Przetarg 7382221 - Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pt. „Wpływ RPO WK-P...

   
Analizuj Zamówienie 7382221 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-11
przedmiot ogłoszenia
Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pt. „Wpływ RPO WK-P 2014-2020 na realizację celów Strategii EUROPA 2020 w zakresie ochrony ś
rodowiska i zmian klimatu”
Numer referencyjny: WZP.272.12.2020

Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pt. „Wpływ RPO WK-P 2014-2020 na realizację celów Strategii EUROPA 2020 w zakresie ochrony środowiska i zmian klimatu”, szczegółowo opisanego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz dalszej części SIWZ. Celem badania jest określenie wpływu projektów finansowanych ze środków RPO WK-P 2014-2020 na realizację celów Strategii EUROPA 2020 w obszarze ochrony środowiska i zmian klimatu poprzez zbadanie użyteczności, skuteczności i trwałości wsparcia

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540047740-N-2020 z dnia: 2020-03-25
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: I 4)
W ogłoszeniu jest:
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta składana w formie pisemnej papierowej. Oferta składana osobiście lub za pomocą operatora pocztowego/kuriera
Adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego, pokój 337
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
W ogłoszeniu powinno być:
KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Tak https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie Tak adres https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Inny sposób: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: Adres: Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III 7)
W ogłoszeniu jest:
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności cenę ofertową oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa; 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale); 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ, dotyczące tych podmiotów. 4. Konspekt, na który składają się elementy zapisane w dziale XIV SIWZ (min. koncepcja badawcza, metodologia badawcza i organizacja procesu badania), na podstawie którego Zamawiający dokona oceny w poza cenowym kryterium oceny ofert, wskazanym w dziale XIV SIWZ. Wykonawca załącza do oferty konspekt w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD. Zamawiający oczekuje wersji papierowej i elektronicznej całej oferty. Zamawiający dopuszcza wersję konspektu i pozostałą część oferty w formie elektronicznej (na CD/DVD) w wersji PDF, a więc nie musi zawierać podpisów, jednakże muszą zawierać te same dane tzn. wersja papierowa oferty wraz z konspektem muszą być tożsame z wersją elektroniczną. W przypadku różnic w wersji oferty papierowej i elektronicznej, wiążąca dla stron jest wersja papierowa oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp tj: (załącznik nr 1C do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
W ogłoszeniu powinno być:
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Składanie oferty:
1) Wykonawca złoży ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ, poprzez wypełnienie i podpisanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby do tego uprawnione:
a)formularza „Oferta” (wg wzoru Zamawiającego – Formularz ofertowy),
b)aktualne na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załączniki nr 1A i 1B do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;
c)pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie - lider), o ile ofertę składa pełnomocnik,
d)zobowiązania podmiotu trzeciego – w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby podmiotu trzeciego.
2)Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej. Platforma szyfruje oferty w taki sposób, aby nie było można zapoznać się z ich treścią do terminu otwarcia ofert.
3)Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona z zachowaniem postaci elektronicznej.
4)Oferta musi być sporządzona w języku polskim i podpisana kwalifikowalnym podpisem elektronicznym przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie czynności Wykonawcy związane ze złożeniem wymaganych dokumentów (w tym m.in.: składanie oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, poświadczanie kopii dokumentów za zgodność z oryginałem) muszą być dokonywane przez osobę (osoby) reprezentujące Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze.
5)W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Dokument musi być złożony w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii - opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnictwo powinno być opatrzone datą wystawienia, określać termin jego obowiązywania i zakres umocowania.
6)Oferta oraz oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1, powinny być w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych doc, docx, pdf i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Ofertę należy złożyć w oryginale.
7)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załączniki nr 1A i 1B do SIWZ) stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu lub spełnia kryteria selekcji, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
8)Zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej). W tym celu Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9)W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań umownych (art. 141 ustawy Pzp).
10)Jeżeli oferta wspólna Wykonawców, o których mowa w pkt 8, została wybrana, Zamawiający może żądać, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
11)Zaleca się, aby z treści formularza ofertowego wynikało, że oferta składana jest w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W miejsce „pełna nazwa Wykonawcy, adres, ...” należy wpisać nazwy Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację.
12)Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.
13) Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r. poz. 419 z późn. zm.) rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.”
14) Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym polu (w kroku 1) składania oferty przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa (formularza Platformy zakupowej). Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia).
15) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji dla Wykonawców dostępnej na Platformie Zakupowej. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty
16) Konspekt, na który składają się elementy zapisane w dziale XIII SIWZ (min. koncepcja badawcza, metodologia badawcza i organizacja procesu badania), na podstawie którego Zamawiający dokona oceny w pozacenowym kryterium oceny ofert, wskazanym w dziale XIII niniejszej SIWZ. Wykonawca załącza do oferty za pośrednictwem platformy zakupowej zamieszczonej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie konspekt


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-30, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-07, godzina: 10:00

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV 6.5)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Składanie ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie Po upływie terminu złożenie oferty na Platformie nie będzie możliwe. 2. Otwarcie ofert, dokonane poprzez kliknięcie przycisku „odszyfruj oferty”,nastąpi w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, pok. 337 (II piętro). 3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 4. Podczas otwarcia ofert Zamawiający odczyta informacje, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP. 5. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie informacje dotyczące: 1.1. kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 1.2. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 1.3. ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacje z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu za pośrednictwem platformy zakupowej zamieszczonej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp tj: (Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1C do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
branża Ekologia, środowisko
podbranża ochrona środowiska
kody CPV 73110000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: ochrona środowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10322090 2024-03-29
godz. 15:30
Dolnośląskie Aktualizacja Planu Gospodarki Niskoemisyjnej na lata 2025-2030
10364730 2024-04-02
godz. 00:00
Mazowieckie Usługa polegająca na wykonaniu pięcioletniego monitoringu śmiertelności ptaków i ssaków w wyniku kolizji na obwodnicy Góry Kalwarii w ciągu drogi krajowej nr 79 od km 22+680 do km 2...
10364624 2024-04-05
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Opracowanie Raportu z wykonania Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Lipiany na lata 2018-2021 z perspektywą do roku 2025, za lata 2022-2023. Program Ochrony Środowiska dla Gminy Lipiany...
10381434 2024-04-08
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie usługi nalotu pomiarowego z wykorzystaniem techniki LIDAR i technik teledetekcyjnych na odcinkach wałów przeciwpowodziowych oraz dostarczenie opracowanych produktów geoprzestrz...
10365928 2024-04-08
godz. 15:00
Pomorskie Modernizacja linii sortowniczej odpadów komunalnych.
10452021 2024-04-26
godz. 09:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie i organizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Wejherowo w Części 1 - PSZOK północny.2. Zama...
10432036 2024-04-26
godz. 12:00
Mazowieckie ALC projekt + rekultywacja terenu Raciszów
10442346 2024-04-29
godz. 15:00
Pomorskie Monitoring składowiska odpadów w fazie poeksploatacyjnej w miejscowości Choczewko, na terenie Gminy Choczewo.
10380381 2024-05-07
godz. 10:00
Łódzkie Obsługa linii sortowniczej w zakresie utrzymania czystości oraz wydzielania frakcji surowcowych z odpadów i balastu posortowniczego na terenie Z/I Gotartów /2024 1. Przedmiotem umowy je...
10395681 2024-05-14
godz. 09:00
Śląskie Utworzenie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Wilamowice oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych. Przedmiotem zamówienia jest...