Przetarg 7723846 - Przetarg nr 2020-880 / Zakup wraz z dostawą sprzętu...

   
Analizuj Zamówienie 7723846 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-09-30
przedmiot ogłoszenia
Przetarg nr 2020-880 /
Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego dla Nowego Szpitala w Nakle i Szubinie Sp. z o.o.
(Postępowanie p
rowadzone w ramach projektu: Doposażenie szpitali w województwie kujawsko-pomorskim związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19)
Postępowanie zakupowe nr:2020-880
Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego dla Nowego Szpitala w Nakle i Szubinie Sp. z o.o.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- specyfikacja danych technicznych
Zadanie nr 1. Aparat do EKG ( 1 sztuka)
( kod CPV 33100000-1 urządzenia medyczne) Potwierdzenie spełnienia parametru (tak/nie) Wartość/opis oferowanego parametru
1 Model
2 Rok produkcji min.2019
3 Producent/kraj pochodzenia
4 12 kanałowy elektrokardiograf z analizą i interpretacją badań
5 Zapis w czasie rzeczywistym w trybie 1, 3, 6 i 12 odprowadzeń EKG
6 Równoczesna rejestracja 12 odprowadzeń
7 Analiza sygnału EKG
8 Interpretacja badania zależna od wieku pacjenta podawanego w dniach, miesiącach i latach
9 Klawiatura alfanumeryczna oraz funkcyjna do bezpośredniego sterowania podstawowymi funkcjami aparatu
10 Detekcja stymulatora serca
11 Zapis na papierze termicznym o szerokości papieru 112 mm
12 Prędkość przesuwu papieru 5/ 6,25 /10/ 12.5/ 25/ 50mm/s
13 Zapis w trybie automatycznym (jednoczasowo i czas rzeczywisty)
14 Zapis w trybie ręcznym (manual)
15 Zapis wstecznego przebiegu EKG (do min. 30 s)
16 Zapis i odczyt badań z PenDriva
17 Długi zapis (min. do 15 minut w pamięci aparatu) do oceny arytmii
18 Interfejs komunikacyjny min. 3 x USB
19 Przewodowa komunikacja z siecią LAN lub internet
20 Czułość min. 2,5/ 5/ 10/ 20 mm/mV
21 Filtr zakłóceń sieciowych 50/60 Hz, filtr zakłóceń mięśniowych min. 25/35/45 Hz, filtr linii izoelektrycznej (w zakresie min. od 0,05 do 1,5 Hz)
22 Częstotliwość próbkowania min. 8000 Hz/kanał
23 Eksport badań do pamięci USB, na skrzynkę e-mail za pomocą usługi EKG-MAIL
24 Wbudowany kolorowy ekran graficzny o przekątnej min.7, umożliwiający jednoczesny, czytelny podgląd 12 kanałów EKG
25 Pamięć wewnętrzna min. 1000 badań
26 Zasilanie sieciowe i akumulatorowe, akumulator bezobsługowy wraz z ładowarką wbudowany wewnątrz aparatu
27 Automatyczny test aparatu
28 Podgląd badania z pamięci aparatu z analizą bez konieczności wydruku
29 Wydruk badania bezpośrednio na drukarce laserowej (papier biurowy format A4)
30 Jeden komplecie elektrod piersiowych przyssawkowych (6 szt.) i kończynowych klipsowych (4 szt.) dla dzieci + 1 komplet kabli;
31 Wózek pod aparat z wysięgnikiem na kabel pacjenta
32 Oferowane urządzenie jest wyrobem medycznym zgodnie z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobów medycznych (ustawa z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych-Dz.U. z 2017r, poz. 211).
33 Czas przyjazdu serwisu do 48 godzin w dni robocze od zgłoszenia.
34 Czas skutecznej naprawy wynosi max.7 dni robocze od dnia zgłoszenia.
35 Menu w języku polskim
36 Deklaracja zgodności lub Certyfikat CE
37 W okresie gwarancyjnym wykonywanie bezpłatnych przeglądów oraz serwisowanie zgodnie z wymaganiami/ zaleceniami producenta, ostatni na koniec gwarancji ( podać ilość przeglądów).
38 Szkolenie personelu obsługującego sprzęt w siedzibie Zamawiającego
39 Autoryzowany Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z siedzibą w Polsce
40 Gwarancja min.24 miesiące
41 Wliczone w zaoferowaną cenę: serwis urządzenia w okresie zaoferowanej gwarancji (wymagane przepisami prawa i wymogami producenta sprzętu przeglądy, prace konserwacyjne wraz z materiałami i częściami zużywalnymi; naprawy gwarancyjne awarii i usterek oraz aktualizacje oprogramowania)
Zadanie nr 2. Łózka szpitalne ( 4 szt.)
( kod CPV 33192000-2 meble medyczne) Potwierdzenie spełnienia parametru (tak/nie) Wartość/opis oferowanego parametru
2A Łózka szpitalne standardowe z materacem ( 2 szt.) X X
1 Model
2 Rok produkcji min.2019r.
3 Producent/Pochodzenie
4 Konstrukcja łóżka wykonana z profili stalowych pokrytych lakierem proszkowym odpornym na uszkodzenia mechaniczne,
5 Leże 4-segmentowe
6 Regulacja nachylenia segmentu pleców (w zakresie min. 0-70stopn.) oraz segmentu uda (w zakresie min. 0-30stopn.) wspomagana sprężynami gazowymi z blokadą,
7 Sekcja podudzia regulowana systemem zapadkowym,
8 4 krążki odbojowe
9 4 haczyki na woreczki do płynów ustrojowych pacjenta oraz wieszak kroplówki z czterema haczykami na płyny infuzyjne
10 Indywidualna blokada kół
11 Dopuszczalne obciążenie min.200kg
12 Szczyty tworzywowe, kolorystyka do wyboru przez Zamawiającego z wzornika wykonawcy
13 Materac w pokrowcu z tkaniny nieprzemakalnej, paroprzepuszczalnej, nieprzepuszczalny dla zabrudzeń i zanieczyszczeń ciekłych (wydaliny, wydzieliny)
Dopasowany do wymiaru łózka ( 40 szt.)
Świadectwo jakości zdrowotnej PZH
Deklaracja zgodności CE
14 Poręcze boczne składane, lakierowane- 2 szt. ( 40 kompletów)
15 Parametry techniczne:
- długość całkowita min. 2150 mm
- szerokość całkowita min. 950 mm
- wymiary leża 2000 x 850 mm (+/-50 mm)
- stała wysokości leża max. 500 mm
16 Łóżko wyposażone w szczyty szybko i łatwo wyjmowane w przypadku wykonywania reanimacji pacjenta, bez konieczności użycia narzędzi oraz bez dodatkowych blokad.
17 Zapewnienie producenta lub autoryzowanego dystrybutora o dostępności części zamiennych przez okres minimum 10 lat-informację dołączyć do oferty
18 Zapewnienie producenta lub autoryzowanego dystrybutora o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego-informację dołączyć do oferty
19 Firmowe materiały informacyjne producenta lub autoryzowanego dystrybutora w języku polskim potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów oferowanego wyrobu-dołączyć do oferty.
20 Certyfikat ISO 9001 oraz ISO 13485 dla producenta łóżka-dołączyć do oferty
21 Deklaracja zgodności CE wydana przez producenta-dołączyć do oferty
22 Wpis lub zgłoszenie do RWM w Polsce dla łóżka i materaca-stosowny dokument dołączyć do oferty
24 Gwarancja min.24 miesiące
2B Szpitalne łóżko elektryczne z przeznaczeniem na OIOM
(1 szt.) Potwierdzenie spełnienia parametru (tak/nie) Wartość/opis oferowanego parametru
1 Model
2 Rok produkcji
3 Pochodzenie /Producent
4 Metalowa konstrukcja łóżka lakierowana proszkowo. Podstawa łóżka oraz przestrzeń pomiędzy podstawą a leżem pozbawiona kabli oraz układów sterujących funkcjami łóżka. Podstawa łóżka pantografowa podpierająca leże w minimum 8 punktach
5 Długość całkowita: 2200 cm +/- 30 mm
Szerokość całkowita 1000 mm, +/- 30 mm
6 Wolna przestrzeń pomiędzy podłożem a podwoziem nie mniej niż 15 cm umożliwiająca łatwy przejazd przez progi oraz wjazd do dźwigów osobowych
7 W narożnikach leża 4 krążki stożkowe
W części wezgłowia krążki dwuosiowe
8 Leże łóżka czterosegmentowe z czego trzy segmenty ruchome.
9 Leże wypełnione łatwo odejmowanymi panelami (bez konieczności użycia narzędzi) z polipropylenu.
Segment oparcia pleców z możliwością szybkiego poziomowania - CPR.
Segment wezgłowia wypełniony płytą HPL wraz z tunelem na kasetę RTG.
10 Autoregresja segmentu oparcia pleców min 9 cm
11 W narożnikach leża tuleje do mocowania wieszaka kroplówki oraz w części wezgłowia wysięgnika z uchwytem do ręki
12 Regulacja wezgłowia, pozycja fotelowa, regulacja wysokości leża, regulacja uda.
Panel dla personelu medycznego po stronie zewnętrznej barierek, panel z wyświetlaczem LCD pokazującą uruchomioną funkcję.
