Przetarg 8668042 - REALIZACJA szkoleń i zajęć podnoszących kompetencje i...

   
Analizuj Zamówienie 8668042 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-01-24
przedmiot ogłoszenia
REALIZACJA szkoleń i zajęć podnoszących kompetencje i kwalifikacje zawodowe uczniów ZSGiH w Chełmie w ramach projektu „Najlepsi, b
o profesjonalni

Część 1: Zadanie nr 1Realizacja szkoleń zawodowych grupowych pn. „Opiekun obozów i kolonii wędrownych” dla uczniów ZSGiH w Chełmie kształcących się w zawodach technik obsługi turystycznej i technik hotelarstwa w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni”1) ORGANIZACJA SZKOLENIAa) Zajęcia będą realizowane w grupach – od 8 do 14 os. b) Ilość grup: łącznie 3 grupyc) Ilość godzin zajęć: 3 grupy * 36 godzin; łącznie 108 godzin (przez godzinę zajęć należy rozumieć godzinę dydaktyczną, czyli 45 minut); realizacja zajęć w blokach po 3-4 godz.d) Termin realizacji: 19 miesięcy od dnia zawarcia umowy do – nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku – na podstawie harmonogramów opracowanych we współpracy z Zamawiającym na co najmniej 14 dni wcześniej przed planowanym terminem realizacji zajęć w danej grupie (możliwość realizacji zajęć w dni nauki szkolnej, poza obowiązkowymi godzinami zajęć szkolnych uczestników, max do godz. 19:00, w okresie ferii zimowych/letnich oraz w soboty w godz. 8-16);e) Miejsce realizacji zajęć: pracownie zawodowe Zamawiającego – Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie, ul. Reformacka 13, 22-100 Chełmf) W cenie usługi: dla każdego Uczestnika materiały szkoleniowe w formie papierowej i/lub elektronicznej 2) ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY:a) Zapewnienie trenera posiadającego kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia; b) Realizacja zajęć zgodnie z programem i harmonogramemc) Przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych w formie papierowej i/lub elektronicznej – najpóźniej w ostatnim dniu zajęć; d) Przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych/sprawdzianów (minimum 2 w cyklu szkolenia każdej grupy) badających stopień opanowania treści programowych, nabycia kompetencji.e) Wydanie (w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć) uczestnikom zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i nabycie kompetencji – zgodnie z programem szkolenia;f) Przekazanie w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji szkolenia oryginałów list obecności, dzienników zajęć, ankiet ewaluacyjnych/sprawdzianów, wzorów zaświadczeń, potwierdzenia przekazania Uczestnikom zaświadczeń, materiałów szkoleniowych oraz innych dokumentów z realizowanego szkolenia.g) Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia, dzienników zajęć, list obecności dostarczonych przez Zamawiającegoh) ze względu na zmieniające się obostrzenia sanitarne związane z epidemią COVID-19 oraz kierowanie przez Sanepid uczniów na kwarantannę/izolację w dniu zdiagnozowania zagrożenia epidemiologicznego, Wykonawca zobowiązuje się do gotowości do bezkosztowego przesunięcia/zmiany terminu/odwołania zaplanowanego szkolenia w terminie wskazanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie, jednak nie dłuższym niż 7 dni, pomiędzy dniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do zmiany terminu realizacji zamówienia (realizacji szkoleń/kursów), a dniem rozpoczęcia jego realizacji3) ZAMAWIAJĄCY udostępnia nieodpłatnie pracownie/sale na realizację zajęć.4) Cena oferty winna uwzględniać koszt realizacji 108 godzin zajęć, przy zastosowaniu jednostki miary: godzina (sposób obliczania ceny oferty – zgodnie z Rozdz. 13, ust. 13.1 SWZ).

