Przetarg 12198566 - Realizacja usług serwisowych oraz wsparcie systemu...

   
Analizuj Zamówienie 12198566
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-04
przedmiot ogłoszenia
Realizacja usług serwisowych oraz wsparcie systemu informatycznego obsługującego Wojskową Specjalistyczną Przychodnię Lekarską Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kołobrzegu.


1. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja usług serwisowych oraz wsparcie systemu informatycznego obsługującego Wojskową Specjalistyczną Przychodnię Lekarską Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kołobrzegu przez okres 36 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.2. Głównym miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Jedności Narodowej 86/88, 78 – 100 Kołobrzeg.3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu72514300-4 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego4. Do zadań Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą należały:1) kompleksowy serwis oprogramowania SOMED Zamawiającego w ilości 1 sieciowej instalacji systemu (w tym stanowisk znajdujących się w filii Zamawiającego w Mrzeżynie przy ul. Trzebiatowskiej 1, dalej „filia”), tj. w szczególności: a) instalacja i konfiguracja systemu SOMED na wskazanych przez Zamawiającego stacjach roboczych w zakresie posiadanej przez Zamawiającego licencji,b) konfiguracja systemu SOMED obecnie funkcjonującego u Zamawiającego;c) instalacja wszelkich wymaganych aktualizacji systemu SOMED;d) pomoc użytkownikom w obsłudze wszystkich użytkowanych przez Zamawiającego modułów/elementów systemu SOMED;e) konsultacje uzupełniające przy stanowiskach pracy użytkownika, w siedzibie i filii Zamawiającego oraz poprzez zdalne połączenie;f) konsultacje telefoniczne;2) zarządzanie bazą danych Oracle;3) wsparcie Zamawiającego w zakresie elektronicznej wymiany danych z NFZ;4) serwis i diagnostyka sprzętu komputerowego i sieci Zamawiającego w wymiarze:a) serwery fizyczne – 3,b) serwery NAS – 3, c) maszyny wirtualne – 17,d) urządzenia UTM i routery – 4,e) przełączniki zarządzalne – około 12,f) drukarki sieciowe – około 10,g) komputery – około 50, h) inne urządzenia sieciowe – 3;5) pełne zintegrowanie Zamawiającego z systemem CeR w zakresach i terminach wynikających z obowiązujących przepisów prawa, wsparcie Zamawiającego w zakresie wdrożenia CeR dla poszczególnych świadczeń zdrowotnych realizowanych przez Zamawiającego oraz wsparcie Zamawiającego w bieżącej obsłudze centralnej elektronicznej rejestracji po dokonaniu wdrożenia;6) wsparcie Zamawiającego w konfiguracji i obsłudze poczty elektronicznej;7) inne usługi informatyczne zlecane przez Zamawiającego, związane z obsługą pozostałych systemów informatycznych (z uwzględnieniem posiadanych funkcjonalności tych systemów) znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego, a w szczególności: wsparcie w obsłudze systemów finansowo-kadrowych, konfiguracja podpisów elektronicznych, wsparcie w integracji z systemem RTG; 8) wsparcie i konsulting w zakresie rozwoju IT;9) utrzymanie istniejącego lub wdrożenie równoważnego z posiadanym systemu monitoringu infrastruktury IT Zamawiającego w zakresie:a) monitorowania stanu działania samego systemu nadzoru (CPU, RAM, HDD, ruch na interfejsach sieciowych),b) monitorowania maszyny wirtualnej służącej do przechowywania kopii bezpieczeństwa (CPU, RAM, HDD, ruch na interfejsach sieciowych),c) monitorowania pozostałych maszyn wirtualnych i serwerów tj. SZBD Oracle wraz ze wszystkimi instancjami bazodanowymi tj. ADM, HIS, RIS, serwery aplikacyjne, serwery wirtualne (CPU, RAM, HDD, ruch na interfejsach sieciowych),d) Firebox-Watchguard (CPU, RAM, dysk, interfejsy sieciowe oraz ruch sieciowy skonfigurowanych polityk bezpieczeństwa),e) monitorowania zarządzanych aktywnych urządzeń sieciowych (monitorowane wszystkie interfejsy sieciowe oraz informacje na temat Firmware urządzeń),f) monitorowania kontrolerów domeny w zakresie CPU, RAM, HDD, ruchu