Funkcja CPR,
Możliwość położenia segmentu oparcia pleców w pozycji 150,300, 450
Panel sterujący chowany pod leżem w półce do odkładania pościeli z możliwością instalacji go na szczycie łóżka. Panel wyposażony w podwójne zabezpieczenie przed przypadkowym uruchomieniem funkcji elektrycznych (Dostępność funkcji przy jednoczesnym zastosowaniu przycisku świadomego użycia) z możliwością blokady poszczególnych funkcji pilota. Panel sterujący wyposażony w funkcję regulacji segmentu oparcia pleców, uda, wysokości leża, pozycji wzdłużnych, funkcji anty-szokowej, egzaminacyjnej, CPR, krzesła kardiologicznego. Posiada również optyczny wskaźnik naładowania akumulatora oraz podłączenia do sieci.
13 Elektryczne regulacje:
Elektryczna regulacja wysokości
Łóżko wyposażone w pedał do regulacji wysokości.
- segment oparcia pleców od 0 do 75 stopni (+/- 50)
- segment uda od 0 do 45 stopni (+/- 50)
- pozycja Trendlelenburga od 0 do 15 stopni (+/- 20)
- pozycja anty-Trendlenburga od 0 do 15 stopni (+/- 20)
14 Akumulator wbudowany w układ elektryczny łóżka podtrzymujący sterowanie łóżka przy braku zasilania sieciowego.
15 Szczyty łóżka wykonane z tworzywa, wypełnione wklejką kolorystyczną dostępną w minimum 6 kolorach. Możliwość zabezpieczenia szczytów przed przypadkowym wyjęciem w czasie transportu poprzez 2 suwaki.
16 Łóżko wyposażone w cztery niezależne, opuszczane ruchem półkulistym, tworzywowe barierki boczne, zabezpieczające pacjenta,
Opuszczanie oraz podnoszenie barierek bocznych w łatwy sposób za pomocą jednej ręki, wspomagane pneumatyczne.
Wysokość barierek bocznych zabezpieczająca pacjenta minimum 40 cm.
Barierki boczne wykonane z tworzywa, wypełnione wklejką kolorystyczną dostępną w minimum 6 kolorach.
Możliwością powieszenia drenażu lub worków urologicznych na barierkach, uchwyty stanowią część barierek bocznych
Barierki zabezpieczające pacjenta na całej długości.
17 Wysuwana półka na prowadnicach teleskopowych do odkładania pościeli z miejscem na panel centralny.
18 Przedłużenie leża minimum 28 cm.
19 4 uchwyty stabilizujące materac
20 Koła o średnicy 150mm z systemem sterowania jazdy na wprost i z centralnym systemem hamulcowym. System obsługiwany dźwigniami od strony nóg pacjenta, zlokalizowanymi bezpośrednio przy kołach.
21 Bezpieczne obciążenie robocze minimum 260 kg.
22 Układ elektryczny spełniający wymagania IPX6
23 Materac dopasowany do ramy leża z pianki poliuretanowej w pokrowcu paroprzepuszczalnym, nieprzenikliwy dla cieczy. Materac z możliwością wymiany pokrowca, pokrowiec z zamkiem błyskawicznym obszyty w literę L z okapnikiem, grubość minimum 15 cm, odporny na dezynfekcję.
24 Uchwyt na worek urologiczny
25 Wieszak kroplówki
26 -Deklaracja Zgodności,
-WPIS lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych,
-Certyfikat ISO 13485:2016 potwierdzający, że producent wdrożył i utrzymuje system zarządzania jakością dla wyrobów medycznych.
27 Szkolenie obsługi, szkolenie personelu technicznego przy odbiorze technicznym produktów
28 Gwarancja min. 24 miesiące
29 Serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres min. 10 lat
30 Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat
31 Czas reakcji serwisu max. 48 godz.
32 Możliwość wyboru kolorów wypełnień wkładek.
2C Szpitalne łóżko porodowe (1 szt.) Potwierdzenie spełnienia parametru (tak/nie) Wartość/opis oferowanego parametru
1 Nazwa oferowanego urządzenia:
Producent:
Typ:
Rok produkcji: 2020
2 Łóżko porodowe (medyczne), przeznaczone dla pacjentek oddziałów położniczo-ginekologicznych.
3 Szeroki zakres możliwych ustawień pozycji:
- pozycja horyzontalna
- pozycja do badania ginekologicznego
- pozycja siedząca
- pozycja półsiedząca
4 Nowoczesna i stabilna konstrukcja łóżka oparta na trzech kolumnach cylindrycznych.
Nie dopuszcza się przestarzałych konstrukcji opartych na pantografach (problemy z utrzymaniem czystości i poprawną dezynfekcją) czy też na jednej centralnej kolumnie (mniejsza stabilność leża).
5 Łóżko z możliwością szybkiego przekształcenia do pozycji fotelowej zapewniającej wygodną pozycję dla pacjentki.
6 Długość łóżka: max 2150 - 2200 mm
7 Długość łóżka w pozycji fotelowej: max 1700 - 1800 mm
8 Całkowita szerokość łóżka (razem z poręczami bocznymi): max 970 mm
9 Elektryczna regulacja wysokości leża: 550 do 950 mm (±30 mm ).
10 Elektryczna regulacja kąta uniesienia oparcia pleców: 700 ( ± 50 ).
11 Elektryczna regulacja kąta uniesienia segmentu siedzenia: 300 ( ± 50 ).
12 Elektryczna regulacja przechyłu Trendelenburga: min. 200
13 Elektryczna regulacja przechyłu anty-Trendelenburga: min. 200
14 Łóżko wyposażone w trzy systemy sterowania:
Centralny panel sterujący z możliwością zawieszenia na szczycie od strony głowy pacjentki
Pilot przewodowy z możliwością zawieszenia na poręczy bocznej
Panele sterujące w poręczach bocznych, po wewnętrznej i zewnętrznej stronie poręczy (łącznie cztery panele)
15 Następujące funkcje sterowane z panelu sterującego:
- regulacja wysokości leża
- regulacja przechyłów Trendelenburga i anty-Trendelenburga
- regulacja kąta uniesienia oparcia pleców
- regulacja kata uniesienia segmentu siedzenia
- funkcja autokontur-jednoczesna regulacja oparcia pleców i segmentu siedzenia
- pozycja fotelowa uzyskiwana z jednego przycisku
- pozycja Fowlera uzyskiwana z jednego przycisku (jednocześnie leże łóżka obniża wysokość, a segmenty: oparcia pleców i uda unoszą się)
- pozycja egzaminacyjna (do badań) uzyskiwana z jednego przycisku
- pozycja zerowa (CPR) uzyskiwana z jednego przycisku
- pozycja antyszokowa uzyskiwana z jednego przycisku
16 Tzw. funkcje ratujące życie czyli pozycja zerowa (CPR) oraz pozycja antyszokowa uzyskiwane ze specjalnie oznaczonych przycisków umieszczonych na panelu sterującym.
17 Panel sterujący z możliwością selektywnego blokowania następujących funkcji:
- regulacji wysokości leża
- regulacji przechyłów Trendelenburga i anty-Trendelenburga
- regulacji kąta uniesienia oparcia pleców
- regulacji kata uniesienia segmentu siedzenia
Panel wyposażony w diodową sygnalizację o zablokowaniu wszystkich funkcji
18 Oparcie pleców z mechanizmem odciążającym odcinek lędźwiowy kręgosłupa
19 Zabezpieczenie przed przypadkową regulacją funkcji elektrycznych z paneli sterujących w poręczach bocznych poprzez konieczność naciśnięcia przycisku aktywującego panel.
20 Mechaniczna funkcja CPR w oparciu pleców.
21 Wbudowany akumulator umożliwiający wykonanie kilku cykli w przypadku zaniku zasilania
22 Segment nożny leża z regulacją położenia wzdłużnego, z możliwością całkowitego wsunięcia pod siedzisko.
23 Tworzywowe poręcze boczne wytworzone z tworzywa z użyciem nanotechnologii srebra powodującej hamowanie namnażania się bakterii i wirusów.
24 Zwolnienie i opuszczenie poręczy dokonywane tą samą, jedną ręką. Poręcze z kolorową wklejką (możliwość wyboru koloru z wzornika producenta). Poręcze nie zwiększające szerokości łóżka bez względu na to czy są opuszczone czy podniesione
25 Szczyty z kolorową wklejką (możliwość wyboru koloru z wzornika producenta).
26 Rama łóżka zaopatrzona w cztery krążki odbojowe
27 Rama leża, za szczytem głowy, wyposażona w gniazda do odłożenia nieużywanego w danym czasie szczytu nóg i miejsce (przestrzeń) do odłożenia nieużywanego w danym czasie materaca segmentu nożnego
28 Segment siedzenia, segment stały i segment nożny osłonięte odejmowanymi wypraskami z tworzywa wytworzonego z użyciem nanotechnologii srebra powodującej hamowanie namnażania się bakterii i wirusów.
Segment oparcia pleców wypełniony płytą laminatową przezierną dla promieni RTG
29 Łóżko przejezdne - z centralną blokadą czterech kół, uruchamianą jedną z dwóch dźwigni w podstawie łóżka od strony oparcia pleców. Funkcja jazdy na wprost.
