Przetarg 7401511 - Przywrócenie zdegradowanej świetlicy w Nowym Cydzynie...

   
Analizuj Zamówienie 7401511 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-25
przedmiot ogłoszenia
Przywrócenie zdegradowanej świetlicy w Nowym Cydzynie funkcji kulturalnych wraz z zagospodarowaniem terenu – ETAP I
Numer referen
cyjny: GPT.271.4.2020

1 Przedmiotem zamówienia są prace budowlane obejmujące budynek położony w miejscowości Nowy Cydzyn 79 oraz jego otoczenie (teren działki nr 366/2). Przedsięwzięcie swoim zakresem obejmuje: Część I - Wymiana dachu, montaż instalacji odgromowej i fotowoltaicznej 1) Wymiana pokrycia dachowego: a) Rozbiórka połaci dachowej z blachy trapezowej (blacha pozostaje dla Zamawiającego), b) Rozbiórka deskowania – około 20% powierzchni dachu z uwagi na liczne ubytki, c) Przemurowanie istniejących kominów i ich udrożnienie, d) Wykonanie nowego deskowania, opapowania, ołacenie dachu oraz wykonanie nowego pokrycia z blachodachówki o gr. blachy 0,55 mm, e) Wykonanie nowych obróbek blacharskich, gąsiorów, płotków śniegowych, rynien o średnicy 125 mm i rur spustowych o średnicy 100 mm, f) Wykonanie nowej podbitki z perforowanego pcv (szer. okapu 60 cm), g) Wykonanie ocieplenia stropu nad parterem z wełny skalnej twardej o wsp. Lambda 0,033 W/mK, na folii budowlanej. 2) Montaż instalacji odgromowej. 3) Montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku, oraz inne prace towarzyszące wymagane do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. Część II – Wykonanie ciągów pieszych i jezdnych, schodów, montaż stojaka na rowery 1) Wykonanie ciągów pieszych, 2 ) Ciągi jezdne i parkingi, 3) Wykonanie schodów wejściowych na gruncie (w tym stojak na 8 sztuk rowerów), oraz inne prace towarzyszące wymagane do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. Zakres robót został określony w projektach, PFU, rysunkach i przedmiarach robót. Zamawiający oświadcza, że przedmiar robót nie jest dokumentem podstawowym do ustalenia ceny ofertowej. 2. Zawarte w załącznikach określających szczegółowy zakres prac i przedmiot zamówienia do niniejszej SIWZ nazwy materiałów/urządzeń, producentów, czy znaków towarowych podano jako przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy oraz mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Materiały/urządzenia do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres zgodny ze złożoną ofertą lecz nie krótszy niż 3 lata (36 miesięcy) od dnia odebrania przez Zamawiającego robot budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wyżej wymieniony warunek nie dotyczy całej instalacji fotowoltaicznej. Zamawiający wymaga minimum 60 miesięcy gwarancji na zainstalowane moduły fotowoltaiczne i inwerter (falownik). 4. W przypadku zaproponowania krótszych okresów gwarancji oferta, jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona. 5. Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, aby podczas wykonywania przedmiotu zamówienia uwzględnić wymagania osób niepełnosprawnych oraz dostępność dla nich bezpiecznego dojazdu i wejść oraz dla osób fizycznych korzystających z budynku. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców osób na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności objętych przedmiotowym zamówieniem (czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie - pracownicy fizyczni wykonujący zamówienie), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Wymiana dachu, montaż instalacji odgromowej i fotowoltaicznej
1) Wymiana pokrycia dachowego: a) Rozbiórka połaci dachowej z blachy trapezowej (blacha pozostaje dla Zamawiającego), b) Rozbiórka deskowania – około 20% powierzchni dachu z uwagi na liczne ubytki, c) Przemurowanie istniejących kominów i ich udrożnienie, d) Wykonanie nowego deskowania, opapowania, ołacenie dachu oraz wykonanie nowego pokrycia z blachodachówki o gr. blachy 0,55 mm, e) Wykonanie nowych obróbek blacharskich, gąsiorów, płotków śniegowych, rynien o średnicy 125 mm i rur spustowych o średnicy 100 mm, f) Wykonanie nowej podbitki z perforowanego pcv (szer. okapu 60 cm), g) Wykonanie ocieplenia stropu nad parterem z wełny skalnej twardej o wsp. Lambda 0,033 W/mK, na folii budowlanej. 2) Montaż instalacji odgromowej. 3) Montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku, oraz inne prace towarzyszące wymagane do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia.

Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie ciągów pieszych i jezdnych, schodów, montaż stojaka na rowery
1) Wykonanie ciągów pieszych, 2 ) Ciągi jezdne i parkingi, 3) Wykonanie schodów wejściowych na gruncie (w tym stojak na 8 sztuk rowerów), oraz inne prace towarzyszące wymagane do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540058688-N-2020 z dnia: 2020-04-03
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
1 Przedmiotem zamówienia są prace budowlane obejmujące budynek położony w miejscowości Nowy Cydzyn 79 oraz jego otoczenie (teren działki nr 366/2). Przedsięwzięcie swoim zakresem obejmuje: Część I - Wymiana dachu, montaż instalacji odgromowej i fotowoltaicznej 1) Wymiana pokrycia dachowego: a) Rozbiórka połaci dachowej z blachy trapezowej (blacha pozostaje dla Zamawiającego), b) Rozbiórka deskowania – około 20% powierzchni dachu z uwagi na liczne ubytki, c) Przemurowanie istniejących kominów i ich udrożnienie, d) Wykonanie nowego deskowania, opapowania, ołacenie dachu oraz wykonanie nowego pokrycia z blachodachówki o gr. blachy 0,55 mm, e) Wykonanie nowych obróbek blacharskich, gąsiorów, płotków śniegowych, rynien o średnicy 125 mm i rur spustowych o średnicy 100 mm, f) Wykonanie nowej podbitki z perforowanego pcv (szer. okapu 60 cm), g) Wykonanie ocieplenia stropu nad parterem z wełny skalnej twardej o wsp. Lambda 0,033 W/mK, na folii budowlanej. 2) Montaż instalacji odgromowej. 3) Montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku, oraz inne prace towarzyszące wymagane do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. Część II – Wykonanie ciągów pieszych i jezdnych, schodów, montaż stojaka na rowery 1) Wykonanie ciągów pieszych, 2|) Ciągi jezdne i parkingi, 3) Wykonanie schodów wejściowych na gruncie (w tym stojak na 8 sztuk rowerów), oraz inne prace towarzyszące wymagane do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. Zakres robót został określony w projektach, PFU, rysunkach i przedmiarach robót. Zamawiający oświadcza, że przedmiar robót nie jest dokumentem podstawowym do ustalenia ceny ofertowej. 2. Zawarte w załącznikach określających szczegółowy zakres prac i przedmiot zamówienia do niniejszej SIWZ nazwy materiałów/urządzeń, producentów, czy znaków towarowych podano jako przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy oraz mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Materiały/urządzenia do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres zgodny ze złożoną ofertą lecz nie krótszy niż 3 lata (36 miesięcy) od dnia odebrania przez Zamawiającego robot budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wyżej wymieniony warunek nie dotyczy całej instalacji fotowoltaicznej. Zamawiający wymaga minimum 60 miesięcy gwarancji na zainstalowane moduły fotowoltaiczne i inwerter (falownik). 4. W przypadku zaproponowania krótszych okresów gwarancji oferta, jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona. 5. Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, aby podczas wykonywania przedmiotu zamówienia uwzględnić wymagania osób niepełnosprawnych oraz dostępność dla nich bezpiecznego dojazdu i wejść oraz dla osób fizycznych korzystających z budynku. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców osób na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności objętych przedmiotowym zamówieniem (czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie - pracownicy fizyczni wykonujący zamówienie), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.).
