Przetarg 8461928 - Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla uczniów...

   
Analizuj Zamówienie 8461928 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-10-14
przedmiot ogłoszenia
Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla uczniów Szkół Podstawowych i Przedszkola na terenie gminy Grajewo w okresie od 03.01.
2022 r. do 31.12.2022 r.

Część 1: Zadanie nr 1 - „Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla uczniów Szkół Podstawowych”.Przygotowane posiłki dostarczane będą do niżej wymienionych szkół:1) Szkoła Podstawowa w Danówku, Danówek 7, 19-200 Grajewo;2) Szkoła Podstawowa Pomnik 1000-lecia Państwa Polskiego im. Marii Konopnickiej w Białaszewie, Białaszewo, ul. Mikołaja Kopernika 2, 19-200 Grajewo;3) Szkoła Podstawowa w Wierzbowie, Wierzbowo 7, 19-200 Grajewo.1. Posiłki będą dostarczane dzieciom i młodzieży szkół, podopiecznym Ośrodka oraz osobom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie decyzji wydawanych przez kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grajewie zgodnie z przepisami ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t.j. Dz. U z 2019 r, poz. 1507 ze zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie realizacji modelu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” dotyczącego wspierania w latach 2019-2023 organów prowadzących publiczne szkoły podstawowe w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki przez organizację stołówek i miejsc spożywania posiłków z dnia 5 lutego 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 267). 2. Ilość zamawianych posiłków dziennie szacuje się średnio:1) W okresie od 03 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. dla: a) Szkoły Podstawowej Pomnik 1000-lecia Państwa Polskiego im. Marii Konopnickiej w Białaszewie ok. 35 szt. dziennie przez 187 dni, tj. ok. 6 545 posiłków,b) Szkoły Podstawowej w Danówku ok. 32 szt. dziennie przez 187 dni, tj. ok. 5 984 posiłków,c) Szkoły Podstawowej w Wierzbowie ok. 55 szt. dziennie przez 187 dni, tj. ok. 10 285 posiłków.Razem szacunkowa ilość posiłków dziennie ok. 122. 2) Ogółem szacunkowa ilość posiłków w okresie od 03.01.2022 r. do 31.12.2022 r. - 22 814 posiłków. 3. Ilość zamawianych posiłków mogą ulec zmianie w związku z ilością dzieci korzystających z pomocy w formie posiłków, frekwencją uczniów w szkołach oraz innych osób korzystających z tej formy pomocy. Z racji zmniejszenia liczby wydawanych posiłków wykonawcy nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego. 4. Posiłek powinien spełniać polskie normy żywieniowe odpowiednie do wieku osoby uprawnionej do posiłku (dla dzieci i młodzieży oraz osób starszych) urozmaicone, o wysokiej wartości odżywczej, a jednocześnie pełnym zaspokojeniu kalorycznym i witaminowym, bogatym w składniki mineralne, podawane atrakcyjnie pod względem organoleptycznym. Obiady podawane w stołówkach szkolnych powinny dostarczyć minimum 30% całodziennego zapotrzebowania energetycznego, zgodnie z aktualnymi normami żywienia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). 5. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w Ustawie o bezpieczeństwie żywości i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 ze zm.) oraz zgodnie z cytowanym w pkt. 4 wyżej Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). 6. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę aby w jadłospisie zapewnił różnorodność dostarczanych zup i dań głównych z warzywami lub owocami i napoju. Nie dopuszcza się powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu tygodnia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej oraz do punktów wymienionych w rozdz. XXI ust. 1 SWZ w formie pisemnej lub elektronicznej najpóźniej do środy do godz. 14:00 planowanego na następny tydzień jadłospisu na każdy kolejny tydzień dożywiania (zob. Załącznik Nr 8 do SWZ). W jadłospisie muszą być zawarte informacje na temat żywności, gramatury, wartości energetycznych i zawartości składników pokarmowych poszczególnych dań tj. białka, tłuszczu i węglowodanów z wartościami wyliczonymi wg obowiązujących norm żywienia oraz procesie jej obróbki termicznej zgodnie z art. 3; art. 9 ust. 1 lit. a, b; art. 44 ust. 1 lit. a oraz art. 55 Rozporządzenia (WE) Nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, zmiany rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1924/2006 i (WE) nr 1925/2006 oraz uchylenia dyrektywy Komisji 87/250/EWG, dyrektywy Rady 90/496/EWG, dyrektywy Komisji 1999/10/WE, dyrektywy 2000/13/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, dyrektywy Komisji 2002/67/WE i 2008/5/WE oraz rozporządzenia Komisji (WE) nr 608/2004 (Dz. Urz. UE L 304 str. 18 z dnia 22.11.2011 r. ze zm.); § 19 ust. 1 pkt. 1, 2, 3 i ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r. poz. 29 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Min. Zdrowia określonym w pkt 4 wyżej.8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia obiadów własnym transportem we własnych termosach zapewniając zachowanie odpowiedniej temperatury przy ich spożyciu, zapewniając również proces mycia i dezynfekcji pojemników transportowych i wkładów GN we własnym zakresie. Dostarczenie posiłków do siedziby poszczególnych punktów wydawania posiłków odbywać się będzie w godz. 9:45 do 11:15. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń wykonawca zobowiązany jest zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł. 9. Po spożyciu posiłków przez uczniów wykonawca zobowiązany jest do zabrania resztek i odpadów pokonsumpcyjnych.Rozliczenia finansowe wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będą na podstawie faktycznie dostarczonych obiadów i ich ceny jednostkowej. Ilość zamawianych obiadów Zamawiający będzie zgłaszał wykonawcy najpóźniej do godz. 14:00 z wyprzedzeniem o jeden dzień roboczy. Zamawiający dopuszcza zmiany w treści zawartej umowy określone we wzorze umowy (Załącznik nr 9 do SWZ).10. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację zamówienia.13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.14. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.15. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o Ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu umowy.16. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.