30 Dopuszczalne obciążenie łóżka: min. 250 kg
31 Wyposażenie łóżka:
materace: oparcia pleców i siedziska, segmentu nożnego
materac dla noworodka
miska ginekologiczna ze stali nierdzewnej
podkolanniki (komplet) mocowane za pomocą uchwytów z przegubem kulistym do szyn w segmencie siedziska
oparcia pod stopy (komplet)
uchwyty rąk (komplet) mocowane do szyn ramy leża
poręcze boczne z panelami sterującymi
haczyki na woreczki do płynów fizjologicznych-po 2 szt. na obu bokach leża
wieszak kroplówki
32 Łóżko dostarczone w oryginalnym opakowaniu producenta
33 Powierzchnie łóżka odporne na środki dezynfekcyjne
34 Łóżko spełniające odpowiednie wymagania normy PN-EN 60601-2-52:2010-Wymagania szczegółowe dotyczące bezpieczeństwa podstawowego oraz funkcjonowania zasadniczego łóżek medycznych
35 Deklaracja Zgodności, Wpis lub Zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych.
36 Gwarancja min.24 miesiące
37 Autoryzowany serwis na terenie Polski z dostępem do oryginalnych części zamiennych od producenta (autoryzacja).
Zadanie nr 3. Termometry do pomiaru ciała ( 15 sztuk)
1 Producent/kraj pochodzenia
2 Model
3 Rok produkcji ( min.2020)
4 Urządzenie lekarskie bezdotykowe
5 Automatyczne wyłączenie
6 Szybki, bezdotykowy pomiar temperatury
7 Alarm podwyższonej temperatury
8 Miejsce pomiaru: czoło
9 Min.24 miesiące gwarancji
Zadanie nr 4. Lampa bakteriobójcza ( 2 sztuki)
1 Rok produkcji min.2020
2 Producent/kraj pochodzenia
3 Lampa bakteriobójcza przepływowa
4 Lampa na statywie
5 Lampa mobilna
6 Urządzenie posiadające właściwości biobójcze
7 Urządzenie dezaktywujące bakterie, wirusy, pleśnie, grzyby
8 Przeznaczenie: bloki operacyjne, izby przyjęć, poczekalnie, korytarze
9 Rodzaj obudowy: blacha kwasoodporna, łatwość dezynfekcji
10 Znak certyfikacji CE
11 Min.24 miesiące gwarancji
12 Dezynfekowana kubatura min.50m3
Zadanie nr 5. Respirator transportowy (4 sztuki)
( kod CPV 33100000-1 urządzenia medyczne)
1 Model
2 Producent/pochodzenie
3 Rok produkcji 2020
4 Respirator transportowy przeznaczony do wentylacji zastępczej w czasie transportu pacjenta w warunkach poza, jak i wewnątrz-szpitalnych
( w zestawie z: przewodem zasilającym, obwodem CPAP, jednorazowym zestawem do hiperinflacji, baterią do modułów alarmów)
5 Możliwość pracy w środowisku rezonansu magnetycznego (MRI) o indukcji 3 Tesla
6 Tryb wentylacji IPPV/ CMV
7 Funkcja automatycznej blokady cyklu wentylacji IPPV/ CMV przy oddechu spontanicznym pacjenta - z zapewnieniem minimalnej wentylacji minutowej
8 Objętość oddechowa blokująca cykl wentylacji IPPV/ CMV 425 ml (przy częstości oddechowej 12 odd./min.)
9 Tryb wentylacji biernej 100% tlenem - oddech na żądanie (integralna funkcja respiratora) z przepływem zależnym od podciśnienia w układzie oddechowym, przepływ maksymalny > 120 l/min.
10 Zintegrowana zastawka PEEP, zakres regulacji 0-20 cmH2O
11 Tryb CPAP - zintegrowany przepływomierz, zakres regulacji przepływu 0,5-35 l/min.
12 2 poziomy stężenia tlenu w mieszaninie oddechowej w trybie IPPV/ CMV, 100 i 50%
13 Niezależna płynna regulacja częstości oddechowej/ objętości oddechowej
14 Zakres regulacji parametrów wentylacji umożliwiający wentylację zastępczą dorosłych i dzieci
15 Wskaźnik niskiego ciśnienia gazu zasilającego
16 Torba transportowa z kieszeniami i uchwytami do mocowania drobnego sprzętu medycznego, umożliwiająca transport zestawu w ręku, na ramieniu i na plecach, zaczepy umożliwiające zawieszenia torby na ramie łóżka/ noszy
17 Butla tlenowa aluminiowa 2,7 l O2 z głowicą DIN ¾‘, pojemność 400 l O2 przy ciśnieniu 150 atm, możliwość napełniania do 200 atm
18 Reduktor tlenowy z gniazdem AGA O2 i przepływomierzem obrotowym 0-25 l/min, ciśnienie robocze 200atm, przepływ z gniazda AGA powyżej 120l/min., manometr w osłonie zabezpieczającej przed uszkodzeniem
19 Obwody oddechowe jednorazowego użytku, 20 szt. w zestawie
20 Uchwyt kartkowy kompatybilny z zaoferowanym respiratorem
21 Autoryzowany serwis gwarancyjny na terenie Polski
22 Okres gwarancji min. 24 miesiące
23 Instrukcja obsługi w języku polskim
Zadanie nr 6. Szafki i regały na sprzęt medyczny z blatami do sporządzania leków
( Komplet-Zadanie nr 6 bez możliwości złożenia oferty częściowej) )
6a. Stół do pakietowania 1 szt.
1 Stół do pakietowania wykonany w całości ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9
2 Stół wyposażony w 2 blaty proste
3 Stół wyposażony w 2 szyny instrumentalne o przekroju 25x10 mm, stanowiące stały element konstrukcji stołu, umiejscowione na krótszych bokach
4 Stelaż wyposażony w 4 wysoce mobilne koła w obudowie z tworzywa sztucznego o średnicy min. 125 mm, w kolorze szarym, w tym dwa z blokadą
5 Całkowite wymiary stołu:
- szerokość: 1200 mm (+/-10 mm)
- głębokość: 700 mm (+/-10 mm)
- wysokość: 800 mm (+/-10 mm)
6 Wymiary blatu górnego:
- szerokość: 1200 mm (+/-10 mm)
- głębokość: 700 mm (+/-10 mm)
7 Wymiary blatu dolnego:
- szerokość: 1194 mm (+/-10 mm)
- głębokość: 694 mm (+/-10 mm)
8 Wymagane dokumenty:
Deklaracja zgodności CE,
Wpis lub zgłoszenie do URWMiPB,
Certyfikat producenta wyrobów medycznych PN-EN ISO 13485,
Certyfikat PN-EN ISO 9001 - projektowanie, serwis, produkcja sprzętu medycznego
9 Rok produkcji 2020
10 Gwarancja min.24 miesiące
6b. Stół do pakietowania 1 szt.
1 Stół do pakietowania wykonany w całości ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9
2 Stół wyposażony w 1 blat prosty
3 Stół wyposażony w 2 szyny instrumentalne o przekroju 25x10 mm, stanowiące stały element konstrukcji stołu, umiejcowione na krótszych bokach
4 Stelaż wyposażony w 4 wysoce mobilne koła w obudowie z tworzywa sztucznego o średnicy min. 125 mm, w kolorze szarym, w tym dwa z blokadą
5 Całkowite wymiary stołu:
- szerokość: 800 mm (+/-10 mm)
- głębokość: 700 mm (+/-10 mm)
- wysokość: 800 mm (+/-10 mm)
6 Wymiary blatu:
- szerokość: 800 mm (+/-10 mm)
- głębokość: 700 mm (+/-10 mm)
7 Wymagane dokumenty:
Deklaracja zgodności CE,
Wpis lub zgłoszenie do URWMiPB,
Certyfikat producenta wyrobów medycznych PN-EN ISO 13485,
Certyfikat PN-EN ISO 9001 - projektowanie, serwis, produkcja sprzętu medycznego
8 Rok produkcji 2020
9 Gwarancja min.24 miesiące
6c. Stół do pakietowania 1 szt.
1 Stół do pakietowania wykonany w całości ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9
2 Stół wyposażony w 1 blat prosty
3 Stół wyposażony w 2 szyny instrumentalne o przekroju 25x10 mm, stanowiące stały element konstrukcji stołu, umiejcowione na krótszych bokach
4 Stelaż wyposażony w 4 stopki z możliwością poziomowania
5 Całkowite wymiary stołu:
- szerokość: 800 mm (+/-10 mm)
- głębokość: 700 mm (+/-10 mm)
- wysokość: 800 mm (+/-10 mm)
6 Wymiary blatu:
- szerokość: 800 mm (+/-10 mm)
- głębokość: 700 mm (+/-10 mm)
7 Wymagane dokumenty:
Deklaracja zgodności CE,
Wpis lub zgłoszenie do URWMiPB,
Certyfikat producenta wyrobów medycznych PN-EN ISO 13485,
Certyfikat PN-EN ISO 9001 - projektowanie, serwis, produkcja sprzętu medycznego
8 Rok produkcji 2020
9 Gwarancja min.24 miesiące
6d. Stolik instrumentalny hydrauliczny
1 Stolik instrumentalny typu MAYO wykonany w całości ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9
2 Blat z pogłębieniem, obracany w poziomie o 360stopn. z blokadą obrotu
3 Blat podnoszony hydraulicznie za pomocą pedału nożnego
4 Regulacja wysokości blatu w zakresie 950-1320 mm (+/- 20mm)
5 Podstawa w kształcie litery T, wyposażona w 3 pojedyncze koła w obudowie z tworzywa sztucznego o średnicy min. 75 mm, wszystkie z blokadą
6 Wymiary blatu:
- szerokość 750 mm (+/- 20mm)
- głębokość: 500 mm (+/- 20mm)
7 Wymiar powierzchni użytkowej blatu:
- szerokość: 700 mm (+/- 20mm)
- głębokość: 450 mm (+/- 20mm)
8 Wymiary całkowite:
- szerokość: 750 mm (+/- 20mm)
- głębokość: 500 mm (+/- 20mm)
- wysokość: 950-1320 mm (+/- 20mm)
9 Wymagane dokumenty:
Deklaracja zgodności CE (lub równoważne),
Wpis lub zgłoszenie do URWMiPB (lub równoważne),
Certyfikat producenta dla Systemu Zarządzania wg. PN-EN ISO 13485 (lub równoważne),
Certyfikat producenta dla Systemu Zarządzania wg. PN-EN ISO 9001 (lub równoważne)
10 Rok produkcji 2020
11 Gwarancja min.24 miesiące
6e. Taboret
1 Podstawa piecioramienna wykonana ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9
2 Średnica podstawy 600 mm (+/- 10mm)
Podstawa z podporą pod nogi.