Część 2: Zadanie nr 2Realizacja szkoleń zawodowych grupowych pn. „Obsługa kasy fiskalnej” i „Obsługa drukarki fiskalnej” dla uczniów ZSGiH w Chełmie w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni” I. SZKOLENIE: OBSŁUGA DRUKARKI FISKALNEJ"1) ORGANIZACJA SZKOLENIA a) Zajęcia będą realizowane w grupach – od 8 do 14 os. b) Ilość grup szkolenia - łącznie 3 grupy (maksymalna łączna liczba uczestników 30 os.)c) Ilość godzin zajęć (przez godzinę zajęć należy rozumieć godzinę dydaktyczną, czyli 45 minut); realizacja zajęć w blokach po 3-4 godz.: 3 grupy *16godz., tj. łącznie 48 godzd) Termin realizacji: 19 miesięcy od dnia zawarcia do nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku – na podstawie harmonogramów opracowanych we współpracy z Zamawiającym na co najmniej 14 dni wcześniej przed planowanym terminem realizacji zajęć w danej grupie (możliwość realizacji zajęć we wszystkie dni tygodnia, poza obowiązkowymi godzinami zajęć szkolnych uczestników);e) Miejsce realizacji zajęć: pracownie zawodowe Zamawiającego – Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie, ul. Reformacka 13, 22-100 Chełmf) W cenie usługi: dla każdego Uczestnika materiały szkoleniowe w formie papierowej i/lub elektronicznej g) Zamawiający udostępnia nieodpłatnie drukarki fiskalne, niezbędne do realizacji programu szkolenia.2) ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY a) Zapewnienie trenera posiadającego kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia; b) Realizacja zajęć zgodnie z programem i harmonogramemc) Przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych w formie papierowej i/lub elektronicznej – najpóźniej w ostatnim dniu zajęć; d) Przeprowadzenie sprawdzianu/egzaminu badającego stopień opanowania treści programowych, nabycia kompetencji – sporządzenie zestawienia/analizy wyników;e) Wydanie (w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć) uczestnikom zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i nabycie kompetencji – zgodnie z programem szkolenia;f) Przekazanie w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji szkolenia oryginałów list obecności, dzienników zajęć, ankiet ewaluacyjnych/sprawdzianów, wzorów zaświadczeń, potwierdzenia przekazania Uczestnikom zaświadczeń, materiałów szkoleniowych oraz innych dokumentów z realizowanego szkolenia.g) Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia, dzienników zajęć, list obecności dostarczonych przez Zamawiającegoh) ze względu na zmieniające się obostrzenia sanitarne związane z epidemią COVID-19 oraz kierowanie przez Sanepid uczniów na kwarantannę/izolację w dniu zdiagnozowania zagrożenia epidemiologicznego, Wykonawca zobowiązuje się do gotowości do bezkosztowego przesunięcia/zmiany terminu/odwołania zaplanowanego szkolenia w terminie wskazanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie, jednak nie dłuższym niż 7 dni, pomiędzy dniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do zmiany terminu realizacji zamówienia (realizacji szkoleń/kursów), a dniem rozpoczęcia jego realizacji3) ZAMAWIAJĄCY udostępnia nieodpłatnie pracownie/sale na realizację zajęć oraz drukarki fiskalneII. I. SZKOLENIE: OBSŁUGA KASY FISKALNEJ1) ORGANIZACJA SZKOLENIA a) Zajęcia będą realizowane w grupach – od 8 do 14 os. b) Ilość grup szkolenia łącznie 15 grup (maksymalna łączna liczba uczestników - 150 os.)c) Ilość godzin zajęć (przez godzinę zajęć należy rozumieć godzinę dydaktyczną, czyli 45 minut); realizacja zajęć w blokach po 3-4 godz.: 15 grup *12 godz., tj. łącznie 180 godz.d) Termin realizacji: 19 miesięcy od dnia zawarcia do nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku – na podstawie harmonogramów opracowanych we współpracy z Zamawiającym na co najmniej 14 dni wcześniej przed planowanym terminem realizacji zajęć w danej grupie (możliwość realizacji zajęć we wszystkie dni tygodnia, poza obowiązkowymi godzinami zajęć szkolnych uczestników);e) Miejsce realizacji zajęć: pracownie zawodowe Zamawiającego – Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie, ul. Reformacka 13, 22-100 Chełmf) W cenie usługi: dla każdego Uczestnika materiały szkoleniowe w formie papierowej i/lub elektronicznej g) Zamawiający udostępnia nieodpłatnie kasy fiskalne, niezbędne do realizacji programu szkolenia.2) ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY:a) Zapewnienie trenera posiadającego kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia; b) Realizacja zajęć zgodnie z programem i harmonogramemc) Przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych w formie papierowej i/lub elektronicznej – najpóźniej w ostatnim dniu zajęć; d) Przeprowadzenie sprawdzianu/egzaminu badającego stopień opanowania treści programowych, nabycia kompetencji – sporządzenie zestawienia/analizy wyników;e) Wydanie (w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć) uczestnikom zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i nabycie kompetencji – zgodnie z programem szkolenia;i) Przekazanie w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji szkolenia oryginałów list obecności, dzienników zajęć, wzorów zaświadczeń, ankiet ewaluacyjnych/sprawdzianów, wzorów zaświadczeń, potwierdzenia przekazania Uczestnikom zaświadczeń, materiałów szkoleniowych oraz innych dokumentów z realizowanego szkolenia.f) Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia, dzienników zajęć, list obecności dostarczonych przez Zamawiającegog) ze względu na zmieniające się obostrzenia sanitarne związane z epidemią COVID-19 oraz kierowanie przez Sanepid uczniów na kwarantannę/izolację w dniu zdiagnozowania zagrożenia epidemiologicznego, Wykonawca zobowiązuje się do gotowości do bezkosztowego przesunięcia/zmiany terminu/odwołania zaplanowanego szkolenia w terminie wskazanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie, jednak nie dłuższym niż 7 dni, pomiędzy dniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do zmiany terminu realizacji zamówienia (realizacji szkoleń/kursów), a dniem rozpoczęcia jego realizacji3. ZAMAWIAJĄCY udostępnia nieodpłatnie pracownie/sale na realizację zajęć oraz kasy fiskalneCena oferty zad. 2. winna uwzględniać koszt realizacji 228 (48+180) godzin zajęć, przy zastosowaniu jednostki miary: godzina (sposób obliczania ceny oferty – zgodnie z Rozdz. 13, ust. 13.1).