na interfejsach sieciowych, interfejsów sieciowych, dodatkowo monitorowanie logów bezpieczeństwa na temat kont użytkowników (utworzenie, usunięcie, zablokowanie, odblokowanie, nieuprawnione próby dostępu, nieuprawnione próby instalacji serwisów, wyczyszczenie logów, nieudane próby logowania,g) monitorowania kluczowych stron internetowych wskazanych przez Zamawiającego,Rozwiązanie ma udostępniać pulpity prezentujące ww. parametry użytkownikowi/ administratorowi wraz z konfigurowalnym zestawem powiadomień w przypadku przekroczenia krytycznych wartości wskazanych parametrów. Pulpity mają dodatkowo udostępniać dane w postaci graficznej;9) pełny nadzór nad systemem monitoringu infrastruktury IT opisanym w punkcie 8) powyżej;10) pełny nadzór nad infrastrukturą dostarczoną w ramach projektu POPC;11) wsparcie w zakresie obsługi Centralnej Platformy e-usług MON wdrożonej w ramach projektu POPC (e- zdrowie MON); 12) monitoring komunikatów i korespondencji z CSRiT i, w porozumieniu z Zamawiającym, wdrażanie wymagań opisanych przez ten organ, gdzie koszty niezbędnych materiałów pokrywa Zamawiający;13) zapewnienie wsparcia w aktualizacji strony WWW Zamawiającego - wymagana znajomość WordPress, HTML5;14) zapewnienie możliwości interwencji serwisowych na miejscu w siedzibie lub filii Zamawiającego w ciągu 30 minut w przypadku wystąpienia awarii krytycznej dotyczącej serwerów lub infrastruktury serwerowej;15) zapewnienie możliwości interwencji serwisowych na miejscu w siedzibie lub filii Zamawiającego w ciągu 1 godziny w przypadku wystąpienia awarii sprzętu informatycznego w przypadku niemożliwości usunięcia awarii w sposób zdalny;16) zapewnienie dostępności serwisu w godzinach 8.00-16.30 w dni robocze;17) zapewnienie dostępności jednego konsultanta IT w siedzibie Zamawiającego w każdy dzień roboczy w godzinach 8.00 – 11.00;18) zapewnienie dostępu do całodobowego serwisu w przypadku zlecenia realizacji usług dodatkowych, dodatkowo płatnych i realizowanych poza godzinami pracy serwisu;19) zapewnienie utrzymania istniejącego lub wdrożenie równoważnego z posiadanym monitoringu infrastruktury serwerowo-sieciowej na zasobach w pełni niezależnych od zasobów Zamawiającego (poza siedzibą Zamawiającego i na zasobach Wykonawcy). W przypadku wdrożenia Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania w ciągu 3 dni roboczych liczonych od dnia podpisania umowy;20) zapewnienie utrzymania infrastruktury dostarczonej w ramach projektu POPC;21) zapewnienie utrzymania Centralnej Platformy e-usług MON uruchomionej w ramach projektu POPC (e- zdrowie MON);22) monitorowanie bieżących komunikatów i korespondencji z CSRiT i wdrażanie wymaganej przez ten organ polityki informatycznej.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części: Podział przedmiotowego zamówienia na części jest niezasadny z punktu widzenia technicznego i organizacyjnego. Podział zakresu zamówienia na części, które składałyby się na całość zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego.8. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia katalogu elektronicznego do składanej oferty.9. Zamawiający nie zastrzega aby o udzielenie zamówienia mogli ubiegać się wyłącznie Wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni Wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. 11. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, o których mowa w art. 60 i art. 121 ustawy PZP.13. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej.14. Zamawiający nie przewiduje możliwości sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, dostępnych na miejscu u Zamawiającego.15. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.16. Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia.17. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

WSPL-DL.2612.1.2025
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa
kody CPV 72253200, 72267000, 72514300, 72611000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe , serwis, naprawa