3 Taboret wyposażony w koła w obudowie stalowej ocynkowanej o średnicy min 50mm. W tym dwa z blokadą
4 Regulacja siedziska za pomocą siłownika pneumatycznego sterowanym dźwignią ręczną w zakresie 650-900 mm (+/- 20mm)
5 Średnica siedziska 350mm (+/- 10mm)
6 Taboret posiadający oparcie z możliwością regulacji
7 Siedzisko tapicerowane materiałem nieprzepuszczalnym, zmywalnym i odpornym na dezynfekcję ogólnodostępnymi środkami dezynfekcyjnymi. - możliwość wyboru kolorystyki przez Zamawiającego z minimum 15 kolorach
8 Wymagane dokumenty:
Deklaracja zgodności CE (lub równoważne),
Certyfikat producenta wyrobów medycznych PN-EN ISO 13485 (lub równoważne),
Certyfikat PN-EN ISO 9001 - projektowanie, serwis, produkcja sprzętu medycznego (lub równoważne)
9 Rok produkcji 2020
10 Gwarancja min.24 miesiące
6f. Wózek podwójny na odpady lub brudną bieliznę
1 Wózek na odpady lub brudną bieliznę podwójny wykonany w całości ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9
2 Wózek na worki o pojemności worka 100-120 l litrów
3 Obręcze na worki wyposażona w klipsy zaciskowe zabezpieczające przed zsunięciem się worka
4 Pokrywy z mechanizmem spowalniającym opadanie, minimum 4 sekundy od momentu zwolnienia klapy, który zapewnia komfort oraz zapobiega rozprzestrzenianiu się bakterii, podnoszona pedałem, każda oddzielnie
5 Stabilna podstawa z kształtowników i prętów na których opiera się worek, wyposażona w koła w obudowie ze stali ocynkowanej o średnicy min. 50 mm, w tym dwa z blokadą
6 Wymiary wózka
- szerokość: 860 mm (+/- 20 mm)
- głębokość: 505 mm (+/- 20 mm)
- wysokość: 860 mm (+/- 20 mm)
7 Wymagane dokumenty:
Deklaracja zgodności CE (lub równoważne),
Certyfikat producenta wyrobów medycznych PN-EN ISO 13485 (lub równoważne)
Certyfikat PN-EN ISO 9001 - projektowanie, serwis, produkcja sprzętu medycznego (lub równoważne)
8 Rok produkcji 2020
9 Gwarancja min.24 miesiące
6g. Wózek anestezjologiczny
1 Wymiary wózka bez wyposażenia dodatkowego:
- szerokość: 670 mm (+/- 20 mm)
- głębokość: 570 mm (+/- 20 mm)
- wysokośc od podłożna do blatu: 1000 mm (+/- 20 mm)
- wysokość całkowita wózka (z nadstawką): 1700 mm (+/- 20 mm)
2 Wymiary szafki:
- szerokość: 600 mm (+/- 20 mm)
- głębokość 500 mm (+/- 20 mm)
- wysokość: 805 mm (+/- 20 mm)
3 Wózek wyposażony w 5 szuflad:
- 2 szuflady o wysokości frontu 97 mm (+/- 5 mm)
- 1 szuflada o wysokości frontu 156 mm (+/- 5 mm)
- 2 szuflada o wysokości frontu 175 mm (+/- 5 mm)
4 Wymiary powierzchni użytkowej szuflady:
- przy wysokości frontów 2x97 mm: 525x440x82 mm (+/- 5 mm ) (szerokośćxgłębokośćxwysokość)
- przy wysokości frontu 1x156 mm: 525x440x141 mm (+/- 5 mm ) (szerokośćxgłębokośćxwysokość)
- przy wysokości frontu 2x175 mm: 525x440x150 mm (+/- 5 mm ) (szerokośćxgłębokośćxwysokość)
5 Szuflady wyposażone w prowadnice z samodociągiem
6 Korpus szafki wyposażony w zintegrowany ze ścinaką materiał wygłuszający- niechłonący wilgoci, minimalizujący wibracje, absorbujący drgania, tworzący barierę akustyczną dla różnych częstotliwości.
7 Szafka i szuflady wykonane ze stali lakierowanej proszkowo, kolorystyka do wyboru przez Zamawiającego - minimum 19 kolorów do wyboru
8 Blat szafki wykonany z tworzywa ABS w kolorze białym lub szarym, z pogłębieniem, otoczony z 3 stron bandami o wysokości 40 mm (+/- 5 mm)
9 Uchwyty szuflad bez ostrych krawędzi w kształcie litery C, wykonane z aluminium anodowanego lub lakierowane proszkowo, kolorystyka do wyboru przez Zamawiającego - minimum 19 kolorów do wyboru
10 Podstawa stalowa z osłoną z tworzywa ABS w kolorze białym lub szarym, wyposażona w 4 koła z tworzywa sztucznego o średnicy min. 125 mm, w tym 2 z blokadą,
11 WYPOSAŻENIE DODATKOWE WÓZKA:
- 2 odcinki szyny instrumentalnej do montowania wyposażenia dodatkowego wykonane ze stali kwasoodpornej, narożniki zabezpieczone i zintegrowane z korpusem wózka poprzez łącznik z tworzywa
- 1x nadstawka dwurzędowa na 10 (5+5) uchylnych, transparentnych pojemników, stelaż nadstawki aluminiowo - stalowy, z kanałem montażowym umożliwiającym zmianę regulacji wysokości szyny instrumentalnej oraz doposażenie wózka w dodatkowe akcesoria bez konieczności wykonywania przeróbek technologicznych, wyłącznie za pomocą elementów złącznych
- kanały montażowe zaślepione elastyczną, wyjmowalną uszczelką zabezpieczającą przed gromadzeniem się brudu dostępną w min. 8 kolorach
- 1x ażurowy koszyk na cewniki wykonany ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9 o wymiarach: 115x115x500 mm (+/-5mm)
- 1x uchwyt z pojemnikiem na zużyte igły, z mocowaniem na szynę - możliwośc dostosowania uchwytu do rozmaru pojemnika Zamawiającego,
- 1x blat boczny wysuwany, stalowy, malowany proszkowo
- 1x kosz na odpady z tworzywa sztucznego z pokrywą wahadłową w obudowie drucianej
- 1x miska na odpadki o średnicy 220mm (+/- 5mm) o pojemności min. 2,5l. wykonana ze stali nierdzewnej
- 1x uchwyt do przetaczania umiejscowiony z przodu wózka, nad szufladami, stalowy lakierowany proszkowo - kolorystyka do wyboru przez Zamawiającego - minimum 19 kolorów do wyboru
12 Dodatkowe akcesoria mocowane za pomocą aluminowych kostek w formie bryły o wymiarach ok. 54x40 mm [wysokość x szerokość], z pokrętłem stabilnie mocującym osprzęt, nie odkształcających się podczas użytkowania, blokujących przesuwanie się osprzętu podczas jazdy, uchwyty z możliwością zawieszenia także na szynie Modur o przekroju 10x30 mm
13 Wymagane dokumenty:
Deklaracja zgodności CE,
Wpis lub zgłoszenie do URWMiPB,
Certyfikat producenta wyrobów medycznych PN-EN ISO 13485
Certyfikat PN-EN ISO 9001 - projektowanie, serwis, produkcja sprzętu medycznego (lub równoważne)
14 Rok produkcji 2020
15 Gwarancja min. 24 miesiące
Zadanie nr 7. Aparat USG
( kod CPV 33100000-1 urządzenia medyczne)
