Przetarg 7632788 - Przegląd i konserwacja Systemu Dynamicznego Osuszania...

   
Analizuj Zamówienie 7632788 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-08-07
przedmiot ogłoszenia
Przegląd i konserwacja Systemu Dynamicznego Osuszania Powietrza w JW. administrowanych przez 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Num
er referencyjny: ZP/69/2020

1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja Systemów Dynamicznego Osuszania Powietrza (SDOP) w Jednostkach Wojskowych administrowanych przez 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy.
2. Przedmiot zamówienia obejmować będzie następujące czynności:
- przeprowadzenie oględzin ogólnych systemów,
- sprawdzenie działania podstawowych elementów Systemu Dynamicznego Osuszania Powietrza takich jak: urządzenie osuszające, regulator wilgotności LB, termohigrometr, termohigrometr (przenośny), zespół grzałek, sterowników (regulatorów), klap ppoż., kanałów dystrybucyjnych, systemu alarmowania, sygnalizatorów, skrzynek zasilających (w tym: wyłączników nadprądowych, wyłączników różnicowo-prądowych), pilotów(programatorów) oraz ich baterii, wtyczek oraz gniazd zasilających,
- wykonanie badania rezystancji izolacji w obwodach instalacji elektrycznej oraz przedstawienie wyników w protokole i jego przekazanie do Zamawiającego,
- wykonanie kontroli parametrów wyłącznika (wyłączników) różnicowo-prądowego oraz instalacji elektrycznych zabezpieczonych tym wyłącznikiem(wyłącznikami),
- czyszczenie urządzenia osuszającego (zewnątrz i wewnątrz) z kurzu, pajęczyn, liści itp, usunięcie korozji z elementów konstrukcji i obudowy, poprawa powłok lakierniczych,
- wymiana wkładów filtracyjnych oraz przekazanie użytkownikowi zapasu wkładów filtracyjnych do dalszej eksploatacji,
- demontaż, czyszczenie pochłaniacza wilgoci (rotora) - w razie silnego zabrudzenia należy go wymontować, wykonać kąpiel wodną z dodatkiem środków piorących i ponownie zamontować, w przypadku stwierdzenia konieczności wymiany rotora należy ująć to w „Protokół z rzeczywistego stanu technicznego urządzenia(PzRzSTU) oraz kalkulacji na wykonanie naprawy uzupełniającej”.
- przeprowadzenie czynności konserwacyjnych skrzynek zasilających SZOS, sprawdzenie stanu przewodów zasilających, zabezpieczeń, wyłączników, styczników,
- sprawdzenie działania klap ppoż.,
- sprawdzenie działania wyłącznika sygnału dźwiękowego systemu alarmowania,
- w celu poprawy estetyki wyglądu i zachowania cech funkcjonalnych należy regulator i programator przetrzeć miękką flanelą zwilżoną spirytusem lub denaturatem,
- sprawdzenie stanu technicznego kanałów dystrybucyjnych, sprawdzenie szczelności połączeń, oczyszczenie i usunięcie korozji, zabezpieczenie powłoką lakierniczą,
- wymiana drobnych elementów systemów dynamicznego osuszania (np. żarówki, diody sygnalizacyjne, bezpieczniki, termoelementy(wkładki topikowe), przełączniki, wyłączniki, śruby, przyciski, itp.) oraz przekazanie użytkownikowi dla każdego systemu, zapasu 4szt. termoelementów (wkładek topikowych) do dalszej eksploatacji. Wymiana będzie dokonywana w trakcie przeglądu a koszt drobnych elementów Wykonawca wliczy w wartość umowną,
- sprawdzenie konstrukcji nośnej, rozgałęźników, zaworów tłumiących,
- sprawdzenie działania SDOP i urządzeń po wykonaniu czynności konserwacyjno-naprawczych,
- wydawanie opinii na temat optymalnego funkcjonowania systemów,
- odnotowanie wykonanych czynności w dokumentacji w „EWIDENCJA OBSŁUGIWAŃ TECHNICZNYCH SYSTEMU OSUSZAJĄCEGO” z podaniem daty i potwierdzeniem podpisem z imienną pieczątką.
- dokonanie weryfikacji oraz uzupełnienie wykazów z danymi technicznymi oraz numerami seryjnymi urządzeń wchodzących w skład Systemów Dynamicznego Osuszania Powietrza jak również innych elementów i urządzeń niezbędnych do prawidłowego działania i kontroli pracy systemów.
3. Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest pozostawić SDOP w stanie całkowitej sprawności technicznej oraz pełnego bezpieczeństwa dla obsługi. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w których w trakcie przeglądu i konserwacji zostanie stwierdzona niesprawność/awaria SDOP. W takiej sytuacji Wykonawca musi sporządzić Protokół z rzeczywistego stanu technicznego urządzenia, tzw. PzRzSTU, w którym opisze precyzyjnie przyczynę i poda nazwy elementów podlegających wymianie, bądź naprawie oraz sporządzi kalkulację (przedstawi ofertę) na wykonanie naprawy.
4. Na podstawie PzRzSTU oraz kalkulacji na wykonanie naprawy, w ramach trybu awaryjnego, Wykonawca może otrzymać zlecenie naprawy awaryjnej, dotyczące naprawy lub/i wymiany zepsutych elementów należących do SDOP. Zlecenie naprawy awaryjnej Wykonawca musi przyjąć do realizacji w zakresie i o wartości określonej przez Wykonawcę w ramach sporządzonej kalkulacji. Treść zlecenia przekazana zostanie w formie pisemnej (fax-em, lub e-milem) przez przedstawiciela Zamawiającego.
5. Na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie napraw awaryjnych Zamawiający przewiduje do 370 (trzystu siedemdziesięciu) roboczogodzin, które realizowane będą na polecenie Zamawiającego.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności obejmujące konserwację, przegląd techniczny i naprawy awaryjne urządzeń.
7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowyo pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
9. Przedmiot zamówienia realizowany będzie od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2020 r.
10. Do ostatecznego dnia wykonania umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę przeglądu i konserwacji wszystkich urządzeń określonych w załączniku nr 1A (Formularz kalkulacji ceny ofertowej) – (ujętych w poz. lp. od 1 do 30), dokonać analizy możliwości wykonania SDOP w bud nr 7 w kompleksie w m. Jarosław (min. przy użyciu elementów systemów zdemontowanych i znajdujących się w magazynie 34 WOG) oraz dokonać ewentualnych napraw, o których mowa w ust. 4.
11. Czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia będą wykonywane w godzinach od 8:00 do 15:00 tylko w dni robocze (dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i niedziel oraz innych dni ustawowo uznanych za wolne od pracy) lub w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
branża Ciepłownictwo i gaz, Wentylacja i klimatyzacja
podbranża instalacje przemysłowe, instalacje
kody CPV 50000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje przemysłowe , instalacje

