Przetarg 8900975 - Remont 6 lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie m.st....

   
Analizuj Zamówienie 8900975 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-05-13
przedmiot ogłoszenia
Remont 6 lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie m.st. Warszawy

Część 1: 1. Wykonanie remontu lokali mieszkalnych – pustos
tanów na terenie m.st. Warszawy - Część I: 2 lokale o łącznej powierzchni 154,60 m2:‐ lokal o powierzchni 51,64 m2 przy ul. Słupeckiej 9 m 6‐ lokal o powierzchni 102,96 m2 przy ul. Słupeckiej 9 m 12 i 12A2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:2.1. W zakres podstawowych robót budowlanych wchodzą nw. roboty: a) wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV, b) wymiana stolarki drzwiowej, c) remont posadzek, d) roboty murowe i tynkarskie, e) roboty szklarskie, f) roboty glazurnicze, g) roboty malarskie.2.2. W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty: a) wymiana urządzeń sanitarnych i gazowniczych, b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych, c) wymiana osprzętu, d) częściowe wymiany lokalówek, e) pomiary szczelności instalacji wodnej i gazowej2.3. W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty: a) wymiana instalacji elektrycznej wewnątrz lokalu i do WLZ,b) wymiana osprzętu elektrycznego,c) wymiana tablic, d) pomiary elektryczne,e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,2.4. Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót. 3. Zakres prac remontowych obejmuje roboty z branży: ogólnobudowlanej, instalacji elektrycznych, sanitarnych i gazowniczych. Szczegółowy zakres prac remontowych ujęty został w załączonych przedmiarach robót, stanowiących: - załącznik Nr 7/1 do SWZ - Przedmiar robót dla lokalu przy ul. Słupeckiej 9 m 6,- załącznik Nr 7/2 do SWZ - Przedmiar robót dla lokalu przy ul. Słupeckiej 9 m 12 i 12A,

Część 2: 1. Wykonanie remontu 6 lokali mieszkalnych – pustostanów na terenie m.st. Warszawy - Część II: 2 lokale o łącznej powierzchni 57,50 m2:‐ lokal o powierzchni 24,38 m2 przy ul. Grójeckiej 130 m 107‐ lokal o powierzchni 33,12 m2 przy ul. Grójeckiej 68 m 512. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:2.1. W zakres podstawowych robót budowlanych wchodzą nw. roboty: a) wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV, b) wymiana stolarki drzwiowej, c) remont posadzek, d) roboty murowe i tynkarskie, e) roboty szklarskie, f) roboty glazurnicze, g) roboty malarskie.2.2. W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty: a) wymiana urządzeń sanitarnych i gazowniczych, b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych, c) wymiana osprzętu, d) częściowe wymiany lokalówek, e) pomiary szczelności instalacji wodnej i gazowej2.3. W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty: a) wymiana instalacji elektrycznej wewnątrz lokalu i do WLZ,b) wymiana osprzętu elektrycznego,c) wymiana tablic, d) pomiary elektryczne,e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,2.4. Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót. 3. Zakres prac remontowych obejmuje roboty z branży: ogólnobudowlanej, instalacji elektrycznych, sanitarnych i gazowniczych. Szczegółowy zakres prac remontowych ujęty został w załączonych przedmiarach robót, stanowiących:- załącznik Nr 7/3 do SWZ - Przedmiar robót dla lokalu przy ul. Grójeckiej 130 m 107,- załącznik Nr 7/4 do SWZ - Przedmiar robót dla lokalu przy ul. Grójeckiej 68 m 51,

Część 3: 1. Wykonanie remontu lokali mieszkalnych – pustostanów na terenie m.st. Warszawy - Część III: 2 lokale o łącznej powierzchni 60,76 m2:‐ lokal o powierzchni 44,25 m2 przy ul. Siemieńskiego 17 m 51‐ lokal o powierzchni 16,51 m2 przy ul. Nowosieleckiej 14 m 152. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:2.1. W zakres podstawowych robót budowlanych wchodzą nw. roboty: a) wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV, b) wymiana stolarki drzwiowej, c) remont posadzek, d) roboty murowe i tynkarskie, e) roboty szklarskie, f) roboty glazurnicze, g) roboty malarskie.2.2. W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty: a) wymiana urządzeń sanitarnych i gazowniczych, b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych, c) wymiana osprzętu, d) częściowe wymiany lokalówek, e) pomiary szczelności instalacji wodnej i gazowej2.3. W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty: a) wymiana instalacji elektrycznej wewnątrz lokalu i do WLZ,b) wymiana osprzętu elektrycznego,c) wymiana tablic, d) pomiary elektryczne,e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,2.4. Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót. 3. Zakres prac remontowych obejmuje roboty z branży: ogólnobudowlanej, instalacji elektrycznych, sanitarnych i gazowniczych. Szczegółowy zakres prac remontowych ujęty został w załączonych przedmiarach robót, stanowiących:- załącznik Nr 7/5 do SWZ - Przedmiar robót dla lokalu przy ul. Siemieńskiego 17 m 51,- załącznik Nr 7/6 do SWZ - Przedmiar robót dla lokalu przy ul. Nowosieleckiej 14 m 15.