Zadanie 7a Aparat USG
1 Aparat fabrycznie nowy
2 Rok produkcji aparatu min.2020
3 Cyfrowy aparat ultrasonograficzny klasy Premium z kolorowym Dopplerem.T
4 Przetwornik cyfrowy Min. 12-bitowy
5 Cyfrowy system formowania wiązki ultradźwiękowej
6 Ilość niezależnych aktywnych kanałów przetwarzania Min. 2 200 000
7 Ilość aktywnych gniazd głowic obrazowych min.3
8 Dynamika systemu Min. 270 dB
9 Monitor LCD o rozdzielczości min. 1920 x 1080 bez przeplotu. Przekątna ekranu min. 21 cali
10 Konsola aparatu ruchoma w dwóch płaszczyznach:
góra-dół, lewo-prawo
11 Dotykowy, programowalny panel sterujący LCD wbudowany w konsolę Przekątna min. 10 cali
12 Zakres częstotliwości pracy Min. od 1 MHz do 20 MHz.
13 Liczba obrazów pamięci dynamicznej (tzw. Cineloop) Min. 12 000 obrazów
14 Możliwość regulacji prędkości odtwarzania w pętli pamięci dynamicznej obrazów (tzw. Cineloop)
15 Możliwość uzyskania sekwencji Cineloop w trybie 4B tj. 4 niezależnych sekwencji Cineloop jednocześnie na jednym obrazie
16 Pamięć dynamiczna dla trybu M-mode lub D-mode Min. 10 s
17 Regulacja głębokości pola obrazowania Min. 2 - 39 cm
18 Ilość ustawień wstępnych (tzw. Presetów) programowanych przez użytkownika Min. 50
19 Podstawa jezdna z czterema obrotowymi kołami z możliwością blokowania każdego z kół oraz blokadą kierunku jazdy
20 Kombinacje prezentowanych jednocześnie obrazów. Min.
B, B + B, 4 B
M
B + M
D
B + D
B + C (Color Doppler)
B + PD (Power Doppler)
4 B (Color Doppler)
4 B (Power Doppler)
B + Color + M
21 Odświeżanie obrazu (Frame Rate) dla trybu B Min. 1200 obrazów/s
22 Odświeżanie obrazu (Frame Rate) B + kolor (CD) Min. 400 obrazów/s
23 Obrazowanie harmoniczne Min. 10 pasm częstotliwości
24 Obrazowanie w trybie Doppler Kolorowy (CD)
25 Zakres prędkości Dopplera Kolorowego (CD) Min.: +/- 4,0 m/s
26 Obrazowanie w trybie Power Doppler (PD) i Power Doppler Kierunkowy
27 Obrazowanie w rozszerzonym trybie Color Doppler o bardzo wysokiej czułości i rozdzielczości z możliwością wizualizacji bardzo wolnych przepływów w małych naczyniach
28 Obrazowanie w trybie Dopplera Pulsacyjnego PWD oraz HPRF PWD (o wysokiej częstotliwości powtarzania)
29 Zakres prędkości Dopplera pulsacyjnego (PWD) (przy zerowym kącie bramki) Min.: +/- 7,5 m/s
30 Regulacja bramki dopplerowskiej Min. 0,5 mm do 20 mm
31 Możliwość odchylenia wiązki Dopplerowskiej Min. +/- 30 stopni
32 Możliwość korekcji kąta bramki dopplerowskiej Min. +/- 80 stopni
33 Automatyczna korekcja kąta bramki dopplerowskiej za pomocą jednego przycisku w zakresie Min. +/- 80 stopni
34 Obrazowanie w trybie Spektralny Doppler Ciągły (CWD) dostępne na głowicy kardiologicznych Phased Array Min.: +/- 15 m/s
(przy zerowym kącie bramki)
35 Obrazowanie w trybie Kolorowy i Spektralny Doppler Tkankowy
36 Obrazowanie w trybie M-mode anatomiczny w czasie rzeczywistym i z pamięci Cineloop z min. 3 niezależnych kursorów
37 Obrazowanie typu Compound w układzie wiązek ultradźwięków wysyłanych pod wieloma kątami i z różnymi częstotliwościami (tzw. skrzyżowane ultradźwięki)
38 Liczba wiązek tworzących obraz w obrazowaniu typu Compound Min. 5
39 System obrazowania wyostrzający kontury i redukujący artefakty szumowe-dostępny na wszystkich głowicach
40 Obrazowanie w trybie Triplex-(B+CD/PD +PWD)
41 Jednoczesne obrazowanie B + B/CD (Color/Power Doppler) w czasie rzeczywistym
42 Obrazowanie trapezowe i rombowe na głowicach liniowych
43 Automatyczna optymalizacja obrazu B i spektrum dopplerowskiego za pomocą jednego przycisku
44 Możliwość zmian map koloru w Color Dopplerze
min. 20 map
45 Możliwość regulacji wzmocnienia GAIN w czasie rzeczywistym i po zamrożeniu
46 Wewnętrzny system archiwizacji danych (dane pacjenta, obrazy, sekwencje)z dyskiem HDD o pojemności min. 500 GB
47 Zapis obrazów w formatach: DICOM, JPG, BMP i TIFF oraz pętli obrazowych (AVI) w systemie aparatu z możliwością eksportu na zewnętrzne nośniki typu PenDrvie lub płyty CD/DVD
48 Funkcja ukrycia danych pacjenta przy archiwizacji na zewnętrzne nośniki
49 Videoprinter czarno-biały
50 Wbudowane wyjście USB 2.0 do podłączenia nośników typu PenDrive
51 Wbudowana karta sieciowa Ethernet 10/100 Mbps
52 Możliwość podłączenia aparatu do dowolnego komputera PC kablem sieciowych 100 Mbps w celu wysyłania danych (obrazy, raporty)
53 Powiększenie obrazu w czasie rzeczywistym min.x16
54 Powiększenie obrazu po zamrożeniu mon.x16
55 Ilość pomiarów możliwych na jednym obrazie min.x10
56 Przełączanie głowic z klawiatury. Możliwość przypisania głowic do poszczególnych presetów
57 Podświetlany pulpit sterowniczy w min. 2 kolorach
58 Automatyczny obrys spektrum Dopplera oraz przesunięcie linii bazowej i korekcja kąta bramki Dopplerowskiej - dostępne w czasie rzeczywistym i po zamrożeniu
59 Raporty z badań z możliwością zapamiętywania raportów w systemie
60 Pełne oprogramowanie do badań
Brzusznych
Kardiologicznych
Transkranialnych
Ginekologiczno-położniczych
Małych narządów
Naczyniowych
Śródoperacyjnych
Mięśniowo-szkieletowych
Ortopedycznych
Pediatrycznych
Głowice ultrasonograficzne
61 Głowica Liniowa szerokopasmowa, ze zmianą częstotliwości pracy. Podać typ.
62 Zakres częstotliwości pracy. Min. 2,0-12,0 MHz
63 Liczba elementów Min. 800
64 Szerokość pola skanowania Max. 38 mm
65 Obrazowanie harmoniczne Min. 5 pasm częstotliwości
66 Obrazowanie trapezowe
67 Głowica Convex, szerokopasmowa, ze zmianą częstotliwości pracy. Podać typ
68 Zakres częstotliwości pracy Min. 1,0-5,0 MHz.
69 Liczba elementów Min. 900
70 Kąt skanowania Min. 70 st.
71 Obrazowanie harmoniczne min. 8 pasm częstotliwości
72 Głowica kardiologiczna Phased Array szerokopasmowa, ze zmianą częstotliwości pracy. Podać typ.
73 Zakres częstotliwości pracy Min. 1,0-5,0 MHz.
74 Liczba elementów Min. 120
75 Kąt skanowania Min. 90 st.
76 Obrazowanie harmoniczne min. 5 pasm częstotliwości
77 Możliwość rozbudowy o moduł EKG z analizą krzywej oddechowej
78 Możliwość rozbudowy o wbudowany tryb zasilania bateryjnego min. 100 minut pracy
79 Możliwość rozbudowy systemu o głowicę śródoperacyjną typu HOCKEY zakresie częstotliwości min. 3,0-15,0 MHz, liczba elementów min 190. Szerokość skanu max. 26 mm
80 Możliwość rozbudowy systemu o głowice endovaginalną o zakresie częstotliwości min. 2,0-10,0 MHz, liczbie elementów min. 900 oraz kącie skanu min. 200 stopni
81 Gwarancja na cały system (aparat, głowice, printer)-min.24 miesiące
82 Instrukcja obsługi w języku polskim (dostarczyć wraz z aparatem)
83 Certyfikat CE na aparat i głowice (dokumenty załączyć)
84 Deklaracja zgodności lub Certyfikat CE
85 W okresie gwarancyjnym wykonywanie bezpłatnych przeglądów oraz serwisowanie zgodnie z wymaganiami/ zaleceniami producenta, ostatni na koniec gwarancji ( podać ilość przeglądów).
