Przetarg 7342977 - Przegląd i konserwacja bram garażowych, hangarowych,...

   
Analizuj Zamówienie 7342977 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-19
przedmiot ogłoszenia
Przegląd i konserwacja bram garażowych, hangarowych, wjazdowych, ramp, śluz oraz szlabanów
Numer referencyjny: 18/PN/2020

1. P
rzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu oraz konserwacji bram, ramp, śluz, motoreduktorów oraz szlabanów.
2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 5 części (patrz pkt. 18).
3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
3.1. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ – Wykaz urządzeń podlegających konserwacji.
3.2. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ – Zakres przeglądu i konserwacji.
3.3. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Harmonogram prac.
4. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy.
5. Wszystkie koszty związane z usługą przeglądu i konserwacji wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest dotrzeć do obiektów znajdujących się w Kompleksach JW 1158 Łask oraz JW 1551 Sieradz w ciągu od 48 do 72 godzin od powiadomienia Wykonawcy o wystąpieniu awarii.
7. Naprawy jako roboty dodatkowe wykraczające poza zakres umowy, zlecane będą za dodatkowym wynagrodzeniem.
8. Roboty o których mowa w pkt. 3.7. rozliczane będą na podstawie kosztorysów ofertowych przedstawionych przez Wykonawcę.
9. Przed przystąpieniem do wykonania robót dodatkowych, Wykonawca musi bezwzględnie uzyskać zgodę zamawiającego (Dowódca JW 1158 Łask) i przedstawić na te roboty protokół przeglądu, stwierdzający zły stan techniczny urządzenia, instalacji oraz kosztorys (kalkulację), który będzie podlegał negocjacjom.
10. Wykonawca udzieli minimum dwuletniej gwarancji na wymienione urządzenia i elementy wspomagające ochronę.
11. Wykonawca zobowiązany jest odebrać na własny koszt wymienione uszkodzone elementy zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2019 r. poz.1895) na podstawie wystawionej przez Zamawiającego karty odpadów.
12. Po każdej konserwacji Wykonawca obciąży Zamawiającego fakturą po uprzednim protokólarnym odbiorze wykonanej usługi.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku całkowitego wyłączenia obiektu z eksploatacji lub prowadzenie remontu trwającego dłużej niż 6 m-cy.
14. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia podejmowane będą przez zamawiającego.
15. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917 z późn. zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Bramy garażowe i hangarowe Butzbach (32 BLT Łask);
Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ – Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 2. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ – Zakres przeglądu i konserwacji. 3. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Harmonogram prac. 4. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy. 5. Wszystkie koszty związane z usługą przeglądu i konserwacji wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest dotrzeć do obiektów znajdujących się w Kompleksach JW 1158 Łask oraz JW 1551 Sieradz w ciągu od 48 do 72 godzin od powiadomienia Wykonawcy o wystąpieniu awarii. 7. Naprawy jako roboty dodatkowe wykraczające poza zakres umowy, zlecane będą za dodatkowym wynagrodzeniem. 8. Roboty o których mowa w pkt. 3.7. rozliczane będą na podstawie kosztorysów ofertowych przedstawionych przez Wykonawcę. 9. Przed przystąpieniem do wykonania robót dodatkowych, Wykonawca musi bezwzględnie uzyskać zgodę zamawiającego (Dowódca JW 1158 Łask) i przedstawić na te roboty protokół przeglądu, stwierdzający zły stan techniczny urządzenia, instalacji oraz kosztorys (kalkulację), który będzie podlegał negocjacjom. 10. Wykonawca udzieli minimum dwuletniej gwarancji na wymienione urządzenia i elementy wspomagające ochronę. 11. Wykonawca zobowiązany jest odebrać na własny koszt wymienione uszkodzone elementy zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2019 r. poz.1895) na podstawie wystawionej przez Zamawiającego karty odpadów. 12. Po każdej konserwacji Wykonawca obciąży Zamawiającego fakturą po uprzednim protokólarnym odbiorze wykonanej usługi. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku całkowitego wyłączenia obiektu z eksploatacji lub prowadzenie remontu trwającego dłużej niż 6 m-cy. 14. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia podejmowane będą przez zamawiającego. 15. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917 z późn. zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu.

