Przetarg 7904780 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: MODERNIZACJA I REMONT...

   
Analizuj Zamówienie 7904780 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-30
przedmiot ogłoszenia
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: MODERNIZACJA I REMONT POMIESZCZENIA BADAWCZEGO DO PRZEPROWADZANIA PRÓB SPRAWNOŚCI Z ZAKRESU AMUNICJI
I WYDAWANIA OPINII Z ZAKRESU BALISTYKI ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE OBIEKTU KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU
Numer referencyjny: 109/2020

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia3) (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i remont pomieszczenia badawczego do przeprowadzania prób sprawności z zakresu amunicji i wydawania opinii z zakresu balistyki zlokalizowanego w Zespole Szańca Biskupia Górka, na terenie obiektu Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Biskupia 23 w m. Gdańsk.

Pomieszczenie wymaga wykonania kompleksowego zakresu robót budowlanych na podstawie sporządzonej wielobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej branże: budowlaną, elektryczną, teletechniczną i wentylacji mechanicznej oraz zamontowanie stosownego wyposażenia technologicznego obejmującego, m.in.: zainstalowanie kulochwytu głównego z tłumikiem rykoszetów właściwego dla przechwytywania pocisków od naboi pistoletowych, rewolwerowych i karabinowych, zabudowy ścian sufitu oraz podłogi pomieszczenia głównego w elementy antyrykoszetowe, dźwiękochłonne, zainstalowania przesłon górnych antyrykoszetowych, dwóch transporterów tarcz, budowy stanowisk strzeleckich, wyposażenie stanowiska przeznaczonego do oddawania strzałów o zwiększonej dźwiękochłonności, drzwi antywłamaniowych, a ponadto wykonania odpowiedniego systemu wentylacji mechanicznej, wykonania instalacji elektrycznej, niezbędnych systemów teletechnicznych oraz innych niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego wykorzystania, eksploatacji przedmiotowego stanowiska badawczego zgodnie z docelowym jego przeznaczeniem we wskazanym obiekcie.

Powierzchnia użytkowa – 64 m2, kubatura – 156,80 m3.



Przedmiot postepowania jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09 sierpnia 2019 r. (Dz.U.2019, poz.1751) nr 99 pozycji.


Wynagrodzenie kosztorysowe za realizację przedmiotu umowy. Cena umowna obejmuje
pełen zakres robót objętych opracowanym projektem technologii dla pomieszczenia
badawczego, opracowanym na tej podstawie projektem budowlanym, przedmiarami robót,
SIWZ, Specyfikacją Technicznego Wykonania i Odbioru Robót, oraz wszelkie pełne koszty
poniesione w związku z prawidłową realizacją przedmiotu umowy i czynnościami
odbiorowymi (np. oznakowanie, niezbędne pomiary, ekspertyzy i inne) zgodnie
z obowiązującymi przepisami ogólnymi, wewnętrznymi obowiązującymi w Policji oraz
innymi określonymi w SIWZ.

Wynagrodzenie ostateczne zostanie określone na podstawie kosztorysu powykonawczego.
Termin płatności faktury końcowej 30 dni po bezusterkowym odbiorze końcowym robót .

UWAGA!!!!
Zamawiający – KWP w Gdańsku zaleca przeprowadzenie wizji
lokalnej po uprzednim zgłoszeniu i uzgodnieniu terminu z
inspektorem robót budowlanych.



Materiały winny posiadać odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach lub aprobatę techniczną. Materiały i zastosowane urządzenia muszą być w I gatunku.
Przed zastosowaniem danego materiału Wykonawca winien złożyć odpowiedniemu Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego do akceptacji wniosek materiałowy określający: rodzaj i nazwę materiału, miejsce wbudowania. Do wniosku materiałowego należy dołączyć aktualną Aprobatę Techniczną, Deklarację Zgodności lub inny dokument dopuszczający wnioskowany materiał do obrotu w budownictwie. Brak akceptacji wniosku materiałowego jest jednoznaczny z brakiem zgody na zastosowanie danego materiału.