Zadanie 7b Aparat USG
1 Model/Producent
2 W pełni cyfrowy aparat przenośny, rok produkcji 2019 lub 2020, fabrycznie nowy
3 Masa aparatu (z akumulatorem, bez wózka): max 6,5 kg
4 Czas uruchamiania aparatu max. 25 sekund
5 Stolik o regulowanej wysokości do aparatu z podstawą jezdną wyposażony w hamulec na każdym z kół oraz bezpieczne mocowanie aparatu
6 Możliwość zmiany kąta położenia monitora urządzenia
7 Zasilanie sieciowo - akumulatorowe 220-240V/10A
8 Możliwość pracy na wewnętrznym źródle zasilania: min. 90 minut
9 Minimum dwa aktywne porty głowic, z przełączaniem z pulpitu aparatu
10 Głębokość pola skanowania min. 38 cm
11 Wielkość przybliżenia ZOOM wyświetlana na ekranie min. 10x
12 Kolorowy co najmniej 15,6-calowy monitor LCD o rozdzielczości min. 1920x1080 pikseli (FULL HD) z możliwością regulacji kąta pochylenia
13 Obrazowanie harmoniczne z inwersją fazy (Pulse Inversion THI) na oferowanej głowicy
14 Pakiet fabrycznych aplikacji - co najmniej: naczynia, żyły, tętnice, tarczyca, płytko położone narządy, piersi, nerwy, mięśniowo-szkieletowe, brzuch, nerka, wątroba, położnictwo, ginekologia,
15 Możliwość założenia indywidualnych aplikacji przez użytkownika z możliwością wybrania dedykowanego piktogramu i utworzenia jego nazwy
16 Cyfrowa regulacja wzmocnienia głębokościowego wiązki TGC-minimum 8 stref
17 Obrazowanie Compound-obrazowanie w skrzyżowanych ultradźwiękach
18 Specjalny filtr redukujący artefakty i szumy obrazów-podać nazwę
19 Automatyczna optymalizacja obrazu za pomocą jednego przycisku dla B/M/PW/CW
20 Automatyczny obrys i kalkulacje dla Dopplera
21 Pomiary Dopplerowskie: prędkości przepływu, wskaźników pulsacji PI i oporności RI, gradientów, akceleracji, współczynnika skurczowo-rozkurczowego S/D, VTi, tętna
22 Technologia wykrywania małych przepływów inna niż Power Doppler-podać nazwę
23 Automatyczny obrys spektrum Dopplera z możliwością regulacji kąta korekcji po zamrożeniu
24 Pomiar odległości, obwodu, pola powierzchni, objętości (przy pomocy 3 odcinków), IMT
25 Ilość pomiarów odległości wyświetlanych jednocześnie na ekranie: min. 8
26 Pomiar kątów metodą Grafa
27 Kompensacja wzmocnienia bocznego typu LGC
28 Dedykowane oprogramowanie do wizualizacji igły, podać nazwę
29 TRYBY OBRAZOWANIA: B, 2B oraz 4B-Mode, M-Mode, M-Mode Anatomiczny, Obrazowanie Harmoniczne z inwersją fazy (na wszystkich typach głowic), Kolorowy Doppler, Power Doppler, Kierunkowy Power Doppler, Doppler Pulsacyjny PW, Obrazowanie trapezowe na głowicach liniowych. Duplex. Triplex
30 Głowica endowaginalna do zastosowań w ginekologii, położnictwie i urologii o wyświetlanym na ekranie zakresie częstotliwości conajmniej 3-15 MHz, promieniu krzywizny 11mm i kącie obrazowania 135 stopni
31 SYSTEM ARCHWIZACJI BADAŃ:
Podręczna pamięć obrazu (CINE LOOP) min. 10000 klatek
Możliwość odtworzenia dynamicznych obrazów po zamrożeniu (tzw. CINE) z możliwością regulacji prędkości odtwarzania
Archiwizacja obrazów, sekwencji filmowych oraz raportów w pamięci aparatu
Dysk twardy min. 460 Gb
Możliwość nagrywania zarchiwizowanych danych na nośniki pamięci USB
Baza badań pacjentów z możliwością wyszukiwania po nazwisku oraz numerze identyfikacyjnym
Możliwość podłączenia drukarki komputerowej do wydruków w formacie A4
Oprogramowanie do przesyłania obrazów i danych zgodnych z standardem DICOM 3.0 (Storage, Print, Worklist, MPPS, Query Retrive)
Możliwość założenia konta użytkownika i własnej bazy danych zapisanych w urządzeniu
32 Porty USB (min. 2)
Wyjście HDMI
Wbudowana karta sieciowa Ethernet 10/100 Mbps
Videoprinter czarno-biały
Tryb Standby-uśpienie aparatu i szybki start po uśpieniu max. w 8 sekund.
Dedykowany wózek na czterech skrętnych kółkach
33 Możliwość rozbudowy o:
- WiFi
- obrazowanie panoramiczne w czasie rzeczywistym
- moduł EKG
- możliwość podłączenia głowicy kardiologicznej o min. zakresie częstotliwości pracy 1-5Mhz i kącie obrazowania 90 stopni.
- możliwość podłączenia głowicy liniowej typu hokej o szerokości czoła max. 26 mm i częstotliwości pracy 4-15MHz
- możliwość podłączenia głowicy konweksowej o promieniu krzywizny 50 mm i częstotliwości pracy 1-7 MHz
34 Certyfikat CE na aparat i głowice (dokumenty załączyć)
35 Autoryzacja producenta na serwis i sprzedaż zaoferowanego aparatu USG na terenie Polski (dokumenty załączyć)
36 Min. okres gwarancji 24 miesiące
37 Deklaracja zgodności lub Certyfikat CE
38 W okresie gwarancyjnym wykonywanie bezpłatnych przeglądów oraz serwisowanie zgodnie z wymaganiami/ zaleceniami producenta, ostatni na koniec gwarancji ( podać ilość przeglądów).
Zadanie nr 8. Kardiomonitor -1 szt.
1 Producent/kraj pochodzenia
2 Model
3 Data produkcji ( nie starszy niż 2019r.)
4 Monitor kompaktowy przeznaczony dla wszystkich grup wiekowych-noworodków, dzieci i dorosłych. Pomiary min. EKG / RESP/ NIBP / SpO2 / 2xTemp.
5 Ekran LCD o przekątnej min. 12’1 oraz wysokiej rozdzielczość min. 1280x800 dpi.
6 Konstrukcja monitora nie zawierająca jakichkolwiek wiatraków. Zawiera uchwyt do transportu oraz możliwość zainstalowania zintegrowanego uchwytu do zawieszenia na ramie łóżka. Niska waga do 3.3kg. Konstrukcja musi zapewniać spełnianie norm wg ISO 9919 dla placówek ochrony zdrowia min. w zakresie:
- odporności na wibracje oraz wstrząsy mechaniczne wg IEC 80601-2-61
- IPX1
- zgodność z normą EN 60601-2-27.
7 Chłodzenie kardiomonitora poprzez konwekcję.
8 Obsługa za pomocą pokrętła, przycisków funkcyjnych oraz ekranu dotykowego. Menu w języku polskim.
9 Prezentacja co najmniej 8 przebiegów. Dostępny tryby wyświetlania to min:
- tryb standardowy 3 krzywe
- ekran dużych znaków z wyświetlaniem ostatnich min. 5 pomiarów NIBP
- ekran EKG w układzie kaskady
- ekran oxyCRG
- tryb gotowości
- tryb nocny-z automatycznym obniżeniem poziomu głośności alarmów/tonu HR oraz poziomu jasności ekranu (konfigurowalny przez Użytkownika).
10 Pamięć trendów tabelarycznych oraz graficznych dla wszystkich mierzonych parametrów min. 10 dni.
11 Pamięć min. 48 godzin wszystkich krzywych w czasie rzeczywistym.
12 Monitor wyposażony w funkcję ręcznego zaznaczania zdarzeń wraz z pamięcią wszystkich krzywych z okresu zapisanego zdarzenia. Możliwość prezentacji wybranych min. 3 krzywych.
13 Możliwość zdefiniowania min. 3 indywidualnych profili konfiguracji kardiomonitora (profile zawierają min. ustawienia dotyczące: głośności, alarmów, drukowania, parametrów pomiarowych, układów wyświetlania danych oraz trendów). Min. 3 pre-konfigurowane profile odpowiadające najczęstszym zastosowaniom kardiomonitora np. na salę operacyjną bądź oddział intensywnej opieki medycznej.
14 Alarmy - co najmniej 3 stopniowy system alarmów - alarmy dźwiękowe i wizualne wszystkich monitorowanych parametrów z możliwością wyciszenia i zmian granic alarmowych dla każdego parametru, dostępne w jednym wspólnym menu. Progi alarmowe widoczne na ekranie głównym, ustawiane automatycznie względem aktualnego stanu pacjenta. Możliwość ustawienia podtrzymania wyświetlania informacji o wszystkich alarmach fizjologicznych.
15 Regulacja czasu wyciszenia alarmów (30-180 sekund). Monitor wyposażony w przycisk do wyciszania bieżącego alarmu oraz pauzowania wszystkich alarmów na zaprogramowany czas. Możliwość wyłączenia wszystkich alarmów bezterminowo jednym przyciskiem (dostępność funkcji konfigurowalna przez administratora / Użytkownika).
16 Pamięć min. 200 zdarzeń alarmowych wraz z wszystkimi danymi cyfrowymi oraz krzywymi z momentu zdarzenia. Możliwość prezentacji wybranych min. 3 krzywych.
17 Zasilanie - sieciowe 100-240V 50Hz z mechanicznym zabezpieczeniem przed przypadkowym wyciągnięciem kabla zasilającego.
18 Własne zasilanie - akumulator litowo-jonowy. Czas pracy min. 1 godzina (monitorowanie EKG, oddechu, SpO2 i pomiar NIBP co 15 minut). Ładowanie baterii do 90% w czasie do 5 godzin.
19 Wyświetlanie informacji o pozostałym czasie pracy w systemie w godzinach.
20 Łączność - wbudowane wyjście LAN (RJ-45), wyjście VGA, min. 2xUSB, gniazdo przywołania pielęgniarki, gniazdo synchronizacji syg. EKG (opcjonalnie).
21 Funkcja przyjmowania nowego pacjenta z możliwością wyboru obligatoryjnych pól z wykorzystaniem przynajmniej danych dotyczących numeru pacjenta MRN, imienia, nazwiska, wieku, płci, wzrostu, wagi oraz daty i godziny przyjęcia. Możliwość wprowadzania danych pacjenta przy użyciu opcjonalnego czytnika kodów kreskowych.
22 Aktualizacje oprogramowania poprzez gniazdo USB. Możliwość zakupu opcjonalnego narzędzia serwisowego umożliwiającego szybkie obejrzenie statusu monitora, aktualizację oprogramowania oraz aktualizację ustawień konfiguracji ze zdalnego serwera.