DOK/3411/11/2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00169744/01 z dnia: 2022-05-20
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Wykonanie remontu lokali mieszkalnych – pustostanów na terenie m.st. Warszawy - Część I: 2 lokale o łącznej powierzchni 154,60 m2:
‐ lokal o powierzchni 51,64 m2 przy ul. Słupeckiej 9 m 6
‐ lokal o powierzchni 102,96 m2 przy ul. Słupeckiej 9 m 12 i 12A

2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
2.1. W zakres podstawowych robót budowlanych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV,
b) wymiana stolarki drzwiowej,
c) remont posadzek,
d) roboty murowe i tynkarskie,
e) roboty szklarskie,
f) roboty glazurnicze,
g) roboty malarskie.
2.2. W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana urządzeń sanitarnych i gazowniczych,
b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych,
c) wymiana osprzętu,
d) częściowe wymiany lokalówek,
e) pomiary szczelności instalacji wodnej i gazowej
2.3. W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana instalacji elektrycznej wewnątrz lokalu i do WLZ,
b) wymiana osprzętu elektrycznego,
c) wymiana tablic,
d) pomiary elektryczne,
e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,
2.4. Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót.

3. Zakres prac remontowych obejmuje roboty z branży: ogólnobudowlanej, instalacji elektrycznych, sanitarnych i gazowniczych. Szczegółowy zakres prac remontowych ujęty został w załączonych przedmiarach robót, stanowiących:
- załącznik Nr 7/1 do SWZ - Przedmiar robót dla lokalu przy ul. Słupeckiej 9 m 6,
- załącznik Nr 7/2 do SWZ - Przedmiar robót dla lokalu przy ul. Słupeckiej 9 m 12 i 12A,
Po zmianie:
1. Wykonanie remontu lokali mieszkalnych – pustostanów na terenie m.st. Warszawy - Część I: 1 lokal o powierzchni 51,64 m2 przy ul. Słupeckiej 9 m 6

2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
2.1. W zakres podstawowych robót budowlanych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV,
b) wymiana stolarki drzwiowej,
c) remont posadzek,
d) roboty murowe i tynkarskie,
e) roboty szklarskie,
f) roboty glazurnicze,
g) roboty malarskie.
2.2. W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana urządzeń sanitarnych i gazowniczych,
b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych,
c) wymiana osprzętu,
d) częściowe wymiany lokalówek,
e) pomiary szczelności instalacji wodnej i gazowej
2.3. W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana instalacji elektrycznej wewnątrz lokalu i do WLZ,
b) wymiana osprzętu elektrycznego,
c) wymiana tablic,
d) pomiary elektryczne,
e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,
2.4. Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót.

3. Zakres prac remontowych obejmuje roboty z branży: ogólnobudowlanej, instalacji elektrycznych, sanitarnych i gazowniczych. Szczegółowy zakres prac remontowych ujęty został w załączonych przedmiarach robót, stanowiących:
- załącznik Nr 7/1 do SWZ - Przedmiar robót dla lokalu przy ul. Słupeckiej 9 m 6,
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP a także na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:
- dla części I - 150 000 zł
- dla części II - 90 000 zł
- dla części III - 75 000 zł
W przypadku składania oferty na dwie lub więcej części, kwota ubezpieczenia jaką musi wykazać Wykonawca nie może być niższa niż suma kwot ubezpieczenia wymaganych dla poszczególnych części.
d) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
‐ dysponuje min. 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami, w specjalności zgodnej z przedmiotem zamówienia zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
‐ w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał 2 roboty budowlane, o wartości co najmniej: 100 000 zł brutto każda - dla części I, 60 000 zł brutto każda – dla części II, 50 000 zł brutto każda – dla części III oraz przedstawi dowody, że roboty te zostały wykonane należycie.
W przypadku składania oferty na dwie lub więcej części, wykonawca potwierdzi spełnienie powyższego warunku oddzielnie dla każdej części lub potwierdzi łączne spełnienie warunku dla dwóch lub więcej części poprzez wykazanie realizacji zamówienia o wartości stanowiącej sumę wskazanych wartości zamówień dla spełnienia warunku doświadczenia dla poszczególnych części.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP a także na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:
- dla części I - 34 000 zł
- dla części II - 90 000 zł
- dla części III - 75 000 zł
W przypadku składania oferty na dwie lub więcej części, kwota ubezpieczenia jaką musi wykazać Wykonawca nie może być niższa niż suma kwot ubezpieczenia wymaganych dla poszczególnych części.
d) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
‐ dysponuje min. 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami, w specjalności zgodnej z przedmiotem zamówienia zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
‐ w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał 2 roboty budowlane, o wartości co najmniej: 20 000 zł brutto każda - dla części I, 60 000 zł brutto każda – dla części II, 50 000 zł brutto każda – dla części III oraz przedstawi dowody, że roboty te zostały wykonane należycie.
W przypadku składania oferty na dwie lub więcej części, wykonawca potwierdzi spełnienie powyższego warunku oddzielnie dla każdej części lub potwierdzi łączne spełnienie warunku dla dwóch lub więcej części poprzez wykazanie realizacji zamówienia o wartości stanowiącej sumę wskazanych wartości zamówień dla spełnienia warunku doświadczenia dla poszczególnych części.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości:
‐ część I – 1 400 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych)
‐ część II - 850 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych)
‐ część III - 680 zł (słownie: sześćset osiemdziesiąt złotych)
Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia i godz. składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) w gwarancjach bankowych,
c) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. z 2019 r. poz.310, 836, i 1572).
3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 lit. b),c),d), Wykonawca załącza do oferty w formie oryginału w postaci elektronicznej. Beneficjentem takiego dokumentu musi być Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, ul. Białobrzeska 11, 02-379 Warszawa.

