Przetarg - Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w oddziałach...

   
Analizuj Zamówienie 5609925 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2017-11-14
przedmiot ogłoszenia
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w oddziałach przedszkolnych w ramach projektu pn. „Upowszechnianie i podnoszenie jakości edukacj
i przedszkolnej w gminie Cedry Wielkie”
Numer referencyjny: ZP.271.1.2017

1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych w oddziałach przedszkolnych na terenie Gminy Cedry Wielkie, w ramach projektu pn. „Upowszechnianie i podnoszenie jakości edukacji przedszkolnej w gminie Cedry Wielkie”.
2. Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Os priorytetowa 3. Edukacja, Działanie 3.1. Edukacja przedszkolna.
3. Celem projektu jest zwiększenie dostępności miejsc edukacji przedszkolnej dla dzieci z Gminy Cedry Wielkie, poprzez stworzenie 25 nowych miejsc w nowym oddziale zamiejscowym przedszkola samorządowego zlokalizowanym w Trutnowie oraz podniesienie jakości edukacji przedszkolnej poprzez:
a) rozszerzenie oferty oddziałów wychowania przedszkolnego o dodatkowe zajęcia matematyczno – przyrodnicze, zajęcia z robotyki, dnia z nauką, zajęcia logopedyczne, festyny kreatywności, wyjazdy do pomorskich instytucji kultury i instytucji edukacyjnych.
b) doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych nauczycieli oddziałów wychowania przedszkolnego.
4. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 5 (pięć) części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową. Wykonawca powinien wziąć pod uwagę specyfikę planowanych zajęć, które odbywać się będą w trakcie zajęć w poszczególnych oddziałach przedszkolnych, z uwzględnieniem podziału na grupy, gdzie szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony indywidualnie, już po zawarciu umowy, z każdym z oddziałów przedszkolnych biorących udział w projekcie. Stąd też może zaistnieć sytuacja, w której zajęcia w poszczególnych oddziałach przedszkolnych będą się odbywać w tym samym dniu tygodnia, o tej samej godzinie.
5. Każda z części zamówienia realizowana będzie w następujących lokalizacjach – oddziałach przedszkolnych na terenie Gminy Cedry Wielkie:
1) Przedszkole Samorządowe nr 2 w Cedrach Małych
2) Oddział Przedszkolny Trutnowy
3) Oddział Przedszkolny Koszwały,
zgodnie z zestawieniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części zamówienia:
1) zadanie nr 1 Organizacja zajęć logopedycznych (logopedia grupowa oraz logopedia indywidualna);
2) zadanie nr 2 Organizacja zajęć psychologicznych;
3) zadanie nr 3 Organizacja zajęć rytmiki;
4) zadanie nr 4 Organizacja zajęć gimnastyki korekcyjnej.
5) Zadanie nr 5 Organizacja zajęć języka angielskiego.
7. Do obowiązków Wykonawcy, w zakresie każdej części zamówienia, będzie należało w szczególności:
a) Przeprowadzenie zajęć z wykorzystaniem Technologii Informacyjnych i Komunikacyjnych (dalej: narzędzi ICT).
b) Ścisła współpraca z kadrą projektu, w tym w szczególności ze szkolnym koordynatorem oraz udział w spotkaniach roboczych.
c) Przekazywanie na bieżąco do koordynatora projektu informacji o ewentualnie powstałych nieprawidłowościach i problemach w związku z realizacją zadań w projekcie.
d) Opracowanie harmonogramu realizacji zajęć edukacyjnych w uzgodnieniu z dyrektorem przedszkola, w której realizowany jest projekt, a następnie przekazanie koordynatorowi projektu.
e) Opracowanie programów i tematyki zajęć dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów.
f) Bieżące przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć tj. dziennika zajęć, testy kontrolne, testy końcowe, listy obecności uczestników projektu, które należy przekazywać koordynatorowi projektu, a także comiesięcznego prowadzenia kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę faktycznie przepracowanych godzin, potwierdzanych przez Dyrektora przedszkola.
g) Sprawowanie bieżącej kontroli postępów dydaktycznych uczniów w ścisłej współpracy z koordynatorem projektu, w tym dotyczącej kompletowania oraz wstępnej weryfikacji dokumentacji projektowej.
h) Sprawowanie opieki nad uczniami podczas prowadzonych zajęć.
i) Oznakowanie dokumentacji, prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych zgodnie z zasadami promowania projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego.
j) Przeprowadzenie testów wśród uczestników zajęć w pierwszym tygodniu rozpoczynającym cykl zajęć oraz w ostatnim kończącym udział uczestników w projekcie oraz opracowania zestawienia – efektów projektu.
k) Przeprowadzenie testów nabywania kompetencji minimum 1 raz w miesiącu. Forma sprawdzenia nabywania kompetencji powinna zostać opracowana na podstawie oceny opisowej.
l) Przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, umowy o dofinansowanie projektu, procedur, instrukcji dotyczących sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów.
m) Dbanie o jakość materiałów dydaktycznych zakupionych w ramach projektu będących na wyposażeniu oddziałów przedszkolnych.
n) Udział w przeprowadzanych kontrolach Projektów w trakcie trwania realizacji, jak i po jego zakończeniu oraz do sporządzania ewentualnych, wymaganych uzupełnień pokontrolnych, zarówno w trakcie jak i po zakończeniu okresu umowy oraz realizacji Projektu
o) Wykonywanie innych niewymienionych zadań, niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu.
8. Zamawiający wymaga aby każde zadanie było realizowane przy udziale osób posiadających odpowiednie uprawnienia i wykształcenie.
9. Opisy poszczególnych rodzajów zajęć wraz z miejscami ich przeprowadzenia i z przewidywaną ilością uczestników grup, a także godzin w danym zadaniu zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 4 do SIWZ.
10. Zajęcia dodatkowe, w ramach realizacji danego zadania, będą odbywać się w okresie od podpisania umowy do dnia 30.06.2019 r. Oszacowana maksymalna ilość godzin zajęć edukacyjnych (dodatkowych) dla każdego z poszczególnych zadań została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
11. Zajęcia odbywać się będą w grupach o liczebności wskazanych w poszczególnych częściach, od poniedziałku do piątku w salach dydaktycznych przystosowanych do prowadzenia zajęć udostępnionych przez dyrektora przedszkola samorządowego w poszczególnych oddziałach. Za 1 godzinę przyjmuje się godzinę lekcyjną trwającą 45 minut, z wyłączeniem zajęć specjalistycznych, dla których przyjmuje się godzinę lekcyjną trwającą 60 minut.
12. Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać wymagania określone w:
a) Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od (Dz. U. z 2017 r., poz. 1575).
b) Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad i organizacji pomocy psychologiczno pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2013 r. poz. 532 i z 2017 r. poz. 1643).
13. Informacje dodatkowe:
a) Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być zatrudniona jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji Regionalnego programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego (dalej RPO WP 2014-2020) na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów, ani podwójne finansowanie.
b) Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być pracownikiem zatrudnionym przez Urząd Gminy Cedry Wielkie oraz Przedszkole Samorządowe nr 2 w Cedrach Małych na podstawie stosunku pracy. Za pracownika beneficjenta (Gmina Cedry Wielkie) oraz realizatora projektu (Przedszkole Samorządowe nr 2 w Cedrach Małych) należy uznać każdą osobę, która jest u niego zatrudnioną na podstawie stosunku pracy, przy czym dotyczy to zarówno osób stanowiących personel projektu, jak i osób niezaangażowanych do realizacji projektu lub projektów.
c) Łączne zaangażowanie zawodowe prowadzącego zajęcia w realizację wszystkich projektów strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowych z innych źródeł, w tym ze środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie.
d) Wymogi określone w ppkt. a), b), c) wynikają z Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Organizacja zajęć logopedycznych (logopedia grupowa oraz logopedia indywidualna)
Organizacja zajęć logopedycznych (logopedia grupowa oraz logopedia indywidualna). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Organizacja zajęć psychologicznych
Organizacja zajęć psychologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ.