23 Możliwość exportowania / importowania ustawień konfiguracji kardiomonitora na dysku USB.
24 Możliwość pracy w systemie centralnego monitoringu (komunikacja LAN). Możliwość rozbudowy kardiomonitora o moduł WIFI do bezprzewodowej komunikacji z centralą.
25 Możliwość rozbudowy o funkcję synchronizacji danych pacjentów ze szpitalnym systemem EMR przy użyciu połączenia LAN, WLAN oraz połączenia szeregowego z wykorzystaniem protokołu HL7.
26 EKG. Monitorowanie EKG 3-5 odpr. wraz z wykrywaniem arytmii. Pomiar HR w zakresie min. 15-350 /min. Wykrywanie impulsów stymulatora serca z możliwością wyboru kanału do detekcji oraz graficznym zaznaczeniem na krzywej EKG.
27 Rozpoznawanie min. 9 klas zaburzeń rytmu serca z automatycznym podziałem na min. 2 priorytety w zależności od ważności alarmu. Możliwość ustawienia opóźnienia (w minutach) w alarmowaniu o arytmii dla każdego z priorytetów.
28 Możliwość własnego ustawiania pozycji pomiaru P-R oraz położenia punktu J.
29 Pomiar, prezentacja i alarmy wartości ST we wszystkich odprowadzeniach. Pomiar odcinka ST w zakresie min. od -2,0 do +2,0 mV ze wszystkich odprowadzeń jednocześnie.
30 Respiracja (RESP). Pomiar impedancyjny częstości oddechu w zakresie min. 3-150 odd./min.
31 Możliwość ręcznego ustawiania progu detekcji oddechów.
32 Saturacja (SPO2). Pomiar tętna w zakresie min. 30-240./min. Pomiar w technologii redukującej artefakty ruchowe Masimo Rainbow bądź FAST.
33 Funkcja opóźnienia alarmów SPO2 (w tym desaturacji) konfigurowana przez Użytkownika-do min. 30 sekund.
34 Wyświetlane wartości cyfrowej saturacji i tętna, krzywej pletyzmograficznej. Zmiana tonu odczytu pulsu z SPO2 wraz ze spadkiem/wzrostem wartości SPO2. Wyświetlanie wskaźnika perfuzji.
35 Możliwość stosowania czujników Masimo, Nellcor oraz FAST za pomocą opcjonalnego, dedykowanego kabla łączącego.
36 Pomiar ciśnienia nieinwazyjnego (NIBP). Oscylometryczna metoda pomiaru. Ochrona przed zbyt wysokim ciśnieniem w mankiecie. Zakres ciśnienia skurczowego min. 30-270 mmHg, zakres ciśnienia rozkurczowego min. 10-240 mmHg.
Zakres pomiaru pulsu min. 40-300 bpm. Możliwość konfigurowania wstępnego ciśnienia inflacji.
37 Temperatura (TEMP). Pomiar z dwóch kanałów z prezentacją różnicy temperatur. Możliwość stosowania czujników jednorazowych oraz wielorazowych.
38 DODATKOWE WYPOSAŻENIE ORAZ KONFIGURACJA OPCJONALNA
39 Inwazyjny pomiar ciśnienia (IBP, 2 kanały) ( opcja rozbudowy). Możliwość pomiaru różnych ciśnień, w tym OCŻ. Zakres pomiarowy min. od -40 do +360 mmHg. Dokładność (włączając przetwornik) min. +/-4 mmHg. Możliwość wyświetlania nakładających się przebiegów krzywych IBP z różnych kanałów.
40 Kapnografia (etCO2) ( opcja rozbudowy) Technologia pomiaru: Microstream bądź pomiar w strumieniu głównym typu Respironics. Zakres pomiarowy min. 0-150 mmHg.
41 Zaawansowany pomiar arytmii z rozpoznawaniem min. 24 typów zaburzeń rytmu. ( opcja rozbudowy)
42 Drukarka termiczna ( opcja rozbudowy)
Wydruk min. 4 kanałów. Szerokość papieru min. 58 mm. Dostępne tryby drukowania:
- wydruki Auto w trakcie alarmów
- wydruki Auto przy każdym pomiarze NIBP
- wydruki danych NIBP, trendów graficznych i tabelarycznych
- wydruki zdarzeń alarmowych oraz historii alarmów.
Konfigurowana przez Użytkownika zawartość wydruków-wybór ilości drukowanych parametrów.
43 Uchwyt do aparatu do uzgodnienia z Zamawiającym przy dostawie
44 Akcesoria - dla 1 kardiomonitora:
- mankiet do pomiaru NIBP, 2 rozmiary dla dorosłych
- przewód NIBP
- kabel EKG 3-odprowadzeniowy typu żabka
- wielorazowy, gumowy czujnik SPO2 dla dorosłych
- 1 bateria.
45 Deklaracja zgodności, CE oraz wpis do rejestru wyrobów medycznych.
46 Autoryzowany serwis na terenie Polski z dostępem do oryginalnych części zamiennych od producenta (autoryzacja).
47 Gwarancja - min. 24 miesiące na kardiomonitor. Gwarancja min. 12 miesięcy na akcesoria (z wyłączeniem przypadków naturalnego zużycia). Gwarancja dostępności oryginalnych części zamiennych przez min. 8 lat.
48 Szkolenie z obsługi i użytkowania aparatu pracowników wskazanych przez Zamawiającego z chwilą uruchomienia aparatu.
49 Przegląd gwarancyjny w cenie zakupu ( podać ilość przeglądów)
Zadanie nr 9. Defibrylator z wyposażeniem 1 szt.
1 Producent/pochodzenie
2 Sprzęt fabrycznie nowy, nieużywany; nie dopuszcza się sprzętu demo oraz urządzeń modułowych; rok produkcji 2020
3 Defibrylator przenośny z torbą transportową instalowaną na defibrylatorze, testerem wyładowań i certyfikowanym uchwytem spełniającym zapisy aktualnej Normy PN-EN 1789 (załączyć do oferty)
4 Zasilanie akumulatorowe z akumulatorów
bez efektu pamięci
5 Możliwość ładowania zapasowych akumulatorów za pomocą ładowarki zewnętrznej 12V-230V, jednostanowiskowej lub dwustanowiskowej.
6 Czas pracy urządzenia na jednym akumulatorze-min. 180 minut monitorowania lub min. 200 defibrylacji x 200J
7 Ciężar defibrylatora max. 12 kg
8 Codzienny auto test poprawności działania urządzenia bez udziału użytkownika, bez konieczności włączania urządzenia. Potwierdzenie poprawności działania z datą, godziną, numerem aparatu umieszczone na wydruku lub przytoczony wydruk i przesłane/transmisja danych do działu technicznego szpitala, koordynatora medycznego pogotowia itp.
9 Norma IP min. 43
10 Defibrylacja synchroniczna i asynchroniczna
11 Defibrylacja w trybie ręcznym i AED dla pacjentów dorosłych
12 Metronom reanimacyjny z możliwością ustawień rytmu częstości uciśnięć dla pacjentów zaintubowanych i niezaintubowanych
oraz dla dorosłych i dzieci
13 Dwufazowa fala defibrylacji w zakresie energii minimum od 2 do 200J
14 Dostępne poziomy energii zewnętrznej
-minimum 20
15 Automatyczna regulacja parametrów defibrylacji z uwzględnieniem impedancji ciała pacjenta
16 Defibrylacja przez łyżki defibrylacyjne zewnętrzne, elektrody naklejane, na wyposażeniu nakładki dziecięce/neonatologiczne
17 Łyżki twarde z regulacją energii defibrylacji, wyposażone w przycisk umożliwiający drukowanie na żądanie. Mocowanie łyżek twardych bezpośrednio w obudowie urządzenia spełniające zapisy Normy PN-EN 1789
18 Pełna obsługa defibrylatora z łyżek defibrylacyjnych zewnętrznych (wybór energii, defibrylacja, wydruk start/stop na żądanie), także przy zainstalowanych nakładkach pediatrycznych/neonatologicznych
19 Stymulacja przezskórna w trybie sztywnym i na żądanie
20 Częstość stymulacji min. 40-170 impulsów/min.
21 Regulacja prądu stymulacji min. 0-170 mA
22 Odczyt 3 i 12 odprowadzeń EKG
23 Automatyczna interpretacja i diagnoza
12-odprowadzeniowego badania EKG uwzględniająca wiek i płeć pacjenta
24 Alarmy częstości akcji serca
25 Zakres pomiaru tętna od 25 do 250 ud/min.
26 Zakres wzmocnienia sygnału EKG min. od 0,5 do 4 cm/Mv, min. 7 poziomów wzmocnienia
27 Prezentacja zapisu EKG-min. 3 kanały na ekranie
28 Ekran kolorowy o przekątnej min. 8’
29 Wydruk EKG na papierze o szerokości min. 80 mm
30 Pamięć wewnętrzna wszystkich rejestrowanych danych
31 Transmisja danych przez wbudowany
lub zewnętrzny modem
32 Sprzęt medyczny oznaczony znakiem CE, zarejestrowany jako wyrób medyczny
33 Sprzęt medyczny spełniający wymagania aktualnej Normy PN-EN 1789
34 Gwarancja min. 24 miesiące od dnia uruchomienia sprzętu medycznego u Zamawiającego, karta gwarancyjna z dostawą sprzętu
35 Dostawca zapewnia min. jeden darmowy przegląd okresowy wskazany przez producenta w okresie obowiązywania gwarancji
36 Serwis w okresie gwarancji w siedzibie Zamawiającego
37 Czas reakcji serwisu: od przyjęcia zgłoszenia
do podjętej naprawy: max. 72 godziny
38 Czas usunięcia awarii: max. 7 dni roboczych
39 Okres zagwarantowania dostępności serwisu i części zamiennych: min. 10 lat od daty dostawy
40 Instrukcja obsługi w języku polskim
(dostarczona wraz ze sprzętem medycznym)
41 Uruchomienie sprzętu medycznego i przeszkolenie personelu medycznego
42 Protokół uruchomienia, szkolenia i odbioru wypełniony i podpisany przez osobę do tego uprawnioną i kompetentną
43 Paszport urządzenia z wpisem uruchomienia
i potwierdzeniem sprawności
Zadanie nr 10. Myjnia dezynfektor (1 sztuka)
1 Producent/pochodzenie
2 Fabrycznie nowe (rok produkcji 2020) urządzenie przeznaczone do opróżniania, mycia, suszenia i dezynfekcji termicznej pojemników na odpady pochodzenia ludzkiego misek do mycia chorych i innych naczyń sanitarnych.