Część nr: 2 Nazwa: Bramy, rampy przeładunkowe oraz śluzy Loading Systems (32 BLT Łask)
Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ – Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 2. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ – Zakres przeglądu i konserwacji. 3. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Harmonogram prac. 4. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy. 5. Wszystkie koszty związane z usługą przeglądu i konserwacji wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest dotrzeć do obiektów znajdujących się w Kompleksach JW 1158 Łask oraz JW 1551 Sieradz w ciągu od 48 do 72 godzin od powiadomienia Wykonawcy o wystąpieniu awarii. 7. Naprawy jako roboty dodatkowe wykraczające poza zakres umowy, zlecane będą za dodatkowym wynagrodzeniem. 8. Roboty o których mowa w pkt. 3.7. rozliczane będą na podstawie kosztorysów ofertowych przedstawionych przez Wykonawcę. 9. Przed przystąpieniem do wykonania robót dodatkowych, Wykonawca musi bezwzględnie uzyskać zgodę zamawiającego (Dowódca JW 1158 Łask) i przedstawić na te roboty protokół przeglądu, stwierdzający zły stan techniczny urządzenia, instalacji oraz kosztorys (kalkulację), który będzie podlegał negocjacjom. 10. Wykonawca udzieli minimum dwuletniej gwarancji na wymienione urządzenia i elementy wspomagające ochronę. 11. Wykonawca zobowiązany jest odebrać na własny koszt wymienione uszkodzone elementy zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2019 r. poz.1895) na podstawie wystawionej przez Zamawiającego karty odpadów. 12. Po każdej konserwacji Wykonawca obciąży Zamawiającego fakturą po uprzednim protokólarnym odbiorze wykonanej usługi. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku całkowitego wyłączenia obiektu z eksploatacji lub prowadzenie remontu trwającego dłużej niż 6 m-cy. 14. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia podejmowane będą przez zamawiającego. 15. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917 z późn. zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu.

Część nr: 3 Nazwa: Bramy wjazdowe oraz szlabany Hormann, Faac, Came, Bft (32 BLT Łask)
Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ – Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 2. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ – Zakres przeglądu i konserwacji. 3. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Harmonogram prac. 4. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy. 5. Wszystkie koszty związane z usługą przeglądu i konserwacji wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest dotrzeć do obiektów znajdujących się w Kompleksach JW 1158 Łask oraz JW 1551 Sieradz w ciągu od 48 do 72 godzin od powiadomienia Wykonawcy o wystąpieniu awarii. 7. Naprawy jako roboty dodatkowe wykraczające poza zakres umowy, zlecane będą za dodatkowym wynagrodzeniem. 8. Roboty o których mowa w pkt. 3.7. rozliczane będą na podstawie kosztorysów ofertowych przedstawionych przez Wykonawcę. 9. Przed przystąpieniem do wykonania robót dodatkowych, Wykonawca musi bezwzględnie uzyskać zgodę zamawiającego (Dowódca JW 1158 Łask) i przedstawić na te roboty protokół przeglądu, stwierdzający zły stan techniczny urządzenia, instalacji oraz kosztorys (kalkulację), który będzie podlegał negocjacjom. 10. Wykonawca udzieli minimum dwuletniej gwarancji na wymienione urządzenia i elementy wspomagające ochronę. 11. Wykonawca zobowiązany jest odebrać na własny koszt wymienione uszkodzone elementy zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2019 r. poz.1895) na podstawie wystawionej przez Zamawiającego karty odpadów. 12. Po każdej konserwacji Wykonawca obciąży Zamawiającego fakturą po uprzednim protokólarnym odbiorze wykonanej usługi. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku całkowitego wyłączenia obiektu z eksploatacji lub prowadzenie remontu trwającego dłużej niż 6 m-cy. 14. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia podejmowane będą przez zamawiającego. 15. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917 z późn. zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu.

Część nr: 4 Nazwa: Motoreduktory Sew Eurodrive (32 BLT Łask)
Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ – Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 2. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ – Zakres przeglądu i konserwacji. 3. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Harmonogram prac. 4. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy. 5. Wszystkie koszty związane z usługą przeglądu i konserwacji wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest dotrzeć do obiektów znajdujących się w Kompleksach JW 1158 Łask oraz JW 1551 Sieradz w ciągu od 48 do 72 godzin od powiadomienia Wykonawcy o wystąpieniu awarii. 7. Naprawy jako roboty dodatkowe wykraczające poza zakres umowy, zlecane będą za dodatkowym wynagrodzeniem. 8. Roboty o których mowa w pkt. 3.7. rozliczane będą na podstawie kosztorysów ofertowych przedstawionych przez Wykonawcę. 9. Przed przystąpieniem do wykonania robót dodatkowych, Wykonawca musi bezwzględnie uzyskać zgodę zamawiającego (Dowódca JW 1158 Łask) i przedstawić na te roboty protokół przeglądu, stwierdzający zły stan techniczny urządzenia, instalacji oraz kosztorys (kalkulację), który będzie podlegał negocjacjom. 10. Wykonawca udzieli minimum dwuletniej gwarancji na wymienione urządzenia i elementy wspomagające ochronę. 11. Wykonawca zobowiązany jest odebrać na własny koszt wymienione uszkodzone elementy zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2019 r. poz.1895) na podstawie wystawionej przez Zamawiającego karty odpadów. 12. Po każdej konserwacji Wykonawca obciąży Zamawiającego fakturą po uprzednim protokólarnym odbiorze wykonanej usługi. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku całkowitego wyłączenia obiektu z eksploatacji lub prowadzenie remontu trwającego dłużej niż 6 m-cy. 14. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia podejmowane będą przez zamawiającego. 15. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917 z późn. zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu.