Część 2: Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2. Przygotowane posiłki dostarczane będą do Przedszkola w Rudzie, ul. Szkolna 8, 19-200 Grajewo.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowanie i dostarczania posiłków dla około 67 dzieci w wieku od 3 do 6 lat, które będą uczęszczać do Przedszkola w Rudzie w roku 2022.2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie trzech posiłków dziennie tj. śniadanie, obiad i podwieczorek dla grupy około 67 dzieci. 3. Wartość kaloryczna posiłków : 1400- 1700 kcal.4. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach : - śniadania - godz. 8.00 , obiad – 11.30 i podwieczorek - godz. 13.005. Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy tj. 03.01.2022 r. do 31.12.2022 r.- 230 dni tj. maksymalnie 15410 śniadań, 15410 obiadów dwudaniowych, 15410 podwieczorków.6. Rozliczenia finansowe wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będą na podstawie faktycznie dostarczonych obiadów i ich ceny jednostkowej. Ilość zamawianych posiłków Zamawiający będzie zgłaszał wykonawcy najpóźniej do godz. 14:00 z wyprzedzeniem o jeden dzień roboczy. Zamawiający dopuszcza zmiany w treści zawartej umowy określone we wzorze umowy (Załącznik nr 9 do SWZ)7. Produkty w dziennym jadłospisie musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie musza spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1154) oraz musi obejmować: śniadanie - zupa mleczna lub potrawy mleczne i mleko - pochodne, kanapka, herbata itp.; obiad - zupa, drugie danie: ziemniaki (lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron itp.) - dania mięsne np. sztuka mięsa, udziec kurczaka, pierś z indyka kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp. ryba, pierogi, naleśniki, knedle itp. -surówka, kompot lub napój; podwieczorek -kanapka lub ciasto i desery mleczne, owoce (w tym sezonowe) kisiel, budyń, herbata lub napój mleczny itp.: woda mineralna.8. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni (Załącznik nr 8a do SWZ) i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy. 9. Posiłki musza być urozmaicone, na bazie produktów najwyższej jakości, zgodnych ze standardami HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych, nie mogą być przygotowywane z półproduktów. Posiłki muszą być wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej , gramatury jak i estetyki oraz uwzględniać polską tradycję kulinarną. 10. Wykonawca dostarcza posiłki własnym transportem i samodzielnie je przygotowuje. Wykonawca dba o właściwy stan dostarczania posiłków (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne) oraz właściwie dobrane do wieku dzieci. 11. Do obowiązków Wykonawcy należy także codzienny odbiór naczyń i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. 12. Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej. 13. W przypadku awarii lub innych nie przewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł. 14. W cenie oferty należy uwzględnić koszt posiłków standardowych i dietetycznych w razie konieczności. 15. Faktury VAT za realizację usługi będą wystawiane raz w miesiącu do 5 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni.16. Cena jednego zestawu winna zawierać koszt przygotowania i dostarczania posiłku. 17. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.18. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.19. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 20. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.21. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.22. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację zamówienia.23. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.24. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.25. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu umowy.26. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.