3 Urządzenie stojące na posadzce o budowie kompaktowej, trwałe o niskich kosztach eksploatacji. Konstrukcja, obudowa, drzwi oraz komora mycia wykonane z jednorodnej stali nierdzewnej PN EN 10088/1.4301 bez elementów z tworzywa sztucznego.
4 Drzwi uchylne, na przedniej ścianie urządzenia, otwierane i zamykane ręcznie bez oporów przy zamykaniu i otwieraniu. Ergonomiczny uchwyt do otwierania drzwi niewystający poza linię obudowy urządzenia.
5 Komora myjąca ze stali nierdzewnej bez spoin z nachyleniem sufitu tworząca razem z lejem odpływowym jeden głęboko tłoczony zbiornik
6 Wbudowana wytwornica pary. Dezynfekcja termiczna zgodnie z normą PN EN ISO 15883-3
7 Możliwość ustawienia dezynfekcji termicznej na poziomie od A0 60 do A0 3000
8 Temperatura dezynfekcji kontrolowana przez minimum dwa niezależne czujniki temperatury umieszczone na spodzie komory myjąco-dezynfekującej
9 Efektywny proces płukania, mycia i dezynfekcji przy zastosowaniu wyłącznie jednego środka odkamieniająco-nabłyszczającego.
10 Uchwyt standardowy na drzwiach komory umożliwiający umieszczenie: 1 basen z pokrywką i 1 kaczkę szpitalną lub 3 kaczki lub jedną miskę do mycia pacjentów o średnicy nie mniejszej niż 36 cm.
Możliwość szybkiej wymiany i stosowania uchwytów specjalistycznych
11 Automatyczne opróżnianie mytych i dezynfekowanych wyrobów po zamknięciu drzwi urządzenia
12 Skuteczność usuwania spor Clostridium difficile bez zastosowania środka sporobójczego.
13 System 12 dysz strumieniowych i rotacyjnych wykonanych z trwałego tworzywa sztucznego, odpornego na działanie środków chemicznych zapewniający dużą efektywność czyszczenia, niezależnie od zmian ciśnienia wody zasilającej w tym główna dysza rotacyjna. Nie dopuszcza się ramion obrotowych.
14 Wysokowydajna, energooszczędna pompa wody o zakresie od 60 do 100 litrów/min. o maksymalnej, mocy 0.5 - 0.6 kW
15 Komora myjąca wyposażona w uszczelkę z trwałego tworzywa sztucznego gwarantującą paroszczelność. Brak przecieków pary wodnej z urządzenia podczas procesu mycia, dezynfekcji termicznej oraz suszenia.
16 Orurowanie wykonane z tworzywa sztucznego odpornego na działanie środków nabłyszczająco-odkamieniających różnych producentów
17 Elektroniczne sterowanie pracą urządzenia z możliwością rejestracji wyników oraz przeprowadzenia walidacji procesu dezynfekcji termicznej potwierdzonej wydrukiem
18 Ergonomiczny ekran wyświetlający wartość A0 podczas procesu dezynfekcji oraz informacje niezbędne do obsługi i kontroli urządzenia w języku polskim.
19 Optyczne i akustyczne informacje o usterkach
20 Programy dla mniej i bardziej zabrudzonych przedmiotów, poddawanych procesowi mycia i dezynfekcji. Minimum 3 programy standardowe uruchamiane przyciskami membranowymi z panelu sterującego umieszczonego na frontowej ścianie urządzenia. Nie dopuszcza się przycisków tzw. łokciowych.
21 Możliwość programowania samodezynfekcji komory, dysz i przewodów wodnych.
22 Wymiary zewnętrzne (+/- 10%)
Szerokość: 460 mm.
Głębokość: 500 mm.
Wysokość: 1600 mm
23 Otwór pomiarowy w komorze myjąco-dezynfekującej umożliwiający dokonanie dodatkowego, niezależnego od systemu kontroli urządzenia pomiaru wskaźnika A0 w trakcie procesu dezynfekcji zgodnie z ISO PN EN 15 883-1
24 Maksymalne zużycie wody na cykl:
program oszczędny do 13 litrów
program normalny do 21 litrów
program intensywny do 26 litrów
25 Maksymalny poziom wytwarzanego hałasu. 50 dB
26 Urządzenie wyposażone w opcję przechodzenia na stan czuwania umożliwiający zmniejszenie zużycia energii
27 Zasilanie z 1-fazowej sieci elektroenergetycznej 230V 50Hz, max pobór mocy 2.7 kW lub 3-fazowej sieci elektroenergetycznej 400V 50Hz, max pobór mocy 4.7 kW.
28 Podłączenie zimnej i ciepłej wody ½ cala. Izolacja od sieci wodociągowej zgodnie z europejską normą DIN/EN 1717 z przerwą powietrzną typu AA.
29 Podłączenie odpływu ścienne lub podłogowe 100 Ǿ
30 Wyrób medyczny oznaczony znakiem CE zgodny z wymogami krajowymi
31 Deklaracja zgodności, dokument potwierdzający, iż przedmiot zamówienia został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i znajduje się w bazie danych, wyrobów medycznych o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U z 2010r. Nr 107 poz. 679 ze zm.)
32 Zagwarantowana dostępność serwisu, części zamiennych przez 15 lat od daty zainstalowania potwierdzona przez producenta.
33 Urządzenie wyposażone w automatyczne, mechaniczne schładzanie i suszenie naczyń strumieniem powietrza, tzn. po zakończonym cyklu pracy naczynia sanitarne poddawane temu procesowi mają być schłodzone, suche, bez skroplin wody na powierzchni i wewnątrz naczyń tj. suszenie ma być zgodne z definicją suszenia określoną normą PN EN ISO 15883-1. Nie dopuszcza się schładzania naczyń wodą.
34 System odprowadzający parę do kanalizacji wspomagany nadmuchem powietrza. Nie dopuszcza się aby para była uwalniana do otoczenia lub przestrzeni roboczej urządzenia
35 Autoryzowany serwis na terenie Polski z dostępem do oryginalnych części zamiennych od producenta (autoryzacja).
36 Gwarancja - min. 24 miesiące
37 Szkolenie z obsługi i użytkowania aparatu pracowników wskazanych przez Zamawiającego z chwilą uruchomienia aparatu.
38 Przegląd gwarancyjny w cenie zakupu ( podać ilość przeglądów)
Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, zastosowanie nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, meble medyczne
kody CPV 33100000, 33192000
forma przetarg inny
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , meble medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10479017 2024-05-07
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Stół elektrofizjologiczny - 1 szt. TP.382.054.2024 JK
10376064 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o. , MSB/PN/29/03/2024, których szczegółowy zakres i przedmiot został ...
10452322 2024-05-07
godz. 12:00
Lubuskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do laparoskopii dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulęcinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacu...
10334450 2024-05-08
godz. 11:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pozostałych materiałów medycznych:Zad. 1 – Wózek do transportu zwłok dla Śląskiego Centrum Chorób ZakaźnychZamawiający nie dopuszcza składa...
10416201 2024-05-09
godz. 10:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynów dializacyjnych oraz materiałów jednorazowego użytku do prowadzenia zabiegów nerkozastępczych wraz z dzierżawą aparatów. Wyszczególnieni...
10473428 2024-05-10
godz. 09:00
Łódzkie Zakup ambulansu typu „B” z zabudową medyczną i wyposażeniem medycznym 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup) ambulansu typu „B” z zabudową medyczną i wyposażeniem med...
10395669 2024-05-13
godz. 09:00
Podkarpackie Dostawa endoprotez i wyrobów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku licząc od daty podpisania umowy do siedziby Zamawiającego zgodnie z ...
10416186 2024-05-15
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
10440847 2024-05-21
godz. 09:00
Podkarpackie Dostawy zestawów operacyjnych i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatu do fakoemulsyfikacji i witrektomii tylnej. 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy zestawów operacyj...
10483927 2024-06-03
godz. 09:00
Wielkopolskie 44/2024 Dostawa wyposażenia do poradni i gabinetów zabiegowych do nowo powstałej części szpitalaanalizator składu ciała, wzrostomierz i dynamometr. Dostawa wyposażenia do poradni i ...