Wykonawca jest zobowiązany ująć w swojej ofercie wszystkie koszty związane z realizacją czynności obejmujących wykonywanie konserwacji, serwisowania, przeglądów technicznych, okresowych i eksploatacyjnych urządzeń, aparatów i maszyn zamontowanych/zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przez cały okres udzielonej gwarancji.

W przypadku, gdy gwarancja producentów urządzeń, aparatów i maszyn zamontowanych/zainstalowanych w ramach realizacji umowy jest krótsza od gwarancji udzielonej przez Wykonawcę/podwykonawcę, oferent jest zobowiązany uzyskać od producenta dodatkową gwarancję na cały okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
Zobowiązuje się Wykonawcę do niezwłocznego dostarczania Zamawiającemu protokołów z przeprowadzanych w/wym. czynności serwisowych, zgodnie z zapisami gwarancyjnymi poszczególnych producentów urządzeń, aparatów i maszyn zamontowanych/zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia oraz wynikające z przepisów techniczno-budowlanych.





Bezpośredni wykonawcy montażu instalacji i systemów teleinformatycznych , alarmowych i dozoru obiektu muszą posiadać uprawnienia Certyfikowanego Instalatora tych instalacji i systemów , oraz wykazać się wpisem na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.

Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia związane z wykonaniem robót budowlanych, elektrycznych, sanitarnych w pomieszczeniu badawczym broni :

Wskazać minimalny liczbowy wskaźnik zatrudnienia: minimum 2 osoby (murarz – 1 osoba, instalator – 1 osoba) .

W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz
z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia
umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników).
Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nie złożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik do SIWZ.

Wykonawca zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2/1 do SIWZ zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2.

SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA OKREŚLA SIWZ ORAZ UMOWA.
Art. 93
1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:
1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo
2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo
3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540400320-N-2021 z dnia: 2021-01-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.01.2021 Godzina:09:30

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19.01.2021 Godzina:09:30
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45400000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10401284 2024-04-22
godz. 10:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie adaptacji pomieszczenia nr 01 w budynku B-7 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Łukasiewicza 7-9 celem montażu symulatora pojazdu...
10455375 2024-04-25
godz. 10:00
Podkarpackie Remont i modernizacja części korytarza oraz toalet w suterenach Zespołu Szkół Ekonomicznych w Rzeszowie
10473319 2024-04-29
godz. 00:00
Dolnośląskie Przebudowa i wydzielenie dodatkowego pomieszczenia EDU BOX pod potrzeby Laboratorium Energetyki Odnawialnej w bud. LI Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu: EDU- LEO Dotyczy: Cykl prz...
10432544 2024-04-29
godz. 10:00
Świętokrzyskie „Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych przeznaczonych dla podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy w Chmielniku z siedziba w Zreczu Dużym do potrzeb osób niepełnosprawnych.” Prz...
10427779 2024-04-29
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń w I Liceum Ogólnokształcącym w Świdnicy. Kod CPV: 45000000-7, 45400000-1, 45442100-8, 45431000-7 3.1. S...
10451278 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku biurowo - mieszkalnego Zarządu Zlewni w Przemyślu - cz. II wykonanie części robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych "Pr...
10450825 2024-05-07
godz. 11:00
Śląskie Remont Hali Technologicznej w celu utworzenia „Studenckiego Centrum Kreatywności”. Znak sprawy: IA1.284.6.2024.MW Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: • rozbiór...
10450797 2024-05-09
godz. 10:30
Śląskie Modernizacja Młodzieżowego Domu Kultury przy ul. Janasa 28 w Rudzie Śląskiej 1. Zakres prac do wykonania obejmuje realizację robót w całości wskazaną w dokumentacji budowlano-wykon...
10484614 2024-05-09
godz. 14:00
Podlaskie Białostocka Spółdzielnia Mieszkaniowa ogłasza przetarg ofertowy na wykonanie I etapu przebudowy budynku biurowo-usługowego przy ul. Św. Rocha 11/1 pod względem ochrony przeciwpożarow...
10456758 2024-05-14
godz. 09:00
Podkarpackie ROZDZIA VI. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Adaptacja budynku socjalnego przy Zakładzie Karnym w Łupkowie na...