Przetarg 7494239 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla studentów,...

   
Analizuj Zamówienie 7494239 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-21
przedmiot ogłoszenia
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla studentów, kadry administracyjnej oraz dydaktycznej Małopolskiej Uczelni Państwowej i
m. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu
Numer referencyjny: 2/PN/2020

Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie następujących szkoleń:
Część 1. Postępowanie administracyjne. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia:
1. Kodeks postępowania administracyjnego. Kompendium obowiązujących przepisów – warsztaty praktyczne;
2. Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach studenckich, w tym zmiany obowiązujące od 1 czerwca 2017 r. Prawo Praktyka Orzecznictwo;
3. Vademecum administracyjnej obsługi studiów w świetle aktualnych przepisów wymogi formalne i praktyka;
4. Archiwum zakładowe – nowe zasady obiegu, archiwizacji i brakowania dokumentacji w jednostce;
5. Warunki prowadzenia studiów na określonym kierunku, poziomie i profilu kształcenia w świetle nowych wymogów MNiSW i PKA.

Część 2. Szkolenia w zakresie przepisów administracyjnych dotyczących pomocy studentom. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia:
1. Nowelizacja ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym;
2. Dokumentacja przebiegu studiów wyższych w świetle wymogów formalnych i aspektów praktycznych;
3. Studenci zagraniczni w polskich uczelniach. Kompendium wiedzy z obsługi studenta zagranicznego od rekrutacji po ukończenie studiów;
4. Zasady przyznawania świadczeń pomocy materialnej studentom i doktorantom, w tym ustalanie dochodu rodziny studenta i doktoranta;
5. Pomoc materialna dla studentów w oparciu o zmiany w prawie o szkolnictwie wyższym, świadczeniach rodzinnych oraz ubezpieczeniu społecznym - szczegółowe warsztaty najnowsze zmiany;
6. Wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie przyznawania stypendiów studentom uwzględniające nowelizację ustawy KPA z 7 kwietnia 2017r.;
7. Obsługa studenta z niepełnosprawnością. Komunikacja i Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością;
8. Studenci i doktoranci z niepełnosprawnością - zasady tworzenia warunków kształcenia;

Cześć 3. Szkolenia dotyczące finansów, księgowości. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia:
1. Szkoła Podatków dla Uczelni Wyższych- przegląd zmian podatkowych;
2. Środki trwałe i ich amortyzacja z uwzględnieniem nowego Krajowego Standardu Rachunkowości nr 7 i MSR-ów;
3. Podatek VAT, zmiany, JPK, SPLIT PAYMENT;
4. Polityka rachunkowości, przychody, podatek dochodowy, różnice kursowe i finansowanie zewnętrzne
w oparciu o MSR/MSSF;
5. Uszczelnianie podatku VAT skutki nowej legislacji dla szkół wyższych;
6. Obowiązki uczelni związane z opłacaniem składek ZUS;
7. Kalkulacja kosztów kształcenia w szkołach wyższych;
8. Zasady gospodarki finansowej uczelni w świetle najnowszych zmian ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym;
9. Dotacje z budżetu państwa przeznaczone uczelniom na kształcenie osób niepełnosprawnych zasady ich podziału, dokumentowania i wydatkowania;
10. Zasady wyliczania wynagrodzeń pracowników Szkół Wyższych - najnowsze przepisy;
11. Podatek dochodowy od osób fizycznych z uwzględnieniem zmian;
12. Akademia środków trwałych;
13. Kurs Obsługa programu SYMFONIA Kadry i Płace;
14. Kurs obsługa programu PŁATNIK;

Część 4. Szkolenia w zakresie obsługi systemów funkcjonujących na Uczelni. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia:
Qrezus F-K, Sprzedaż, zakupy, płace, kadry ST- szkolenia uzupełniające;

Część 5. Szkolenia IT. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia:
1. VM bnbvhware vSphere: Troubleshooting Workshop v5.5 VM-STW-v5.5;
2. Zarządzanie bezpieczeństwem w środowisku MS Windows Server 2016 i Windows 10;
3. Bezpieczeństwo sieci / testy penetracyjne szkolenie;
4. Szkolenie dla IT - tworzenie, wdrażanie i nadzór nad systemem bezpieczeństwa informacji;
5. Eset administrator(dotyczy zintegrowanego systemu do zarządzania bezpieczeństwem antywirusowym wszystkich komputerów uczelni);
6. Podstawy bezpieczeństwa systemów informatycznych;
7. Wprowadzenie do tworzenia aplikacji mobilnych;
8. Kurs Android - podstawy tworzenia aplikacji;
9. Fundamenty języka Java;
10. Jak stworzyć CMS w JavaScript;