Część 3: Zadanie nr 3Realizacja zajęć grupowych pn. „Prawa pracownika” dla uczniów ZSGiH w Chełmie w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni” 1. ORGANIZACJA SZKOLENIAa) Zajęcia będą realizowane w grupach – od 8 do 12 os. b) Ilość grup: łącznie 6 grupc) Ilość godzin zajęć: 6 grup * 3 godziny; łącznie 18 godzin (przez godzinę zajęć należy rozumieć godzinę dydaktyczną, czyli 45 minut); d) Termin realizacji: 19 miesięcy od dnia zawarcia do nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku – na podstawie harmonogramów opracowanych we współpracy z Zamawiającym na co najmniej 14 dni wcześniej przed planowanym terminem realizacji zajęć w danej grupie (możliwość realizacji zajęć we wszystkie dni tygodnia, poza obowiązkowymi godzinami zajęć szkolnych uczestników);e) Miejsce realizacji zajęć: pracownie zawodowe Zamawiającego – Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie, ul. Reformacka 13, 22-100 Chełmf) W cenie usługi: dla każdego Uczestnika materiały szkoleniowe w formie papierowej i/lub elektronicznej 2. ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY:a) Zapewnienie trenera-prawnika posiadającego kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia; b) Realizacja zajęć zgodnie z programem i harmonogramemc) Przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych w formie papierowej i/lub elektronicznej – najpóźniej w ostatnim dniu zajęć; d) Wydanie (w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć) uczestnikom zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i nabycie kompetencji – zgodnie z programem szkolenia;e) Przekazanie w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji szkolenia oryginałów list obecności, dzienników zajęć wzorów zaświadczeń, potwierdzenia przekazania Uczestnikom zaświadczeń, materiałów szkoleniowych oraz innych dokumentów zrealizowanego szkolenia;f) Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia, dzienników zajęć, list obecności dostarczonych przez Zamawiającego;g) ze względu na zmieniające się obostrzenia sanitarne związane z epidemią COVID-19 oraz kierowanie przez Sanepid uczniów na kwarantannę/izolację w dniu zdiagnozowania zagrożenia epidemiologicznego, Wykonawca zobowiązuje się do gotowości do bezkosztowego przesunięcia/zmiany terminu/odwołania zaplanowanego szkolenia w terminie wskazanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie, jednak nie dłuższym niż 7 dni, pomiędzy dniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do zmiany terminu realizacji zamówienia (realizacji szkoleń/kursów), a dniem rozpoczęcia jego realizacji3. ZAMAWIAJĄCY udostępnia nieodpłatnie pracownie/sale na realizację zajęć.4. Cena oferty winna uwzględniać koszt realizacji 18 godzin zajęć, przy zastosowaniu jednostki miary: godzina (sposób obliczania ceny oferty – zgodnie z Rozdz. 13, ust. 13.1 SWZ).