Część nr: 3 Nazwa: Organizacja zajęć rytmiki
Organizacja zajęć rytmiki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ.

Część nr: 4 Nazwa: Organizacja zajęć gimnastyki korekcyjnej
Organizacja zajęć gimnastyki korekcyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ.

Część nr: 5 Nazwa: Organizacja zajęć języka angielskiego
Organizacja zajęć języka angielskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ.
branża Edukacja, szkolenia
podbranża edukacja
kody CPV 80000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: edukacja

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10424197 2024-04-18
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Zamówienie dotyczy zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach projektu pt. „Kształcenie zawodowe z certyfikatem". Przeprowadzenie zajęć pn. „Podstawowa administracja systemem...
10441024 2024-04-23
godz. 08:00
Wielkopolskie Zaj. prowadzone przez pedagoga w ram. realiz. projektu „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim”, Program Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na l...
10395073 2024-04-24
godz. 15:00
Łódzkie Otwarty nabór Partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach naboru dla Priorytetu 8. Fundusze Europejskie dla Edukacji i Kadr w Łódzkiem, Działanie FELD.08.08 Kształcenie zawod...
10454038 2024-04-24
godz. 23:59
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla dzieci i młodzieży podnoszących kompetencje w zakresie wielojęzyczności dla 40 uczestników/uczestniczek projektu p...
10398078 2024-04-26
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Ogłoszenie o otwartym naborze na partnera do wspólnego przygotowania i realizacji projektu Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego Celem konkursu jest wyłonienie Partnera do wspólnego przygoto...
10431512 2024-04-26
godz. 12:00
Podkarpackie Organizacja cyklu wizyt studyjnych. Przedmiotem zamówienia jest organizacja cyklu jedno lub dwudniowych wizyt studyjnych dla uczestników projektu: „ROWES – wzmocnienie sektora ES w su...
10449593 2024-04-26
godz. 14:00
Mazowieckie Opracowanie koncepcji, organizacja i przeprowadzenie działań edukacyjnych w ramach programu W koronach miasta
10405315 2024-04-29
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Otwarty nabór na Partnera w celu wspólnej realizacji projektów w ramach Działania 6.3 Edukacja ogólnokształcąca w ramach programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur (FEWiM) 2021-...
10465119 2024-04-29
godz. 23:59
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest: 1. CZĘŚĆ 1 1.1. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Pias...
10472677 2024-05-07
godz. 10:00
Wielkopolskie „Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze”...