Część nr: 5 Nazwa: Bramy wjazdowe oraz szablony Hormann, Faac, Came (JW 1551 Sieradz)
Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ – Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 2. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ – Zakres przeglądu i konserwacji. 3. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Harmonogram prac. 4. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy. 5. Wszystkie koszty związane z usługą przeglądu i konserwacji wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest dotrzeć do obiektów znajdujących się w Kompleksach JW 1158 Łask oraz JW 1551 Sieradz w ciągu od 48 do 72 godzin od powiadomienia Wykonawcy o wystąpieniu awarii. 7. Naprawy jako roboty dodatkowe wykraczające poza zakres umowy, zlecane będą za dodatkowym wynagrodzeniem. 8. Roboty o których mowa w pkt. 3.7. rozliczane będą na podstawie kosztorysów ofertowych przedstawionych przez Wykonawcę. 9. Przed przystąpieniem do wykonania robót dodatkowych, Wykonawca musi bezwzględnie uzyskać zgodę zamawiającego (Dowódca JW 1158 Łask) i przedstawić na te roboty protokół przeglądu, stwierdzający zły stan techniczny urządzenia, instalacji oraz kosztorys (kalkulację), który będzie podlegał negocjacjom. 10. Wykonawca udzieli minimum dwuletniej gwarancji na wymienione urządzenia i elementy wspomagające ochronę. 11. Wykonawca zobowiązany jest odebrać na własny koszt wymienione uszkodzone elementy zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2019 r. poz.1895) na podstawie wystawionej przez Zamawiającego karty odpadów. 12. Po każdej konserwacji Wykonawca obciąży Zamawiającego fakturą po uprzednim protokólarnym odbiorze wykonanej usługi. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku całkowitego wyłączenia obiektu z eksploatacji lub prowadzenie remontu trwającego dłużej niż 6 m-cy. 14. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia podejmowane będą przez zamawiającego. 15. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917 z późn. zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu.
branża Ochrona, Konstrukcje, ogrodzenia
podbranża instalacje, bramy
kody CPV 50800000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje , bramy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10396523 2024-04-11
godz. 12:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Usługa polegająca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obsługą oraz w...
10329301 2024-04-12
godz. 16:00
Mazowieckie Wykonanie usługi obsługi technicznej, okresowych konserwacji, przeglądów technicznych, napraw awaryjnych i bieżącego serwisu systemów sygnalizacji włamania i napadu (I&HAS), systemu ...
10330731 2024-04-15
godz. 09:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prac konserwacyjno-naprawczych i utrzymania sieci teletechnicznej, strukturalnej, sieci alarmowej, instalacji kamer, kontroli d...
10438558 2024-04-17
godz. 10:00
Lubelskie Zakup materiałów sieciowych i elektrotechnicznych (do budowy sieci monitoringu)
10422503 2024-04-17
godz. 10:00
Świętokrzyskie ZP/398/2024 Zakup rejestratora IP z dyskami PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Rejestrator IP HIKVISION DS-7732NI-M4 z dyskami 6 TB Rejestrator IP HIKVISION ULTRA 8K DS-7732NI-M4 (Projektowy) + 2 s...
10396212 2024-04-19
godz. 08:00
Zachodniopomorskie Budowa tężni solankowej wraz z monitoringiem wizyjnym realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj (...) Przedmiotem zamówienia jest budowa tężni solankowej wraz z monitoringiem wizyjny...
10440958 2024-04-19
godz. 10:00
Wielkopolskie Wykonanie ogrodzenia wokół placu zabaw wraz z furtką wejściową zgodnie z poniższym zakresem. Przed złożeniem oferty konieczna jest wizja lokalna.
10424240 2024-04-25
godz. 10:00
Śląskie Wykonanie robót budowlanych - paczka nr 1 - ul. Karola Miarki 40 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia i szlabanu - ul. Karola Miarki 40. Szczegółowy zakres zamówienia obejm...
10473952 2024-05-06
godz. 00:00
Dolnośląskie Wykonanie konserwacji systemu monitoringu wizyjnego Miasta Oleśnicy oraz świadczenie usług serwisowych w 2024 r.
10477269 2024-05-13
godz. 13:00
Małopolskie Wykonanie remontu systemu TV dozorowej -