Zlecenie 7295786 - Przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia w formie...
(zakończone) | Zamówienie 7295786|
---|---|
źródło | Internet |
data publikacji | 2020-01-22 |
przedmiot zlecenia | Przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia w formie warsztatowej w związku z realizacją projektu pn.: „Mega szóstka – rozwijanie indywidualnego podejścia do ucznia niepełnosprawnego w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Bełchatowie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia o tematyce Responsywny partner w zabawie dla 15 nauczycieli oligofrenopedagogów pracujących w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Bełchatowie. Cel zamówienia Przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia w formie warsztatowej w związku z realizacją projektu pn.: „Mega szóstka – rozwijanie indywidualnego podejścia do ucznia niepełnosprawnego w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Bełchatowie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia o tematyce Responsywny partner w zabawie dla 15 nauczycieli oligofrenopedagogów pracujących w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Bełchatowie. Kody CPV: 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe, 80500000-9 Usługi szkoleniowe, 80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego Program szkolenia powinien obejmować co najmniej poniższy zakres: Moduł 1 Cześć 1. Teoria połączona z praktyką: 1. Zebranie informacji od uczestników na temat ich doświadczeń z zabawy z dzieckiem z wyzwaniami rozwojowym. 2. Ujęcie zorientowane na dziecko. Przedstawienie kierunku podejścia wraz z głównymi założeniami. 3. Moje imponderabilia. Wspólnie przyjrzymy się pewnym ukrytym mechanizmom, które mogą niekorzystnie wpływać na pogłębianie relacji z dzieckiem podczas zabawy spontanicznej i/lub kierowanej. 4. Zasady prowadzenia zajęć. Wyłożenie zasad opartych na teoretycznych podstawach oraz praktycznemu doświadczeniu. 5. Ukierunkowanie i modele relacji w ujęciu zorientowany na dziecko. Przedstawienie dwóch pomocnych i różnych od siebie modeli interakcji. 6. Neurocepcja czyli współregulacja opiekuna/terapeuty z dzieckiem. Mentalizacja i teoria przywiązania. 7. Makro i mikro analiza wzajemnych relacji. Wytypowanie kluczowych aspektów relacji potrzebnych podczas wzajemnych interakcji z dzieckiem z wyzwaniami rozwojowymi. Cześć 2. Zabawa z perspektywy praktycznej w ujęciu zorientowany na dziecko: 1. Koło interakcji. Przyjrzymy się kole interakcji, które w zabawie z dzieckiem w modelu responsywnym chcemy kształtować i wzmacniać. 2. Kontakt wzrokowy, komunikacja niewerbalna i Naprzemienność. 3. Formy zabaw z perspektywy teorii i praktyki. Rozróżnimy formy zabaw dzieci, których uwaga skoncentrowana jest na inny obiekt lub bodziec niż nasza (dorosłych). 4. Ujęcie relacyjne jako proces. Przedstawienie badań z praktycznej strony na temat procesu jaki zachodzi podczas zajęć zabawowych z dziećmi. 5. Przykładowy opis zabaw z poszczególnych form. Analiza filmu, praca w grupach. Cześć 3. Techniki sprzyjające budowaniu relacji w modelu responsywnym: 1. Reagowanie – techniki. Praca w grupach, diadach. 2. Działanie – techniki. Praca w grupach, diadach. 3. Stwierdzanie - techniki. Praca w grupach, diadach. 4. Równoważne - techniki. Praca w grupach, diadach. Cześć 4. Zakończenie i podsumowanie. Część ta jest zakończeniem i jednocześnie początkiem dla modułu 2 (rozszerzonego). Uczestnik po zakończeniu szkolenia otrzymuje zaświadczenie potwierdzające nabycie nowych kompetencji. Czas trwania szkolenia 8 godzin dydaktycznych Ilość osób skierowanych na szkolenie – 15 Program zajęć szkolenia należy podać w Załączniku nr 1 do oferty (wg wzoru), w tym w szczególności nabyte kompetencje po szkoleniu. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie uzgodniony z Zamawiającym przed podpisaniem umowy i będzie on stanowił Załącznik Nr 1 do umowy. Wykaz kadry szkolącej należy podać w Załączniku nr 2 do oferty (wg wzoru). Dokumenty potwierdzające kwalifikacje i uprawnienia kadry Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. W skład kosztu dotyczącego zlecenia usługi przeprowadzenia szkolenia wchodzić winny następujące elementy: 1) koszty wynagrodzenia wykładowców/ instruktorów posiadających niezbędne kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia, w tym koszty dojazdu, noclegu i wyżywienia, 2) wydanie dokumentów potwierdzających nabycie kompetencji, 3) materiały szkoleniowe (skrypty) i zużywalne oraz niezbędny sprzęt specjalistyczny, 4) obsługa administracyjna szkolenia, 5) inne koszty niezbędne do należytego zrealizowania usługi szkoleniowej. Za przeprowadzenie naboru nauczycieli skierowanych na szkolenie odpowiada Zamawiający. Zamawiający udostępnia nieodpłatnie salę na szkolenie w siedzibie Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Bełchatowie, ul. Targowa 20, 97-400 Bełchatów |
branża | Edukacja, szkolenia |
podbranża | kursy i szkolenia inne |
kody CPV | 80000000 |
forma | zapytanie ofertowe |
typ zlecenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | łódzkie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | łódzkie |