nowszej technologii wykonaniaprzedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów; c)konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznychniż wskazane w ofercie, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniemlub wadliwym wykonaniem umowy; Zmiany, o których mowa w lit b) lub c) nie mogą stanowić podstawyzwiększenia wynagrodzenia. d) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązańtechnicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 3.2. ustawowej zmianystawki podatku VAT - w takim przypadku wynagrodzenie ulega zmianie o różnicę wynikającą ze zmianystawki podatku VAT; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności opisanych w ust. 2 i 3, terminwykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywaniaprzedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Na uzasadnionywniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu Umowy. 4. Zmiana umowydokonana z naruszeniem postanowień ust. 1 -3 jest nieważna. 5. Strony dopuszczają dokonanie nieistotnychzmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboruWykonawcy. Zmiany nieistotne nie powodują konieczności aneksowania umowy, wystarczające do ichwprowadzenia jest poinformowanie o nich drugiej strony na piśmie (również faxem lub przez e-mail) wterminie 7 dni od ich wystąpienia. 6. Do zmian nieistotnych strony zaliczają zmiany: a) dotyczące numerurachunku bankowego Wykonawcy, b) osób upoważnionych do kontaktów, w tym wyznaczonych inspektorównadzoru, c) osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numeramitelefonów, faksów, adresów, poczty elektronicznej etc., d) danych Wykonawcy bez zmian samegoWykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, kontaktów). 7. *W okresie obowiązywania na obszarzeRzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego strony dopuszczają takżezmianę istotnych postanowień umowy w związku z zaistnieniem okoliczności faktycznych, o których mowaw art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem,przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacjikryzysowych, w brzmieniu od 1 lipca 2020 r., na zasadach wskazanych w tej ustawie, o ile okoliczności tebędą miały wpływ na realizację obowiązków umownych Stron. Strony zobowiązane są do niezwłocznegoinformowania się o w/w okolicznościach mających wpływ na realizację umowy. (* - zapis ust. 7 zostaniedostosowany do przepisów ustawy regulujących prawa i obowiązki stron umowy w zakresie zmiany umowyo zamówienie publiczne obowiązujących na dzień zawarcia umowy).


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data:
02.02.2021
, godzina:
10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data:
23.02.2021
, godzina:
10:00
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10483590 2024-05-08
godz. 00:00
Mazowieckie Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie łazienek oraz pomieszczeń biurowych w budynku PGNiG OD sp. z o.o. przy ul. Kościuszki 3-5 w Wałbrzychu. Remont łazienek oraz pomi...
10478267 2024-05-08
godz. 08:00
Mazowieckie W - wykonanie robót; Oddział Toruń; Grudziądz, remont budowlany stacji murowanych na terenie RD Grudziądz (pakiet 15 zadań) Szanowni Państwo, Zapraszamy do udziału w postępowaniu p...
10479003 2024-05-08
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Wykonanie remontu tarasu przy sali 106 w budynku Wydziału Geoinżynierii przy ul. Prawocheńskiego 15 0168/2024/TP-I/DZP
10485599 2024-05-09
godz. 08:30
Dolnośląskie Remont tarasu ul. Zachodnia 14-16 - 1 etap 12OC
10486052 2024-05-09
godz. 10:00
Mazowieckie Malowanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych będących w zarządzie powierzonym SML-W w Sochaczewie zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami...
10483361 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie Wykonanie zadań budowlano-remontowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Obrońców Pokoju 44 w Pruszkowie Zadanie inwestycyjne obejmujące prace między innymi: a. prace rozbiór...
10463471 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Remont 36 szt. balkonów w budynkach mieszkalnym wielorodzinnych przy ul. Trzebińskiego 41 i 43 w Radomiu 1. Przedmiotem zamówienia jest remont 36 szt. balkonów i montaż 12 daszków w b...
10485849 2024-05-10
godz. 10:45
Kujawsko-Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont i adaptacja pomieszczeń strychu w siedzibie RDW Wąbrzeźno na archiwum2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr...
10088852 2024-05-17
godz. 09:00
Dolnośląskie Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku komunal...
10342005 2024-05-31
godz. 00:00
Mazowieckie Górczewska 41 - Remont stropu piwnic