Zlecenie 9103109 - Przygotowanie do internacjonalizacji firmy BARTOLINI AIR Sp....

   
Zamówienie 9103109 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-08-11
przedmiot zlecenia
Przygotowanie do internacjonalizacji firmy BARTOLINI AIR Sp. z o.o. na rynki zagraniczne

Przedmiotem Zamówienia jest Wytworzen
ie materiałów promocyjnych. Zakres Zamówienia obejmuje usługi Wytworzenie materiałów promocyjnych, w tym: wytworzenie materiałów promocyjnych,w tym : wytworzenie ulotek - specyfikacja: łącznie 5000 szt. ulotek w następujących językach: niemiecki i angielski. format: A4, składane do A5; papier: kreda połysk 170-200 g/m2; kolor: 4+4. wytworzenie teczek ofertowych - specyfikacja: łącznie 5000 szt. teczek ofertowych w następujących językach: niemiecki i angielski, po 2500 szt. w każdym; format: A4; papier: kreda połysk 350 g/m2; kolor i zadruk: 4+4 + lakier dyspersyjny mat 1+1 + lakier UV punktowy 1+1, folia soft touch; intro: bigowanie, 2 bigi 10 mm; minimum 10 stron. wytworzenie gadżetów reklamowych - specyfikacja: Smycze dwustronnie barwione 10 mm, nakład: 2000 sztuk; Pendrivy 2 GB, Nadruk logo, Nakład: 400 sztuk wytworzenie spotu reklamowego - specyfikacja: 2 spotów reklamowych - filmów promocyjnych od długości do 45-60 sekund, Elementy, które obejmują koszt realizacji spotu: 1. Długość trwania 1 spotu - do 45-60 sekund 2. Konieczność opracowania scenariusza lub praca na gotowym scenariuszu. 3. Koszty produkcji: • udział aktorów • dni zdjęciowe w plenerze/studio. • udźwiękowienie: nagranie lektora + zakup praw do muzyki. • zakup dodatkowych ujęć w bankach wideo. • ewentualną cenę lotów dronem • cenę wynajęcia operatora steadycama • koszty związane z odpowiednią ilością operatorów • koszt zrobienia napisów • koszt tłumaczenia • koszt lektora (w języku angielskim) • koszt oświetlenia jeśli będzie wymagane • koszty dodatkowych wywiadów na miejscu. Miejsce realizacji projektu: BARTOLINI Air Sp. z o.o. – oddział w Szymanach, Szymany 150, lok. 8, 12-100 Szczytno Realizacja zamówienia powinna zostać ukończona nie później niż do 31.12.2022r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia terminów pośrednich na wykonanie poszczególnych zakresów zamówienia. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA O otrzymanie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki udziału w postępowaniu Nie podlegają wykluczeniu. PRZESŁANKI DO WYKLUCZENIA WYKONAWCY Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. nie wykażą spełnienia braku podstaw do wykluczenia, wprowadza zamawiającego w błąd lub jest w tej samej grupie kapitałowej, co inny wykonawca i nie wykaże że nie zachodzi porozumienie pomiędzy nimi w postępowaniu Oferta Wykonawcy wykluczonego podlega odrzuceniu PRZESŁANKI DO ODRZUCENIA OFERTY Zamawiajacy odrzuci ofertę, gdy: jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu, zawiera błędy w obliczeniu ceny, nie została podpisana zgodnie z warunkami Zapytania ofertowego jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Wykonawca nie wniósł wadium, o którym mowa w rozdziale VIII Zapytania ofertowego lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, Wykonawca nie dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami osobowymi gwarantującymi wykonanie przedmiot zamówienia Oferta złożona przez Wykonawcę nie będzie kompletna i ważna przez okres min. 40 dni kalendarzowych od złożenia oferty. Sytuacja ekonomiczno-finansowa Wykonawcy nie pozwala na realizację przedmiotu zamówienia, Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. X, ppkt. 6, według formuły „spełnia” / „nie spełnia”. Zamawiający wprowadza wadium w stałej wysokości 1 000,00 (słownie: tysiąc) złotych płatne przelewem oraz: Wpłata musi być dokonana najpóźniej w dniu złożenia oferty do wskazanej w zapytaniu godziny. Za datę wpływu środków na rachunek uważa się datę zaksięgowania środków na koncie Zamawiającego. W celu udokumentowania wpłaty wadium Oferent zobowiązany jest przedłożyć jako załącznik potwierdzenie przelewu. Wpłaty należy dokonać na numer bankowego prowadzonego przez Bank Millennium Łódź: 94116022020000000266225506 - tytułem „Wadium Działanie 1.2 ” Wadium zostanie zwrócone Oferentom w terminie do 1 tygodnia licząc od dnia wyboru wykonawcy, a wybranemu wykonawcy po podpisaniu umowy. Wykonawca składa zobowiązanie spełnienia warunków formalnych i gotowość do realizacji usług na formularzu ofertowym (załącznik do zapytania ofertowego). SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych W przypadku braku załączonych do oferty Wykonawcy wymaganych niniejszym zapytaniem ofertowym dokumentów/załaczników, Zamawiający odrzuci ofertę. Zapytanie nie przewiduje prawa Zamawiającego do np. usuwania oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych. Jeśli zaistnieją, Zamawiający odrzuci ofertę. Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania. Oferta składa się z: Wypełnionego i podpisanego Formularza Ofertowego – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy, Wypełnionego i podpisanego Załącznika nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym, Wypełnionego i podpisanego Załącznika nr 3 - Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych Załącznika nr 4 - Dokumenty potwierdzające spełnienie kryteriów formalnych (REGON). Załącznika nr 5 - Potwierdzenie przelewu WADIUM TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego. Termin złożenia oferty upływa w dniu 19.08.2022r. do godz. 23:59 Ofertę należy sporządzić na druku „Formularz ofertowy” stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim, czytelnie wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo. Oferta winna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (dotyczy również ofert wysłanych drogą mailową) Oferty składane w wersji elektronicznej powinny zawierać skan dokumentów (jako jeden dokument) wyłącznie w jednym pliku (PDF, JPG). Wszelkie kopie dokumentów znajdujące się wewnątrz oferty składanej w formie papierowej, winny być opatrzone: zapisem „za zgodność z oryginałem” datą, czytelnym podpisem osoby upoważnionej, pieczęcią firmową/imienną W przypadku składania oferty w formie elektronicznej Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wersji papierowej oferty wraz z załącznikami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem (tożsamej z przesłaną drogą elektroniczną). Forma składania: formularz oferty, zawierający podpisy zgodnie z reprezentacją podmiotu, powinien być sporządzony w języku polskim oraz złożony we wskazanym terminie: w wersji papierowej w siedzibie firmy Zamawiającego podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu czytelnym podpisem wraz z pieczęcią firmową oraz imienną oferenta albo, przesłany w formie elektronicznej na adres e-mail: ikonopinska@bartoliniair.com, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym kwalifikowanym certyfikatem (opatrzona pieczęcią elektroniczną),a następnie następnie złożone w formie papierowej w siedzibie firmy Zamawiającego, w terminie 3 dni licząc od wskazanej daty upływu składania ofert albo za pośrednictwem ogłoszenia na portalu Baza Konkurencyjności. O terminie złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do wskazanej skrzynki email lub też oferty papierowej pod wskazany adres lub zamieszczenia oferty na portalu Baza Konkurencyjności. Oferty złożone po terminie nie będą oceniane. Oferta przesłana w FORMIE ELEKTRONICZNEJ na adres e-mail: ikonopinska@bartoliniair.com oraz musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym kwalifikowanym certyfikatem (opatrzona pieczęcią elektroniczną), a następnie dostarczona w formie papierowej w postaci tożsamego oryginału) do siedziby firmy w godzinach pracy biura (08:00-16:00), w terminie 3 dni licząc od daty upływu składania ofert pod wskazany adres: BARTOLINI AIR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. OZORKOWSKA 22, 93-285 ŁÓDŹ OFERTA W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NR …… Ofertę w FORMIE PAPIEROWEJ należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: ul. OZORKOWSKA 22, 93-285 ŁÓDŹ, w terminie do dnia 19.08.2022 r. w godzinach pracy biura (08:00 - 16:00) co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. Formularz oferty musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu czytelnym podpisem wraz z pieczęcią firmową oraz imienną osoby upoważnionej do reprezentacji oferenta.
branża Ekonomia, prawo i organizacja, Poligrafia, Wydawnictwa, Usługi reklamowe
podbranża czasopisma, książki, kalendarze, druki, foldery, informatory, akcje promocyjne, reklamy, konsulting, doradztwo
kody CPV 22100000, 79340000, 79410000, 92111210
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: czasopisma, książki, kalendarze , druki, foldery, informatory , akcje promocyjne , reklamy , konsulting, doradztwo

