Zlecenie 8910350 - Regionalny Rozwój Uczelni Przedmiotem zamówienia jest...

   
Zamówienie 8910350 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-05-17
przedmiot zlecenia
Regionalny Rozwój Uczelni

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją, uruchomieniem i instruktażem: 1) licencji bezt
erminowej oprogramowania do nauki i prezentacji struktur anatomicznych, obrazów rzeczywistych i obrazów radiologicznych wraz z rekonstrukcjami trójwymiarowymi i płaszczyznowymi, zwanej dalej „Oprogramowaniem” – 1 sztuka; 2) stołu do obsługi oprogramowania, zwanego dalej „Urządzeniem” – 1 sztuka; 3) monitorów prezentacyjnych o przekątnej min. 65’’, zwanych dalej „Monitorami” – 2 sztuki; zwanych także łącznie „Sprzętem dydaktycznym”. Termin: Wymagany termin wykonania zamówienia wynosi maksymalnie 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca dostarczy, rozpakuje i złoży przedmiot zamówienia w dzień roboczy w godzinach od 8.00 do 16.00. Dokładny termin realizacji zamówienia zostanie ustalony przez Wykonawcę z osobą odpowiedzialną za kontakt w sprawach merytorycznych. Miejsce: Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do Wyższej Szkoły Rehabilitacji w Warszawie, adres: 01-234 Warszawa, ul. Kasprzaka 49, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Gwarancja i serwis: 1. Wykonawca zapewnia co najmniej 12-miesięczną gwarancję i serwis Sprzętu dydaktycznego, a w przypadku Oprogramowania – także aktualizację. 2. Okres gwarancji zaczyna biec od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego. 3. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dokonania bezpłatnej naprawy zgłoszonych przez Zamawiającego usterek w terminie 14 dni roboczych, przy wymaganym czasie reakcji serwisu 48 godzin, w dni robocze od momentu zgłoszenia; 2) wymiany urządzenia (lub za zgodą Zamawiającego jego elementów) na fabrycznie nowe, jeżeli mimo trzech napraw nadal wykazuje ono wady; 3) w przypadku naprawy gwarancyjnej trwającej dłużej niż 14 dni roboczych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na czas naprawy urządzenie zastępcze; 4) okres gwarancji ulega wydłużeniu o wszystkie okresy, kiedy rzecz była w naprawie gwarancyjnej, od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego do momentu zakończenia naprawy; 5) jeżeli w wykonaniu gwarancji Wykonawca wymieni urządzenie na wolne od wad, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili wydania Zamawiającemu rzeczy wolnej od wad; jeżeli Wykonawca wymieni część rzeczy, termin gwarancji biegnie na nowo dla części wymienionej. Dodatkowe wymagania: 1. Wykonawca wystawi i dostarczy Zamawiającemu fakturę/rachunek w terminie 7 dni roboczych od podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego. 2. Wykonawca wyodrębni na fakturze cenę za każdą pozycję zamówienia (zgodnie z podziałem przedmiotu zamówienia). Współdziałanie Zamawiającego: Zamawiający zapewni Wykonawcy w uzgodnionych terminach dostęp do pomieszczeń oraz udzieli niezbędnych wskazówek i informacji. Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) mają udokumentowane doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, których przedmiotem była realizacja zamówienia na co najmniej jedną dostawę sprzętu zgodnego z przedmiotem zamówienia na kwotę 300 tysięcy złotych brutto ;dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia; 2) nie znajdują się w stanie upadłości lub likwidacji. 2. Niespełnienie któregoś z w/w wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. 3. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga: 1) w zakresie pkt 1 – złożenia wypełnionego załącznika nr 4 wykaz dostaw oraz dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane prawidłowo (przykładowo: listy referencyjne lub inne dokumenty wystawione przez zamawiających, na rzecz których zostały zrealizowane wykazane dostawy); 2) w zakresie pkt 2 – oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w treści formularza ofertowego; 3) w zakresie pkt 3 – aktualnego odpisu z KRS lub zaświadczenia CEIDG oraz oświadczenia, że Wykonawca nie znajduje się w stanie upadłości lub likwidacji. 4. Zamawiający może w każdym czasie zażądać od Wykonawcy dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Odmowa dostarczenia żądanych dokumentów lub brak dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy lub odmową zawarcia przez Zamawiającego umowy ws. realizacji zamówienia. Informacje na temat zakresu wykluczenia: 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców powiązanych osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. 2. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub osobowej; 2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli; 5) innym powiązaniu, które może naruszać przejrzystość postępowania, uczciwą konkurencję lub równe traktowanie wykonawców. 3. W celu zweryfikowania, czy nie zachodzą powiązania osobowe lub kapitałowe Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i popisania stosownego oświadczenia, stanowiącego załącznik do formularza ofertowego. Oferty, które nie będą zawierać ww. oświadczenia zostaną odrzucone. Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji: 1. Ocenie podlegają wyłącznie oferty kompletne, złożone w terminie i nie podlegające odrzuceniu oraz złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z postępowania. 2. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria i ich wagi: 1) Cena brutto C1, tj. zawierająca podatek VAT (C1) za: „Licencja bezterminowa oprogramowania do nauki i prezentacji struktur anatomicznych” – 60% 2) Cena brutto C2, tj. zawierająca podatek VAT (C2) za: „stół do obsługi oprogramowania” – 10% 3) Cena brutto C3, tj. zawierająca podatek VAT (C3) za: „monitor prezentacyjny o przekątnej min. 65” – 10% 4) Okres gwarancji i serwisu Sprzętu dydaktycznego oraz aktualizacji Oprogramowania (AiG) – 20% 3. Maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów (P) w ramach kryteriów wynosi 100 i stanowi sumę punktów z poszczególnych kryteriów, tj.: P = P(C1) + P(C2) + P(C3) + P(AiG). 