Zlecenie 7295779 - Przeprowadzenie trzech specjalistycznych kursów w związku...
(zakończone) | Zamówienie 7295779|
---|---|
źródło | Internet |
data publikacji | 2020-01-22 |
przedmiot zlecenia | Przeprowadzenie trzech specjalistycznych kursów w związku z realizacją projektu pn.: „Mega szóstka – rozwijanie indywidualnego pod ejścia do ucznia niepełnosprawnego w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Bełchatowie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie trzech specjalistycznych kursów z zakresu terapii behawioralnej dla 6 nauczycieli oligofrenopedagogów pracujących w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Bełchatowie. Cel zamówienia Przeprowadzenie trzech specjalistycznych kursów w związku z realizacją projektu pn.: „Mega szóstka – rozwijanie indywidualnego podejścia do ucznia niepełnosprawnego w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Bełchatowie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie trzech specjalistycznych kursów z zakresu terapii behawioralnej dla 6 nauczycieli oligofrenopedagogów pracujących w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Bełchatowie. Kody CPV: 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe, 80500000-9 Usługi szkoleniowe, 80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego 2.1 Terapia behawioralna – w teorii i praktyce – 3-modułowy kurs bazowy Program kursu bazowego powinien obejmować co najmniej poniższy zakres: Behawioryzm z perspektywy historycznej Założenia Stosowana Analiza Zachowania Obszary zastosowania Stosowanej Analizy Zachowania Teoria uczenia w praktyce Cele i zasady SAZ Podstawy SAZ w terapii, czyli kształtowanie motywacji Czego i jak uczyć? (m. in.: diagnoza funkcjonalna, tworzenie programu terapeutycznego, techniki nauczania, dokumentowanie przebiegu procesu uczenia, tworzenie programu terapeutycznego, techniki nauczania, dokumentowanie przebiegu procesu uczenia) Kształtowanie umiejętności niezbędnych do funkcjonowania w środowisku rówieśniczym Behawioralne rozumienie trudnych zachowań Pro- i reaktywne sposoby radzenia z trudnymi zachowaniami w oparciu o hierarchię Foxx’a Ukończenie kursu bazowego rozpoczyna ściekę ubiegania się o tytuł zawodowy terapeuty behawioralnego i stanowi przygotowanie do dalszego poznawania terapii behawioralnej oraz umożliwienie uczestniczenia w kolejnym bardziej zaawansowanym kursie specjalistycznym o tej tematyce. Czas trwania kursu bazowego 46 godzin dydaktycznych/ nie dłużej niż 6 dni Ilość osób skierowanych na szkolenie – 5 2.2 Terapia behawioralna w pracy z osobą z przejawiającą trudne zachowania Program kursu powinien obejmować co najmniej poniższy zakres: Wybór zachowania problemowego Rozumienie zachowań trudnych w ujęciu SAZ Dobór strategii modyfikujących zachowanie Określenie działań proaktywnych Informacje wprowadzające z zakresu SAZ m.in. poznanie i określenie funkcji zachowań, uczenie zachowań alternatywnych, modyfikacje środowiska, wzmacnianie różnicowe, inne strategie Działania wspierające pracę terapeutyczną nad zachowaniami trudnymi ABA w modyfikacji zachowań trudnych - ujęcie praktyczne Czas trwania kursu 30 godzin dydaktycznych/ nie dłużej niż 3 dni Ilość osób skierowanych na szkolenie – 2 Ukończenie kursu kontynuuje ścieżkę ubiegania się o tytuł zawodowy terapeuty behawioralnego i stanowi przygotowanie do dalszego poznawania terapii behawioralnej oraz umożliwienie uczestniczenia w kolejnym zaawansowanym kursie specjalistycznym o tej tematyce. cd. dodatkowe przedmioty zamówienia |
branża | Edukacja, szkolenia |
podbranża | kursy i szkolenia inne |
kody CPV | 80000000 |
forma | zapytanie ofertowe |
typ zlecenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | łódzkie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | łódzkie |