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10423532 2024-04-17
godz. 10:00
Śląskie WYDRUK INSTRUKCJI ZGODNIE Z ZAŁĄCZONYMI WZORAMI (ZKP - AM757316)
10418379 2024-04-17
godz. 11:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest usługa konsultacji eksperckiej w 2024 r. tj. wsparcia merytorycznego pracowników Wydziału ds. Badań i Analiz w RCPS w Łodzi w procesie przygotowania i reali...
10416571 2024-04-17
godz. 11:00
Mazowieckie Wykonanie i druk zaproszeń, kopert do nich i ozdobnych papierów firmowych (umowa ramowa) Postępowanie prowadzone jest w celu ustalenie warunków dotyczących przyszłych zleceń (umów w...
10423249 2024-04-18
godz. 10:00
Wielkopolskie Realizacja usługi pt. Aranżacja, montaż, demontaż i obsługa strefy wystawienniczej „Szlaki Nadziei. Odyseja Wolności” Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie aranżacji...
10447274 2024-04-22
godz. 10:00
Śląskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Wydruk ulotek Parametry: FORMAT: A4 (210 x 297mm) Nakład: 2000 szt. Kolor: Dwustronnie kolorowe (4+4 CMYK) Podłoże: Kreda mat 170g Uszlachetnianie - brak Bez us...
10447334 2024-04-23
godz. 08:07
Pomorskie Szacowanie wartości zamówienia - Wsparcie formalno-merytoryczne w realizacji projektu finansowanego ze środków UE PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Wsparcie formalno-merytoryczne w realizacji ...
10431835 2024-04-23
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Dostawa materiałów (w tym gadżetów reklamowych) z nadrukiem na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Część 1: dostawa (w...
10370880 2024-04-30
godz. 09:30
Mazowieckie Dostawa blankietów i papieru do druku dokumentów, do wydania których upoważniony jest Główny Inspektor Transportu Drogowego
10425178 2024-05-10
godz. 10:00
Małopolskie Wyłonienie Wykonawcy w zakresie druku offsetowego i oprawy dwóch tytułów wraz z dostawą nakładu do magazynów Wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonych w Krakowie (30-404...
10446863 2024-05-16
godz. 12:00
Mazowieckie Przygotowanie, realizacja i monitorowanie ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej nt. energetyki jądrowej Przedmiotem zamówienia jest zaplanowanie, przygotowanie, realizacja ora...