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10399650 2024-04-17
godz. 10:00
Śląskie Remont kominów wentylacyjnych tuneli kablowych w TAURON Wytwarzanie S.A. – Oddział Elektrownia Łagisza w Będzinie
10423098 2024-04-17
godz. 10:00
Śląskie Wymiana pieców węglowych w gminnych lokalach stanowiących zasób komunalny gminy, zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego ...
10407399 2024-04-18
godz. 01:59
Dolnośląskie ENE-E1-PN-243-2024 – Remont bieżący turbozespołu nr 1 i 2 w EC-1 Lubin W związku z postępowaniem przetargowym realizowanym przez podmiot z Grupy KGHM zapraszamy do wzięcia udziału ...
10424588 2024-04-18
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą „ESP Żarnowiec – Remont klimatyzacji”. Opis przedmiotu Zakupu określono w Załączniku nr 1 do SWZ.
10416528 2024-04-18
godz. 16:00
Mazowieckie Wymiana katalizatora w reaktorze DC-901 na instalacji PGH, Orlen Płock Szanowni Państwo, ORLEN Spółka Akcyjna zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu dot. "Wymiany katalizatora w ...
10433463 2024-04-19
godz. 11:00
Opolskie Świadczenie usługi okresowych przeglądów serwisowych instalacji grzewczo chłodniczej Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych.
10430823 2024-04-22
godz. 12:00
Dolnośląskie Wykonanie Kontroli okresowej stanu technicznego przewodów kominowych wentylacji naturalnej w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej Nadodrze w Głogowie oraz we Wspólnotach Mieszkaniowych ad...
10411650 2024-04-22
godz. 14:00
Kujawsko-Pomorskie CSP_2024_03_01699 Wykonanie remontu zbiornika solanki oczyszczonej nr 5 w ZP Janikowo
10434672 2024-04-26
godz. 00:00
Śląskie Piaskowanie komór Elektrofiltra Suchego (6 pól) na postoju głównym PSK wraz z wlotem do filtra i lejami
10431385 2024-04-30
godz. 12:00
Łódzkie WZ-091-60/24 „Opracowanie projektu i wykonanie instalacji nadmuchu ciepłego powietrza nad bramami hali napraw i hali przeglądowej na terenie zajezdni ET-1 na ul. Telefonicznej 30-44 w Ł...