Część 6. Szkolenia nadające uprawnienia do wykonywania zawodu. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia:
1. Uprawnienia elektryczne, stanowisko eksploatacja, zakres obsługa urządzeń do 1kV;
2. Kurs spawacza - podstawowy;

Część 7. Wyjazdy studyjne. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące wyjazdy:
1. Wizyta studyjna w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej w Przemyślu (noclegi, przejazdy, wyżywienie, ubezpieczenie, koszty przewodnika);
2. Wizyta studyjna w Rządowym Centrum Bezpieczeństwa w Warszawie (noclegi, przejazdy, wyżywienie, ubezpieczenie, koszty przewodnika);
3. Wizyta studyjna w Biurze Rzecznika Praw Dziecka w Warszawie (noclegi, przejazdy, wyżywienie, ubezpieczenie, koszty przewodnika);
4. Wizyta studyjna w Górskim Ochotniczym Pogotowiu Ratunkowym w Szczyrku (noclegi, przejazdy, wyżywienie, ubezpieczenie, koszty przewodnika);
5. Wizyta studyjna na Uniwersytecie Preszowskim (noclegi, przejazdy, wyżywienie, ubezpieczenie, koszty przewodnika);

Część 8. Szkolenia w zakresie symulacji medycznej. W ramach tej części zostanie przeprowadzone następujące szkolenie:
Kurs dla nauczycieli planujących prowadzenie zajęć z wykorzystaniem metod symulacji medycznej.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załącznikach nr 5 do niniejszej specyfikacji.
3.2 Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego dla każdej z części zostaną odrzucone.
3.3 Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.
3.4 Miejsca szkoleń zostały wskazane w załączniku nr 5.
3.5 Wykonawca będzie zobowiązany zorganizować szkolenie w wymaganym zakresie po zgłoszeniu takiego zapotrzebowania przez Zamawiającego (zorganizowaniu grupy szkoleniowej) w terminie do 21 dni od chwili zgłoszenia, chyba że Wykonawca zaproponuje krótszy termin zgodnie z formularzem ofertowym.
3.6 Wykonawca w przypadku szkoleń, które odbywać się będą poza siedzibą Uczelni, lub w przypadku wyjazdów studyjnych będzie zobowiązany zapewnić dostępność szkolenia, w tym również transportu, dla osób niepełnosprawnych.
3.7 Wykonawca powinien być gotowy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na przeprowadzenie szkoleń na wiosek Zamawiającego online . Dotyczy to szkoleń:
Część 1. Postępowanie administracyjne,
Część 2. Szkolenia w zakresie przepisów administracyjnych dotyczących pomocy studentom,
Cześć 3. Szkolenia dotyczące finansów, księgowości,
Część 4. Szkolenia w zakresie obsługi systemów funkcjonujących na Uczelni,
Część 5. Szkolenia IT.
3.8 Ogólne wymagania:
a) Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkolenia/kursu,
b) Zapewnienie wykładowców/instruktorów z kompetencjami do prowadzenia praktycznej nauki zawodu,
c) Skierowanie uczestników kursów zawodowych na badania lekarskie w celu dopuszczenia do kursu (jeżeli jest to wymagane) na co najmniej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem kursu oraz do ich sfinansowania. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu informacji o wynikach badań niezwłocznie po ich otrzymaniu,
d) Przeprowadzenie egzaminów końcowych sprawdzających zdobyte wiadomości w zakresie zajęć teoretycznych i praktycznych ( dotyczy uczestników kursów zawodowych);
e) po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają dokumenty potwierdzające jego ukończenie –zaświadczenia lub certyfikaty, oraz suplement zawierający:
1. informacje o okresie trwania szkolenia,
2. tematy i wymiar godzinowy zajęć edukacyjnych,
3. numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem,
4. podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową prowadzącą szkolenie.
Zaświadczenia muszą być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów.
d) Przedłożenie list obecności uczestniczek/uczestników na zajęciach w poszczególnych dniach oraz listy poświadczające odbiór materiałów dydaktycznych, korzystanie z posiłków (jeśli dotyczy), kopie zaświadczeń lub certyfikatów, a także inne dokumenty potwierdzające organizację i prowadzenie zajęć w sposób należyty, w szczególności ankiety wypełnione przez uczestników zajęć, dzienniki zajęć,
f) Przeprowadzenie ewaluacji prowadzonych zajęć – dokonanie oceny prowadzonych zajęć za pomocą ankiet ewaluacyjnych,
g) Przeprowadzenie testów wejścia i testów wyjścia,
h) W przypadku szkoleń które odbywać się będą poza siedzibą Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić dojazd uczestników ( w tym osób niepełnosprawnych) do miejsca szkolenia oraz ubezpieczyć uczestników.
i) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli realizacji zamówienia, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia udziału w zajęciach osobom wskazanym przez Zamawiającego do przeprowadzenia kontroli realizacji przedmiotu zamówienia.
j) Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu oryginały dokumentacji wytworzonej w związku z realizacja zamówienia w szczególności: listy obecności, testy wejścia i wyjścia, ankiety etc.



ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Postępowanie administracyjne
W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia: 1. Kodeks postępowania administracyjnego. Kompendium obowiązujących przepisów – warsztaty praktyczne; 2. Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach studenckich, w tym zmiany obowiązujące od 1 czerwca 2017 r. Prawo Praktyka Orzecznictwo; 3. Vademecum administracyjnej obsługi studiów w świetle aktualnych przepisów wymogi formalne i praktyka; 4. Archiwum zakładowe – nowe zasady obiegu, archiwizacji i brakowania dokumentacji w jednostce; 5. Warunki prowadzenia studiów na określonym kierunku, poziomie i profilu kształcenia w świetle nowych wymogów MNiSW i PKA.

Część nr: 2 Nazwa: Szkolenia w zakresie przepisów administracyjnych dotyczących pomocy studentom
W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia: 1. Nowelizacja ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym; 2. Dokumentacja przebiegu studiów wyższych w świetle wymogów formalnych i aspektów praktycznych; 3. Studenci zagraniczni w polskich uczelniach. Kompendium wiedzy z obsługi studenta zagranicznego od rekrutacji po ukończenie studiów; 4. Zasady przyznawania świadczeń pomocy materialnej studentom i doktorantom, w tym ustalanie dochodu rodziny studenta i doktoranta; 5. Pomoc materialna dla studentów w oparciu o zmiany w prawie o szkolnictwie wyższym, świadczeniach rodzinnych oraz ubezpieczeniu społecznym - szczegółowe warsztaty najnowsze zmiany; 6. Wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie przyznawania stypendiów studentom uwzględniające nowelizację ustawy KPA z 7 kwietnia 2017r.; 7. Obsługa studenta z niepełnosprawnością. Komunikacja i Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością; 8. Studenci i doktoranci z niepełnosprawnością - zasady tworzenia warunków kształcenia;

Część nr: 3 Nazwa: Szkolenia dotyczące finansów, księgowości
W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia: 1. Szkoła Podatków dla Uczelni Wyższych- przegląd zmian podatkowych; 2. Środki trwałe i ich amortyzacja z uwzględnieniem nowego Krajowego Standardu Rachunkowości nr 7 i MSR-ów; 3. Podatek VAT, zmiany, JPK, SPLIT PAYMENT; 4. Polityka rachunkowości, przychody, podatek dochodowy, różnice kursowe i finansowanie zewnętrzne w oparciu o MSR/MSSF; 5. Uszczelnianie podatku VAT skutki nowej legislacji dla szkół wyższych; 6. Obowiązki uczelni związane z opłacaniem składek ZUS; 7. Kalkulacja kosztów kształcenia w szkołach wyższych; 8. Zasady gospodarki finansowej uczelni w świetle najnowszych zmian ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym; 9. Dotacje z budżetu państwa przeznaczone uczelniom na kształcenie osób niepełnosprawnych zasady ich podziału, dokumentowania i wydatkowania; 10. Zasady wyliczania wynagrodzeń pracowników Szkół Wyższych - najnowsze przepisy; 11. Podatek dochodowy od osób fizycznych z uwzględnieniem zmian; 12. Akademia środków trwałych; 13. Kurs Obsługa programu SYMFONIA Kadry i Płace; 14. Kurs obsługa programu PŁATNIK;

Część nr: 4 Nazwa: Szkolenia w zakresie obsługi systemów funkcjonujących na Uczelni
W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia: Qrezus F-K, Sprzedaż, zakupy, płace, kadry ST- szkolenia uzupełniające;

Część nr: 5 Nazwa: Szkolenia IT
W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia: 1. VM bnbvhware vSphere: Troubleshooting Workshop v5.5 VM-STW-v5.5; 2. Zarządzanie bezpieczeństwem w środowisku MS Windows Server 2016 i Windows 10; 3. Bezpieczeństwo sieci / testy penetracyjne szkolenie; 4. Szkolenie dla IT - tworzenie, wdrażanie i nadzór nad systemem bezpieczeństwa informacji; 5. Eset administrator(dotyczy zintegrowanego systemu do zarządzania bezpieczeństwem antywirusowym wszystkich komputerów uczelni); 6. Podstawy bezpieczeństwa systemów informatycznych; 7. Wprowadzenie do tworzenia aplikacji mobilnych; 8. Kurs Android - podstawy tworzenia aplikacji; 9. Fundamenty języka Java; 10. Jak stworzyć CMS w JavaScript;