W ogłoszeniu powinno być:
1 Przedmiotem zamówienia są prace budowlane obejmujące budynek położony w miejscowości Nowy Cydzyn 79 oraz jego otoczenie (teren działki nr 366/2). Przedsięwzięcie swoim zakresem obejmuje: Część I - Wymiana dachu, montaż instalacji odgromowej i fotowoltaicznej 1) Wymiana pokrycia dachowego: a) Rozbiórka połaci dachowej z blachy trapezowej (blacha pozostaje dla Zamawiającego), b) Rozbiórka deskowania – około 20% powierzchni dachu z uwagi na liczne ubytki, c) Przemurowanie istniejących kominów i ich udrożnienie, d) Wykonanie nowego deskowania, opapowania, ołacenie dachu oraz wykonanie nowego pokrycia z blachodachówki o gr. blachy 0,55 mm, e) Wykonanie nowych obróbek blacharskich, gąsiorów, płotków śniegowych, rynien o średnicy 125 mm i rur spustowych o średnicy 100 mm, 2) Montaż instalacji odgromowej. 3) Montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku, oraz inne prace towarzyszące wymagane do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. Część II – Wykonanie ciągów pieszych i jezdnych, schodów, montaż stojaka na rowery 1) Wykonanie ciągów pieszych, 2|) Ciągi jezdne i parkingi, 3) Wykonanie schodów wejściowych na gruncie (w tym stojak na 8 sztuk rowerów), oraz inne prace towarzyszące wymagane do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. Zakres robót został określony w projektach, PFU, rysunkach i przedmiarach robót. Zamawiający oświadcza, że przedmiar robót nie jest dokumentem podstawowym do ustalenia ceny ofertowej. 2. Zawarte w załącznikach określających szczegółowy zakres prac i przedmiot zamówienia do niniejszej SIWZ nazwy materiałów/urządzeń, producentów, czy znaków towarowych podano jako przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy oraz mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Materiały/urządzenia do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres zgodny ze złożoną ofertą lecz nie krótszy niż 3 lata (36 miesięcy) od dnia odebrania przez Zamawiającego robot budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wyżej wymieniony warunek nie dotyczy całej instalacji fotowoltaicznej. Zamawiający wymaga minimum 60 miesięcy gwarancji na zainstalowane moduły fotowoltaiczne i inwerter (falownik). 4. W przypadku zaproponowania krótszych okresów gwarancji oferta, jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona. 5. Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, aby podczas wykonywania przedmiotu zamówienia uwzględnić wymagania osób niepełnosprawnych oraz dostępność dla nich bezpiecznego dojazdu i wejść oraz dla osób fizycznych korzystających z budynku. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców osób na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności objętych przedmiotowym zamówieniem (czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie - pracownicy fizyczni wykonujący zamówienie), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.).


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: Część nr 1, 1)
W ogłoszeniu jest:
1) Wymiana pokrycia dachowego: a) Rozbiórka połaci dachowej z blachy trapezowej (blacha pozostaje dla Zamawiającego), b) Rozbiórka deskowania – około 20% powierzchni dachu z uwagi na liczne ubytki, c) Przemurowanie istniejących kominów i ich udrożnienie, d) Wykonanie nowego deskowania, opapowania, ołacenie dachu oraz wykonanie nowego pokrycia z blachodachówki o gr. blachy 0,55 mm, e) Wykonanie nowych obróbek blacharskich, gąsiorów, płotków śniegowych, rynien o średnicy 125 mm i rur spustowych o średnicy 100 mm, f) Wykonanie nowej podbitki z perforowanego pcv (szer. okapu 60 cm), g) Wykonanie ocieplenia stropu nad parterem z wełny skalnej twardej o wsp. Lambda 0,033 W/mK, na folii budowlanej. 2) Montaż instalacji odgromowej. 3) Montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku, oraz inne prace towarzyszące wymagane do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia.