Część 4: Realizacja zajęć grupowych pn. „Techniki szybkiego uczenia się” dla uczniów ZSGiH w Chełmie w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni” 1) ORGANIZACJA SZKOLENIAa) Zajęcia będą realizowane w grupach – od 8 do 12 os. b) Ilość grup: łącznie 6 grupc) Ilość godzin zajęć: 6 grup * 24 godziny; łącznie 144 godziny (przez godzinę zajęć należy rozumieć godzinę dydaktyczną, czyli 45 minut); realizacja zajęć w blokach po 3-4 godz.d) Termin realizacji: 19 miesięcy od dnia zawarcia do nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku – na podstawie harmonogramów opracowanych we współpracy z Zamawiającym na co najmniej 14 dni wcześniej przed planowanym terminem realizacji zajęć w danej grupie (możliwość realizacji zajęć we wszystkie dni tygodnia, poza obowiązkowymi godzinami zajęć szkolnych uczestników);e) Miejsce realizacji zajęć: pracownie zawodowe Zamawiającego – Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie, ul. Reformacka 13, 22-100 Chełmf) W cenie usługi: dla każdego Uczestnika materiały szkoleniowe w formie papierowej i/lub elektronicznej 2) ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY:a) Zapewnienie trenera posiadającego kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia; b) Realizacja zajęć zgodnie z programem i harmonogramemc) Przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych w formie papierowej i/lub elektronicznej – najpóźniej w ostatnim dniu zajęć; i) Przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych/sprawdzianów (minimum 2 w cyklu szkolenia każdej grupy) badających stopień opanowania treści programowych, nabycia kompetencji – sporządzenie zestawienia/analizy wyników;d) Wydanie (w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć) uczestnikom zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i nabycie kompetencji – zgodnie z programem szkolenia;e) Przekazanie w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji szkolenia oryginałów list obecności, dzienników zajęć, ankiet ewaluacyjnych/sprawdzianów, wzorów zaświadczeń, potwierdzenia przekazania Uczestnikom zaświadczeń, materiałów szkoleniowych Uczestnikom oraz innych dokumentów z realizowanego szkolenia;f) Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia, dzienników zajęć, list obecności dostarczonych przez Zamawiającegog) ze względu na zmieniające się obostrzenia sanitarne związane z epidemią COVID-19 oraz kierowanie przez Sanepid uczniów na kwarantannę/izolację w dniu zdiagnozowania zagrożenia epidemiologicznego, Wykonawca zobowiązuje się do gotowości do bezkosztowego przesunięcia/zmiany terminu/odwołania zaplanowanego szkolenia w terminie wskazanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie, jednak nie dłuższym niż 7 dni, pomiędzy dniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do zmiany terminu realizacji zamówienia (realizacji szkoleń/kursów), a dniem rozpoczęcia jego realizacji3) ZAMAWIAJĄCY udostępnia nieodpłatnie pracownie/sale na realizację zajęć.4) Cena oferty winna uwzględniać koszt realizacji 144 godzin zajęć, przy zastosowaniu jednostki miary: godzina (sposób obliczania ceny oferty – zgodnie z Rozdz. 13, ust. 13.1 SWZ).

ZSGiH.2710.6.2022
branża Edukacja, szkolenia
podbranża edukacja, szkolenia zawodowe
kody CPV 80000000, 80530000, 80570000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: edukacja , szkolenia zawodowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10431542 2024-04-18
godz. 12:00
Łódzkie Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia pn. Manicure hybrydowy, basic podstawy przedłużania, uzupełnienie i tempo pracy dla 1 osoby w ramach Funduszu Pracy.
10432819 2024-04-22
godz. 23:59
Mazowieckie część 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja usługi szkoleniowej tj. przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń językowych z zakresu wskazanego w tabeli nr 1 dla nauczycie...
10440480 2024-04-23
godz. 23:59
Zachodniopomorskie Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa szkolenia dla uczniów/ uczennic zgodnie ze specyfikacją przedstawioną poniżej. Powstaje w kontekście projektu FEDS.08.01-IZ.00-0016/2...
10452327 2024-04-25
godz. 11:00
Małopolskie Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z eg...
10465872 2024-04-25
godz. 15:30
Lubelskie usługa organizacji i przeprowadzenie szkolenia pn: Szkolenie okresowe na przewóz rzeczy wraz z prawem jazdy kat. C+E dla 1 osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w ...
10457114 2024-04-26
godz. 09:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjno-psychologiczne dla studentów Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie.2. Usługi, o których mowa w ust. 1 będą realizowane w wym...
10463166 2024-04-26
godz. 09:00
Mazowieckie 2233.9.2024 Kurs przyuczający do zawodu "Technolog robót wykończeniowych" dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Warszawie-Grochowie PRZEDMIOT POS...
10486102 2024-05-06
godz. 09:00
Świętokrzyskie Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA Część 1: Prowadzący pozalekcyjne zajęcia ko...
10484484 2024-05-06
godz. 09:00
Małopolskie Dostawa testów CliftonStrenghts do szacowania potencjału rozwojowego kadry dydaktycznej AGH oraz realizacja warsztatów mentorskich dla kadry dydaktycznej AGH DE-dzp.272-195/24 Przedmiote...
10482049 2024-05-06
godz. 15:00
Lubelskie 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń umożliwiających nauczycielom zdobywanie dodatkowych kwalifikacji zawodowych wraz z z...