Część nr: 6 Nazwa: Szkolenia nadające uprawnienia do wykonywania zawodu
W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia: 1. Uprawnienia elektryczne, stanowisko eksploatacja, zakres obsługa urządzeń do 1kV; 2. Kurs spawacza - podstawowy;

Część nr: 7 Nazwa: Wyjazdy studyjne
W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące wyjazdy: 1. Wizyta studyjna w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej w Przemyślu (noclegi, przejazdy, wyżywienie, ubezpieczenie, koszty przewodnika); 2. Wizyta studyjna w Rządowym Centrum Bezpieczeństwa w Warszawie (noclegi, przejazdy, wyżywienie, ubezpieczenie, koszty przewodnika); 3. Wizyta studyjna w Biurze Rzecznika Praw Dziecka w Warszawie (noclegi, przejazdy, wyżywienie, ubezpieczenie, koszty przewodnika); 4. Wizyta studyjna w Górskim Ochotniczym Pogotowiu Ratunkowym w Szczyrku (noclegi, przejazdy, wyżywienie, ubezpieczenie, koszty przewodnika); 5. Wizyta studyjna na Uniwersytecie Preszowskim (noclegi, przejazdy, wyżywienie, ubezpieczenie, koszty przewodnika);

Część nr: 8 Nazwa: Szkolenia w zakresie symulacji medycznej
W ramach tej części zostanie przeprowadzone następujące szkolenie: Kurs dla nauczycieli planujących prowadzenie zajęć z wykorzystaniem metod symulacji medycznej.
branża Edukacja, szkolenia
podbranża edukacja
kody CPV 80500000, 80530000, 80570000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: edukacja

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10345621 2024-03-28
godz. 07:00
Świętokrzyskie ZP.26.2.5.2024 Zajęcia z zakresu animacji dla najmłodszych PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Zajęcia z zakresu animacji dla najmłodszych Przedmiotem zamówienia jest usługa prowadzenia Zaję...
10311702 2024-04-02
godz. 08:30
Łódzkie Otwarty nabór Partnera / Partnerów do wspólnej realizacji projektu w ramach ogłoszonego konkursu nr FERS.01.04-IP.05-001/24 na realizację działań mających na celu Rozwój kwalifikacj...
10396176 2024-04-11
godz. 12:00
Lubelskie Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w ramach programu...
10385026 2024-04-15
godz. 10:00
Pomorskie Realizacja zadania numer 1,,Realizacja projektów i programów edukacyjnych, wychowawczych oraz profilaktycznych opartych na podstawach naukowych, w tym programów profilaktyki uniwersalnej,...
10423725 2024-04-17
godz. 23:59
Mazowieckie część 1 - 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja usługi szkoleniowej tj. przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu wskazanego w tabeli nr 1 dla uczniów/uczennic...
10431475 2024-04-25
godz. 23:59
Śląskie Przygotowanie i wygłoszenie prelekcji dla studentów z zakresu efektywnego poszukiwania pracy po ukończeniu studiów, z uwzględnieniem specyfiki branż: farmaceutycznej, diagnostyki labor...
10456760 2024-04-26
godz. 11:00
Lubelskie Zrekrutowanie z obszaru Indii 15 cudzoziemców – kandydatów na płatne studia na kierunku Turystyka i Rekreacja, prowadzone w języku angielskim, rozpoczynające się w roku akademickim 2...
10451251 2024-04-26
godz. 14:00
Świętokrzyskie Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 18- godzinnych warsztatów z kompetencji cyfrowych: cyberbezpieczeństwo dla III grup uczniów z III Liceum Ogólnokształcąceg...
10464117 2024-05-06
godz. 09:00
Świętokrzyskie Zadanie 1 Prowadzenie zajęć z obszaru chemii dla uczestników projektu w Klubie Wolna Strefa w Grzymałkowie, ul. Świętokrzyska 22, gmina Mniów. Przeprowadzonych zostanie łącznie 40 g...
10450490 2024-05-28
godz. 10:00
Śląskie Realizacja projektów i programów edukacyjnych, wychowawczych oraz profilaktycznych opartych na podstawach naukowych, w tym programów profilaktyki uniwersalnej, wskazującej i selektywnej.