W ogłoszeniu powinno być:
1) Wymiana pokrycia dachowego: a) Rozbiórka połaci dachowej z blachy trapezowej (blacha pozostaje dla Zamawiającego), b) Rozbiórka deskowania – około 20% powierzchni dachu z uwagi na liczne ubytki, c) Przemurowanie istniejących kominów i ich udrożnienie, d) Wykonanie nowego deskowania, opapowania, ołacenie dachu oraz wykonanie nowego pokrycia z blachodachówki o gr. blachy 0,55 mm, e) Wykonanie nowych obróbek blacharskich, gąsiorów, płotków śniegowych, rynien o średnicy 125 mm i rur spustowych o średnicy 100 mm. 2) Montaż instalacji odgromowej. 3) Montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku, oraz inne prace towarzyszące wymagane do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia.
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Drogownictwo
podbranża malowanie, remont, wykończenie, przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń, drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 9331200, 45233120, 45233260, 45261000, 45310000, 45312311
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń , drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10457108 2024-05-09
godz. 12:00
Podlaskie 1. Przedmiot i zakres inwestycji: Budowa drogi gminnej w miejscowości Płaska, gmina Płaska – w formule „zaprojektuj i wybuduj”Zakres zadania obejmuje:Zamówienie obejmuje zaprojekto...
10451254 2024-05-09
godz. 12:00
Dolnośląskie Przebudowa mostu w miejscowości Pławna Dolna 1. Przedmiotem zamówienia jest most drogowy zlokalizowany na działkach o nr: 149/1, 98, 106 Obręb 021202_5.0008 Pławna, gmina Lubomierz wr...
10395060 2024-05-10
godz. 00:00
Dolnośląskie Remont elewacji frontowej wraz z balkonami, i elewacji tylnej wraz z balkonami i ociepleniem, hydroizolacja piwnic, budowa świetlika na dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnego przy ul. ...
10422846 2024-05-10
godz. 13:30
Zachodniopomorskie Remont balkonu (posadzka, izolacja) przynależnego do lokalu nr 3 kl. Limanowskiego 7 w budynku przy ul. Limanowskiego 7 Emilii Plater la w Szczecinku.
10479872 2024-05-10
godz. 15:00
Mazowieckie Wykonanie robót remontowo- budowlanych w następującym zakresie: 1. Malowanie klatek schodowych w budynkach przy ul. Marysieńki 4, ul. Jagiellońska 21, ul. Sobieskiego 12, ul. Aleja 3 Ma...
10439248 2024-05-13
godz. 13:00
Lubuskie Wymiana stropu nad piwnicą w obrębie lokalu mieszkalnego nr 2 budynku przy ul. Sportowej 6 w Lubsku
10456758 2024-05-14
godz. 09:00
Podkarpackie ROZDZIA VI. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Adaptacja budynku socjalnego przy Zakładzie Karnym w Łupkowie na...
10448942 2024-05-16
godz. 00:00
Podlaskie Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Łomża W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub ekipy do prac wykończeniowych Inwestycje na terenie woj.podlaskiego. W...
10467290 2024-05-19
godz. 00:00
Małopolskie Zlecę prace remontowo-budowlane - Nowy Sącz Poszukuję brygady/firmy do prac remontowo-budowlanych. Inwestycje z zamówień publicznych na terenie Nowego Sącza. Rozpoczęcie prac możliwe...
9540358 2024-06-05
godz. 10:00
Pomorskie Zamówienie zostało podzielone na trzy etapy:Etap I – Rozbudowa drogi nr 1405G (ul. Wejherowska) wraz z budową ronda na skrzyżowaniu Wejherowska – Szkolna – Kartuska w Szemudzie.Eta...