4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku Handlowym w Warszawie S.A.:
Nr: 15 1030 1508 0000 0005 5087 7058.

5. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium w sprawie DOK/3411/11/2022 ” należy załączyć go do oferty.

6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą zaksięgowania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4 przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert).

7. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty,

8. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu (gwarancje, poręczenia) nie może posiadać zapisów w swej treści, które ograniczają Zamawiającemu możliwość otrzymania kwoty wadium w okolicznościach określonych w ustawie PZP.

UWAGA! Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.

9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.

10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Po zmianie:
1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości:
‐ część I – 300 zł (słownie: trzysta złotych)
‐ część II - 850 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych)
‐ część III - 680 zł (słownie: sześćset osiemdziesiąt złotych)
Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia i godz. składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) w gwarancjach bankowych,
c) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. z 2019 r. poz.310, 836, i 1572).
3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 lit. b),c),d), Wykonawca załącza do oferty w formie oryginału w postaci elektronicznej. Beneficjentem takiego dokumentu musi być Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, ul. Białobrzeska 11, 02-379 Warszawa.

4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku Handlowym w Warszawie S.A.:
Nr: 15 1030 1508 0000 0005 5087 7058.

5. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium w sprawie DOK/3411/11/2022 ” należy załączyć go do oferty.

6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą zaksięgowania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4 przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert).

7. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty,

8. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu (gwarancje, poręczenia) nie może posiadać zapisów w swej treści, które ograniczają Zamawiającemu możliwość otrzymania kwoty wadium w okolicznościach określonych w ustawie PZP.

UWAGA! Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.

9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.

10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-31 10:00
Po zmianie:
2022-06-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-31 10:30
Po zmianie:
2022-06-07 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-29
Po zmianie:
2022-07-06
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Zmiana ogłoszenia spowodowana jest zmniejszeniem zakresu zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem, poprzez rezygnację w ramach części I z remontu lokalu mieszkalnego – pustostanu przy ul. Słupeckiej 9 m 12 i 12A.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45310000, 45330000, 45453000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10366700 2024-04-04
godz. 14:00
Łódzkie Wykonanie robót budowlanych związanych z remontami posadzek balkonów (ok. 50 szt./rok) oraz loggii balkonowych (ok. 100 szt./rok) w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej PRZODOWNIK w Tomas...
10299435 2024-04-05
godz. 00:00
Dolnośląskie Remont klatki schodowej w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 62 we Wrocławiu
10365745 2024-04-05
godz. 15:30
Dolnośląskie remont piwnic w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Krzywoustego 79 we Wrocławiu z podziałem na komórki.
10307222 2024-04-06
godz. 00:00
Dolnośląskie Poszukuję ekipy do wykończeń wnętrz - Wrocław W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję poj. pracowników lub firm do wykończeń. Realizacja: Prace na terenie Wrocławia. Budow...
10370977 2024-04-10
godz. 14:00
Lubelskie RFP - Kompleksowy remont dwóch pomieszczeń w budynku schroniska na stacji Stalowa Wola: 1 zadanie;
10371742 2024-04-11
godz. 09:00
Śląskie 4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zdegradowanego terenu po byłym kółku rolniczym w Kornowacu”.4.2. Zakres zadania ob...
10317409 2024-04-12
godz. 14:00
Dolnośląskie remont balkonów w budynku przy ul. Zaciszna 21-27 w Oławie zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami
10368761 2024-04-15
godz. 14:00
Mazowieckie Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej 19 balkonów w budynkach wielorodzinnych.
10379007 2024-04-18
godz. 10:00
Podkarpackie Modernizacja sali głównej w budynku OSP Krzeczowice - budżet obywatelski Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych, remontowych w budynku OSP w m. Krzeczowice w ramach re...
10378379 2024-05-06
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie wykonanie docieplenia ścian z remontem balkonów budynku ul. Powstańców Wlkp 45B w Mogilnie.