INZP.7011.23.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00238735/01 z dnia: 2021-10-20
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert (Część 1) Przed zmianą:
Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Po zmianie:
Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert (Część 2) Przed zmianą:
Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Po zmianie:
Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 1) Przed zmianą:
Koszt
Po zmianie:
środek transportu
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 2) Przed zmianą:
Koszt
Po zmianie:
środek transportu
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 1) Przed zmianą:

Po zmianie:
inne.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
inne.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na zasadach określonych w Rozdziale XXXI, XXXII SWZ oraz spełniają określone przez
Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
1)o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczącą wymogów koniecznych dla zapewnienia higieny w produkcji posiłków z możliwością transportu tych posiłków do odbiorców zewnętrznych zapewniających jednocześnie proces mycia i dezynfekcji.
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 100 000,00 PLN (słownie : sto tysięcy złotych.).

4))zdolności technicznej lub zawodowej:
a)W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4) Ustawy PZP) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie usługi, a w szczególności w zakresie usług cateringowych (odrębne umowy) o wartości zamówienia minimum 100 000,00 każde zł brutto.
b) Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie następującymi osobami, które zostaną przez wykonawcę skierowane do realizacji zamówienia publicznego, tj.:
-kucharz/szef kuchni;
-kierowca do transportu posiłków.
c) Wykazu wyposażenia zakładu w środki transportu, w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Po zmianie:
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na zasadach określonych w Rozdziale XXXI, XXXII SWZ oraz spełniają określone przez
Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
1)o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczącą wymogów koniecznych dla zapewnienia higieny w produkcji posiłków z możliwością transportu tych posiłków do odbiorców zewnętrznych zapewniających jednocześnie proces mycia i dezynfekcji.
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 100 000,00 PLN (słownie : sto tysięcy złotych.).

4))zdolności technicznej lub zawodowej:
a)W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4) Ustawy PZP) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie usługi, a w szczególności w zakresie usług cateringowych (odrębne umowy) o wartości zamówienia minimum 100 000,00 każde zł brutto.
b) Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie następującymi osobami, które zostaną przez wykonawcę skierowane do realizacji zamówienia publicznego, tj.:
-kucharz lub kucharka
-szef kuchni;
-kierowca do transportu posiłków.
c) Wykazu wyposażenia zakładu w środki transportu, w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-22 12:00
Po zmianie:
2021-10-27 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-22 12:30
Po zmianie:
2021-10-27 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
29
Po zmianie:
30
branża Gastronomia, catering
podbranża żywienie zbiorowe
kody CPV 55321000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: żywienie zbiorowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10291641 2024-04-04
godz. 12:00
Małopolskie Świadczenie usług polegających na zapewnieniu całodziennego żywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Zakopanem 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy, który będzie ś...
10375370 2024-04-05
godz. 11:30
Małopolskie Zamówienie wyżywienia dla pracowników, emerytów/rencistów MPK S.A. wraz z uprawnionymi członkami rodzin przebywających na wczasach w zakładowym ośrodku wczasowym DW Patrycja w Zakop...
10365836 2024-04-09
godz. 10:00
Mazowieckie Usługa przygotowania i dostarczania posiłków 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczenia posiłków dla policjantów biorących udział w zabezpieczeniach porzą...
10315267 2024-04-16
godz. 11:00
Świętokrzyskie Świadczenie codziennej, kompleksowej usługi w zakresie przygotowania całodziennych posiłków przy uwzględnieniu diet dla pacjentów SP ZOZ MSWiA w Kielcach, im. Św. Jana Pawła II wraz...
10406060 2024-04-16
godz. 11:00
Śląskie Usługa przygotowania, transportu i dostarczania posiłków na Oddziały SzpitalneUsługa przygotowania, transportu i dostarczania posiłków na Oddziały Szpitalne 06/TP/DZP/2024
10397690 2024-04-16
godz. 15:50
Śląskie „Przygotowanie i dostawa obiadów dla podopiecznych Domu Pomocy Społecznej OSTOJA w Sośnicowicach” Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostaw o...
10405755 2024-04-17
godz. 09:00
Dolnośląskie Usługi w zakresie utrzymania kwatery łowieckiej Kubryk w Nadleśnictwie Milicz w roku gospodarczym 2024/2025 Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług z zakresu utrzymania kwatery ...
10424798 2024-04-18
godz. 09:00
Śląskie ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach'' Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja sukcesywnej usługi cateringowej na potrzeby U...
10430533 2024-04-19
godz. 08:00
Dolnośląskie WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 43 „KOLOROWE” WE WROCŁAWIU 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi żywienia zbiorowego, w Przedszkolu nr 43 „Ko...
10369033 2024-04-22
godz. 12:00
Małopolskie Najem pomieszczeń kuchni i wyposażenia oraz prowadzenie stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 93 im. Lucjana Rydla w Krakowie w roku szkolnym 2024/2025.