4. Punkty za kryterium „Cena brutto C1" P(C1) – maksymalnie 60 punktów – zostaną obliczone w następujący sposób: P(C1) = (C1min/C1bad) x 60 gdzie: 1) P(C1) - liczba punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena brutto C1”; 2) C1min - najniższa cena brutto spośród złożonych ofert (z pominięciem ofert złożonych przez wykonawców wykluczonych z postępowania i ofert odrzuconych); 3) C1bad - cena brutto oferty badanej. 5. Punkty za kryterium „Cena brutto C2" P(C2) – maksymalnie 10 punktów – zostaną obliczone w następujący sposób: P(C2) = (C2min/C2bad) x 10 gdzie: 4) P(C2) - liczba punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena brutto C2”; 5) C2min - najniższa cena brutto spośród złożonych ofert (z pominięciem ofert złożonych przez wykonawców wykluczonych z postępowania i ofert odrzuconych); 6) C2bad - cena brutto oferty badanej. 6. Punkty za kryterium „Cena brutto C3" P(C3) – maksymalnie 10 punktów – zostaną obliczone w następujący sposób: P(C3) = (C3min/C3bad) x 10 gdzie: 7) P(C3) - liczba punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena brutto C3”; 8) C3min - najniższa cena brutto spośród złożonych ofert (z pominięciem ofert złożonych przez wykonawców wykluczonych z postępowania i ofert odrzuconych); 9) C3bad - cena brutto oferty badanej. 7. Cena podana przez Wykonawcę (C1, C2 i C3) musi uwzględniać wszystkie zobowiązania i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Ewentualne zniżki i upusty muszą być zawarte w cenie oferty. Cena oferty musi być podana w złotych polskich, liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 8. Zamawiający wymaga, aby: a) różnica pomiędzy ceną C2 a ceną C3 (za pojedyncze urządzenia) nie była większa niż 30% b) cena za C1 może być wyższa od ceny C2 nie więcej niż 55 razy. 9. Punkty za kryterium „Okres gwarancji i serwisu Sprzętu dydaktycznego oraz aktualizacji Oprogramowania” P(AiG) zostaną obliczone po uwzględnieniu tego, że Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji, serwisu oraz aktualizacji wynosił 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. Podanie krótszego okresu spowoduje odrzucenie oferty. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że maksymalny okres gwarancji, serwisu oraz aktualizacji może wynosić 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. Punkty za kryterium „Okres gwarancji i serwisu oraz aktualizacji” P(AiG) – maksymalnie 20 punktów – zostaną obliczone w następujący sposób: P(AiG) = [AiGbad (miesiące)/ AiGmax (miesiące)] x 20 gdzie: 1) P(AiG) - liczba punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Okres gwarancji, serwisu oraz aktualizacji”; 2) AiGbad - okres gwarancji, serwisu oraz aktualizacji badanej oferty; 3) AiGmax - najdłuższy okres gwarancji, serwisu oraz aktualizacji spośród złożonych ofert (z pominięciem ofert złożonych przez wykonawców wykluczonych z postępowania i ofert odrzuconych). 10. Uzyskane punkty zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku. 11. Oferty uszeregowane zostaną pod względem liczby uzyskanych punktów ogółem [P = P(C1) + P(C2) + P(C3) + P(AiG)], w kolejności od najwyższej do najniższej liczby punktów. 12. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów P. 13. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający wybierze Wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe, materiały dydaktyczne
kody CPV 30231300, 39162100, 39162110, 48931000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , oprogramowanie komputerowe , materiały dydaktyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10450032 2024-04-25
godz. 12:00
Łódzkie Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi zgodnie z OPZ d...
10441020 2024-04-26
godz. 07:00
Zachodniopomorskie Dostawę wraz z konfiguracją serwerów z oprogramowaniem dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o. Przedmiotem postępowania jest: Dostawa wraz z konfiguracją ...
10458811 2024-04-26
godz. 08:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa Wyposażenia biur obsługujących uczestników w ramach pre-inkubacji, doradztwa i innych działań merytorycznych w ramach projektu "Podnoszenie i zmian...
10463460 2024-04-29
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług wsparcia i rozwoju dla wybranych informatycznych systemów dziedzinowych (w tym GWD), realizowanych w środowisku technicznym Zamawiającego. Us...
10464862 2024-04-30
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa dwóch urządzeń Fortimail z 36-miesięczną gwarancją i wsparciem technicznym producenta
10456764 2024-04-30
godz. 15:00
Podkarpackie Zakup 6 zestawów sprzętu dydaktycznego dla trenerów i sprzętu biurowego -kserokopiarki CZĘŚĆ I Laptop-6 sztuk Specyfikacja: Wymagane minimalne parametry techniczne: 1. Procesor: - min...
10395711 2024-05-06
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, oprogramowania, danych i wsparcia technicznego do specjalistycznego laboratorium szkoleniowego.
10456361 2024-05-06
godz. 09:15
Śląskie Zapewnienie wsparcia technicznego, serwisu urządzeń i aktualizacji oprogramowania dla systemu kontroli uprzywilejowanego dostępu do systemów informatycznych FUDO
10406424 2024-05-13
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa infrastruktury informatycznej realizowana w ramach zadania p.n. „Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz współpracujących pracowni diagnostycznych w R...
10433205 2024-05-14
godz. 11:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi asysty technicznej do posiadanych przez Zamawiającego licencji ORACLE.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik n...